Geen respect voor privacy, werk van 3 dagen heeft 3/4 jaar geduurd
Schilders bellen niet aan maar breken gewoon in naar je achtertuin, tot meerdere keren toe. Afspraken worden niet nagekomen, dus je haalt de boel voor niets van het slot. En dan staan ze plotseling in je afgesloten achtertuin, terwijl je gewoon thuis bent. Even aanbellen, nee hoor. Totale schilderwerkzaamheden van nog geen 3 dagen hebben ruim 3kwart jaar geduurd, inclusief afkeuringen, laten half afgemaakt werk liggen. Veroorloven zich ongevraagd vrijheden die er niet zijn.







