SPIER & MACKAY Reviews 

61
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered chinos from this company (order 13187SMCA), and received a notification from UPS that the item has been delivered... Unfortunately, UPS did not in fact deliver it. I know, because the concie... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shoddy cut and tailoring. That Neo2 is truly embarrassing, and that "spalla camicia" is poorly done. Very decent cloth destroyed. For the same amount or slightly less, you can purchase a good r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. They answered all questions thoroughly, and provided excellent advice on the style and cut. Purchaser was from the States, and appreciated the help from afar.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm writing a review as I've bought from these a number of times and even with shipping and import duties the price to quality is unbeatable. I'm baffled by the negative reviews on here. Size cha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

At Spier & Mackay, we are custom tailors based in Toronto & Mississauga. Buy designer men’s suits, custom tailored shirts, trousers, accessories and more. Visit today!!


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

61 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 69% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(61)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received order. Customer support non-existent

I ordered chinos from this company (order 13187SMCA), and received a notification from UPS that the item has been delivered... Unfortunately, UPS did not in fact deliver it. I know, because the concierge of my building receives all items and ensures they are placed within the secure BlueBox parcel locker for residents to pick up. I have emailed Spier and McKay... I have called them two days in a row.... No response. I am out over $100 plus with no product. As a business owner myself, I pride myself on the prompt customer service my company provides. I don't know what kind of operation they have running here, but if this is the customer support, it tells me everything I need to know about them.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. They answered all questions thoroughly, and provided excellent advice on the style and cut. Purchaser was from the States, and appreciated the help from afar.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refused to ship order to Iceland

I live in Iceland. Until about 2 weeks ago Spier and Mackay offered shipping to Iceland.
I had made an order for three pairs of trousers, a shirt and a pair of brogues. Their customer service rep insisted that I needed to size up the trousers and that they were unable to modify the order, so they cancelled my order and told me to place another order with updated sizes. While I was waiting for the refund to come through, S&M removed the option to ship to Iceland and are refusing to reinstate the order I had placed, even after I offered to pay any difference in shipping costs.
Very dishonest practices. I am now out about $20 in currency exchange premiums and all of the time spent corresponding with S&M.

EDIT: Spier and Mackay have replied, suggesting I message their Customer Service Manager. However, she is the one who refused my earlier request to restore the order, I don't see the point in reaching out again. Furthermore, I've sourced brogues for my WEDDING from elsewhere and as it's less than two weeks from now, I don't have faith the shoes would arrive on time. The shirt is also sold out by now.
Below I have pasted the outright refusal from the CS manager to my earlier request to reinstate the order.

"
Thank you for taking the time to explain the situation in detail. I completely understand your frustration.

That said, as I mentioned previously, the decision to temporarily pause shipping to Europe is based not only on the current shipping costs, but also on the current global shipping conditions. This was not something we had planned or anticipated, and unfortunately, it is not something we’re able to make an individual exception to at this time.

For that reason, we’re unfortunately unable to reinstate the order or proceed with a shipment to Iceland at this time, even if you are willing to cover the actual shipping cost.

I sincerely apologize for the inconvenience, especially given that you are trying to prepare for your wedding reception. We are actively working to resolve the issues surrounding European shipping and hope to resume service as soon as we’re able to do so.

Thank you again for your patience and understanding.
"

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Hi. Thank you for your feedback. We're equally disappointed to read this.

Please email our CS Manager at dnicol@spierandmackay.com so we can help sort out this issue.

Recently shipping costs have skyrocketed to Europe and we have temporarily suspended orders and shipments to Europe until we can find an new carrier. That said, if the agent is the one who advised you to cancel and place a new order then absolutely it should be fulfilled and no extra shipping charge should be levied. We will have the CS manager look into this issue with the team.

Deep apologies on this. We hope we can help make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shoddy cut and tailoring.

Shoddy cut and tailoring.
That Neo2 is truly embarrassing, and that "spalla camicia" is poorly done.
Very decent cloth destroyed.
For the same amount or slightly less, you can purchase a good ready-made jacket in the Chiaia neighbourhood (at Condotti) in Naples (corrected slip-up). Or for some more at Fefé. Online or in person.
I just purchased a jacket online from Suit Supply (also made in China, like S&M), and tailoring is far superior.
Efficient S&M return service, though.
You've been warned. Never again for me. A pity, because I'm Canadian.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you for the honest feedback, and for acknowledging our return process worked as it should.

On the Neo2 specifically: it's one of our most popular jackets, worn by thousands of customers, with a strong review record to match, which is presumably part of what drew you to it. Cut and drape are inherently subjective, and we respect that this one didn't land for you personally.

The comparison doesn't hold up on its own terms, though. Via Condotti is in Rome, not Naples. The street you may be thinking of in Naples is Via Chiaia. Getting the city wrong for a reference is fairly bold when pointing fingers. To be clear on positioning: we don't benchmark our tailoring against authentic Neapolitan construction. We borrow the look, style, and techniques of that tradition and adapt them for a broader market. That's the product, not a shortfall against something we never claimed to authentically replicate.

We stand behind the construction of this piece. If something felt off with the specific garment you received, we're glad to look at it directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional service and a flawless fit!

I recently ordered a suit from Spier & Mackay, and the entire experience has been an absolute triumph.
Thanks to the expert guidance and attentive assistance from Michelle and the team, the parcel arrived safely, and the garments fit precisely as they ought—truly like a glove. The cut, proportions, and overall quality are exceptional.
It is a rare pleasure to experience such professional and customer-oriented service. Thank you once again to everyone at Spier & Mackay for your remarkable care and expertise. Highly recommended!

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you for the support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thank you for your response

Thank you for your response. However, I do not agree with your characterization of the situation.

While you may have replied to my emails, the responses I received did not address my primary concern: the status of my delayed order. Instead, I received instructions on how to wash a shirt before I had even received it, followed by an explanation of the differences between Made-to-Wear and Ready-to-Wear shirts. Neither response answered the simple question I was asking—where is my shirt, and when will I receive it?

I also called your customer service line several times over the course of two weeks and left multiple voicemail messages requesting a callback. Not one of those calls was returned. Even if you chose to communicate by email, ignoring repeated voicemail messages over a two-week period does not reflect the level of customer service I expected. A brief callback acknowledging my concerns would have gone a long way toward resolving the situation.

Your response also states that you were waiting for me to confirm the fit of the first shirt before producing the remaining shirt. That process was not communicated to me in a way that was clear when I placed my order, nor was it made obvious that my second shirt would remain on hold indefinitely until I took further action.

At this point, the experience has left me with little confidence in the Made-to-Wear process or in the level of customer service I can expect going forward.

As a result, I am requesting a full refund for the shirt that has not yet been produced or shipped. Since that shirt has not entered production and remains on hold pending my approval, I believe this is a fair and reasonable resolution.

Please confirm that the unshipped shirt has been cancelled and that a refund has been processed to my original method of payment.

I look forward to your prompt response.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A man who works there with glasses was…

A man who works there with glasses was very misogynistic throughout our conversation. Would not recommend.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

This is an alarming statement and we take this very seriously. We ask you to please reach out to our CS Manager dnicol@spierandmackay.com so we can get some more information regarding the staff member in question and see how best to address this. We're sorry that you had this experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Astounding awful experience / Update/ Update to the update

Shopping at Spier and McKay is an astoundingly awful and disappointing experience.

During the past seven days since I’ve got my ill fitting suit:

- I’ve called Spier and McKay more than 20 times
-Left 5 messages
-Sent an Email, which was acknowledged as received by the system

But

No one ever picks up the phone, returns messages or calls back.
Even the return policy webpage leads to a 404 error blank page 🤦‍♂️

Do yourself a favour, save your money and the stress of not being ready for events. Shop elsewhere.

Update:

Spier and McKay did not in fact ever call.
I did eventually receive an email asking me to direct fitting inquiries to some other Email. Needless to say that that extra step in the light of late replies is as frustrating as it sounds. The original suit was returned and the return label was issued promptly.

We just ordered a size down in slim and that worked great. The materials and craftsmanship are in fact great.

A important note to remember is that these suits do tend to fit one size larger, at least for me. Also, the contemporary fit tends to have quite a blocky fit with much space all over the fit which will look and feel off to you if you are “average “ sized. Go with the slim.

Next, expect that you will never be able to actually speak with anyone at the company. There doesn’t seem to be a customer service interface you can consult at least by phone or promptly but give it a few days and an Email may (or may not) reach you.

All this can make your first purchase a frustrating one but once you do have your size calibrated, subsequent purchases become easier. We’ve placed a third order.

So what did we learn?

-Good suits that punch above their weight but they fit about one size bigger

-Strange and slow customer service.
As an example of this notice the snarky reply to this post which came before and without a phone call to me regarding any of the issues. By the way, the phone system message says the reply will come in 24 hours not 24 to 48.

Update to the update

My third order filed 2 week ago never shipped. My client dashboard said it was “processing” until…and you will never guess this:

The Spier and Mackay website stopped accepting my username and passwords.

Was it because of this review? There has been no update sent about the product or a heads up about a website malfunction. Was it that didn’t actually have the product?

I wonder

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

We take issue with the claim that no one ever contacted you back, because that's not what happened.

Your order shipped the same day it was placed and arrived on the 14th. On the 15th, one day after receiving your order, you left a voicemail regarding sizing. Our voicemail system asks callers to leave their name and number for a follow-up within 24 business hours, or to email our customer service team directly. Our customer service representative received your message and emailed you that same day offering help with your measurements so we could get the fit right. We have a read receipt showing that email was opened shortly after it was sent, and again more recently, but we didn't hear back. Instead, on the 17th, a Friday after hours, you emailed asking for a return, without replying to the email where we had clearly offered to help with sizing.

You mention over 20 calls and 5 messages. Regardless of the volume of contact, every response you received came within our posted response times: the same day for the voicemail, and within our 24 to 48 business hour window for the return request, which we followed up on the 21st. Emails and voicemails to our team are returned, and in this case they were. We understand that time pressure around an event can make a fit issue especially stressful, but the record shows this was not left unaddressed on our end and we genuinely wanted to help.

We're glad you found the material and craftsmanship excellent as mentioned in your email to us, we appreciate that. Your return has been issued, and our offer to help with sizing is still open if you'd like to work through it.

On the 404 error: we've checked the return policy page and everything seems to be working on our end. We'll have our development team run another check on all links regardless.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

By the far the worst online shopping…

By far the worst online shopping experience I have ever had. Firstly, after a number of days after making my order, I decided to find out what was going on. After multiple follow-ups on my order I finally get someone to admit that they did not put my order in (some technical difficulty, would have been nice to know upfront). I follow-up again and they tell me my shipment has been put through. I wait another couple of weeks finally to get a shipment confirmation. We are now almost a month or so in now. Instead of granting me the courtesy of expediting my shipment, they send it regular which is another week or so. This will be my first and last time I purchase from this company.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

They get two stars because the handful…

The situation was resolved to my satisfaction. I appreciate the time and effort that the folks in customer service put in to make this happen. Thank you.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

We're sorry this experience didn't meet the standard it should have. A few things to address honestly:

The two-week window displayed at checkout was an error on our end. Our custom shirt program runs 5 to 6 weeks from order to delivery, a timeline we've since corrected on the site. That miscommunication set a wrong expectation from the start, and we own that.

The single-shirt-first process exists specifically to catch fit issues before the full order ships. In this case it did. A chest adjustment was identified and noted before the remaining shirts were produced. We recognize that wasn't clearly explained upfront, and we should have done better there.

A full refund has been issued and a return label arranged. We appreciate the feedback on the suits and hope that part of the experience continues to serve you well.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order sent to wrong address

Spier & Mackay sent my order to an address in a completely different state than the one I provided. Their customer support phone line goes to voicemail.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

We're sorry this situation. To clarify for anyone reading: the order was delivered to the correct address on June 15th. The confusion stemmed from a duplicate order number issue on our end, which we've since addressed.

We reached out directly to resolve this and added a credit to the account for the inconvenience.

On the phone line — noted. We're working to improve the answering system, and we appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and outstanding customer service for EU customers!

I recently purchased the Charcoal Herringbone Down Blazer from Spier & Mackay. The garment itself is absolutely fantastic—the quality, fit, and materials are top-notch, and it is exactly as described on the website.

Since the shipment was coming to the European Union, I explicitly chose to prepay all duties and taxes at checkout to ensure a smooth delivery. However, I encountered a customs issue with UPS Lithuania regarding these prepaid fees.

What impressed me the most was how Spier & Mackay handled this. Their support team (huge thanks to Naman!) stepped in quickly, provided a Letter of Authorization (LOA) to UPS to resolve the billing error, and ensured my package was delivered safely without any double taxation.

It is refreshing to see a brand that not only makes high-quality menswear but also genuinely stands by its international and EU customers when logistical hiccups occur. Highly recommended!

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer care

Awful customer care. I bought 2 shirts for sale. They were smaller than expected. Apparently, with no prior advise, sale items cannot be returned. First (and last) purchase.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

The items purchased were final sale, and this is clearly communicated throughout the purchase process — on the product page, in the cart, at checkout, and in the order confirmation. We want every customer to shop with full confidence in what they're buying.

When you reached out, we offered to investigate whether the shirts were measuring out of spec. and we would resolve the issue for you. That offer remains open.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from company

Do not order from this website.

I ordered a suit from their online website and shipping was estimated to be 7-9 days. It has now been 15 days (March 24 was the order) since my order and I have only received a UPS link that says the label is created and awaiting package.

I’ve contacted customer service who on two occasions said the package will update in 1-2 days and arrive on time this friday. It has still not shipped.

No one will answer the customer service line.

I needed the suit for an event next Friday and ordered with ample time to receive and tailor. Now unsure what to do.

I plan to review on other platforms, but this company cannot be trusted.

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful experience

Wonderful experience, customer service was very kind and really helpful to get the correct size before shipping. The trench coat khaki Di Sondrio is amazing quality relative to the price. Really recommend 👍🏻😊

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you so much for the support!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I normally purchase several MTM suits a…

I normally purchase several MTM suits a year and I decided let me go to Spier MacKay and just order a pair of pants just to see if the online hype is real. I am here in the states so I ordered pants a couple of weeks ago and I get on the website to check a tracking number and I get nothing but label created on the UPS side. I tried calling Customer Service to see if they have an ETA nothing, no one picks up. I sent an email so just waiting but so far they are bad no pants, no response. I will wait to see if anyone responds to email but so far they are off to a bad start. So I am updating this review, I got my pants a few days ago and they looked nice and quality material. I added one star because of material quality, however their sizes run a little smaller, paid a tailor to make the adjustments (was not cheap) but they fit better and will be worn but I probably will stay with suit supply and Grand LeMar, a little more expensive but you get measured straight in the store and I can try on different fits. With the tailoring cost being additional the price point with Spier and Suit Supply becomes close in value (2/17/2026 update)

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thanks for your feedback, and we’re glad to hear you were pleased with the fabric and overall quality once the trousers arrived.

To clarify the timeline, your order was placed on January 23 and delivered on February 4, which is within our standard 7–9 business day shipping window to the U.S.A. Tracking can occasionally remain at “label created” during the initial export stage before UPS performs the first physical scan once inside the U.S.

We also wanted to address your customer service comment. When customers call, they are prompted to leave a voicemail if our team is assisting other customers, and we always return messages as quickly as possible. From our records, it does not seem like you left a message with our team.

Regarding value and fit, it’s important to note that this was an off-the-rack final-sale trouser purchase at a heavily discounted price point ($61.16 including shipping). This is quite different from the pricing and process of made-to-measure trousers purchased and fitted in-store through brands like SuitSupply or Grand LeMar, so the fit and experiences are not directly comparable.

If you ever consider ordering again, our team would be happy to assist with sizing guidance to ensure the best fit right out of the box.

Thanks again for the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Balmaccan Coat

I ordered a Balmaccan coat from Spier and Mackay, not knowing that whether it was the incorrect size. I emailed the company just in case and Deanna from their service team responded promptly and helped me to find the correct size in garment. Deanna was patient, kind and contactable during our exchange of emails. As the garment would be coming from the USA to Australia, it was important to have the sizing correct from the get go to avoid a lengthy and costly return. Although I am still waiting for the garment to be shipped, I wanted to submit this review to vouch for Deanna's excellent service specifically

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you for your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered trousers based on the size…


I ordered trousers based on the size guide provided, but the item I received does not match the stated measurements. The waistband measures 15 inches, not 16 inches, which I documented clearly with photos. Despite this, customer service insisted the sizing was correct.

This was disappointing, as I was excited to try the brand, but accuracy in measurements and accountability matter. I hope this feedback helps improve quality control and customer support.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you for sharing your experience. We understand how important accurate sizing and consistent quality are, especially on a first order.

We reviewed the photos and correspondence in detail. The initial measurement you provided appeared to be taken using an incorrect method and tool, which can lead to inaccurate readings. After we shared our measuring guide, you confirmed the trousers indeed measured 16 inches laid flat across the waistband, which corresponds to a 32-inch waist and aligns with our size guide and manufacturing tolerance. Based on that confirmation, the item was considered within spec.

We also confirmed there were no quality control issues with this garment. Measurements were within tolerance and the trousers passed our standard QC checks.

Although these trousers were purchased as a final-sale as an altered item and we clearly advise customers, particularly first-time buyers, to avoid final-sale purchases if there is any uncertainty around sizing, we still have offered a one-time exchange as a courtesy due to this being your first order.

We recognize how frustrating fit issues can be, and we’re continually refining our size guides and customer support to make ordering with confidence easier.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service and Product!

I've heard great things about spier and mackay. I decided to get a custom overcoat since S&M are one of the very few retailers that offer such a service. Especially with heavy fabrics. When I placed my custom order I had some doubts but decided to go through anyway. A few days later I recieved an email from Oksana from S&M to make sure I was okay with my purchase and its potential risks (since it was my first ever S&M purchase aswell.) I recieved fast replies and Oksana cleared up my doubts on the garment. When i recieved it and tried it on I was extremely happy with how it fit. It fit perfectly. Near bespoke! The armholes werent too low and the construction is very nice. The lining was cupro and the belt on the back was functional, in addition to the back vent having buttons aswell! (I got an ulster coat). This is by far my favourite piece in my wardrobe, It would be very nice however if they could add slightly more customization options (more inner pockets, and button materials) However I'm glad S&M was there to help. Thank you so much for your help Oksana and Spier & Mackay!

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you so much for trusting us! So happy to hear it. We've passed on the comments to the custom team to see if we can add more customization options in the future for our Overcoats.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Suit was great quality, customer service slow

Suit was great quality fit well and easy transaction. Returns have taken over 2 weeks, already been delivered and no response via email for 3 days nor when calling customer support. Left voicemails and no answer. I already gave the suits back I just want my refund!!

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SPIER & MACKAY

Antwoord van SPIER & MACKAY

Thank you for your review, and we're sorry for the frustration regarding your return. I want to clarify the timeline, as it may help explain what happened.

You shipped your return on November 25, and it was delivered to our U.S. facility on November 29. It was checked in on December 1, which is when our team can begin processing refunds. Because your return contained multiple items, we wait until everything is physically verified before issuing the refund, this helps prevent errors and ensures accuracy.

Your refund was processed in full on December 4th.

We understand waiting for a refund can feel slow, especially around the holiday and U.S. Thanksgiving period when carrier delays are common. That said, your refund is now complete, and you should see it reflected on your original payment method shortly.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer