The Pod Block Ltd Reviews 

222
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered a couple times from the podblock and will definitely keep on ordering, some amazing flavours and most of the time great quality !!! I have encountered ripped or snus which has been dried... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service, loads to choose from… been stung and scammed by other sellers so great to find a reliable supplier at reasonable prices. Been using The Pod block now for a number of years. No... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting for 3 months for my order, no news, no way to contact them, everything I send to them fails to deliver. This is a scam everyone do not order anything from these guys.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've just ordered from The Pod Block for the 1st time and I'm very impressed with the quality of service. Ordered 19th Oct received 21st Oct. I had to contact customer service after I had an issue wit... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. E-sigarettenwinkel

Geschreven door het bedrijf

The Pod Block is a newly established business based inside of the United Kingdom. With one goal! To supply HIGH quality Nicopods (nicotine pouches).


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

222 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(222)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top top company

Top top company, any issues or questions can answered and sorted out with the upmost speed and efficiency. Very quick delivery time as well.

3 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Best website, great customer service. Made over 100 orders and will continue to do so!

2 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can’t get a refund if theyr out of…

Can’t get a refund if theyr out of stock, you have to choose a diffrent option. I always order in one go, paid for a next day £7.99 option but until they had packed and it arrived later than I expected. I do business as well but getting in touch was not so easy either - these are things to improve on for future

1 december 2022
Logo The Pod Block Ltd

Antwoord van The Pod Block Ltd

Hello Manny,

We’re sorry to hear you are unhappy with our service, however we feel you had some unrealistic expectations with the the special delivery option.

You ordered on a Friday at 10pm, and expected it to arrive the Saturday morning, which is unrealistic. We use Royal Mail as our shipping provider, and we don’t believe any shipping providers send parcels this fast.

We state on our website, that orders are shipped the following working day, and even though this is part of our shipping policy, your order was still shipped on Saturday, by a member of our team.

In terms of missing items, you were contacted by our team, with what was missing, and we offered to refund you those specific items.

In terms of contact, you were in communications, with a member of our team for the whole process who assisted you, so are unsure of why you have mentioned this.

We still value you as a customer, and as a token of appreciation we will offer you discount codes on your next order, please contact us on the email below to receive your code.

Info@thepodblock.co.uk

Kind Regards

Matthew - Customer Support Manager

The Pod Block

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing best in UK💜

Amazing service got within 2 days of placing order amazing products definitely recommended this company great prices xxx

3 november 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer