Banner for 1xTrade

1xTrade Reviews 

108
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far no issues, was kind of skeptical at first, but over all (not a scam platform) and better fees. Been using 1xtrade for a month now, truly and NO BS loving this platform, straight forward and eas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello my name is shehla akram I simply trade on my account with 0.3 lot size and maked 386$ on the account and make the withdrawl after some hours I got an email from their support team asking for re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1xtrade pretty good when it comes to load money ,it immediately shows on your account ,costumer service it’s fast and reliable, haven’t had any problem with the platform at all . Been using for months... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Another update..... Still ignoring multiple emails from myself and my lawyers. My lawyer contacted them on there website chat, he advised the person who replied that he was after their legal t... Toon meer


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

108 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 77% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(108)

87 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My SL got hit without the price even…

My SL got hit without the price even reaching close to my SL

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Hello Gontse Mothibi,

Thank you for taking the time to share your review.

After reviewing the execution details on our trading servers, we can confirm that the stop loss was triggered correctly based on the bid/ask price used for execution at that time.

In some cases, discrepancies may appear if you are viewing:
• A different chart source (e.g., TradingView vs. the platform chart)
• Mid-price charts instead of bid/ask pricing
• Charts from a different platform or broker

Please note that stop losses are executed using the live executable prices provided by our liquidity providers, rather than solely on the visual candle representation shown on charts.

Should you require further information or wish to review the execution data in more detail, our Support Team will be happy to assist.

Our team remains committed to fairness, clear communication, and providing a reliable trading environment for all users.


All the best,
1x Trade Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Took my withdrawal then took my deposit…

Took my withdrawal then took my deposit so I withdrew less than deposited and then deposited more didnt show. Not sure if this is legit platform I wouldnt bother use another

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Hello CW,

Thank you for your review.

We would like to clarify that we have requested identity verification from you in order to properly review and reconcile your case; however, we have not received a response to date.
Without verification, we are unable to investigate account activity or provide specific details.

Please also note that, as outlined in our withdrawal policy, withdrawals below USD 100 are subject to a fixed USD 5 processing fee. This fee is automatically applied and reflected at the time of withdrawal.

Regarding your deposit concern, any pending or missing credit can only be reviewed once identity verification is completed.

We encourage you to contact our support team and complete the requested verification so we can assist you further and resolve this matter accurately.

Thank you.

-1x Trade Relation Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was really a great experience Jose…

It was really a great experience Jose was extremely fast and efficient in helping me to set up my account. He explained everything step by step and made the entire process quick and easy. Thank you i really appreciate it.

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Jasmeet Jassal,
Thank you for contacting our team.
We are pleased to know that one of our agents was able to assist you with your inquiry in a fast and efficient manner. For us, response speed and high-quality support are core priorities and key elements of our commitment to all our clients.

We remain at your disposal whenever you need assistance.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This review is a response to 1xTrade’s reply to my previous review.

They claim the competition was under a “different company and platform,” yet they still contacted me directly after my Trustpilot review and offered me a $70 goodwill bonus on this platform in exchange for removing my review. That alone contradicts their statement.

They also say the goodwill credit was “successfully used” and a withdrawal was completed. What they fail to mention is that the same execution issue happened again while trading with that bonus, which caused losses and made me miss a valid setup that later hit take profit exactly as expected. I reported the issue immediately and shared screenshots before the trade, asking support for urgent help. The response came too late.

After raising these concerns again, instead of resolving the issue transparently, my account was blocked. If there was truly no problem and everything was fair, blocking the account makes no sense.

Now support is not responding at all.

This is my real experience. I’m not asking for guaranteed profits—I’m asking for accountability when platform issues occur and for honest support. Based on how this was handled, I strongly advise others to be very careful.

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Hello UMAR ABDUL MALIK,

Thank you for sharing your feedback. However, we respectfully disagree with the claims made in this review.

Please note that the competition referenced in your prior review was conducted under a different company, platform, and system.

Despite this, a goodwill credit was issued purely as a courtesy to allow you to further experience our platform. This credit was successfully used, and a withdrawal was completed, which directly contradicts the claim that funds are withheld or that the platform “takes everything.”

Regarding the subsequent trading losses, our review confirms that the trades were closed due to normal market conditions, specifically stop-out and stop-loss triggers, which apply uniformly to all clients. These outcomes were the result of risk exposure and margin management, not any platform malfunction.

Our support team provided clear explanations covering execution mechanics and risk parameters. Unfortunately, these explanations have been repeatedly rejected, and continued demands for compensation for trading losses are being made, which is not supported under our Terms & Conditions.

Goodwill credits are not an admission of fault and do not guarantee profits. Trading involves inherent risk, and losses cannot be refunded when trades are executed correctly under standard market conditions.

We remain committed to transparency and fair enforcement of our policies for all users.

All the best,
1xTrade Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam broker

Everything was too good to be true, I started trading for like a month, when I finally did a withdrawal with profits. They shutdown my account with a crazy explanation. I’m extremely disappointed with everything about this.

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Hello Dael Eller,

Thank you for taking the time to share your review. However, we respectfully disagree with this assertion.

The account was closed due to confirmed violations of our governed Terms of Service, following a multi-level, rigorous review process involving both automated systems and manual assessments.

Decisions are based solely on objective data derived from account activity.

We requested account verification via Trustpilot to review this matter further; however, no response was received.

Without verification, we are unable to address your concern.

Integrity and fair enforcement of our policies remain of utmost importance.

Kind regards,
1x Trade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to setup and fund via crypto

Very easy to setup and fund via crypto. Withdrawals are processed quickly and customer service always answers back. 1XTrade always seems to provide great access to trade all the types of fiat, crypto, and metals I prefer to trade. I am very pleased with my experience! I highly recommend this broker

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Don,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We are pleased to know that you found our platform easy to set up and fund via cryptocurrencies, and that both withdrawals and customer support met your expectations. Providing efficient service, reliable access to multiple markets, and consistent support is one of our main priorities.

We appreciate your recommendation and the trust you have placed in 1XTrade. Our team is always available to assist you whenever you need it.

Kind regards,
1XTrade Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Would be a 5 star

Would be a 5 star, but you have difficulty withdrawing and depositing funds

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Oliver,

Thank you for your comment and for sharing your experience.
We would like to assure you that our funding and withdrawal processes are designed to be secure, efficient, and transparent. While certain steps are necessary for security and compliance purposes, our team is always available to assist you and ensure the process runs as smoothly as possible.

We truly value your feedback. Please don’t hesitate to contact our support team if you have any questions, so we can review your case and assist you directly. We are available 24 hours a day.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall Solid Experience

Customer support has been responsive and very helpful anytime I’ve had a question about depositing or withdrawing. The platform is also user friendly, but the only process I wish was more streamlined is depositing from a bank account or card. Overall, great platform that I will continue to use and recommend to others!

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Al,

Thank you for sharing your feedback.
We’re glad to hear that you’ve had a solid experience with 1xTrade and that our customer support team has been helpful with questions related to deposits and withdrawals.

We appreciate your comments regarding bank and card deposit processes. Your feedback is very valuable and helps us continue improving and optimizing our services.

Thank you for your trust and recommendation. We look forward to continuing to support you.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best broker in the world with same day…

Best broker in the world with same day payouts tried so many scam brokers b4 and prop firms I’m never leaving one x only legit broker I’ve found!!

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Jack Cantres,

Thank you for your comment.
We’re glad to know you’re satisfied with 1xTrade. We work every day to provide a reliable service and the best trading conditions for our clients.

We truly appreciate your trust and remain at your disposal whenever you need us.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1xtrade pretty good when it comes to…

1xtrade pretty good when it comes to load money ,it immediately shows on your account ,costumer service it’s fast and reliable, haven’t had any problem with the platform at all . Been using for months now .and the spread it’s pretty good for pairs , really recommend if you from USA

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Bryant Bapepreme,

Thank you for sharing your experience with 1xTrade.
We’re glad to hear that you’re satisfied with our deposit process, platform performance, customer support, and trading conditions. Providing fast, reliable service and competitive spreads is always our priority.

We truly appreciate your recommendation and your continued trust in us.
Please feel free to reach out anytime if you need assistance.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far no issues

So far no issues, was kind of skeptical at first, but over all (not a scam platform) and better fees. Been using 1xtrade for a month now, truly and NO BS loving this platform, straight forward and easy to use. The only thing that confused me was how to access my live account through mt5 at the start but other than that no issues at all. I'm gonna leave another review some time in the future to update those who are still skeptical.

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear SK,

Thank you for sharing your honest and detailed feedback.
We’re glad to know that your experience with 1xTrade has been positive.

We appreciate your trust and also your transparency in mentioning your initial concerns, which is completely understandable. Our team continuously works to offer the best processes and trading conditions to everyone who trusts us.

Thank you for choosing 1xTrade. We look forward to continuing to support you and will be happy to read your next update.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My withdraw is taking forever.

My withdraw is taking forever.. it‘s been 9 hours. Is this normal?

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Hello Ozan,

Thank you for taking the time to write this review.

We would like to clarify that, as outlined in our FAQ, withdrawal approvals are processed within 24–48 business hours.

Your request was submitted on 2026-01-08 at 18:57:52 and approved on 2026-01-09 at 04:44:04, which is well within the stated timeframe.

We truly appreciate your understanding and encourage you to review our Knowledgebase for more details on withdrawal processing to help set proper expectations.

At 1x Trade, we remain committed to transparency and continuously improving our services.

Kind regards,
1x Trade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good broker

Very good broker

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Ariel Vasquez Chalas,

Thank you for your feedback.
We’re glad to hear that you’re having a positive experience with 1xTrade.

We appreciate your trust and remain at your disposal whenever you need assistance.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible broker

Terrible broker. Flipped 12$ to 400k with bitcoin scalping in 3 days. Requested a 5k withdraw and my account was flagged and closed. Made the excuse of latency trading. Once you hear that you know it’s a SCAM broker. I have videos and proof of everything. Every trade I took and even 20 min long video to prove how I was trading cause I was recording everything. They can’t even provide me proof of their allegations. Stay away I’m telling do not fall for this shit just cause you want to be able to flip your account fast. You’ll never get paid. And it says on the website they do not accept US clients and I’ve seen on other posts they have used that as a reason to not pay either. I’ve been trading for years and I throughly I finally found my breakthrough just for my broker to take all my funds. Not a good feeling at all.

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Hello Cameron,

Thank you for taking the time to share your feedback. However, we respectfully disagree with this claim.

Please note that accounts are reviewed and closed only when there is a verified breach of our Terms of Service. Based on the information referenced in your review, your account was found to be in violation of two policies: the use of a restricted trading strategy and circumvention of our regional access policy.

These restrictions are clearly disclosed on our website prior to account use.

In this case, the account was flagged following a risk and execution review, and the decision was based on objective system data and internal reports. Claims suggesting a lack of evidence are inaccurate, as findings are derived from platform logs and liquidity-provider data, not subjective opinion.

We encourage all clients to review our policies in full to ensure proper understanding and expectations.

Additionally, We are unable to verify this claim, as we have requested your account information to conduct a full review but have not received any response to date. Without verified details, we are unable to substantiate or address the matter further.

If you wish to have this reviewed, please contact our compliance team directly and provide the relevant account information.

Thank you for your cooperation.

All the best,
1x Trade Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1XTrade Scam Don’t Pay

This broker is a complete disrespect. I warn all traders to stay away from this scam.
When it’s time to pay, they don’t pay and instead close your account

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Dairon,

We have reviewed your claim; however, we are unable to verify your identity or locate any account matching the details provided.

At 1x Trade, accounts are closed only in cases of a verified breach of our Terms and Conditions, specifically the use of restricted trading strategies.

We invite you to review our Terms of Service for full details.

We strongly advise against making misleading statements where such violations have occurred.

Please contact our support team directly and provide your account details so we can assist you further.


All the best,
1x Trade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly they are very responsive and…

Honestly they are very responsive and very respectful, I needed help the other day and 4 minutes later Carolina reached out to me and was able to assist me with the help I needed. I definitely recommend them as a trustworthy broker 🛩️

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Big glitch going on and its taking…

Big glitch going on and its taking people's money and not allowing people to trade i ask what is going on and the dont give any answer and withdrawals are taking forever starting to think its a scam stay away from this broker!!!!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Client,

Thank you for taking the time to share your feedback. We have reviewed your case and would like to clarify a few important points.

All withdrawals on our platform are processed within 1–2 business days, and we have not identified any system-wide glitch affecting client funds or trading activity.

Additionally, our team reached out to you requesting verification details to proceed with your inquiry, but we did not receive any response from you. Without completing the required verification steps, we are unable to access your concern.

Please rest assured that our systems are fully operational and we continuously work on platform improvements to ensure a smooth and secure trading experience for all clients.

If you reply to the verification request sent to your registered email, our team will be able to assist you promptly.

All the best,
1x Trade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Carolina was very kind and helpful he…

Carolina was very kind and helpful he created connect with the MT5 and update my password

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Mohannad Eedo,
Thank you for your feedback.
We are glad to know that our agent was able to help you with your questions.
We remain at your disposal whenever you may need us.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Carolina answered me very fast and gave…

Carolina answered me very fast and gave the detailed instructions on how to fix my issue.

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Lasha Dekanoidze,
Thank you for your feedback.
We are glad to hear that our agent was able to assist you quickly and effectively.
We remain at your disposal whenever you need us.

Kind regards,
1xTrade Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast response time and the agent Mia…

Fast response time and the agent Mia gave me a clear answer regarding leverage and margin call/Stop out levels

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 1xTrade

Antwoord van 1xTrade

Dear Dominic Ruscak,
Thank you for your feedback.
We are glad to hear that our support agent assisted you with your questions quickly and efficiently.
We remain at your disposal whenever you need us.

Kind regards,
1xTrade Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer