Doelen niet behaald
Wij hebben deze onteigeningsdeskundige ingeschakeld met twee doelen: een goede koopsom en – indien mogelijk – voortgezet gebruik van onze woning. De woning is uiteindelijk verkocht voor een bedrag waar wij mee hebben ingestemd, al blijft het voor ons de vraag of er nog meer ruimte in had gezeten.
Wat ons vooral bezighoudt, is dat voortgezet gebruik volgens de gemeente niet mogelijk zou zijn geweest, terwijl inmiddels blijkt dat de grond voorlopig niet nodig is.
Wij hadden in dit traject meer proactieve regie en kritische doorvraag richting de gemeente verwacht.




