Scrubsuk Reviews 

60
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Scrub quality seems good - ordered Dickies scrubs and they appear genuine quality. Very poor delivery times however. Ordered on 31st July and only arrived on 15th August - far in excess of 3-5 wo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service we have received - we ordered a large amount of scrubs with this company and we received them within a couple of weeks & the embroidery was perfect. They have gone above and beyond a... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Happy with product but agree with others on here really rude customer services team. Why does no one look at who is representing their company? Going to buy same brand elsewhere in future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic company to deal with, kept me updated every step of the way from placing my order to final delivery, they made sure the scrubs and embroidery were the correct colour, how long the delivery w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Approved stockists for all brands of Scrubs and medical uniforms. We are a family run business who work hard to offer the best possible prices and pride ourselves on our customer service. We offer a full embroidery service which is carried out in house with a shorter than average turnaround.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

60 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(60)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered an item that a sales team…

Ordered an item that a sales team advisor checked and confirmed was in stock and would be dispatched same day with 48 hour delivery. No delivery and then 4 days later get an email saying item out of stock. If I could give zero I would!

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Read the responses

Read the responses they are writing to people giving low scores.
No need to say anything else.

**Update - Customer ordered an item that said ready for dispatch in 3-4 days (screenshots available. Keep the attitude thanks.**

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Customer ordered a product with a lead time of 10-14 working days which is clearly stated on the product description and also on their order confirmation "DUE TO THE UNIQUE NATURE OF KOI SCRUBS, WHILST WE DO TRY TO CARRY GOOD STOCK LEVELS THEY DO SELL QUICKLY SO WE DO ADVISE THAT YOU ALLOW 10-14 WORKING DAYS FOR DESPATCH - IT'S WORTH THE WAIT WE PROMISE!!" unfortunately, as we clearly state the lead time on this particular product there is not a lot we can do.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality products

High quality products, beautiful designs and absolutely amazing customer service! Always returning and absolutely recommend.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you - always a pleasure working with you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used Gill and the team for a number of…

Used Gill and the team for a number of years for my nurses uniforms and couldn’t be happier with the service and delivery times. I have recently used them for another business too and will be again for another business I am working on. Great service, quick turnaround and goof quality products. Can’t thank you enough for all the last minute orders you have done over the years.

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I contacted the company by email and…

I contacted the company by email and had an immediate reply even though it was the weekend. They helped with the order and the items arrived within 10 days (Christmas and embroidery lengthened the time). Our staff are thrilled with the quality of the uniforms and I have just placed a second order. Would highly recommend this firm.

12 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you for taking the time to leave us a review, it was a pleasure working with you. Wishing you a very happy and successful 2024 in your new uniforms!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience and terrible customer…

Awful experience and terrible customer service. I made my order on the 18/09/2023, and it states on their website that order take 24-48 hours to dispatch. They also state that some brands, like the one I ordered, may take longer (up to 7-14 working days).

Even accounting for the extra time, and despite making my order over 3 weeks ago (16 working days), my order still has not been dispatched. Worse still, they don't bother to email you to provide updates or apologise for the delay. Instead i'm left wasting my time having to chase them up to get any kind of indication as to what's happening with my order.

I would strongly advise that you avoid this company. I hope they read this and get their act together and sort my order out (Order #40432).

Update:
Just when I thought this company couldn't get any more unprofessional, they exceeded my expectations. I emailed to ask about why my order was taking so long and if I didn't hear back in 24 hours, I would be asking for a refund.

The email I received was beyond unprofessional. I quote "Our shipment arrived late on Friday evening (the 14th working day) and your order is with our embroidery team. The next email you would have received tomorrow would have been to advise of the tracking information, once despatched.
However due to your dissatisfaction and the one star review that you have left we have refunded you in full.

Kind regards
Gill"

Apparently I was suppose to know that they had received the order from the supplier within 14 days and I "would have" received an email had I not complained. Sounds like utter nonsense. It also proves they are just the middle men and not a legitimate company, as they didn't state it was our of stock on their website.

All in all, the worst company I've dealt with. You have been warned !

18 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

We did advise (and it is clearly stated) that this brand of scrubs can take 10-14 WORKING days to despatch. In this case the delivery in to us was ONE DAY LATE. We are very sorry that you decided to leave a one star review which is not a true reflection of our company. Your order has been cancelled and refunded as requested in your email.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rapid reply to emails

Rapid reply to emails
Friendly
Competitive prices
Great embroidery

2 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you so much for your lovely comments, it has been a pleasure sorting your scrubs

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good customer service

I was hesitant to use this company at first after having read the other reviews but the customer service is fantastic and they work very hard to meet demands. The only issue I had was that the scrubs I ordered was out of stock and I ended up getting a replacement; which was ok but not what I had wanted. There was no indication on the website when I ordered that it was out of stock. As I needed them urgently I couldn't wait but I was given the option to wait for the stock to arrive.

The team work very hard and did get my order out on time. Their efforts are appreciated.

1 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

True to their value

Although, I had to wait a bit longer this time to receive my parcel because the colour I ordered (olive) was out of stock, the wait was so worth it. I loved the colour, the quality and fabric. I have been a regular customer since past 2 years and I can say their products are long lasting and high quality and true to their value. I cannot wait to wear my new scrub to work. Thank you Scrubs UK.

22 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant customer service

Brilliant customer service, great quality scrubs. We are very happy with our purchases and will be ordering again. Thank you

4 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you again for your order, we look forward to working with you in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do read the other poor reviews - AVOID

Please do read the other poor reviews.

Customer service is shocking. It has been a month and my scrubs still haven't arrived. I had to chase for any communication - to be told there was a supplier delay. Fine, but communication is key with any client. By 3 weeks in to the order I would not have time to order elsewhere. Emails are ignored. The odd one that is replied to is rude and abrupt. No compensation offer

Then. My favourite bit. Despite them knowing the HUGE delay with their product - when the item finally does arrive - they dispatch via the same slow service. Was told item would be with me "Wednesday at the absolute latest" Shocker. Its Thursday and guess what, no scrubs. No reply to emails either.
It would be common sense if as a business you knew there had been a substantial delay you would send via first class - would you not? No. Save the extra £2 and send second. Shocking.

So I still do not have scrubs. I have no reply to my emails and no compensation. Offering to refund 3 weeks into a process with no communication is not an acceptable response.
Also to reply to emails with "not sure what else we can do" as a tip for you from a business owner, all this does is anger your client further. You would be polite, answer emails, provide good communication and use a better delivery service to avoid further delays. It is not rocket science. Delays from stockists happen all the time - but it is how you treat your customers which is the reflection of your business.

In conclusion there is absolutely no way I would ever use this company again. I would never recommend them and I would never ever even consider having an item from here. Disgraceful customer service.

Please avoid. Also if you actually wish to receive the products you order best order elsewhere as myself, and others so it seems are still waiting. A month in my case.....

UPDATED TO ADD:
This is a real shame you felt the need to reply in this way. I think when you have so many people saying the exact same customer experience, it may be time to take responsibility and change your business for the better - rather than constantly blaming the customer and not accepting liability for your failings.

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Well, we expected this review after the tone of the emails received which upset many of the Scrubs UK team. Unfortunately on occasions we are not able to please everyone. Contrary to this review, we have emailed several times explaining that the particular item was on back order. The item was despatched 1 day later than our advertised timescale!!!!! Unfortunately it was delayed in transit by RML which is out of our control. We offered a full refund but the customer opted to proceed with the order. We are sure that anyone reading this review will also read the 5 star reviews.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and friendly

Quick, efficient and great service :) Thank you so much.
Highly recommend scrubs UK.

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you so much for taking the time to review us! It mean a lot to our Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, good communication and quality product despite a large order and plenty of changes along the way. Quality of embroidery is excellent and we are very pleased with our new scrubs

24 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Customer Experience

Found Gill extremely helpful, managed to place the order in minutes, would highly recommend A+++

21 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you so much for taking the time to send a lovely message! It was lovely talking to you on the phone - make sure you send us some pictures of your new scrubs!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I had read these reviews before…

I wish I had read these reviews before I ordered. Similar story, ordered scrubs, turned out they do not have them in stock and it will be 3-4 weeks before they are available. No compensation for this. Very disappointing service. Money has been taken, still awaiting scrubs.

17 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Hi Caitlin, we are very sorry that you have chosen to leave a one star review. When we advised you of one of your items being out of stock we offered an alternative which you declined as you stated you preferred to wait. Obviously with our prices being so low we are not able to offer compensation for something being delayed by the manufacturer. After speaking to you on the phone we have refunded you in full and would like to point out that whilst we aim to despatch orders within 3-5 working days this is subject to stock and we apologise once again on behalf of the manufacturer for the inconvenience caused. We hope you managed to source the item elsewhere.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and helpful

Rapid dispatch and Gill very helpful on the phone dealing with returns, recommended!

15 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you so much for your review and glad we were able to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor .Letting you ordered some…

Very poor .Letting you ordered some shoes which were not in stock and so poor customer services .
I was lucky I read previous reviews to chase this up .
If not a could be waiting for long time to know what was going on with me ordered.

24 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

We are sorry you felt it necessary to leave such a low review. As discussed on the telephone we aim to despatch orders within 3-5 days but this is subject to stock availability. The shoes you ordered are sent direct from the supplier and normally arrive within 48 hours but unfortunately your size was out of stock. As with all stock whilst we carry thousands of items in stock there is always going to be certain items that are temporarily out of stock and we contact customers as soon as we are made aware of this delay. We appreciate this is very unfortunate and can only apologize on behalf of the manufacturers. We always notify customers within the 3-5 working days if there is to be a delay and as today is day 3 feel it quite harsh that you have left such a poor review. We hope you manage to track down someone who has a pair left in stock.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Flick was quick and polite to answer…

Flick was quick and polite to answer the phone and my product questions, with very reasonable estimated delivery times and pricing. Will use again.

19 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Scrubsuk

Antwoord van Scrubsuk

Thank you so much for taking the time to leave such lovely feedback - it means a lot to our team and especially Flick!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer