We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve got to say how much this knee sleeve (brace) has helped me manage my knee pain. I have been told by the orthopedic surgeon I need to get a knee replacement surgery next. I have bought a number of... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The back supports are fabulous . I feel really supported and it enables me to walk distances I haven’t done for ages. Just took delivery of 4th one. Gone for strapless in summer or straps can run but... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

They respond immediately, my order was replace asap from large to customized medium size. The fitting is great and help my knee recovery , atleast I believed that but after 1 month the knee sleeve don... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Remarkably poor customer experience from beginning to end. Rip-off merchants basically. Company claim on their website to have premises in the UK from which they can guarantee delivery in 4-7 days. Re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Medische benodigdheden winkel

Geschreven door het bedrijf

We Relieve is a health and wellness store specializing in knee patches, knee sleeves, ankle braces, and massagers. Our products are designed to provide pain relief, support, and improved mobility for our customers. We prioritize quality and durability, ensuring that our offerings meet high standards for effectiveness and comfort. Customer satisfaction is paramount, and we offer free size replacements to ensure a proper fit. Our team of experts provides personalized advice to help customers make informed decisions about their health and wellness needs.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

428 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(428)

162 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company - you cannot return

Do not buy from this company. There is no returns policy. If you need to return anything, it has to go back to Toronto and the cost of the courier is nearly as much as the product. I bought a posture corrector. it does not fit anywhere and all it does is push your body forward.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

Hi there, we’re really sorry to hear about your experience. We do have a return and exchange policy in place, and we’re happy to assist with sizing or fit issues to make sure you’re satisfied.

Please reach out to us at support@werelieve.com
or call +1 (302) 665-3569 with your order details so we can review your case and find the best solution for you.

Thank you for bringing this to our attention — we’re here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Walk away from this company

Remarkably poor customer experience from beginning to end. Rip-off merchants basically. Company claim on their website to have premises in the UK from which they can guarantee delivery in 4-7 days. Reality was a delivery from China which took 15 days. Packaging was just a plastic wrapper, torn by the time it had arrived. Delivery company clearly keen to maintain a consistent approach: when no one was home, they simply dumped the package on our doorstep. Shoes themselves look cheap and shoddy, not worth the "discounted" price never mind the "full" price.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

Hi there, we’re sorry to hear about your experience and truly appreciate your feedback. Some of our products are shipped from international warehouses to ensure availability, though we always aim to meet delivery estimates and quality standards.

Please contact us at support@werelieve.com
or call +1 (302) 665-3569 with your order number so we can help make this right.

— The WeRelieve Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bamboozled

Received shoes that say size 7 but are actually fit like a size 6. Emailed them over a week ago. No response. Do NOT order from this company. I have been bamboozled from my hard-earned money by WeRelieve.

Update: I did reach out to them. They said that a larger size would be sent out but never asked me for a size. Still waiting for mystery replacement. I won’t hold my breath. Btw, I just lost my job. I want a refund not a replacement. This company should be shut down.

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

Hi there, we’re truly sorry to hear about your experience and the sizing issue with your order. That’s definitely not the experience we want for our customers. Please reach out to us again at support@werelieve.com
or call us at +1 (302) 665-3569 with your order number and photos of the item received so we can get this resolved as quickly as possible. We’ll make sure your concern is prioritize

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay Away - We Relieve/Rohan Chainani Fraud

We Relieve and their owner Rohan Chainani are a total scam. The products he sells are cheaply made and drop shipped directly from China The quality is bad but the customer service is even worse. It took over a month to get our refund and they were reluctant to give the refund. Disregard the 90 day return policy. It is a lie.

Regarding WeRelieve response. I did reach out to customer service several times. They are very slow to respond and keep on making excuses/delays for refunding my money. I just want to protect other customers from WeRelieve and Rohan Chainani. They are a horrible company.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused. This is certainly not the service we aim to provide. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can investigate and resolve this matter promptly.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

First of all they can get their sizing…

First of all they can get their sizing correct for things that need to fit your body. Secondly get better quality products. Customer service was good as they replaced an ankle support that was too small with their larger size free of charge but it doesn’t work well either.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re sorry to hear the product didn’t meet your expectations, though we’re glad our team could assist with a replacement. Your feedback about sizing and quality is valuable, and we’ll be sure to share it with our product development team for improvement. If you’d like further assistance or a possible solution, please reach out to us at support@trywerelieve.com
or call +1 302 665 3569 — we’d be happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ZERO

If I could rate this a minus, I would. I failed to read the reviews & now they don't want to refund me my money. Stuck with a pair of shoes that I have no use for.

DON'T DO IT!!!!!!

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the inconvenience caused. This is certainly not the service we aim to provide. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details, and we’ll look into your case right away to help resolve it as quickly as possible

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Took the money but no belt

If I could have o star I would. No one answered my email. They took the money but no goods shame on you. You should be shut down. I ordered sciatica belt, I am in so much pain didn’t get it, now I have ordered another one elsewhere not happy. I did get my belt in the end, it was very late that’s all.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the pain this has caused. This is certainly not the service we aim to provide. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can investigate and resolve this matter promptly — including arranging a refund if appropriate.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered compression shoulder brace

Ordered compression shoulder brace.
4-7 day delivery.
Took close on 2 weeks. No instructions how to use. Paid £26 instead of the £50 plus normal price. It’s basically a £10 item max. Made in China too. Bargain!
If I had paid £50 plus I would have used to hang myself. Feeling gutted at paying £26. Don’t be fooled by the shiny website. It’s better to just buy a cheap one from Amazon or eBay. Most likely the same and you may get instructions.
Emailed them but no reply so hence they can have review of exactly how I feel.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused. This is certainly not the standard we strive for. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can look into this and resolve the matter promptly for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

China based crap

I wish I had of read the reviews first. I normally do a intense check of everything when I buy something online. Firstly I check it's not coming from china. This company is in fact china based. They are clearly lying that they have offices in UK, America and Canada which is a total lie. I'm still awaiting my back strap for lower back pain but I know the reason because it's coming from china through the cheapest delivery and I know now after reading the reviews that it will be cheap tac, made with cheap materials that will not do a thing to help me. I'm angry with myself that I didn't check this fake company out more. I will probably not get a refund either, these scammers will never refund you. Thank god I only bought one thing. People always read the companies names reviews on trust pilot and do a extra check on their address of contact.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. This is not the service or impression we want our customers to have. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or call +1 302 665 3569 with your order details so we can look into this matter and assist you promptly.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The WeRelieve™ OTC Hearing Aid will not last more than 10 hours on a full charge.

I recently purchased a set of
WeRelieve™ OTC Hearing Aids at approx €217. They arrived in good order and the instructions were clear. I immediately began to use them in order to get familiar with them and in many respects found them quite good. However I discovered almost immediately that, although fully charged, they did not last even for 8 hours. Very disappointed.
Following my initial review I was requested to submit an account of my experience directly to the company which I did. Their response through their agent Rohan was immediate. He apologised for the inconvenience and set about issuing a replacement set which arrived around 12th November '25. The issue of power dying after a short time of use appears to have been resolved. They now remain active for 10 to 10.5 hours continuously.
Despite the initial hiccup I think that this product represents very good value for money. I know several people who have spent eye watering sums on hearing devices and been very disappointed. Ideally I would like the aids to have an actual power time of 14 or 15 hours but they are almost invisible when wearing them and they are comfortable.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. The battery life you described is certainly not what we expect from our hearing aids. Please reach out to us at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details — our team will be happy to assist you with a replacement or further troubleshooting to resolve this issue promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID

AVOID - products arrive falling apart and no one replies to emails!! Terrible

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused. This is certainly not the quality or service we aim to provide. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can look into this and make it right as soon as possible.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered a posture corrector which is…

Update ***** After reporting the company and writing this review that contacted me immediately and offered to send me a new posture corrector in my correct size for free! I appreciate the company resolving the issues I had. So I changed my review on my own accord to 3 stars ***** UPDATE*****still waiting on new posture corrector and have not received a reply regarding a new tracking number for the replacement.

I ordered a posture corrector which is too big for me . I requested a return through email and understand I have to pay the shipping costs, that fine although not great. After 3 emails, 1 email through their web portal, 2 phone calls and I have received zero customer service replies or answers. There is no way to make a return. This company is a scam. I reported a complaint to the BBB. Do not buy anything from this company!

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re glad to hear that our team was able to connect with you and resolve the issue by providing a replacement in your correct size. We sincerely apologize for the initial delay and frustration you experienced — that’s never our intention. We truly appreciate your patience and understanding, and we’re happy to know you’re now satisfied with your experience.

If you ever need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs

I ordered shoes for my wife to wear on holidays to help her pain when walking, they did not arrive on time and i only knew there was a problem when i contacted the company to find out what the delay was, there was no communication from them.
I was informed they were lost in transit so cancelled the order but was told i could not do this as a replacement had already been despatched. After they arrived several weeks late I tried to return them but was told i have to pay delivery charges and the return address is in the USA so this is not viable. By the way on their website it states they have offices in London. What a scam , avoid at all costs.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re truly sorry to hear about your experience and the inconvenience caused. This is certainly not the level of service we aim to provide. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can review your case and find the best possible solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never Again

Ordered a pair of shoes September 30 and still don't have an order or tacking number!! Sent numerous emails and they keep apologizing for the delay and make all kinds of (useless) excuses!

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about the delay and the inconvenience caused. This is not the experience we want for our customers. Please reach out to us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can check the status and resolve this promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered in ear hearing aids with app…

I ordered in ear hearing aids with app promise of 4 to 7 days delivery it's day 12 still no sign an no reply to my emails or cantact with them I've asked for a refund but not even got the decency to reply I feel it's a scam company and I won't see my money ever again PLEASE stay away from this company I wish I had.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the delay in receiving your order. This is certainly not the level of service we aim to provide. Please contact us directly at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can look into this and resolve the issue as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After almost 2 years I had a reply from…

After almost 2 years I had a reply from this company asking me to send the invoice number. Did this only to have it bounce back twice. The support email does not work/exist. Do not use this company. I’m not even sure this company exists!

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about the trouble you’ve experienced. Please note that our official support email is support@trywerelieve.com
and our phone line is +1 302 665 3569. Kindly reach out with your order details so we can assist you directly and work toward resolving this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam. Do not buy anything from them. You can’t get anyone the answer an email or anyone on the phone. Their customer service is nonexistent. I have been trying to get my message net back for days with no luck at all. I repeat DO NOt PURCHASE ANYTHINGfro this company!!!!!!!!

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused. This is certainly not the service we aim to provide. Please reach out to us directly at support@trywerelieve.com
or call us at +1 302 665 3569 with your order details, and we’ll make sure to look into this matter promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Read the terms before you buy

Read the terms before you buy! Says 90 day easy returns. What it doesn't say unless you read the fine print is that UK customers have to ship at their expense back to USA for refund. I would avoid buying for this reason alone

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

We’re very sorry to hear about your experience with our returns process. We strive to make our policies as clear as possible, and we understand how frustrating it can feel when unexpected costs arise. We’ve requested additional information regarding your order so we can review this further. Please reach out to us at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 so we can assist you directly.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

So far my experience has been satisfactory.

So far my experience has been frustrating due to getting the wrong size. And finding out about their return policy returns at your own cost.
However the customer service has been excellent at corresponding. And have agreed to send me out a new pair of shoes with the correct size at No Extra cost to me.
And not having to return the wrong pair.
I will update once I get the shoes that’s on the way.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry for the initial frustration caused by the sizing and return process, but we’re glad to hear that our customer service team was able to assist and arrange a replacement at no extra cost. We truly appreciate your patience and look forward to hearing your updated experience once your new pair arrives

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad customer service

Unfortunately although advertised as 'One size fits all' it did not fit correctly. Offering hassle free refunds is false. Although advertising a UK address, offering free delivery it hides the fact they are shipping from USA and require you to pay the postage costs back to the USA for a refund. Not a trustworthy or transparent company.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo trywerelieve.com

Antwoord van trywerelieve.com

ChatGPT said:

We’re very sorry to hear that the fit and return process did not meet your expectations. We understand how frustrating this must feel, and we sincerely apologize for any confusion regarding our shipping and returns. We’ve requested additional information from you so we can look into your order and provide the best possible resolution. Please reach out to us at support@trywerelieve.com
or +1 302 665 3569 with your order details so we can assist you further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer