SEPTAL WHOLESALE LTD Reviews 

20
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Elektronicawinkel
  2. ook in
  3. Juwelier

Geschreven door het bedrijf

Septal Wholesale Ltd is a thriving business in the UK dedicated to providing high-quality products at unbeatable prices. As a trusted importer and wholesaler, we offer cutting-edge merchandise, including mobile phones, laptops, electronics, stationery, toys, household items, and more. Our focus is to ensure that our customers receive excellent value for their money. We take great pride in providing top-quality products, and we’re confident you’ll love them as much as we do. If you have any questions or comments, please don’t hesitate to contact us. We’re always here to help.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

20 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(20)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product not delivered

I have now been asked three time to review this product but have not yet received it despite having paid. I have emailed to tell them this but no response. I do not have much faith in their service.

2 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. The company took the trouble to phone me about my small order, which was difficult to source, and found me a suitable product.

2 april 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very helpful

Very helpful, not sure if we have the exact bag for the vacuum cleaner, but tried hard to find the equivalent and called to check before sending replacement. Thank you.

8 september 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Service and prompt communication.

I found the exact telephone batteries I needed on this website so ordered several. But much to my disappointment after ordering and paying I received a reply from them that the batteries could not be mailed. They told me a credit would be applied to my Credit Card which was done very quickly, 3 days after ordering. I was pleased with the response I got and would order from this site again in the future.

15 september 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order was cancelled by the store…

My order was cancelled by the store after payment was authorised .. Very bad service

26 september 2021
Logo SEPTAL WHOLESALE LTD

Antwoord van SEPTAL WHOLESALE LTD

We're sorry for this. As soon as we realised this item wasn't in stock we tried to contact you but hadn't heard back from you so refunded you the following day. We were hoping to receive the item but deliveries to us had been delayed and then cancelled due to Covid lockdowns.

Kind regards,
Septal

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item never arrived still waiting on a…

Item never arrived still waiting on a refund 3 weeks later don't trust this company I won't ever use them again (refund came through today a week after me writing this review)
EDIT WHY YOU REPLY WITH BS IF IT WAS DELIVERED ON TIME IT WOULD HAVE ARRIVED 2 WEEKS BEFORE I MOVED AND REFUND TOOK WEEKS NOT DAYS LIKE YOU SAY

20 april 2021
Logo SEPTAL WHOLESALE LTD

Antwoord van SEPTAL WHOLESALE LTD

We're sorry for this experience. We had sent your order on time and it was delivered within 3-5 working days as promised. At the time, you were moving house, we understand it can be frustrating but we did the best on our end. Once you had requested a refund, it was sent to you within a timely manner, 3-5 working days.

Kind Regards,
Septal

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer