bouwdepot moeten verhogen, moest perse via notaris
bouwdepot moeten verhogen i.c.m. hogere kosten dan eerst begroot, bij afsluiten van het 1e bouwdepot was verhoging mogelijk zonder tussenkomst van de notaris, echter omdat het bouwdepot nog niet geheel op was, er zaten daar reserveringen in voor badkamer en de verhoging was voorde vloerverwarming, dus konden we het niet uit dat potje pakken en hadden we alleen de optie om het met tussenkomst van de notaris te doen met 2000,- extra kosten! op een bedrag van 18.000 euro. Een losse lening bij een bank elders was goedkoper geweest!
Als ik dit had geweten had ik hier nooit mijn hypotheek afgesloten!








