We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst prodect. I purchased the power bank. But got expired one. I understood after 4 months because I was not there where I ordered this. Now this zop people are not ready replace it. So, they know it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not trust these platforms. Fack or defective products. No replacement/ refund. Poor response even after provided evidence. Simply refuse to replace the item stating that not in policy where as o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience on earbuds purchase. Two times delivered faulty earbuds. I will suggest community not to purchase any items from zop al though it is claimed cheaper. Zop loot customer by supply non w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. E-commerceservice

Geschreven door het bedrijf

At Zop, we believe in the power of direct connections. The direct-to-consumer (D2C) model has revolutionized the way we shop, offering consumers better prices, personalized products, and superior customer service by cutting out the middleman. Inspired by this transformation, we set out to create a platform that not only brings you closer to your favorite D2C brands but also gives upcoming D2C brands to engage with buyers to share their story and get closer to consumers


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

52 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 76% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(52)

52 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a product from zop.and made…

I ordered a product from zop.and made the payment, but it was not delivered. This appears to be a fraudulent transaction. Customer care is also not responding.
And the order cancelled without my consent thire is not any customer care service only you can schedule a call back but you never get a call back and also not refund of payment Kindly take immediate action and help me get a refund.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the delay with your order.

Please be assured that this is not the experience we want for our customers. We request you to kindly share your order ID so we can check the status immediately and assist you with the best possible resolution regarding the shipment or refund.

You may also contact us directly through:

Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat Support: 9599225628

Our team will look into this on priority and help resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received a used product with missed…

Received a used product with missed items inside. It has so many scratches which seems like used for very long period. Though the products are very very cheap, it doesn't worth that money. Don't believe this website.Also, No possible way to return the product. Totally I'm fooled.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the delay with your order.

Please be assured that this is not the experience we want for our customers. We request you to kindly share your order ID so we can check the status immediately and assist you with the best possible resolution regarding the shipment or refund.

You may also contact us directly through:

Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat Support: 9599225628

Our team will look into this on priority and help resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never buy from Zop

I bought a power bank as it looked cheaper like 400 for 10000Mah. It is not working from day one and they are not accepting return even if I claimed it is not working.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the delay with your order.

Please be assured that this is not the experience we want for our customers. We request you to kindly share your order ID so we can check the status immediately and assist you with the best possible resolution regarding the shipment or refund.

You may also contact us directly through:

Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat Support: 9599225628

Our team will look into this on priority and help resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I found it fake product delivered in…

I found it fake product delivered in place of showing good quality on there web page. They delivered headphones which is really cheap and not of Zop brand written anywhere, I redeemed Google voucher for this purchase, map or the product was 1999, in really product is not more that 150 rupees.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the delay with your order.

Please be assured that this is not the experience we want for our customers. We request you to kindly share your order ID so we can check the status immediately and assist you with the best possible resolution regarding the shipment or refund.

You may also contact us directly through:

Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat Support: 9599225628

Our team will look into this on priority and help resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a product from zop.and made…

I ordered a product from zop.and made the payment, but it was not delivered. This appears to be a fraudulent transaction. Customer care is also not responding. Kindly take immediate action and help me get a refund.

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the delay with your order.

Please be assured that this is not the experience we want for our customers. We request you to kindly share your order ID so we can check the status immediately and assist you with the best possible resolution regarding the shipment or refund.

You may also contact us directly through:

Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat Support: 9599225628

Our team will look into this on priority and help resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BlendX Portable Blender 380ML USB…

BlendX Portable Blender 380ML USB Rechargeable Mini Juicer 6 Stainless Steel Blades , product is good and nice.
But here I received Damaged product piece inside the package only , I told them and shared broken picture (images) & videos also But, no responsibility to take care of customers values. They people are not ready exchanging or replacing the above Juicer product...So waste of money and time to doing this kind of things on a such like a ZOP site... please don't purchase anything from this site...of piece damaged , they'll will not exchange...🙏

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the delay with your order.

Please be assured that this is not the experience we want for our customers. We request you to kindly share your order ID so we can check the status immediately and assist you with the best possible resolution regarding the shipment or refund.

You may also contact us directly through:

Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat Support: 9599225628

Our team will look into this on priority and help resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered xl and got M size

Ordered xl and got M size, when I reached out to care they declined and asking to keep the product and even after mentioning it's useless they're unwilling to replace or take return. Pathetic service. Without knowing ordered and never will order.
I suggest no one to order from here

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We regret the inconvenience caused and understand your concern about the order status.

Please share your order details with us so we can check the shipment and help you further regarding delivery or refund assistance.

You may also connect with our support team here:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat: 9599225628

We are here to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quality is bad

Quality is bad. Looks like used product

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hello,

We’re really sorry for the experience you’ve had with your order. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Kindly send us your order ID so we can investigate the matter and assist you with a suitable resolution at the earliest.

For faster support, feel free to contact us:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Support: 9599225628

Thank you for bringing this to our attention.

— ZOP Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad and poor service I place order…

Very bad and poor service I place order 13 april 26 delivery shown time 16 april26 but after payment he shown delivery date 18 april he change daily date now he say 27 april but product not dispatched till now this site is totally froud no anybody order this side totally waste time and money so I suggest ignore this site and choose genuine site

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We apologize for the inconvenience caused and completely understand your frustration regarding the order delay.

Please share your order ID with us so our team can quickly review the issue and provide an update regarding your shipment or refund request.

You can also reach us directly via:
Email: Support@zop.in
WhatsApp: 9599225628

We appreciate your patience and will do our best to resolve this as soon as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible experience

Absolutely terrible experience. The product arrived damaged right out of the box, which already says a lot about the seller’s quality control. When I raised the issue, instead of taking responsibility, they hid behind unreasonable policies like requiring an unboxing video—even for a ₹300 item.

This feels less like a genuine business and more like a way to avoid accountability and deny refunds. The product quality is poor, and the customer service is even worse.

Would not recommend this seller to anyone. Save your money and avoid the hassle.

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We apologize for the inconvenience caused and completely understand your frustration regarding the order delay.

Please share your order ID with us so our team can quickly review the issue and provide an update regarding your shipment or refund request.

You can also reach us directly via:
Email: Support@zop.in
WhatsApp: 9599225628

We appreciate your patience and will do our best to resolve this as soon as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zop is fraudulent e-commerce sites in partnership with Google pay

Zop is fraudulent e-commerce sites. In partnership with Google pay they sell cheap damaged products at low price which you can't return back as they won't accept the proof damage shared . Since people aren't ready to take legal action considering the cost of legal process and the cost of product, google pay and Zop are flourishing with the illegitimate money made by cheating

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Hi,

We apologize for the inconvenience caused and completely understand your frustration regarding the order delay.

Please share your order ID with us so our team can quickly review the issue and provide an update regarding your shipment or refund request.

You can also reach us directly via:
Email: Support@zop.in
WhatsApp: 9599225628

We appreciate your patience and will do our best to resolve this as soon as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your service is very bad my order not…

Your service is very bad my order not delivered and u are reched 10 day

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We regret the inconvenience caused and understand your concern about the order status.

Please share your order details with us so we can check the shipment and help you further regarding delivery or refund assistance.

You may also connect with our support team here:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat: 9599225628

We are here to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not working product

My order received but it was not working headset with microsd slot it totally waste

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We regret the inconvenience caused and understand your concern about the order status.

Please share your order details with us so we can check the shipment and help you further regarding delivery or refund assistance.

You may also connect with our support team here:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat: 9599225628

We are here to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Behad ghatiya web site

Behad ghatiya web site. Dont by anything.

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We regret the inconvenience caused and understand your concern about the order status.

Please share your order details with us so we can check the shipment and help you further regarding delivery or refund assistance.

You may also connect with our support team here:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat: 9599225628

We are here to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake site Fake customer support.

Fake site Fake customer support.
I have ordered 3 tshirts from this site. They have cancelled it saying "as per your request"
And now I can't reach out to customer support as given number on website is fake.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We regret the inconvenience caused and understand your concern about the order status.

Please share your order details with us so we can check the shipment and help you further regarding delivery or refund assistance.

You may also connect with our support team here:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat: 9599225628

We are here to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i ordered a t shirtfrom this site with…

i ordered a t shirtfrom this site with a gpay coupon the t shirt was cancelled by them and theamount was not even refunded , there is no response from the costumer care either , scammers will always exist but giants like google supporting these scams is the real problem

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We’re really sorry for the experience you’ve had with your order. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Kindly send us your order ID so we can investigate the matter and assist you with a suitable resolution at the earliest.

For faster support, feel free to contact us:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Support: 9599225628

Thank you for bringing this to our attention.

— ZOP Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud with order

I ordered the 26g High Protein Oats Bestseller Combo (3kg) along with Creamy 100% Unsweetened Peanut Butter (400g). However, I received only the Creamy 100% Unsweetened Peanut Butter (400g) in the delivery.

The 26g High Protein Oats Bestseller Combo (3kg) item from my order is missing. And they do not even respond to me or try to solve this problem.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We’re really sorry for the experience you’ve had with your order. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Kindly send us your order ID so we can investigate the matter and assist you with a suitable resolution at the earliest.

For faster support, feel free to contact us:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Support: 9599225628

Thank you for bringing this to our attention.

— ZOP Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud company

Fraud company , delivered broken product now no response no refund.

How Gpay allow these fraud companies to do marketing.

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We regret the inconvenience caused and understand your concern about the order status.

Please share your order details with us so we can check the shipment and help you further regarding delivery or refund assistance.

You may also connect with our support team here:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Chat: 9599225628

We are here to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

— Team ZOP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not working powerbank

Did not working powerbank
Very old packaging like used
Very bad
Not satisfied wjth product

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZOP

Antwoord van ZOP

Dear Customer,

We’re really sorry for the experience you’ve had with your order. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Kindly send us your order ID so we can investigate the matter and assist you with a suitable resolution at the earliest.

For faster support, feel free to contact us:
Email: Support@zop.in
WhatsApp Support: 9599225628

Thank you for bringing this to our attention.

— ZOP Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ZOP IS SCAM -- [update : I received my order]

[update]
Upon emailing to support at zop dot in, the issue was resolved and I have received my order. However, I wish Zop would have proactively ensured delivery of prepaid order.

ZOP IS SCAM.
The order tracking page will show these 3 things
1. Pickup Scheduled
2. Pickup Reassigned
3. Not Picked
Everyday same 3 status. DO NOT ORDER.

8 februari 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer