Vauxhall Car Parts Reviews 

25
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ordered an incorrect car part.Tried to cancel order..immediately.. got no response from emails..tried ringing..got automated message to contact via email..had to raise a case with paypal to get my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless , service is terrible, no reply to emails, and it has taken since tuesday 8thof may until now 13th and still no waterpump, whichis needed urgently. Dont buy from them unless you are desperate.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered my part from these guys then after ordering thought about checking reviews. I found this site and thought there may be issues but I could not have been further from the truth. I ordered the... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!! Ordered some parts on a Sunday night which should have arrived by the Tues. Nothing on Tues, or Wednesday, or Thursday and despite numerous emails via their website and direct, there has been... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Vauxhall Car Parts are specialist suppliers of new Vauxhall parts and spares. We carry large stocks of parts for most Vauxhall models of cars and vans


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

25 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,6

Alle reviews

(25)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Read reviews and worried - No idea why!

I ordered my part from these guys then after ordering thought about checking reviews. I found this site and thought there may be issues but I could not have been further from the truth. I ordered the wrong part but thankfully was emailed back asking for my make/model and informed this was the incorrect part and given the right one, this was at 10pm so after ordering the correct part late on the Tuesday I was delighted that it arrived on the Thursday morning! My refund went straight in too and the whole process was as smooth as it could be. I really cannot recommend these guys highly enough!.

15 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty wiper blade.

Emailed within 7 days to enquire about the return and refund process... No response.

Appalling Customer Service,

20 november 2015
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS COMPANY.

Ordered item from Vauxhall Car Parts (aka PARTZ STOCK MANAGEMENT LIMITED) and paid using PayPal. Having paid for 1st class postage, I expected delivery within 2 business days as the the web site states that dispatch is on same day as order is made.

After 4 days, as I had not received the goods I emailed Vauxhall Car Parts directly inquiring as to the status of the order and requesting information as to when I could expect delivery.After a further 2 days, I still did not hear anything so contacted Vauxhall Car Parts via the PayPal Resolution Centre. I subsequently raised a claim again via the PayPal Resolution Centre as again no response was received. My claim was upheld by PayPal and I received a full refund. No contact from Vauxhall Car Parts at any time during the proceedings.

At no point did Vauxhall Car Parts bother responding to any of my inquiries. It was good fortune that I used Paypal to make payment as if I had used a debit/credit card I am of the opinion that I would not have received a refund at all. It appears that they are happy to take your money and have no intention of honouring the order.

27 oktober 2015
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TrUsted 100% & Very helpfull Staff

I ordered quite a few differant parts from Vx Car Parts, they were very curtious and helpfull as i had messed up part of the order.

items was sent out by a reputaible courier service and arrived the following day. everything was securely packaged and parts are of good quality.
They even gave a follow up call to make sure i was 100% happy with them order.

I will be a returning customer.

4 september 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID - Very bad service

Bought an Ignition coil for my Vauxhall Astra, the part said it was a Delphi part, when delivered it did not come in a Delphi box or with the Delphi stamp. Still fittted it and within a week it failed. Rung them and they told me I had to return it at my own expense by Royal Mail 1st Class (£10!), then the would return to the manufacturer for a refund and once this happens they will refund me. That part could takes months, I said I need the replacement part with days as my car is off the road. Luckily I paid by paypal and disputed the part as faulty and non-genuine. I then get a call from them saying If I return it I will get a full refund with cost of postage straight away! Funny that! So I return it, paypal then returned my money, not them. And now they are ignoring me when I request my postage costs back. AVOID this company, firstly they are selling non genuine parts as genuine, secondly parts don't last and week, thirdly they wont give your money back for anything and will try to get you to return it anyway so they can claim it back themselves from the manufacturer. AVOID!!!!

30 oktober 2013
Review zonder uitnodiging
Logo Vauxhall Car Parts

Antwoord van Vauxhall Car Parts

Hi Daniel, Thank you for your feedback. The ignition coil we sold you was advertised as being non-genuine. We would have accepted it back for a full refund if you were unhappy with that but since you fitted the part we can only assume you were satisfied with your purchase. We don't list any non-genuine parts as genuine. Warranty claims can take up to a month in certain circumstances - particularly with electrical parts we ask that the parts are returned to the supplier first so we can determine if there are faulty or not. We did also refund your return postage costs on top of the full refund for your order. We have sold a lot of these coils and it is very rare that there are any problems. Regards, Vauxhall Car Parts

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer