We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Financieel adviseur
  2. ook in
  3. Alternatieve financiële diensten
  4. Beleggingsadvies
  5. Beursgebouw

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Trade wholesalers and Stockholders. Enjoy the benefits of the SupplyDivision group.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

6 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(6)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely outrageous

Absolutely outrageous, shocking customer service. I called in asking of they could look into my delivery with their shipping company as I have not received my order for 2 day just endless delivery windows, but package never arrived. The man I was speaking to said he will look. Short time later he said there is a road problem I tried to tell him that the driver was already near my location and out of the blue he start shouting over the phone that I am shouting and he refuses to talk to me and hang up the phone.... I've tried to call back I think the same person answered as I couldn't even say a word as he was shouting and hang up again. 3rd time did not even answered. Got a very short message in an email basically saying that I need to sort it out for my self.
This is just unbelievable. Please avoid this company at all cost. Unreliable service, and very rood customer service.

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 Star - extremely poor customer service and false claims

Last year I ordered elastic from this company, but unfortunately had to return it because it did not have the level of stretch that was advertised online. Before placing the order, I had actually requested a sample so I could check the quality first, but the sample was never sent.

After returning the elastic, I received an email from the company claiming that I had used approximately 25 metres of the product and had returned it in “very poor and unmerchantable condition.” They said the reel had been unwound and poorly rewound, making it unsellable. Because of this, they rejected the return and only offered a £20 + VAT refund from the £71 + VAT I had originally paid.

To summarise their email: they claimed I had heavily used the product, unwound a large amount of elastic, and returned it in a condition they said could not be resold. On that basis they refused a proper refund and offered only a partial goodwill credit.

This was completely untrue. I did not cut off 25 metres of elastic from the 250 metre roll, I returned the reel in the same condition it was received. I couldn’t even use the elastic because it didn’t match the advertised stretch in the first place. Even if their claim had been accurate (which it wasn’t), refunding only £20 from a £71 purchase would have been extremely unreasonable.

I chose not to respond further because my previous communication with them about the missing sample had already been met with passive-aggressive replies and sarcasm. I opened a chargeback with my bank & was able to receive the full amount back.

Based on my experience, the owner shows very little respect for customers. The tone of their communication was dismissive and accusatory rather than helpful or professional. Judging by the number of other negative reviews describing similar experiences, this unfortunately seems to be a pattern.

I would strongly recommend looking elsewhere.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Called as a potential customer

Called as a potential customer. I work in education and we will need a wide range of supplies on a regular basis.

Needed a quote for a few things before signing up and creating an account etc (unable to create account myself as this will be done by the relevant department)

asked for said quote, told outright no, they don't do that need to create profile etc. Fine, kind of, but I needed this quote for the department to set it up.

Met with extreme rudeness and outright hostility by the guy on the other end of the phone. Explained the situation and was basically told its not his problem and to get lost.

the worst customer service I have received in a long time.

I DO NOT RECOMMEND

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered approx at 8am realized I made…

I ordered approx at 8am realized I made a mistake called as they opened told the person who in turn said they will call me back shortly to cancel. I waited an a hour and called back a gentleman called back and said it’s already packed and he can’t recall it !!! I’ll leave the rest up to you to decide.

4 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Meget tilfreds.

Jeg har haft mange gode handler sammen med denne virksomhed. Jeg er ejer af IQ Tattoocare ApS og Supply-division forhandler mine produkter, og det har altid været et meget professionelt samarbejde, Mark er meget pligt opfyldende, jeg har endda sendt flere af mine kunder til Mark, og de siger alle til mig at de har fået en god behandling.

21 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered some elastic cut to size, made a mistake and got a horrible response.

I ordered some elastic cut to size which I paid for in full. The order came very quickly and the company seemed very professional.

However I made a mistake and ordered the wrong elastic. When I contacted the company to see if anything could be done I was met with aggression. The mistake was mine and all I wanted was a little compassion and perhaps a small discount on a replacement order. I have never had a customer experience like it. We exchanged a few emails, here is the final response of which I have not answered as it was quite upsetting.

My email...
You have no doubt done a professional job however your email tone has been quite aggressive. I have been quite clear that it was my mistake and I am surprised by your customer service response. A little compassion can go along way.

Their response....
As for your bizarre attempt to somehow take the moral high ground we can only pity you. Your "high and mighty" attitude may work with some but to be honest we think you should seek help. Why you just can't accept that you made an error and that you should pay, we cannot understand. Perhaps you are of the mind that other people should pay for your life? That our families should subsidise you because your need is greater than others. You have absolutely no idea what they have done or what we as a company have done to contribute towards the well being of people during this crisis, non. You have absolutely no idea of the loss or sacrifices we have endured.

We're glad you will go an become a burden on some others but sad they will have to deal with your attitude. We sincerely hope, for your peace of mind, that you actually comprehend your demanding nature and do something to alter it.

Take responsibility for yourself and your actions.

Keep safe & kind regards,

Neil Sissons

13 augustus 2020
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer