Uni Auto A/S Reviews 

39
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig kommunikation og uventede ekstraregninger. Jeg fik lavet bil på værkstedet og spurgte specifikt efter den samlede pris ved afhentning af bilen, som jeg fik oplyst til at være ca. 2.800 kr. Ef... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fremragende service. Meget venligt og kvalificeret personale. Hjælper på trods af at man kommer lige ved lukketid. Får lavet alle mine reperationer her og er tilfreds både med arbejde og pris. E... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nå, sidder og venter på ombytning af sommer til vinterhjul (ja ja lidt sent, men NY bil :-) Sjældent har jeg oplevet så stor kundeservice som her. Havde egentlig tid til i morgen, men da det så pludse... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg havde fået leveret et sæt vinterhjul til min Mazda CX30, fra et tysk dækfirma. Efter ca 400 km vises funktionsfejl i tpms systemet. Uni-auto udbedrer fejlen, men efter ca 400 km er den samme fe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

39 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(39)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mine vinduesvisker gik i stå midt på …

Mine vinduesvisker gik i stå midt på ruden. Jeg ringede for at høre om værkstedet havde tid til at se på det.
Jeg kom og en mekaniker kom ud for at tjekke sikringer. Det var ikke der det var galt. Han fik åbnet kølerhjelmen og kiggede på viskermotoren. Mekanikeren kunne godt få viskerne til at køre når han tryggede på viskemotoren. Hans konklusion blev, at der skulle ny viskemotor på.
Han ville undersøge om der kunne skaffes en brugt via autoophug.
Da denne (autoophug) ikke vente tilbage, lejede jeg en bil, til dagen efter, så bilen stod på værkstedet,
Mekanikeren prøvede inden jeg kørte i den lejede bil, at forsøge at sætte viskemotoren fast med strips, men kunne ikke lade sig gøre.
Jeg kørte i den lejede bil og blev ringet op dagen efter, at der ikke kunne skaffes en brugt viskemotor, så der skulle en ny på.( i første omgang lød det absolut ikke som en problem at skaffe en brugt viskemotor)
Det ville koste 1500 kr + moms og arbejdsløn.
Jeg valgte at hente min bil, uden at få den lavet og lagde 650 kr for leje af bil og en halv times arbejdsløn :-(
Nu er min viskemotor sat fast med strips og fungere upåklageligt. SÅ viskemotoren er IKKE defekt.
Det kunne en mekaniker vel også have gjort.............................og jeg kunne have lagt 2500 kr for noget der ikke var nødvendigt !

10 september 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Uni Auto A/S

Antwoord van Uni Auto A/S

Hej Helle

Du kom til os torsdag d. 07/09 kl. 15:43. Mekanikeren kiggede på din bil og konstaterede, at der var en løs forbindelse i stikket på viskermotoren.
Det er korrekt, at når han rykkede med motoren, så virkede viskeren for en kort stund.

Vi tilbød dig at finde en brugt viskermotor ved et autoophug, da du udtrykte du havde brugt mange penge på bilen, ved et andet værksted for ikke så længe siden og du derfor ikke var villig til at bruge så mange penge på bilen. I og med at de fleste autoophug lukker kl. 16:00, så kunne vi ikke nå at gøre yderligere den torsdag. Vi tilbød dig en lånebil, da vi ikke så det hensigtsmæssigt at sende dig og din datter af sted i øsende regnvejr, i en bil der ikke kunne viske. Det godkendte du, informeret om at bilen koster 150 kr. om dagen inkl. 50 km. pr. dag.

Dagen efter (fredag d. 08-09) vender autoophugget tilbage og fortæller, at de ikke har nogen brugt viskermotor til netop din bil, som kunne leveres samme dag
Vi ringer til dig for at høre, hvad du så ønsker. Vi fortæller dig at en ny koster ca. 1500 INKL. moms + arbejdsløn - det takker du nej til.

Du er faktureret for lånebil i en dag og har kørt 199 km. i bilen. Dette er du faktureret for + den tid mekanikeren har brugt.
Hvis du syntes dette var uretfærdigt havde vi gerne set, at du havde nævnt det, da du betalte regningen?

Vi vil gerne understrege, at vi ikke er et værksted der reparerer folks biler med strips! - Lige meget hvor smart og/eller billigt det måtte lyde.
Sker der en ulykke, så skal vi ligge navn til og det har vi bestemt ikke lyst til.
Vi håber ikke, at viskeren pludseligt svigter en dag i regnvejr på motorvejen - både for din egen og dine medtrafikanters sikkerhed.

Konklusionen på dette er, at din anmeldelse er ganske uberettiget og vi ønsker ikke at andre virksomheder kommer i samme situation.

Med venlig hilsen
Uni-Auto A/S

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God service og grundig service hos Uni Auto ;)

Fik serviceret min Fiesta (2015) for halvdelen af prisen ved Ford-forhandleren. Hurtig betjening og grundig eftersyn.
Jeg ved af bitter erfaring at ting kun er billige, hvis de er mere værd, og det er absolut tilfældet her.
Bruger helt sikkert Uni Auto en anden gang.

19 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rigtig god og professionel service

Jeg kan varmt anbefale Uni-Auto. De har ydet en god service hver gang jeg har været der. De er fleksible og går den ekstra meter for at kunden skal gå der fra med en god oplevelse. De har samtidig yderst kompetente medarbejdere, der yder en god og professionel service.

23 november 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk god service!

Kan kun anbefale uni-auto, det har været god service fra starten af. De har gået det ene skridt længere for lige at man lige fik reddet sin dag, og skal siges jeg har været rigtig uheldig med min Audi og de har holdt udgifterne nede på reperationerne for at gøre mig glad! Uni-auto er professionelle fra top til bund og er ikke sidste gang de får min bil der ned!

16 november 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service

Jeg kan KLART anbefale uni-auto!
De har overholdt hver og en aftale, både med reparation og priser. Super hyggelige mekanikere, som altid går med et smil.
- alt i alt, hvis man vil have en god oplevelse, og forkæle sin bil, vil jeg klart anbefale at man kører en tur omkring uni-auto i Silkeborg :-)

16 november 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilbud der aldrig holder

Jeg har gennem en periode brugt UniAuto til småreparationer på vores Suzuki Grand Vitara, og kvaliteten har været nogenlunde, som gennemsnit af det, man kan forvente af sådan et værksted.
Desværre levede de sjældent op til de priser, som var aftalt på forhånd, der var næsten altid LIGE lidt ekstra, som gennem tiderne har givet en del diskussioner, men hvor der trods alt blev fundet en løsning.
Jeg havde derfor efterhånden vænnet mig til at få alt på skrift, så der ikke burde kunne opstå misforståelser.
Midt sommer var det så tid til at få nye bremser på forhjulene, som jeg fik et skriftligt tilbud på til kr. 2.000,00 samt service på bilen til kr. 2.322,55 hvilket også var skriftligt, dertil tre pærer til kr. 156,25
Ialt 4.478,80 hvorfra der skulle trækkes kr. 250,00 for et "like" på Facebook
Total kr. 4.228,80
Bilen afleveres primo uge 23/2016, og kunne afhentes ultimo samme uge, hvilket gik efter planen.
Ugen før bilen blev afleveret havde jeg sendt en mail til dem, hvor jeg pointerede at jeg ikke ville se nogen form for ekstraregninger, medmindre det på forhånd var skriftligt aftalt med mig.
Et par dage før bilen skulle være færdig, ringede jeg til firmaet for at få en status. De kunne fortælle at bilen nok skulle blive færdig til tiden, og samtidig blev der så fortalt noget om, at et eller andet havde sat sig meget fast ved udskiftningen af bremserne, som jeg forstod det. Der blev ikke snakket om beløb, eller at det var noget jeg skulle involveres i rent økonomisk, hvilket jeg da heller ikke havde forventet.
Jeg havde jo fast pris på reparationen.
På trods af mine anstrengelser med at være sikker på at vi havde en fast pris, fik jeg alligevel en meget specificeret regning, som jeg på ingen måde kunne gennemskue eller forholde mig på Ialt kr. 6.056,97.
En overpris på kr. 1.828,17.
Det virkede underligt, hvilket jeg da også skrev til dem, med besked om at den overpris ville jeg ikke betale, men de fik det beløb der var aftalt kr. 4.228,80 og som så blev overført til dem.
Derefter fik jeg en "svinermail" af de grove, at jeg ikke kunne tillade mig at tilbageholde beløbet, og selv kunne bestemme hvad der skulle betales osv. osv., en meget ubehagelig mail for at sige det mildt.
Herefter blev jeg sendt til inkasso med besked om at betale, ellers ville jeg ende både her og der som dårlig betaler ect.
Efter at advokatfirmaet havde gennemgået tingene, og fået min udlægning af sagen, herunder at der rent faktisk var faste aftaler/priser på reparationerne, blev sagen da også droppet, men stadig en MEGET ubehagelig oplevelse.
DERFOR hold jer væk.
Der findes rigtig mange andre gode mekanikere, der overholder hvad der bliver sagt, lovet og aftalt.

14 november 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Uni Auto A/S

Antwoord van Uni Auto A/S

Hej Svend

Det er korrekt, at du har fået et fast tilbud på reparation hos os. I det tilbud, som du fik, blev der også taget forbehold for eventuelt fastgroede dele.
Vi mener forsat, at du blev retmæssigt informeret om de fastgroede dele, som ikke havde været adskilt længe.

Vi er aldrig urimelige eller ude af stand til at indrømme, hvis vi har begået en fejl. Hvis du forstod det sådan, at vi blot ringede til dig for at hyggesnakke om din bil, så må vi tage vores måde at gøre det på op til revision. Normalt ringer vi dog ikke og forstyrrer vores kunder med mindre, at der er en grundt til det.

Vedr. de 250 kr. til et "like" på facebook, så valgte du selv at fratrække denne rabat fra din faktura - uden at snakke med os.
Du krævede også at få et gavekort på 350 kr. - fra en kampagne som for længst var udløbet, hvilket du også fik.

At vi skulle have sendt dig en "svinermail" er vi mildest talt uforstående overfor. Det var netop os der skrev til DIG, at vi ikke ville finde os i din grimme måde at skrive på. Hvortil du svarede, at du ikke troede vi var så sarte.

Når man ikke betaler sine regninger, så er det vel normalt, at man må formode at ryge til inkasso. Vi havde gentagende gange informeret dig om at dette ville være næste skridt - skriftligt! Hvad vores inkassoselskab har skrevet til dig, må vi stærkt formode afspejler sig inkassolovgivningen.

Vi valgte efter råd fra vores inkassoselskab at stoppe din sag, da beløbet var under bagatelgrænsen. Vi valgte at prioritere alle vores andre kunder, fremfor at spilde vores tid - hvilket du tilsyneladende hellere end gerne ville have os til:
_____________________________________________________________________________________
Citat svend:
"Hvis UniAuto stadig ønsker at fastholde sit krav, og føre sagen gennem retten, så imødeser jeg dette med sindsro.
Det kan jeg da godt gå og hygge mig med, så god fornøjelse"
_____________________________________________________________________________________

og det er selvom, at du tidligere har skrevet:
_____________________________________________________________________________________
Citat Svend:
Når du nu har læst min mail, og hvis du stadig mener at jeg retmæssigt skylder dig penge, så får du dem selvfølgelig
_____________________________________________________________________________________



Vi behandler alle vore kunder på en retfærdig og ydmyg måde. Det er trods alt, dem vi lever af.
- Men vi vil ikke finde os i kunder, der bevidst prøver at slippe udenom at betale, for derefter at afpresse virksomheder med dårlige anmeldelser.

Uni-Auto A/S

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Kan over hoved ikke anbefales

Aftalt undervognsbehandling gik fint og jeg fik den aftalte pris fordi det var via autobutler. Resten var bare useriøst og jeg føler mig snydt.

-Ovenpå undervognsbehandling afleverede jeg bilen til at tjekke bremser.
-Jeg fik en opkaldt at der er også fundet noget med forhjuler (som jeg vidste er sandt).
- For at kunne godkende spurgte jeg hvad DET HELE kommer til at koste. Svaret var "omkring 3500" (alt op til 4000 var jeg dermed forberedt på ved betaling). Jeg sagde dermed at det er i orden og må laves.

- Jeg kommet til at betale 6350 DKK !! (exkl aftalt lejebil).

- Grund: Jeg fik at vide at det var "selvfølgelig prisen uden moms og uden arbejdstimer",.. og så blev der ellers gjort også andre små ting som jeg aldrig godkendte (som gaerolie og skift af pærer).

- OBS: Jeg fik "1 dags rabat" på lejebilen, fordi Uni Auto fik lov til at beholde bilen 1 dag længere end forventet (hvormed de også tjente mere på mig, ikke også....) det svarer til 150 kr jeg "sparede".

Jeg kommer vist aldrig tilbage og vil helt sikker advare alle mine venner og familie.

Hvad skal jeg som kunne med et svar til spørgsmål "hvad kommer det til at koste" som er uden moms men endnu værre uden arbejdstimer!? Skal jeg selv beregne arbejdstimerne - hvordan det?

En kunde vil ved hvad man kommer til at betale og ikke "en del af regningen" - det er latterligt og er aldrig sket hverken med Euromaster eller Quickpot hvor jeg har været før.

Jeg fik altid prisen inkl ALT på telefonen, alt andet giver over hoved ingen mening at oplyse.. er bare skuffet og chokeret.

3 november 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Uni Auto A/S

Antwoord van Uni Auto A/S

Hej

Det er beklageligt at høre, at du ikke vil anbefale os til andre, da vi udbedrede fejl din tidligere mekaniker har lavet, men okay vi er åbenbart bussemanden.

Du fik afvide i telefonen at de reservedele der skulle udskiftes kostede 3500 kr INKL. moms. Han fortalte dig også højt og tydeligt, at han ikke kunne sige, hvor meget arbejdsløn det ville blive, grundet de ting din tidligere mekaniker havde ødelagt. Det sagde du ok til.

Det er ok du ser trustpilot som et sted hvor du kan ytre din utilfredshed, men du kunne i det mindste have sagt noget, da du fik regningen grundigt gennemgået og du betalte.

Vi beklager vi ikke aflæste dig som en person der er ligeglad med kvalitet og blot vil have tingene til en billig pris, i stedet for ordentligt arbejde til en reel pris.

Med venlig hilsen
Uni-Auto A-S

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dækskift

Mødte op på værkstedet med sommerdæk med fælge på bilen, som skulle afmonteres og et andet sæt fælge med gamle dæk som skulle skiftes til nye dæk og monteres på bilen. Endte med en regning på 1.084,23 kr. En del af regningen var rustarbejde på bremseskiverne. Ikke aftalt på forhånd. Det tog en time og det gives så en timeløn på 1084,23. Helt urimeligt. Kommer ikke igen på det værksted. Fik lavet den samme manøvre for 6 mdr. siden hos Hoffmann Biler i Silkeborg til 540 kr.

28 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Uni Auto A/S

Antwoord van Uni Auto A/S

Hej Lars

Som det blev gennemgået, da du var her på værkstedet, så har du betalt for:

- Afmontering af gamle dæk fra dine vinterfælge
- Montering af nye dæk på dine vinterfælge (de nye dæk er ikke købt hos os)
- Afbalancering af vinterhjul
- Afmontering af sommerhjul
- Rensning af NAV - ikke bremseskiver som du skriver (de var så rustne, at det kunne skabe rystelser under kørsel)
- Montering af vinterhjul

Vores arbejde har ikke fejlet noget ud fra din anmeldelse, som kun er en klagesang over prisen.

Vi er dog uforstående over, hvorfor du kommer til os, hvis du har været så tilfreds med prisen ved Hoffmann Biler.....
- Men vi var nok det eneste værksted, der ville hjælpe dig en fredag eftermiddag ;)

Med venlig hilsen
Uni-Auto A/S

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 års garanti på reservedele er intet værd!

Min Kia Ceed fra 2008 fik ny bærearm, bremseklodser og skrivebremser promeister i august 2015. ny efter kun 1 år ryster bremserne og bremse ustabilt. (22000 km) Da der er 3 års garanti på reservedele, gik jeg ud fra at det var en formsag at få udbedret de dårlige bremser.
Uni-auto i silkeborg ville ikke dække pga. små rystpletter på skrivebremserne. Det er jo ikke unormalt med dansk vejrlig. Men en fagmand fra Kia Motors siger med mit normale kørsels og bremsemønster ikke forefindes en eneste reklamation med nye bremser på en Kia Ceed. Reservedel må jo være kerneproblemet og det vil Uni.auto ikke vedstå eller deres manglende inkompetence med at få lavet bremserne 100 % korrekt. prøver at snige udenom og give små rustpletter på bremseskiverne skylden i stedet for at vedstå skyld.
Dårlig service og arrogant holdning ikke jeg vil spenderer på nye bremser igen. 3 års garanti på reservedel er rent bluf og utroværdigt. Føj

25 augustus 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top professionelt og service udover det sædvanlige

Får serviceret og repareret alle mine biler hos Uni-Auto. Fleksibilitet, kvalitet og service er bare i orden. De går gerne en ekstra mil for kunderne, og de holder hvad de lover. Det hele til rimelige priser. 5 store stjerner herfra.

25 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ELVIRA RENGØRING

Hold da op Uni Auto i er bare god jeg har aldrig oplivet så god service jeg kan give 10 stjerner hvis men kan .
Anbefale er gået videre tak for god service
Mvh. Elvira Rengøring

3 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service!!!!

I had a terrible experience there. 10 months ago, I changed my car's roof as it was broken. they said I have the option of buying silicone roof, a cheaper option instead of the original. They assembled it and I paid quite a sum for it. A week ago, the cover got loose and the air was getting inside the car while I was driving. I went over there and they said they are gonna fix it and I won't have to pay for it since they provide 3 years warrenty for their services. But then when I went to collect the car, they charged me and said since it is not an original cover I have to pay for it. There is not problem whatsoever with the silicone roof, the problem is with the poor assembly and poor machenic work. Why the hell am I paying extra for the warrenty? And it was their idea in the first place. I would have gone to some place cheaper that does not provide warrenty. I felt entirely cheated. They did not tell there is no warrenty for this particular service while assembling it, they just took the money. Worst thing is even after I paid for fixing it, it does not work fine. The air is still blowing in. When I asked them to fix it again, they said I'll have to pay again. Horrible experience, and terrible customer service. I would have given 0 if there is a button for it. I do not recommand anyone to go there, please go some place else.

23 april 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Uni Auto A/S

Antwoord van Uni Auto A/S

Dear Thaw

You came to us, with a problem on your cars roof. You didn't have enough money to pay for a new roof, like the one the car had. Therefor you asked us what to do.
We gave you a much much cheaper solution and we told you several times, that we couldn't give any kind of warrenty on this repair, because it was not the right way to do it. This has also been written on the invoice you recieved from us at that time.

Then last week you came to us and said it's broken, and correctly there was a leakage. We fixed the leakage and told you and your boyfriend again, that we can't provide warrenty. Then you didn't wanted to pay, even though we had fixed the problem - We always try the car after our work is done, and there was no problem.
Also we actually keept extra open just for you to get your car - We close at 17:00, but for your boyfriend the possibility of pick up was first at 18:30.

It's correctly that we always provide 3 years warrenty when we change to new parts - but in your case you didn't wanted a new part because it was to expensive.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rigtig godt værksted

Jeg kan kun sige jeg er fuldt ud tilfreds med den service jeg fik hos Uni-Auto. Søde mennesker som gav en rigtig god behandling.

16 maart 2015
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Urealistisk tidsramme

Mekanikermæssigt intet at sætte en finger på. Det tekniske blev udført som forventet.
Desværre en meget uheldig oplevelse mht realistisk tidsramme. Ved henvendelse om hvor lang tid et service på 2 biler ville tage blev oplyst en forventet tidsramme. Den viste sig imidlertid på ingen måde at holde stik, da det tog meget længere tid. Det skyldes dels, at værkstedet fik bestilt en forkert reservedel hjem, men mest fordi værkfører satte en urealistisk kort tidsramme til udførelse af opgaverne.

Jeg er fuldt ud klar over, at ordentligt arbejde tager tid, men at melde et antal timer ud, der senere viser sig at blive det dobbelte kan ingen bruge til noget.
Hvis de mener, de bør have bilen en hel dag, så bare meld det ud, det er fint. Imidlertid frustrerende, at få af vide, at man kan hente sin bil 4 timer senere, for der at vente mere end 2 timer på at den er klar.
Værkstedet bør melde et mere realistisk antal timer ud og så måske være færdig før tid. Det er meget nemmere at planlægge efter fremfor at skulle vente på sin bil, der burde være klar for timer siden.

14 november 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service

Første gang jeg har benyttet Uni-auto. Det var virkelig en rigtig positiv oplevelse med personale i top. Jeg fik lavet bilen til en ok pris. jeg vil benytte dem næste gang det bliver nødvendigt - og håber at de lever op til mine nu høje forventninger! :)

13 maart 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utroligt dårligt og dyrt værksted.

Trækken på skulderne over langsommelig reparations tid, med efterfølgende undskyldninger om, at man ikke havede tid til at lave bilen da konen var på studie tur og han alene med alle sine børn. Vi tænkte så det nok ville afspejle sig i prisen men nej det kostede kassen. Efterfølgende var der rod i deres fakturering med fejlagtige beløb, rykker gebyr på rykkere de aldrig har sendt ud. Og det bedste bilen bryder sammen på vej hjem. Hmmm kan ikke anbefales falsk reklame med at de har de billigste priser, de mener vel de højeste. Uprofessionelt at blande sine private forbehold ind med kone og børn. Kan overhovedet ikke anbefales.

3 juli 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Upålideligt værksted

Efter nedbrud den 23 Nov. 2012, skulle der gå 8-9 uger inden værkstedet formåede at finde og udbedre fejlen. Manglende kommunikation hele vejen igennem, kun en smule trækken på skulderne. Måtte ringe op til flere gange, for at få information.
Konfliktsky af 1´ste grad.
Manglende rengøring af bil efterfølgende.
Efter rep kraftig røgudvikling fra udstødning og motorrum.
Venstre bildør banket op i deres lift (så det selv), med efterfølgende afslået maling.
Måtte opgive at få bilen klar til salg.
Troede at når man er en del af Mekonomen, så ville tingene være i orden.
Kan ikke anbefale værkstedet.

10 maart 2013
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer