Shopping4net Reviews 

322
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

«Lekene som kom er veldig fine og ser veldig realistiske ut, de er utrolig godt laget. Det hadde vært enda bedre hvis edderkoppjenta hadde hatt en funksjon der hun kunne skyte ut spindelvev. Jeg lurer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nettsiden, har en knittrette til som ikke fungerer som den skal når du ringer inn til de. Jeg ringer for å klage på en sending til meg som skulle ha ankommet 31.7.26 som aldri kom.. dette har jeg... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

En tilannut kyseisestä firmasta mitään. Katsoin tuotteita, siirsin ne ostoskoriin jotta näen lopullisen hinnan toimituksen kanssa, mutta en koskaan edennyt ostoskorista pidemmälle kassaan, eli en... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nettstedet hadde noen varer jeg ønsket, men ble skeptisk etter å lese gjennom noen omtaler her på trustpilot. Legger igjen erfaring for å betrygge de som kanskje kjenner på usikkerheten jeg følte på f... Toon meer

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

322 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 84% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(322)

29 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Todella joustamatonta laskutusta

Ostamani tuotteiden laskun eräpäivä oli 28.5.2022. Maksoin sen hieman myöhässä 31.5.2022, koska tapanani on maksaa kaikki maksut kerralla kuun vaihteessa. Sain tavaran toimittajalta vahvistuksen maksun vastaanottamisesta 1.6.2022. Maksustani huolimatta 1.6.2022 tuli vielä erillinen muistutus maksun myöhästymisestä sisältäen tuotteiden hinnan ja 5 €:n myöhästymiskulun. Sen jälkeen tuli vielä tiliotemaksu 2,9 € 23.6.2022. Vaikka summat ovat pieniä, niin perinnät tuntuvat pelkältä rahastukselta ja edustavat yli 10% tuotteiden hinnasta. Yritys siis vaikuttaa todella joustamattomalta pikku maksuviivästymisten suhteen. Mikään muu yritys ei ole koskaan veloittanut myöhästymiskuluja, jos on maksanut laskun ennen muistutusta!

28 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hei Jari,
Maksusi ei ole saapunut meille ennen muistutuslaskun lähetystä ja koskamyöhästymislisää ei maksettu ajoissa, lasku siirtyi tilille joka laskutettiin 23/6. Pahoittelemme, jos et lukenut myyntiehtoja asiakastiliä koskien mutta tili suljetaan maksun saavuttua automaattisesti.
Mukavaa päivänjatkoa! / Shopping4net

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Supert fra start til slutt!

Bestilte varer, de kom 1 dag før forespeilet som var et + 😁👌🏻
Ingen skader på pakke og alt det jeg bestilte var der.
Betaling med utsettelse til august, men med valg om å kunne betale inn før om man ønsker.
Alt i alt, super opplevelse fra start til slutt!

16 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from the completely

Stay away from them completely! They have the worst and most arrogant heartless customer humiliating I can't not use the word service at all coz what I have experienced and got from them was a total of angry and frustrating. They have no respect whatsoever for your opinion and meanings. All the matters for them is just money and money and they're so clever to send fees after fees. I never hated so much for my whole 34 years of life an online store. What a nightmare disaster 😡

9 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hello,
We are sorry that you missed to pay for your perfume in time and got upset about the reminder. Your first review was taken away from Trustpilot due to the foul language, you were blocked from Facebook chat for your behavior and we will not keep answering emails or calls when you have that tone.
We are here for our customers but we do not have to listen to threats or name calling. Since you have now paid for the item you ordered, the case is closed.
/ Shopping4net

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Falsches Produktbild -Händler weist Verantwortung von sich - trotz gegenteiliger Rechtsprechung

Ich habe ein Produkt gekauft. Das Produktbild war falsch. Es hat eine andere Variante des Produktes gezeigt, genau die, die ich haben wollte. Den Blinc Mascara Amplified. Die Produktbezeichnung war einfach . Blinc Mascara. Das Amplified fehlte zwar, aber das Bild war ja eindeutig. Es steht ja nicht immer die gesamte Produktbezeichnung dort. Der Mascara darunter war einfach nur in einer anderen Farbe. Ich konnte also nicht erkennen, dass irgendwo auf der Seite auch ein Produkt mit der Bezeichnung Amplified angeboten wird ( bin direkt über die Google-Suche auf die Produktseite gelangt) In der Produktbeschreibung stand nur Allgemeines zu den Blinc Mascaras und es gab keinen WarnHinweis darauf, dass das Bild abweichen kann Ein eindeutiger Fehler des Produktanbieters. Warum wird dort ein anderes Produkt abgebildet? Das macht dich keinen Sinn? Eine Bestellbestätigung habe ich übrigens nicht erhalten. Nur eine Versandbestätigung. Es gab ellenlange Mail-Diskussionen ( auf Deutsch) Ich dachte die ganze Zeit die verstehen nicht, was ich meine, aber so war es nicht. Es kam noch nicht mal eine Entschuldigung für das falsche Bild. Ich hätte die Retourenkosten also selbst tragen müssen ( von Deutschland nach Schweden). Zum Glück handelt es dich nur um ein relativ preiswertes Produkt. Aber was, wenn ich etwas grösseres, teureres bestellt hätte?
Die Rechtsprechung ist da übrigens total eindeutig. Das Produktbild muss stimmen.

6 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

En suosittele

En todellakaan suosittele kyseistä firmaa kenellekään. Pitkä toimitusaika, ei ehtinyt jouluksi vaikka lupasivat. Maksujen kanssa suuria ongelmia. Maksujärjestelmässä pahasti häikkää. Maksettu viimeisten laskujen perusteella ja kun ensimmäinen maksu myöhästyi eräpäivästä, ovat lähettäneet tasaisesti lisäperintäkuluja jotka kiltisti maksettu. Lopulta kysyin mikä on viimeinen summa jotta pääseen heistä eroon. Palvelua ei ollut saatavilla heti suomeksi jäin odottamaan viestiä ei kuulunut ja parin viikon päästä lopulta kun sain vastauksen muutaman euron viimeinen lasku oli yhtäkkiä yli 40e.

Vastauksessanne on virheelistä tietoa. Ei pidä paikkaansa että saldoa olisi kertynyt sen takia että vasta 2kk kuluttua olisin reagoinut myöhästymismaksuihin. 2kk kuluttua reagoin siihen että peritte vain jatkuvasti lisää koska olin maksanut postitse tulleen laskun perusteella jonka eräpäivä oli aina jo mennyt ennenkuin öasku edes tavoitti minut. Jos suomenkielinen asiakaspalvelu on poissa vain 2päivää on hyvää asiakaspalvelua ilmoittaa että palaatte silloin asiaan eikä poistaa viestiä ja velvoittaa asiakasta palaamaan tuolloin uudestaan asiaan. Vastaavaa näin törkeää rahastustoimintaa en ole kokenut ikinä aiemmin vaikka paljon käytän verkkokauppapalveluita.

5 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hei
Lähetimme paketin sinulle 9/12 2021 ja ensimmäinen kerta kun olit yhteydessä meihin oli 6/4 2022. Todella outoa ellei paketti ehtinyt jouluksi perille mutta emme ole olleet tietoisia tästä.
Maksoit laskun 2 viikkoa viivästyneenä ja olet siksi saanut muistutuslaskun. Muistutuslaskuun reagoitiin vasta 2 kuukautta sen saamisen jälkeen joten sen aikana on ehtinyt kertyä saldoa. Olet saanut tiedon loppusaatavasta mailitse.

Maksujärjestelmässä ei ole häikkää mutta olet laittanut mailiosoitteemme roskapostiksi etkä sen vuoksi ole nähnyt laskujamme mailisi mukaisesti. Muistutuslaskut on tosin lähetetty myös postitse kotiosoitteeseesi.

Suomenkielinen asiakaspalvelu oli poissa kahden päivän ajan ja sait vastauksen ottaa yhteyttä meihin uudestaan suomeksi tietyn päivän jälkeen tai vastata viestiin ruotsiksi tai englanniksi, ensimmäinen viestisi poistettiin kun sait vastauksen.

Pahoittelemme, että koet tilanteen näin, olemme yrittäneet auttaa sinua nyt kun olet ollut yhteydessä meihin.

Edit: 1 muistutus lähetettiin 2021-12-29 ja osamaksu siihen saapui 2022-02-22. Seuraava osamaksu 2022-03-01 ja viimeisin 2022-05-03. Kun laskut maksaa ajoissa, ei ylimääräisiä kustannuksia luonnollisestikaan synny.

/ Shopping4net

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig kundeservice og håndtering af reklamation.

Jeg bestille for en måned siden en fødselsdags gave (legekøkken), som blev givet i lørdag og der er så en del der er ødelagt og jeg reklamer søndag og får besked på at der er gået en måned og at jeg skal sende billede af æsken og det gør jeg så. Og får af vide fordi der er gået en måned kan jeg få 50kr i gavekort som jeg naturligvis takker nej til. Og fortæller dem at om der er gået 1 eller 6 måneder skal et produkt ikke være ødelagt, det er virkelig under al kritik. Deres produkter er dårlig kvalitet som man kan læse på de andre kommentar og det må man leve med, virkelig under al kritik. Anbefaler ikke at handle produkter hos dette firma.

23 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hej Sidar,

Vi beklager, at du er utilfreds med den løsning, vi tilbyder. Der er en lille plastikdel i et håndtag bag hanen i køkkenet, der er gået i stykker under montering. Desværre er der ingen fabrikationsfejl eller lignende, som producenten kunne erstatte.
Som vi har skrevet til dig, er vi ikke en producent af varer, men kun en forhandler. Vi har forsøgt at løse situationen med dig, men kan ikke tage en vare tilbage, der er gået i stykker under brug.
Hav en god dag!
/ Shopping4net

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vedr manglende svar på svar fra dere

Jeg mottok to mummikopper fra dere der den ene var knust. De var for dårlig pakket inne i esken, for det var ingen skade utenpå. Har sendt 2 mail til dere uten å få svar, så derfor får dere 1 stjerne fra meg.

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hej

Både den 20/1 och den 21/1 svarade min kollega följande:

Hej

Tack för ditt mejl.

Vi har svarat på detta mejl att vi skickar ut en ny mugg till dig som ersättning.
Fakturan i paketet är endast till för tullen och ska inte betalas.
Du betalar endast på din första faktura.

Vi önskar dig en trevlig dag!

Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards

Jenny

**
Kika gärna på din mejlkorg igen :)

/ Shopping4net

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rask leveranse

Rask leveranse, men plukkefeil som jeg reagerte på, det ble ordnet omgående fra dere og ettersendt med en gang, det var jeg meget glad for, derfor 5 stjerner.

13 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Laskuni myöhästyi 2 viikkoa (omaa…

Laskuni myöhästyi 2 viikkoa (omaa huolimattomuutta kyllä) ja sen vuoksi joudun maksamaan 18 € lisäkuluja jo normaali laskun päälle. Tämä ei ole edes laillista laittaa 5 euroa 7 päivän välein laskuun lisää. En aio tästä paikasta ostaa enää koskaan mitään.

6 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hei

Jos olet saanut 18 euron laskun, on aikaa täytynyt kulua noin 2 kuukautta. Normaalin laskun muistutus on 5 euroa ja jos sitä ei makseta, siirtyy se asiakastilille ja ensimmäisen kuun lasku on 7,90 euroa.
Pyydämme sinua tutustumaan myyntiehtoihimme asiakastilin suhteen tai lähettämään meille sähköpostia niin selitämme tilanteen sinulle.
Mukavaa päivänjatkoa! / Shopping4net

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Følger ikke norsk lov om purring

Følger ikke norsk lov om purring. Uten å ha fått noe purring får jeg brev med mange akkumulerte gebyr. Vil ikke oppgi opprinnelig gebyr, bare en reskontro de tar utgangs punkt i. De følger bare svensk lovgivning er svaret. Utrolig frustrerende. Fra 10-20 kr til 350 uten å kunne gjøre noe.
Purregebyr over 35kr er IKKE lov i Norge, og minimum 14 dager mellom hver og totalt max 2 purringer!
Her kommer det 70kr i 3-4 purringer, med 8 dager mellom hver. De første fikk vi aldri på epost.
Ja, det var vår feil at vi betalte faktura etter forfall, men denne typen akkumulering har vi lover mot i Norge.
Best å handle fra norske firma!!!

28 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Shopping4net

Antwoord van Shopping4net

Hej Roar,

Det var inte riktigt det som sades i telefonen... Det stämmer att vi är ett svenskt bolag men alla påminnelserna du har mottagit är helt i enligthet med den norska lagstiftningen. Du betalade din faktura över en månad försenad (1/11) och utan tillkomna avgifter. Vi har informerat dig om restskulden 286,68 NOK och hoppas den betalas in snarast för att kunna avsluta ärendet.
Ha en bra dag. / Shopping4net

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer