Banner for Westminster Teak

Westminster Teak Reviews 

2.605
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was not my first time specifying this product line for my Yacht deck furniture projects. The product is well-made and if cared for properly lasts for years, I’ve used these with and without a glo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The furniture is great/top-of-the-line…. also top $$$$$. Telephone sales people are top notch/knowledgable & professional and personable. My order was for canvas covers only (furniture may never gi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve called customer service on various occasions and they were excellent support. They took the time to teach me how to care for my furniture and didn’t try to sell me something I didn’t need. They... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From our initial contact, through the ordering process, through product delivery, through Post delivery Support, we were both impressed and thrilled by Westminster boutiques customer service! I am no... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Westminster Teak, a premier designer and distributor of high end, sustainable, luxury grade outdoor furniture. Our unique position as a designer and distributor allows us to leverage our strengths in manufacturing by providing you with extremely high standards in quality and the service you expect and deserve, direct from the source. Apart from the ease of shopping from the comfort of your home, our online store affords us to pass on the savings of running retail space to the customer. Although we are not your traditional “brick-n-mortar” store, we have begun to partner with stores throughout the country in carrying our Grade A, Premium Teak Wood Outdoor Furniture, long lasting synthetic wicker outdoor furniture and contemporary Textilene Fabric Sling Furniture. Check our Dealer Locator utility to find an official reseller near you. If there are no dealers near you then please browse our website catalog and order direct knowing that all of our online systems are encrypted, safe and guaranteed. We offer a RISK FREE solution in that we will pay for return shipping if you are not satisfied. You will get a 100% refund, including any and all shipping charges. No restocking fees and no hidden charges! Our teak furniture comes with a Lifetime Warranty.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(2.605)

99 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personalized

Personalized, friendly service and amazing products!

9 maart 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Lisa,
Thank you for taking the time to write this positive review. We take pride in providing our customers with the highest level of service and products and are pleased to hear of your satisfaction. We wish you many great years relaxing upon your Westminster Teak Dining Set. If we can ever be of further assistance, please do not hesitate to let us know.
Kind regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great overall experience

Great overall experience. We had problems with a bad Shipper breaking some of the pieces but Alan and customer service stepped up and got us replacements immediately. I’m sure they didn’t make any money on our purchase but I hope this recommendation will encourage other people to purchase their products knowing that the quality is excellent and the customer service is equally excellent.

20 februari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear GTB,

Thank you for the kind words, and for choosing Westminster Teak. Customer service is our highest priority here at Westminster, and we are thrilled to hear you are pleased with your recent order. Kindly let us know if we can be of further assistance in the future, as we would be more than happy to help.

Warmest regards,
Alan Womack

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well packaged

Well packaged. Excallent product

17 februari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Nicolas,

Thank you for your stunning review!

We are delighted to hear that your order was well packaged and that you are pleased with our products.

Your satisfaction is our top priority, and we sincerely appreciate you taking the time to share your feedback.

Should you have any questions or need further assistance in the future, please do not hesitate to reach out. We are here to help!

Best regards,

Clifford Luther
Westminster Teak
(888) 592-8325

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Westminster Teak

Clear website and description of both products and lead time for custom order finishes. My order was easily placed and all items were shipped securely and quickly once produced.

10 februari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Ian,

Thank you for your stunning review!

We are delighted to hear that our website provided a clear understanding of our products and lead times and the ordering process was easy and secure.

Your satisfaction is our top priority, and we sincerely appreciate you taking the time to share your feedback.

Should you have any questions or need further assistance in the future, please do not hesitate to reach out. We are here to help!

Best regards,

Clifford Luther
Westminster Teak
(888) 592-8325

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Westminster Teak is one of my favorite…

Westminster Teak is one of my favorite companies both in their superior products and the extraordinary customer service. I have been putting my collection together, piece by piece....they never disappoint!

5 februari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Linda,

Thank you for taking the time to write this positive review. It has been such a pleasure speaking with you. We take pride in providing our customers with the highest level of products and services and are pleased to hear of your satisfaction. We wish you many great years relaxing upon your Westminster Teak furniture! If we can ever be of further assistance, please do not hesitate to let us know as it would be our pleasure to help.

Kind regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Our teak mat looks nice but

Our teak mat looks nice but, the first time I stepped on it, it cracked. It’s too flimsy.

27 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear DR,

Thank you for bringing this issue to our attention. We apologize for any inconvenience it has caused, as this type of damage is not typical of our Westminster Teak products.

We have tried to call and email you regarding our next steps to ensure your satisfaction. Please be assured that your purchase is covered by our lifetime teak wood guarantee. We would be happy to provide either a replacement bath mat or a full refund due to the breakage. Simply let us know which option you prefer, and we will begin processing it right away.

If you have any questions, please feel free to reply to this email or call us at 888-592-8325 (my direct extension is 342). We are here to help and want to ensure this is resolved quickly for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely Outstanding Workmanship and Service

We couldn’t be happier with our white painted dining table! The craftsmanship is absolutely beautiful, and the finish is flawless. The team did an extremely wonderful job from start to finish. Their customer service was exceptional — responsive, professional, and genuinely caring. The quality of the product exceeded our expectations. We highly recommend them!
A big thank you also goes out to Tara and Shelly for all their service!

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Robin,
Thank you for taking the time to share this positive review. We take pride in providing our customers with the highest level of products and service, and we are pleased to hear of your satisfaction. We wish you many great years relaxing and making memories around your Westminster Teak Table. If we can ever be of further assistance, please do not hesitate to let us know. We are here to help for the lifetime of your teak.
Kind regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products, delivered quickly with outstanding customer service. Alan took great care of us and couldn’t have been better. Our experience with Westminster has always been great. Five stars+

27 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear GB,

Thank you for the kind words, and for choosing Westminster Teak. Customer satisfaction is our highest priority here at Westminster, and we are thrilled to hear you are pleased with your recent order. Kindly let us know if we can be of further assistance in the future, as we would be more than happy to help.

Warmest regards,
Alan Womack

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear MB,

Thank you for the kind words, and for choosing Westminster Teak. Customer satisfaction is our highest priority here at Westminster, and we are thrilled to hear you are pleased with your recent order. Kindly let us know if we can be of further assistance in the future.

Warmest regards,
Alan Womack

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Teak bench

Good quality

15 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Jerald,
Thank you for taking the time to write this positive review. We are pleased to hear of your satisfaction. We wish you many great years relaxing upon your Westminster Teak Bench. If we can ever be of further assistance, please do not hesitate to let us know.
Kind Regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service was just awesome

The customer service was just awesome! I really appreciate the personalized service. The staff is extremely professional and knowledgeable. Thank you so much.

13 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Ryan,
Thank you for taking the time to write this positive review. We take pride in providing our customers with the highest level of service and are pleased to hear of your satisfaction. If we can ever be of further assistance, please do not hesitate to let us know. We are here to help.
Kind Regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Patrick went above and beyond to…

Patrick went above and beyond to accommodate us. We were only able to come to the location on a weekend given our work schedule and he was more than willing to accommodate. He made sure the pieces we were interested in were set up to view. He made the experience and the sale and was willing to work with us. We did not feel pressured. We are very happy with our purchase and would consider more items in the future as needs arise.

12 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Holly,
Thank you for taking the time to write this positive review. We take pride in providing our customers with the highest level of service and are pleased to hear of your satisfaction and experience visiting us. We wish you many great years relaxing and creating memories upon your Westminster Teak furniture! If we can ever be of further assistance, please do not hesitate to let us know.
Kind Regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful customer service

Wonderful customer service! Both the ordering process and delivery process were very professional!

9 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Thank you for the wonderful review! We’re so glad to hear you had a positive experience from start to finish. We appreciate your support and hope to work with you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and product!

Excellent service and product!

8 januari 2026
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear PH,

Thank you for the kind words, and for choosing Westminster Teak. Customer satisfaction is our highest priority here at Westminster, and we are thrilled to hear you are pleased with your recent order. Kindly let us know if we can be of further assistance in the future.

Warmest regards,
Alan Womack

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Promotional Mailing

I responded to a mailing promising up to 30% savings on the entire collection of premium teak furniture. Clicked through, and went to the page with umbrellas where I selected their 6' x 10' umbrella and then added a base. Base was $594 and the "umbrella" was $1581. Seemed like a reasonable price at 30% off list. Turns out, $1,581 was for the umbrella fabric only, no actual umbrella in the order. After receiving two packages, one with the base and the other with the fabric I called up to ask where's the umbrella. That's when they broke the news to me that my order did not include an actual umbrella.

The mishap was blamed on "user error". I should have realized the $1,581 was only for the fabric!!! That's right, blame your customers for your poorly designed ordering system.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Mordechai,

Thank you for being a long-time repeat customer and taking the time to share your recent experience with us.

We understand how the pricing and product presentation may have led you to believe the umbrella frame was included. As we offer replacement umbrella frames and fabrics for reorder, and therefore list them as separate items, it is clear in this instance, that distinction was not communicated enough. For that, we sincerely apologize for the confusion and frustration caused.

We appreciate you reaching out to us directly by phone and giving us the opportunity to discuss your concerns. Our intention is never to place blame on our customers, and regret if any part of our communication came across in that way. Your feedback is truly valued and helps us continue to improve our customer experience.

We are happy to accept a return at our expense and issue a full refund to you in accordance with our 30-day Money Back Guarantee. Please know we are always here to assist and would be happy to help with any of your future teak furniture needs.

Regards,
Tara Varney
Customer Service
888-592-8325 ext. 401

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well Made and easy to assemble,

Well Made and easy to assemble,
Happy with product.

16 december 2025
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Vivien,

Thank you for the wonderful feedback! Quality and ease of assembly are very important to us. Enjoy your Pacifica Spa Stool, and thank you for being a Westminster Teak customer!

Best Regards,
Jake Cornett
(888) 592-8325 ext. 337

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Representatives were kind and…

Representatives were kind and professional, quickly answering questions by email or chat.

9 december 2025
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Dear Scott,

Thank you for your stunning review!

We are delighted to hear that our representatives were kind and professional, and that they quickly answered your questions.

Your satisfaction is our top priority, and we sincerely appreciate you taking the time to share your feedback.

Should you have any questions or need further assistance in the future, please do not hesitate to reach out. We are here to help!

Best regards,

Clifford Luther
Westminster Teak
(888) 592-8325

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service on the phone and email…

Customer service on the phone and email was excellent! Product is expensive but worth it and great quality. Everything arrived in good shape because they did good packaging.

9 december 2025
Logo Westminster Teak

Antwoord van Westminster Teak

Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that our team was able to provide excellent service and that your order arrived safely. We take pride in the quality of our products and packaging, and it’s wonderful to know it made a difference. We truly appreciate your feedback and your trust in us!

The Westminster Teak Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer