ik heb een bestelling gemaakt vorige…
ik heb een bestelling gemaakt vorige week , inderdaad geen bevestigingmail gekregen.
Ik heb vandaag wel een berichtje gekregen van de eigenaars omdat een product niet meer in voorraad was. Ze vertelde me dat ze net hebben overgenomen van de vorige eigenaars en ze nog Wat issues hebben met de mailbox en updatemails. Ik heb verder een goed contact gehad en krijg mijn bestelling morgen !
Conclusie : ik zou de nieuwe eigenaars echt een nieuwe kans geven 👌







