Bij stardoll is de gewoonte met de…
Bij stardoll is de gewoonte met de items kleding.Als de nieuwe collectie komt wordt de oudere relaese uit de shop de bazaar.
Er is een merk Antidote daar blijft de oude collectie in de shop en de nieuwe wordt relaese uit de shop gehaald. Ik ben al 3 jaar bezig om antwoord te krijgen via mail. Maar dat stardoll team antwoord niet. Ik vindt dit zeer onbeschoft. En ze zijn behoorlijk agressief tegen kinderen.
Wat mijn betreft kunnen ze die site uit de lucht halen. En Zweden erbij








