Sheridan Lifts Limited Reviews 

13
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

13 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(13)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Customer Service

Good afternoon. I will also leave this review on Trustpilot but I would just like to give a massive thank you to Chris and Tom who attended the home today and fix the lift that has been out of service for 10 days now. They were consumate professionals and couldn't do enough to help. I would fully recommend using your company on the back of Chris and Tom looking after us today. Thank you both so much.

29 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Hi Gemma
Thank you so much for your lovely feedback. We’re delighted to hear that Chris and Tom provided such a professional and helpful service, and that they were able to get the lift back up and running.
We appreciate how frustrating it must have been to be without the lift for 10 days, so it’s great to know that Chris and Tom made a positive difference. We’ll be sure to pass your kind words on to them, as they’ll be thrilled to hear your feedback.
Thank you again for taking the time to share your experience. It really means a lot to us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting service from Sheridan Lifts

Another disgusting service from Sheridan Lifts.

I logged a breakdown of my thoughts floor lift with them at 10.15am. They are contracted by Manchester City Council to repair them and a 3 hour window to arrive at the property. I called a few more times throughout the day to ensure my fault had been logged. It had.

An engineer arrived at 3.15pm. He looked at the lift, said he didn't know what was wrong and called a colleague for some tech support. It was decided between the 2 of them that the job needed to be handed over to the out of hours engineers as there was a certain one working that night who definitely knew how to fix it. He then left.

I called again at 4.45pm and the office was closed so was put through to an out of hours service. They told me they had no knowledge of the job and needed to speak to the engineer. She called me back to say she engineer hadn't handed the job over as the engineer he thought was working wasn't on until Sunday.

No one had bothered to tell me about this and had left me with a broken lift so I had no way of getting upstairs in a wheelchair. This led to me having to stay in a hotel for the weekend because of them. This is NOT the first time this has happened neither but they just keep getting away with it.

They should be put out of business!!!

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service
Paid the funds for a call out on the 4th sept ( I responded quickly to everything )
To find out the girl left early Friday never uploaded our new account on to the system so we could have a call out ( excuse is they are busy ) we all are !
Then multiple calls to get them to action a woman who I had already spoken to passed on a message and made out she knew nothing about any of it despite the fact I had spoken with her the day before

Then no one came to the call out
Email from the company saying can it be changed at 3.05pm I spoke to a man at 3.15pm and the engineer was going to come ( he never did ) a whole day wasted waiting in

I ask for a refund now on the 9th sept saying they can’t see any money in there account
I send a copy of he transaction to prove this was sent on the 4th

Just shocking service !
I should have realised the very first time I rang and spoke to a young girl who could not answer any questions. That should have been my clue to what service I was going to get

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer-oriented

A reliable company with excellent organization, a responsive team, and a pleasure to work with. The elevator has an excellent final finish and quality appearance. The dedicated project team and highly efficient installation crew ensured smooth project execution throughout.
They adapted well to the various challenges encountered along the way and consistently proposed practical and effective solutions. It has been a real pleasure working with them, and I would not hesitate to collaborate with them again in the future.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible experience from…

Absolutely terrible experience from start to finish.

We paid over £14,000 plus VAT for a brand-new Pollock lift, yet it has been nothing but trouble almost from day one. The lift failed after just four weeks, and despite being a new installation, we were charged for repairs. It broke down again, they came out again, and we were charged again.

As a charity, these repeated call-out charges have been extremely frustrating and costly. What makes it worse is that the lift has now been out of service for four months, leaving us with an expensive piece of equipment that simply doesn't work.

The customer service has been equally disappointing. After speaking with one of the directors, Joe, who promised to help resolve the situation, I was hopeful that things would improve. Unfortunately, despite numerous messages and attempts to contact him, I have been completely ignored.

The lack of communication, accountability, empathy, and support has been shocking. When you spend this amount of money on a brand-new lift, you expect reliability and a company that stands behind its product. Sadly, that has not been our experience.

Based on our experience, I would not recommend this company. Think very carefully before choosing them.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been working with Sheridans for…

I have been working with Sheridans for several years now and cannot thank the staff/company enough for the services we have received. People like Chris G&B, Kendall, Alex and John have made the communication easy and are always fast to act! Thank you

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

We received excellent service from Sheridans Lifts. Their team went above and beyond to assist us at short notice and successfully returned our lift to full operation after another company was unable to resolve the issue. The level of service and communication throughout was outstanding. Thank you very much—we highly recommend them.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Dear Darren,

Thank you for your kind words - we are more than happy to assist with your enquiry and look forward to working with you for many years to come!

Sheridan Lifts

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible driver. Disgusting.

I was on the motorway and I was getting tailgated by the van with the registration MT23LFN and he proceeded to call me a w*nker and threw very inappropriate hand gestures at me. He then did it again infront of me to multiple other cars. He’s driving very erratically in an out of traffic. Very dangerous. And speeding over 90mph. This should not be tolerated at any company and very immature behaviour. As I can see from these previous reviews you don’t care about your customers and are quite frankly a pile of crap.

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Thank you for bringing this to our attention. We are very concerned to hear about your experience, and we take allegations of unsafe driving and unacceptable behaviour extremely seriously.

The conduct you have described falls well below the standards we expect from anyone representing our company. Please be assured that we are investigating this matter as a priority, including identifying the driver involved and reviewing the circumstances in full. Appropriate action will be taken in line with our internal policies.

We sincerely apologise for the distress and danger this situation may have caused you and other road users. Safety is a fundamental responsibility for us, and we are committed to ensuring our drivers uphold the highest standards at all times.

Thank you again for taking the time to report this — it helps us address issues promptly and improve our service.

Kind regards,
Sheridan Lifts

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sheridan lifts

I had an engineer came out today to fix my lift the lift is new but we’ve been having a lot of problems with it but they finally found the root cause of the problem my door was not closing properly so they have finally fixed it mean in the lift is back in action I would like to say a big thank you to Graham he came out today and he was here for well over 4 1/2 hours to fix the lift I am happy it’s now back in action but I just touchwood that it does not break down again because I cannot walk up a flight of stairs without getting out of breath I have heart Problems so it is vital that I have a lift that I can rely onSo I just hope it doesn’t break down again

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re really pleased to hear that the issue with your lift has now been identified and resolved, and that it is back in working order. We understand how important it is for you to have a reliable lift, especially given your health circumstances.

It’s great to know that Graham was able to support you and took the time needed to ensure the problem was properly fixed. We’ll be sure to pass on your kind feedback to him.

Please rest assured that your reliability concerns are completely understood. If you experience any further issues at all, don’t hesitate to contact us straight away — we are here to help and will prioritise getting things resolved as quickly as possible.

Thank you again for your patience and for your kind words.

Kind regards,
Sheridan Lifts

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dealing with this company has been a nightmare!

Dealing with this company has been an awful experience. There have been several instances where the information provided their team has been inconsistent or inaccurate, which has created significant disruption to our operations and resulted in a considerable amount of avoidable administrative work on our end. They send statements saying that an engineer has visited and charge when no one has turned up. Our lift was constantly broke down and they never managed to locate the issue and till charged us. we have moved to another company. dont touch these with a barge pole. We expect a much higher standard of professionalism and communication from a service provider.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about your experience and the frustration and disruption this has caused to your operations.

The issues you’ve raised — including inconsistent communication, concerns around engineer attendance, and ongoing reliability problems with your lift — are not in line with the standards of service we aim to provide.

We take your comments seriously and would welcome the opportunity to review your case in detail, particularly regarding the reports of visits being logged where attendance is in question, as well as the unresolved faults. This is not the level of transparency or professionalism we expect from our team, and it is something we are keen to investigate thoroughly.

Specifically we are keen to visit your comments surrounding charging without attendance, as our CRM system logs each job and we cannot invoice without completion, so we would much appreciate the opportunity to discuss any evidence you have,

While we are sorry to hear that you have chosen to move to another provider, we do respect your decision. If you are open to it, we would appreciate the chance to discuss this further and better understand what went wrong so we can take appropriate action and improve our service going forward.

Please feel free to contact us directly at info@sheridanlifts.com with any additional information.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,
Sheridan Lifts

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience

Dealing with this company has been an awful experience. Their low levels of professionalism and integrity consume time and money. Our confidence dissolved to the point we avoided them doing work already paid for. I had the opportunity to hear the experience of another far larger customer, it was no different. I think the best value I can provide in writing this review is to advise any prospective customer: Do thorough due diligence. Do your best to find customers, industry experts and engineers and seek their opinion.

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Thank you for your comments above.

We would much appreciate an opportunity to discuss this further as we have no information on what you have disclosed.

Please can you contact us at info@sheridanlifts.com

Thank you
Sheridan Lifts

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unreliable Lift with Constant Breakdowns – No Confidence in Product Quality

The lift installed by Sheridan Lifts at Libertas House is barely two years old, yet it has broken down multiple times, causing major inconvenience and raising serious concerns about its durability, efficiency, and reliability.

In October 2024, the lift was completely out of service for almost a month because the emergency speaker—used to communicate with an operator in case someone gets trapped—stopped working. As a result, the lift had to be blocked as it was not compliant with health & safety regulations. While I understand that engineers couldn’t attend due to a payment issue with our management company, the fact that such a critical component failed so soon is deeply concerning.

Then, in December, the lift light stopped working, followed by a complete breakdown on December 30th. It remained out of service until January 17, 2025. When engineers finally arrived, they took just 15 minutes to fix it—raising the question of why a supposedly modern lift is so prone to failure. More recently, on January 30th, the ground floor call button stopped working, and as of today, it’s still not fixed.

These constant breakdowns give me zero confidence in the quality of Sheridan Lifts’ products. Beyond the inconvenience, there’s also a very real fear of being trapped inside due to how frequently issues occur. No lift that is this new should have so many recurring problems. If you’re considering a lift installation, I’d strongly recommend looking elsewhere for a more reliable and durable solution.

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry to hear about the repeated issues you’ve encountered with the lift at Libertas House and the disruption this has caused.

We fully recognise how important a reliable lift is for residents, and we understand your concerns regarding both inconvenience and safety. The frequency of the faults you’ve described is not the level of performance we aim to deliver, and we sincerely apologise for the frustration this has caused.

To provide some context, a number of the challenges experienced appear to be linked to a combination of factors rather than a single ongoing defect. The initial outage relating to the emergency communication system required the lift to be taken out of service to remain compliant with safety regulations, as you correctly noted. Unfortunately, delays in attendance at that time were impacted by an account-related issue, which restricted our ability to respond as quickly as we would have liked.

In addition, several of the faults referenced — such as lighting and call button failures — can occasionally arise from component or electrical issues that are not always indicative of the overall quality or structure of the lift itself, but rather individual parts that require adjustment or replacement. While these can often be resolved quickly once diagnosed, we fully appreciate that the downtime leading up to this is unacceptable from a resident’s perspective.

That said, we do not consider the overall experience you’ve had to be reflective of the standard we strive to provide. We are currently reviewing the service history of this lift in full to identify any recurring patterns and ensure that more proactive measures are put in place to improve reliability going forward.

We would welcome the opportunity to work more closely with the building’s management team to ensure that any outstanding issues are resolved promptly and to help restore confidence in the lift’s performance.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,
Sheridan Lifts

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The first review for this suspect…

The first review for this suspect company.
Lack of a satisfactory and competent service.
Poor paperwork for one service report which referred to another contract/lift and too much tick boxing.
Inability to quote for rectification of minor defects in operation of the lift.
Did not perform the full service schedules as laid out in the contract.
They are trying to get out of this situation which is now likely to end in court as they cannot accept their undoubted weaknesses and misrepresentation.

2 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sheridan Lifts Limited

Antwoord van Sheridan Lifts Limited

Thank you for your review.

We note your comments regarding service quality, documentation, and the scope of works completed. While we take all feedback seriously, we also feel it’s important to ensure that any claims made are accurate and reflect the full context of the situation.

Our records indicate that the services delivered were carried out in line with the agreed contract, and where queries or concerns were raised, we made repeated efforts to address them, provide clarification, and offer appropriate next steps. We regret that this has not met your expectations.

We are, however, mindful that this review appears to form part of a wider pattern of consistently negative feedback shared across multiple providers based on your previous reviews, with all being 1-star.

Whilst everyone is entitled to their opinion, we believe it is equally important that feedback remains fair, balanced, and constructive.

As this matter is now being referenced as a potential legal issue, it would be more appropriate to address any outstanding concerns through the proper formal channels rather than in a public forum. We remain confident in our position and in the service delivered.

Kind regards,
Sheridan Lifts

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer