True Wireless momentum 4 oortjes van Sennheiser
Heb ongeveer 1,5 jaar geleden de true Wireless momentum 4 oordopjes gekocht, na ongeveer 1 jaar begaf het rechter oortje het en moest ik ze opsturen en kreeg na 10 dagen een nieuw setje (althans zeiden ze waarschijnlijk een eerder gerepareerd setje) Na 5 maanden van het nieuwe setje genoten te hebben begeeft het linker oortjes het en ben het helemaal zat met de Sennheiser oortjes, Het geluid is subliem maar wat hardware betreft is het heel erg slecht gesteld met die oortjes, ga ze weer opsturen maar de garantie periode is voorbij zeiden ze omdat mijn eerste setje al eerder was gekocht terwijl de nieuwe nog maar net 5 maanden oud zijn en de garantietermijn geldt vanaf de eerste aankoop wat ik teleurstellend vindt. Voor mij nooit meer oortjes van Sennheiser.








