Nooit beginnen aan polydates alsjeblieft 🙏 !!!
Dit bedrijf is heel slecht. Ik kan je vertellen de vrouwen waar je mee in contact komt willen maar één ding en dat is je geld afhandig maken. Ze zijn heel vriendelijk en sturen leuke soms pikante foto’s. Maar als je uit eindelijk op een afspraak uit komt. Willen ze geld om de kosten te kunnen betalen om naar je toe te kunnen komen. In de vorm van benzine geld of anders. Je kunt ze betalen maar het zal nooit tot een echte ontmoeting komen. Ga, niet met polydates beginnen alstublieft!!! Je denkt dat je één maand afsluit. Maar in werkelijkheid gaat het gewoon door. De kosten in ieder geval. Ik had me abonnement te laat stop gezet. En toen mocht ik 54,90 (het nieuwe maand abonnement en bankkosten). Ik heb een bevestiging gehad van me stopdatum. En betaald nu, ik hoop dat ik ervan af ben. Ik ben nu van het abonnement af. Alleen krijg ik nog steeds whatsappjes en mails van vrouwen. Ik rapporteer en blokkeer de telefoonnummers en ik verwijder de chats. Verder meld ik ook dat de mail spam is en blokkeer deze ook. En ik verwijder de mail ook. Je moet ze vragen je account te verwijderen dan houden alle mails en whatappjes op. Dit heb ik per mail gedaan.








