Reynolds motor group Reviews 

1.383
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought my car from Matt at RMG and I honestly couldn’t recommend him enough! He was so incredibly helpful, friendly and professional throughout the whole process. Nothing was too much trouble, and h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Look guys,am living my dream all courtesy of a brilliant guy (Adams) at Reynolds group in southend on sea. He made my dream of owning a car so easy and simple ,am finding hard to believe I now own... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company please read my review on there website .AND DID NOT REFUND STRAIGHT AWAY ONCE I EXPLAINED THAT I WAS NO LONGER BUYING THE CAR IT TOOK THREE DAYS AND LOTS OF EMAILS .LAST ONE INFORMING TH... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything from going along to look at their stock to driving away with our gorgeous new car has been seamless. The service and knowledge is next to none from the whole team, but I want to single out... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer

Geschreven door het bedrijf

Used cars for sale in Southend-on-Sea Essex: Reynolds Motor Group: Competitive finance deals, part exchanges welcome, call now!


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 57% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(1.383)

26 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant after sales support

Cannot recommend Reynolds Motor Group enough - the friendly, professional after service support Adam and the team provided went above and beyond. I would definitely use them again.

15 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Nick !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top service from Grant & team

Top service from grant & team, got the car looking brand new. Kept me up to date every step of the way in the process. From viewing to prepping to handing over the keys. Very fair price provided full mot service etc couldn’t be happier with my purchase. Thanks grant

11 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Myron!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service had the car within a week…

Great service had the car within a week all the way from Scotland. All I had to do was tell Alfie what I wanted and he done the rest. Can’t reccomend enough. 10/10

6 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Royston!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My lucky day

On passing by, I noticed the car in pole position on the forecourt. Within the nx day I drove back 2 view up closer. I was greeted by Adam within a couple of minutes & before I knew it he reappeared with keys etc & opened the car & invited me 2 sit inside.We chatted & he told me all I wanted to know.He then offered me a test drive, which went really well & i was over the moon because it’s exactly what i was looking for.We returned & went into the office & he went through everything with me including finance, part exchanging my own car & retaining my no.plates etc
I left a small deposit & Adam got the car a complete valet. I returned after a couple of days & the car was all ready for me to drive home. Adam done absolutely everything he offered & everything I asked very quick very politely & made me feel totally at ease. It was completely unstressful.So for me a great experience.

8 juli 2023
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Pauline! enjoy your new car.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. Jesse was informative, attentive and professional throughout. Negotiated a good price for me too. Highly recommended.

30 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Tony!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Had a great experience buying my car with Alfie. He sourced a car for me really quickly and kept me updated along the whole process. The car is immaculate and would recommend RMG to anyone wanting to buy or sell their car.

5 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Adam!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Grant

Grant was extremely helpful, the car came in great condition.

1 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you for your review Kyle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Adam was extremely helpful and saw the…

Adam was extremely helpful and saw the sale through from start to finish taking time to travel from one depot to another where I was collecting csr from.,
Impressed overall with this garage 👍

2 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you for your review Kay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MUST READ

Bought a car 6 months ago,
Still haven’t received private plate transfer from it as they didn’t apply for logbook for 3 months for part exchange vehicle. So had to pay 3 months tax on a vehicle we didn’t own as they didn’t apply for the logbook we couldn’t take our plate off.

Toon the vehicle to be repaired , got given back and said we can’t see the fault. (Even tho it’s visible every 5 minutes)
So given back the car clearly faults still cutting the car out.

Spoke to aftersales same lies.. .. I’ll get back to you ill get back to you…says we got a courtesy car if you can’t wait two weeks, wait two weeks tell us the courtesy car is broken you can wait another week for a fiat 500 (knowing we had 2 children under two and bought a suv)

Then tells us to get quotes from other garages to fix the car. Tells us get back to us today.. 6 days later no response. Having to get legal help to resolve this after buying a 20k car you don’t expect this!

14 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Good morning, Charlie, we are sorry to hear about your experience with Reynolds and the issues you've faced with your recent car purchase. Your feedback is extremely valuable to us, as it helps us identify areas where we can improve our services.
We understand that this was a frustrating situation for you.
We have noted that you took responsibility for your private plate on this occasion, when previously we have done this for you. Which has caused issues with DVLA and your Tax and it not being SORN

It is not our policy to issue courtesy cars, however due to you having family commitments we loaned a car that we had available at the time. We are sorry you didn’t feel this suitable for your needs.

Our workshop has got your car booked in, however due to your car needing to be picked up we needed to schedule this with our drivers and has caused a slight delay.

In the meantime, if you have any further questions or concerns, please feel free to contact us directly, and we will do our best to assist you.

Your feedback is helping us make improvements

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding service

I just purchased my fourth car from RMG thanks to Alfie who always goes above and beyond to make everything run smoothly.

22 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you for your Review Sharne !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

World class

Had the pleasure of buying my car from Alfie, absolutely top class, quick, efficient, polite and friendly. Travelled all the way from his other campus just to best fit my needs; couldn’t have asked for better service.

23 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thanks Monty!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 experience

From start to finish the customer service was amazing! Jesse was so wonderful, staying after hours so I could pick it up. The car was presented extremely well, super clean and also taken care of. Would highly recommend Reynolds Motor group!

21 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Katie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

By far the worst place ive ever brought…

By far the worst place ive ever brought a car, initial impression was good, bribed with a amazon voucher to give 5 star reviews
Parking sensors didn't work on test drive- advised that we would be booked in within the week to get sorted (9 weeks later its only just gone in), engine management light came on after 1 week. Continuous flat tyre that was 'replaced' before i got the car. 9 weeks later and still back and forth with no real results.

After care has a lot to be desired. Customer blamed for being inflexible. And then guilt tripped as if they was doing my a favour- its their jobs.
Courtesy car given with no fuel in, poor condition- breaks and clutch terrible. And then shouted at and hung up on the phone by the so called 'after care manager'
Took the salesman 3.5 weeks to even inform after care that there was an issue.
My cars parking sensors miraculously started working when reynolds took my car to the garage without them doing any work on it- yet they hadnt worked for the last 9 weeks.

Oh and i was sold a car with no log book which i had to wait over a month for with no tax!

Stay well clear!!!!

Edit: whilst they will reply to say its my fault, im unreasonable, inflexible ect, it was infact the after sales manager who shouted at me, told me i was ungrateful and i made him act this way then hung up.

Total cowboys!

15 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Good afternoon Charlotte,

I am sorry to hear that your experience with Reynolds Motor Group didn’t meet your expectations. We value your opinion, Charlotte; however, we have listened to the recorded call with our service manager we feel that your attitude towards our staff is unacceptable.

We do offer an amazon voucher incentive for all customers purely to leave a review, and we value all customers opinions good and bad.

We feel we have done over and above to resolve any issue that you have had. We were as flexible as we could be with booking your car in around the days you were available and when we could offer you a car.
We do not offer courtesy cars to any customers as it’s not our policy however on this occasion we made an exception because of your job as a carer. Your vehicle faults, we very minor and were resolved within a few hours.
moving forward we do hope you can now enjoy your new car.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Service from start to finish

From my first initial enquiry with Alfie I was very impressed with the information he gave me regarding the vehicle I was interested in, upon meeting, viewing and test driving the vehicle I was grateful for all information and correspondence. I'm really happy with my vehicle and would have no hesitation in recommending Alfie to help you purchase a vehicle from Reynolds Motor Group. Excellent service throughout. Many Thanks

9 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you Rupert

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great experience, no issues and great car they sold me. I would recommend these guys and would be happy to buy another car from them anytime.

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you for your review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had the best experience

I had the best experience. Grant was amazing with helping me find my car and get great finance. I am so pleased with my car.

15 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thanks Gemma!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dealt with Adam from start to finish

Dealt with Adam from start to finish, brilliant throughout, informative about the car, went into a lot of depth of how the whole process works when getting a car with them very thoroughly.
Felt confident in buying a car with Reynolds Motor Group and couldn’t be happier with my purchase. Will be back 100%.

11 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Reynolds motor group

Antwoord van Reynolds motor group

Thank you for taking the time to write us a review Sam!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer