Geen contact, geen calender, uiteindelijk verkeerde levering.
Ik bestelde 2 kalenders op 22-12-2025. Gezien de feestdagen was enige vertraging verwacht, maar al snel kreeg ik een tracking code en zou het 29-12 geleverd worden. Helaas echter niet. Levering bleef uit, dus ik nam contact op. Helaas geen antwoord. Daarna nog een aantal keer via diverse kanalen geprobeerd contact op te nemen, maar het bedrijf reageert nergens op. De tracking code werkte inmiddels ook niet meer. Op fb zag ik dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben. Toen heb ik, via een officieel formulier van hun website de order geannuleerd, omdat ik niks ontvangen heb wilde ik mijn geld terug. Daar echter ook geen reactie op ontvangen. Toen, vandaag, werd er een envelop bezorgd. Helaas, daarin maar 1 kalender. De kalender zelf is klein en echt geen €20 waard. En ik heb dus voor dit ene kleine ding €38,99 betaald. Inmiddels zijn de kalenders al afgeprijsd (en dezelfde bij amazon nog goedkoper).
Zero-potenriol heet het bedrijf. Het doet zijn naam eer aan.
Edit: via een bericht op instagram contact gekregen, het bedrag van 1 kalender is vandaag terug gestort.






