Your Baby Club Reviews 

106
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely loved receiving this free baby box! 🤍 It was such a sweet surprise and came with some really useful goodies for baby. I’m so grateful for companies that offer these little gifts to expec... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I enjoyed the baby box I received and my daughter was happy about her onsie and new pacifier! However, the chocolate bar came melted and I was glad I didn’t mess anything up. I am grateful that she st... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I came across Your Baby Club ad and decided to give it a try. I wasn’t fully satisfied with what I received in my baby box, however, you take chances when ordering mystery boxes such as these. The o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I loved the items I received! The chocolate was unexpected yet a very sweet addition. There really was not much a variety of baby items but the onesie and swaddle are very nice; great quality!

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Babywinkel
  2. ook in
  3. Internetmarketing

Geschreven door het bedrijf

Your Baby Club is the ultimate personalized community for new and expecting moms. By bringing together leading brand offers, week-by-week pregnancy content, resources, guides, real product reviews and expert advice, we keep parents and parents-to-be supported through pregnancy, parenthood and everything in between.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

106 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 57% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(106)

56 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I came across Your Baby Club ad and…

I came across Your Baby Club ad and decided to give it a try. I wasn’t fully satisfied with what I received in my baby box, however, you take chances when ordering mystery boxes such as these. The onesie I received was cute. I loved the Bibs cuddle swaddle. I also received a Sudocrem skin protectant cream that I’ve never tried before but am willing to try if need be. I also received a Dr. Talbots soothing gel and Bibs pacifier and clip. Lastly I got Palmers sample oil and belly lotion. All of which are nice but nothing that really impressed me and makes me want to continue paying for the baby boxes. Maybe creating a questionnaire that personalizes products that best suit your preferences would help. I pay for a makeup subscription that picks two items for me and then I’m able to pick the remaining three items. I’ve been a loyal customer for four years already and love it because I receive items that I normally wouldn't pick out myself when shopping. Like I stated previously not fully disappointed because I do like a couple of items I received but nothing that makes me want to continue with the monthly subscription. Peace and love! ✌🏼

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Allyson

Thank you so much for trying Your Baby Club and for sharing such thoughtful feedback! 💕 We’re glad you found a few products you liked, and we really appreciate your honest comments.

We love your suggestion about adding a questionnaire to help personalize the boxes. We’ll definitely pass this feedback along to our team as we’re always looking for ways to improve the experience.

Thanks again for giving us a try, and peace and love right back! ✌🏼💕

YourBabyClub

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Box item variety was fine but quality…

Box item variety was fine but quality of items were not the best.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Deborah

Thank you for your feedback! We’re glad you enjoyed the variety of items in your box, and we’re sorry to hear the quality didn’t meet your expectations.

We appreciate you sharing your thoughts and will pass your feedback on to our team. 💙

YourBabyClub

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I loved the items I received

I loved the items I received! The chocolate was unexpected yet a very sweet addition. There really was not much a variety of baby items but the onesie and swaddle are very nice; great quality!

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Shanice

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted you enjoyed the items, especially the onesie and swaddle, and that the chocolate was a sweet surprise. 💙

We appreciate your feedback on the variety of baby items and will pass it on to our team!

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really loved my box for the baby

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Liliana

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you really loved your baby box. 💙 We hope you enjoy all the goodies!


YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely loved receiving this free…

I absolutely loved receiving this free baby box! 🤍 It was such a sweet surprise and came with some really useful goodies for baby. I’m so grateful for companies that offer these little gifts to expecting moms. It made this pregnancy journey feel even more special! 🥰🍼💕

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Andrea

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you really loved your baby box. 💙

We hope you enjoy all the goodies!

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Support is phenomenal

It was a great experience using the platform. Very user friendly

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Craig

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you had a great experience using the platform and found it user-friendly. 💙

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had some great items

Got my baby box. Overall I was pleased, had a swaddle, bottle and some samples.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Krystal

Thank you for your lovely feedback! We’re pleased to hear you were happy with your baby box and enjoyed the swaddle, bottle and samples. 💙 We hope you find them useful!

YourBabyClub

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I enjoyed the baby box I received and…

I enjoyed the baby box I received and my daughter was happy about her onsie and new pacifier! However, the chocolate bar came melted and I was glad I didn’t mess anything up. I am grateful that she still had some stuff in there that I can use that I dont need to buy anymore

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Niqua

Thank you for your lovely feedback! We’re so glad you and your daughter enjoyed the baby box, especially the onesie and pacifier. 💙

We’re sorry the chocolate arrived melted, but we’re pleased the box still included some useful items for you. We hope you enjoy them!

YourBabyClub

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

Horrible experience. I only received about MAYBE half of what they advertise you would receive in the box. They also sent me a pink onesie when I filled out the survey saying I am having a boy. There’s no way to reach out to them easily either. It’s definitely a scam. You pay over $15 for shipping and then they don’t tell you and automatically sign you up for a subscription right after. If you don’t check your account after, you get charged for the other boxes they plan to send shortly after. Not worth the stress and half-ass box.
Make sure you’re home and grab the box immediately from outside since you receive 2 out of the 4 chocolate bars you’re supposed to receive and they melt immediately if you live somewhere always hot like I do.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Amber

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with your box and the experience overall.
Box contents can vary, and while we do our best to match items to the information provided, colours and products may vary depending on availability. We’re also sorry to hear about the melted chocolate and understand how frustrating that can be in warmer weather.

The full subscription details are provided during sign-up, including the ongoing subscription terms. If you have any concerns about your order or subscription, please contact us at support@yourbabyclub.com and our team will be happy to help. 💙

YourBabyClub

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Weeks of frustration and I still haven’t received my Baby Box

Extremely disappointing experience — I canceled my subscription

I rarely leave reviews like this, but my experience with Your Baby Club has been extremely frustrating.

I subscribed on July 19. My first Baby Box was advertised as free, but I paid $19.99 for shipping (order #YBBUS54987). More than two weeks passed without receiving the box, a shipping confirmation, or tracking information. My account only showed “Paid” and “Fulfilled.”

After contacting customer service, I was eventually told there had been a failed delivery attempt and was asked to confirm my address. I then noticed that the address in their email was missing my apartment number, even though I had provided my complete address.

I immediately replied with my full address, including the apartment number, and requested the tracking information. I received no response despite following up multiple times.

I then contacted them through Instagram. They asked for my email so they could follow up with customer service. Later, I was told that customer service claimed they had emailed me and were “waiting for my response.” I checked my inbox, spam and junk folders. There was no new email. The only email was the original one about the failed delivery attempt, which I had already replied to more than once.

The Instagram representative then offered to send me a replacement box and asked for my full address. I provided it again, including my apartment number, and specifically requested tracking information.

On August 7, replacement order #YBBUS57333 was created. I received an email saying it was being prepared for shipment and that I would be notified when it shipped. I finally thought the problem was resolved.

Days later, however, the replacement was STILL showing “Confirmed — We’re preparing these items for shipping,” with no tracking or shipping update. Even more frustrating, after all of this, Instagram responded again telling me to contact customer service by email — the same customer service I had already contacted repeatedly.

Then on August 11, I received an email saying my ORIGINAL order #YBBUS54987 had been “delivered.” I had received absolutely nothing.

I checked the actual USPS tracking myself and discovered that the package was NOT delivered to me. USPS clearly showed:

“Delivered, To Original Sender” — Carteret, NJ, August 11 at 10:35 AM.

The package had been returned to the sender, yet Your Baby Club sent me an email saying my order had been delivered.

When I reviewed the original order, the shipping address shown there was indeed missing my apartment number. The replacement order now shows the correct complete address.

Throughout this process, I have sent multiple emails and Instagram messages, provided my address repeatedly, waited days for responses, received conflicting information, and ultimately had to investigate the USPS tracking myself just to understand what happened.

At the time of this review, I STILL have not received my Baby Box, despite paying $19.99 for shipping, and the replacement order still has not shipped.

Mistakes happen, and a failed delivery alone would not have caused me to leave this review. My issue is the terrible communication, extremely slow responses, conflicting information, lack of tracking updates, and the amount of effort I have had to put into resolving a problem I did not create.

With another subscription charge approaching, I no longer felt comfortable continuing and canceled my subscription.

I was genuinely excited about this service. Instead, my first experience became weeks of chasing customer service for a package I still don’t have. I sincerely hope Your Baby Club improves its shipping and customer service processes because customers should not have to go through this.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

We’re truly sorry for the frustration and inconvenience caused by the delivery issues and communication you experienced.

We understand how disappointing it is to have paid for shipping and not receive your box. We can see that a refund has now been processed.

We appreciate your patience and feedback, and we’ll be passing your comments on to our team to help improve our shipping and customer service processes.

We’re sorry to see you’ve cancelled your subscription and hope we can provide a better experience in the future. 💙

YourBabyClub

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All a scam !!!

All a scam !!!! New parents seeking help and advice and then sites like these take advantage and scamming new to be parents

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid $20 shipping and they sent me…

Paid $20 shipping and they sent me recalled a2 formula and won't refund or replace it because it was "complimentary." Reached out to a2 and they say won't refund or replace it as well.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Tiara

We’re very sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the formula you received.

Product recalls are the responsibility of the manufacturer, who manages the recall process and any related refunds or replacements.

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I loved the box

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Idanis

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you loved your box. 💙 We hope you enjoy all the goodies!

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I loved all the products I got in my…

I loved all the products I got in my baby club package. Thank You so much!

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Natalie

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you loved your box. 💙

We hope you enjoy all the goodies!

YourBabyClub

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

although there could be more items

although there could be more items, the items that do come in the first box were extremely helpful. I enjoyed the variety. and it was nice to get to try and use brands that may not be as widely known. sometimes smaller brands are good quality too? despite not hearing about them mainstream.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Claire

Thank you so much for your thoughtful feedback! We’re delighted you found the items helpful and enjoyed the variety, especially discovering some smaller and lesser-known brands. 💙

We really appreciate your suggestion about including more items and will pass it on to our team!

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No need to create another registry

Really liked that I didn’t need to make a registry to get the box. Great variety and name brand items. Box shipped quickly too! I get my second box soon and I’m so exited to see what could be inside. If you’re considering getting it and signing up then my advice is DO IT!

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Chelsey

Thank you so much for your wonderful feedback! 💙 We’re thrilled you loved the variety of name-brand items and found the sign-up and shipping process easy.

We hope you enjoy your other boxes just as much and have fun discovering what’s inside! 😊

YourBabyClub

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty good

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Mycah

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you loved your box. 💙

We hope you enjoy all the goodies!

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

good overall

The box is good overall, came fast, but the only component that made it “$90 value” was the formula. Which expired a month from the date I received it and ended up having a recall. Looking forward to seeing what Box #2 looks like

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Lauren

Thank you for your feedback! We’re glad your box arrived quickly and that you enjoyed it overall. We’re sorry to hear about the formula and understand your concern regarding the expiry date and recall.

Product recalls are managed by the manufacturer, but we take product safety seriously and appreciate you bringing this to our attention. We hope you enjoyed your second box and find some new favourites! 💙

YourBabyClub

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I liked my box!

I liked my box! It included items for both my baby and me, all of which I will definitely be using!

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Baby Club

Antwoord van Your Baby Club

Hey Lauren

Thank you so much for your lovely feedback! 💙

We’re delighted you enjoyed your box and that the items for both you and your baby will be useful. We hope you enjoy them all! 😊

YourBabyClub

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Send me a baby box with recalled A2…

Send me a baby box with recalled A2 formula caused my baby had certain discomfort and refused to provide any apology and refund. This is absolutely unacceptable!!!!! This is a good business model. I recommend all business now can sell their products for $0 with “shipping fee”. In that case, even your product cause death, you don’t have any liability.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer