Wombleshouseclearances Reviews 

23
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

23 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(23)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent clearance from Xabia in…

Excellent clearance from Xabia in Spain. Brilliant, straightforward and punctual - thank you so much for helping us remove the rubbish and old furniture from our roof terrace. We will be recommending you to our friends and family here.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wombleshouseclearances

Antwoord van Wombleshouseclearances

Hi Wendy

Many thanks for your feedback! We are pleased it all went well :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total rip off. Was threatened with violence!

Whilst I was quoted £300 to do a house removal to a property 5 minutes away I feel totally ripped off.
The lads who turned up were good. Although they were 45 minutes late they were very polite and courteous. The issue is the cost of the job. The whole house clearance from start to finish, including getting to the new property took 30 minutes. To be quoted £300 for this is a total con job. I feel completely ripped off. I will be taking the matter further. Ombudsman and small claims court. Oh and then when I questioned why the price was so high was told booked 4 hours out on it. Ridiculous.
Karen then threatened "to send the boys back to get the money". I dont take kindly to threats! Should anything happen to me or my property i know who I will be reporting to the police. Will NEVER recommend this company.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wombleshouseclearances

Antwoord van Wombleshouseclearances

Hi Lisa,

Thank you for your feedback. As you have stated you accepted the quote to carry out your house removal. We didn't require any upfront payment. The quote was fixed and you accepted this when you made the booking. It's unfortunate that once the removal had been completed you decided to quibble over the price.

We carried out the work agreed for the price that you agreed, and therefore we expect to be paid in full for the agreed price. That is fair and is the same for all businesses. If you agree to a quote, then the price is fixed and not negotiable after the work has taken place.

We sent you the quote in writing and you agreed to this, so we are not sure why you think the price would change after we had carried out the work. We are sorry to hear that you didn't feel that you got value for money, however we thank you for your payment.

With regards to threats of violence, we are unsure what you are referring to. You said that you found our men polite and courteous.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used this company a few times

I have used this company a few times. Recently Jason and Logan moves some items for me and more recently Jason and Paul have moved more items from storage for me and on both occasions the men were quick, careful and respectful of my belongings. so thank you to the crews, also to Karen who will make every attempt to accommodate customers with their requests. So a very grateful thank you to you all.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wombleshouseclearances

Antwoord van Wombleshouseclearances

Hi Mrs Rooney,

Many thanks for taking the time out to review us. We are pleased that it all went well and you were happy with everything. We will pass on your feedback to the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Commercial clearance company Cobalt Business Park, Newcastle.

We recently hired this company for a commercial property clearance at our Cobalt Business Park premises. The four-person team they sent with the vehicles did a fantastic job, providing professional service from start to finish.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wombleshouseclearances

Antwoord van Wombleshouseclearances

Hi
Many thanks for your feedback. We are pleased it all went well!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Removal Whitley Bay to Gosforth

We used this company to move some of my sons items from Whitley Bay to Gosforth. Brilliant service from start to finish. The lady I dealt with on the phone was polite and helpful and the removal men were super efficient. I'd highly recommended this company if you need a removal or clearance in the Newcastle area!

14 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I recently used this company to move two wardrobes and it turned out to be a really difficult job with dismantling and putting them back together. They were brilliant and worked really hard and efficiently and left everything intact. I would highly recommend.

21 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wombleshouseclearances

Antwoord van Wombleshouseclearances

Hello. Thanks so much for your review. We will pass on your feedback to Brian and Dale who carried out your job.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have used this service twice to…

We have used this service twice to date. The first time was to carry out moving some items of furniture from one location to another and then recently we had them back to carry out clearing a house going through probate. On both occasion's they did a decent job

15 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently used this lot to help me clear…

Recently used this lot to help me clear out a house that was in the middle of going through probate, the house was full of really old furniture from the sixties and seventies along with the house and garage been full of crap which they obviously had gathered over the years. We left these the keys and a few days later we received the call saying all was done. We checked the premises a few days later and it was totally transformed. It looked like a totally different place.

17 mei 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer