Absoluut geen aanrader!
Zeer teleurstellende ervaring met Ramen Art – absoluut geen aanrader!
Ik raad Ramen Art ten zeerste af. Mijn ervaring met dit bedrijf is ronduit frustrerend en onprofessioneel. Ze komen hun afspraken niet na en zodra de betaling is gedaan, lijken ze volledig van de radar te verdwijnen. Telefonisch zijn ze gewoonweg niet meer bereikbaar.
Beloften die vooraf worden gedaan, worden niet nagekomen, en bij het aanspreken op deze zaken krijg je te maken met een ongepaste en zelfs arrogante houding. Zo hoort je als klant absoluut niet behandeld te worden.
Kortom: onbetrouwbaar, slecht bereikbaar, geen verantwoordelijkheidsgevoel en een onprofessionele houding. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden.
