21Bіt Саsіnо Reviews 

152
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Have to say, compared to other sites i have used 21bit is by far the best. Especially with verification, easy to navigate through out the website. C Online customer support has been great. Highly r... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

21 Bit Casino offer a wide range of machines with every theme possible and all of the ‘bells and whistles’ you’d expect from a great Casino. They offer lots of bonuses when you make a deposit, giving... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Anbieter und Spiele sind absolut in Ordnung, für mich sind jedenfalls alle relevanten Slots verfügbar. Bonus Angebote kommen regelmäßig per E-Mail, die Bedingungen sind okay. Ein/Auszahlung funktionie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I tried 21bit because someone on Reddit mentioned their weekend reload promos, and honestly, it was worth it. I don’t usually bother with promos because they’re full of fine print, but here it was s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

At 21Bit Casino, we created a fun and safe place for players to enjoy online gaming with cryptocurrencies. We have a big choice of games, from slots to live casino, so there's something for everyone. The site is easy to use and supports fast crypto transactions. We also offer regular bonuses and rewards to keep things exciting. Whether you're new to crypto or an expert, 21Bit Casino is here for a great gaming experience! 🎰


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

152 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(152)

91 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

100% FRAUDULENT dont waste ur money…

100% FRAUDULENT dont waste ur money they do not pay out winnings they keep saying withdraw with bank transfer which i done multiple times still no payout 100% FRAUD FRAUD FRAUD ..im so sorry to hear about ur experience they say bla bla bla im sure this review will reach multiple people and will cost them more than they owe me hahaha need new management I think not real smart businessmen

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Johny,

We are very sorry to hear about your experience and understand that waiting for a withdrawal can be frustrating.

Kindly note all withdrawals are processed according to our Terms & Conditions and regulatory requirements. In some cases, withdrawals may take longer due to standard verification checks or requirements related to the payment method used. These procedures are mandatory and are in place to protect both players and the platform.

We would like to review your case personally and provide a clear explanation. Please contact our support team with your account details so we can assist you and resolve the matter as quickly as possible.

Kind regards,
The 21Bit Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

100% FRUAD!!!!

100% FRUAD!!!!! Asked for my winning and it been 8 DAYS since I asked I put in $300 and my winning came to $700!!!! SCAMMERS 100% they will take your money DO NOT PLAY this SITE 21BIT is 100% SCAMS!! IM STILL WAITING FOR MY MONEY.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration regarding the withdrawal delay. Please rest assured that 21bit Casino operates in full compliance with our Terms and Conditions, and we never withhold funds unfairly.

Withdrawal processing times can sometimes take longer due to account verification or security checks, which are necessary to protect your funds and personal information.

To help us review your case as quickly as possible, please provide the email address linked to your casino account — I’ll personally review your account and make sure the issue is looked into right away.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
The 21Bit Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

21bit Casino

21bit Casino – Total Scam: They Add “Free Spins” Then Delete Your Winnings

Review Body:

Be very careful with 21bit Casino.
I deposited my own money and was playing normally when the site suddenly gave me a few so-called “loyalty reward” free spins — 8 spins worth about €0.10 each. I didn’t even claim them.

After that, I kept playing and won around €200 from my real deposit. A few minutes later my balance dropped to about €36, and support said it was because of a “€50 max withdrawal limit from free spins.”

So basically, they give you tiny free spins that you never asked for, and then when you win, they use that excuse to take almost everything back. Total scam setup.

If you value your money, stay away from 21bit — they trap your real deposits under fake bonus rules and call it “terms and conditions.” Avoid at all costs.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Veron,

We’re very sorry to hear about your experience. We completely understand how disappointing this must have felt.

Please note that all Free Spins bonuses at 21bit Casino can only be activated from the player’s side; they do not appear automatically. You received these Free Spins as a reward for your recent deposit activity, as we always aim to show our appreciation to our valued players.

The bonus you played with had a maximum winning limit of €50, which is why the amount exceeding this limit was adjusted in accordance with the Terms and Conditions.

We truly regret that this situation affected your experience in such a negative way. If you prefer not to receive any bonuses in the future, you can disable this option on the deposit page of the casino.

If you’d like more details or further assistance, our support team will be happy to help.

Kind regards,
The 21Bit Casino

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great platform and service great…

Great platform and service great experience ⭐⭐⭐⭐⭐

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Michael,

Thank you so much for your kind words!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our platform and service.

We’d love to hear more—what did you enjoy the most about your experience? Your feedback helps us make our platform even better.

Looking forward to hearing from you, and we hope to see you back soon!

Warm regards,
The 21Bit Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam website

Played 3 Got Chillies slot on this website — what a joke! One chilli left for a bonus, spun 200+ times with $1 bets and still nothing! Feels completely rigged. Don’t fall for it, total scam!

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Manish,

I’m really sorry to hear about your frustration with the 3 Got Chillies slot — we completely understand how disappointing it feels when luck doesn’t seem to be on your side, especially after so many spins.

Please rest assured that all games on our site are provided by certified developers and operate under strict fairness and RNG (Random Number Generator) standards. This means each spin is completely random and independent — there’s no way for the outcome to be influenced or adjusted by the casino.

That said, I’d still like to have our team review your session to make sure everything worked as it should. If you could reach out to us at support@21bit.com with your registered email, we’ll gladly investigate and confirm the game’s results for your peace of mind.

We truly appreciate you taking the time to share your experience, and we’ll do our best to help clear things up and restore your trust.

Update:
Thanks again for sharing your experience and your details with us. We’d also like to highlight that each game has a theoretical Return to Player (RTP), which reflects long-term payout percentages, not a guarantee for individual sessions. Short-term outcomes can vary widely, which is why sometimes bonuses feel elusive.

For players looking for potentially smoother sessions, our games with higher RTP are listed as “hot” at the top of the selection. They tend to offer more frequent small wins while still being completely random.

We hope this helps you get the most enjoyment from your gameplay!

Warm Regards
The 21Bit Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Long wait for winnings

I've enjoyed this casino but I withdrew my winnings on Saturday and it was approved Monday...still nothing after 5 days...bank transfer takes up to 7 days...why????? Should be 24 hours no longer. I transfer money from overseas often and it takes a minute or so...need to speed up processing withdrawals.

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Toni,

Thank you for sharing your experience! I completely understand how frustrating it can be to wait for your withdrawal, especially when you’re used to faster transfers.

The delay is likely due to the bank processing times. Bank transfers can take several business days to be finalized depending on your bank and your country’s banking system, even though the withdrawal is approved on our side. Unfortunately, this part is outside our direct control, but we always process withdrawals as quickly as possible once the request is approved.

Hopefully it'll be processed much sooner with your future withdrawals!

Warm regards,
Yudith from Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Canceled multiple withdrawal requests…

Canceled multiple withdrawal requests and have to wait another 24 hours for them to cancel again.

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Hayde,

I’m really sorry to hear about the issues with your withdrawal requests — I completely understand how frustrating it must be to wait longer than expected.

To help us investigate this further, could you please provide your full name and the email associated with your account? Alternatively, you can reach out to our live chat team and they’ll be able to check the reason for the declined withdrawals right away.

Update: I just wanted to follow up to see if you were able to provide your account details or get in touch with our live chat team. We’d really like to help resolve the issue with your withdrawals as quickly as possible.

Thank you for your patience while we look into this.

Warm regards,
Yudith from Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pay out your withdrawal no matter…

Pay out your withdrawal no matter whether I used a paysafe or card. No casino should need proof of a 3month old paysafe . Who the hell keeps their paysafe. Sooooo frustrated will never play this casino again

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello, Jody!

Thank you for sharing your feedback. We understand how frustrating it can be to provide older payment details. Please note that payment method verification is a mandatory step under our Terms and Conditions to ensure account security and prevent unauthorized use.

That said, our team reviewed your case, understood your situation, and made an exception. Your account is now fully verified. You can now make withdrawals smoothly with no further document requests.

We appreciate your patience and hope to see you back soon for a better experience.

Warm regards,
21bit Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning don't play this casino

Warning don't play this casino
They don't pay out
All documents accepted and tried for a week to get my payout but they keep saying to change the payout method every time it gets cancelled won't payout in crypto, bank, card or any other withdrawal method
There are many other honest casino's out there to play that pay out fast and every withdrawal method so stay clear of 21bit casino they are scammers

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Dear Mark,

We're very sorry to hear about your recent experience and understand how frustrating it must have been to go through multiple payout attempts without success. This is far from the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Update: After reviewing your account, I can confirm the following: your first withdrawal on September 19th was cancelled because it was attempted via cryptocurrency without any prior crypto deposits, which is required. The Bank Transfer request could not be processed because the bank details provided were incorrect, and the credit card option was temporarily unavailable due to technical issues. I apologize for the inconvenience caused by all of this.

For your next withdrawal, we recommend using Bank Transfer with accurate details for a smooth process. Alternatively, making at least one successful crypto deposit will enable instant crypto withdrawals, which is the fastest option. You may also request our Cooling-Off feature for extra control over your funds while a withdrawal is pending.

We appreciate your feedback and are using it to improve the clarity and consistency of our withdrawal processes. If you’d be open to giving us another chance, we’d love the opportunity to make things right.

Best regards,
The 21bit Casino Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Deposits were handled instantly

Deposits were handled instantly, but withdrawals could be more efficient. Overall, it was a fair experience that I’d rate with four stars.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Mark,

Thank you for sharing your experience with us. We’re glad to hear your deposits went through instantly, and we also appreciate your note about withdrawals. Feedback like yours helps us identify where we can improve, and we’ll keep working to make the process as smooth and efficient as possible.

Kind regards,
Yudith
Customer Experience team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There's other casinos that won't scam you

There's other casinos that won't play you with hidden terms of services

"Vicky Support (21bit)

Sep 6, 2025, 06:39 GMT+2

Hello Remi

Thank you for contacting customer support. I am Vicky from 21bit. I hope you are doing well.

I am writing back to you with regards to your email.

Please note that according to the GET125 bonus code terms and conditions, the maximum win you can get with this bonus is 2,500 NOK. If it happens that you make more than the maximum winnings, your winnings will be corrected. I am very sorry for this, Remi. I know exactly how draining and discouraging this may be.

For further assistance, please do not hesitate to contact us via live chat or email. We are here for you 24/7 to assist.

Warm regards
Vicky"

Basically "deposit 1000 and play for 100000, if you win after wagering, we will delete your winnings and give you 10% of what you won"

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Remi,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your disappointment and we completely understand how frustrating this situation may feel.

Please note that each of our bonuses comes with its own terms and conditions, which include specific wagering requirements and maximum win limits. In the case of the GET125 bonus, after fully wagering it, the maximum win a player can receive is 2,500 NOK. Any winnings above that limit are considered bonus money and will be removed once wagering is completed.

Of course, the winnings you keep are entirely yours — you may choose to continue playing other games (including live games) or withdraw them at any time.

We truly appreciate your input and will continue working to make sure our players have a clear understanding of all promotions. If you have any further questions, our support team is available 24/7 and will be happy to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

Stay away, its a complete fraud. I have been playing in different casinos for years and never experienced this. They keep stalling, asking for different documents everytime. Then suddenly they keep asking for the same card picture again and again. They have sent me 50 mails asking for the same Even though they have gotten it 10 times. A complete fraud. STAY AWAY, they do not give you the money when you win, just keep stalling and sending the same message without clarifying.
As i forgot to mention, i have sent several mails asking them to close account because there is Nottingham but fraud in this casino, they Are not closing, but just keep sending mails to send the documents. I have sent the picture of the visa card, both with all the visible digits, and as they wanted, but they keep deeclining the card because all the digits Are there. As if that is not verification enough.
But the worst is still that i have asked for two days now to close the account and they keep spaming me with mails and not closing. The Curaçao gaming company will ve contacted.
Now after all this they Are trying to use my cards, i sent them pictures with all my cards and they Are trying to make deposits, i just received an email that it was declined, i have not logged in., still not closing the account.

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Gizmo,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating repeated document requests can be. Please know that for withdrawals, documents must meet specific requirements to ensure their authenticity and security. This process is essential not only to make sure your funds are sent to the correct account, but also to comply with our Know Your Customer (KYC) verification obligations under our license.

We always aim to make this process as quick and smooth as possible, and we’d love to investigate further to see what happened in your case. Could you please provide your registered email address or full name. This will allow us to review your account and provide you with a clear update.

Thank you for bringing this to our attention — we want to ensure this is resolved for you.

Update:

We're truly sorry to hear how upsetting and frustrating this experience has been for you. We understand that when you're not getting clear answers, it can feel incredibly discouraging, and that’s never the experience we want any of our players to have.
After carefully reviewing your account, we can confirm that your account has now been fully closed, in line with your request.

We’d also like to clarify the matter regarding your card documentation. The reason your cards could not be accepted was due to them not meeting the required security guidelines. For your safety, we can only accept card images that meet the following standards:
-Only the first 6 and last 4 digits of the card number should be visible
-The CVV/CVC code must be covered
-The card must be signed on the back
-All images must be clear and easy to read

These are strict guidelines in place to ensure the security of both your account and financial information.

In addition, we want to reassure you in the strongest terms that we do not and would never attempt to use your cards. Any suggestion of unauthorized card use is deeply concerning, but we can confirm that your cards were removed from our system precisely because they did not meet the verification requirements. No transactions have been or will be processed from our side. You are also more than welcome to provide us with screenshots of these transactions, and then we can take a deeper look at them.

We understand that this situation caused stress, and we're genuinely sorry if our communication felt repetitive or unclear during the verification process. That’s something we’re always working to improve.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out directly at support@21bit.com. We truly appreciate your time with us and wish you all the best moving forward.

Kind regards,
21Bit Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Red Flags

Thanks 21 bit for offering to compensate me for your mistake of dropping me a promo drop for Ritzo Casino. I would like to remind you that I closed my account permanently because you lost my trust in your casino. That's a pretty big mistake to make. Thanks again. Hoo Roo

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Josh,

We’re truly sorry to hear that you’ve lost trust in us over what was, unfortunately, a genuine template mistake made by one of our support agents. As we handle multiple casino brands, occasional mix-ups can happen, though we fully understand how this one impacted your experience.

Please know that operating multiple brands is a standard practice in the online gaming industry, and we take great care to ensure communications are accurate and professional. We’ve been in the business for many years, are fully licensed, and comply with international regulations — and we’re proud to have loyal players who have been with us from the very beginning.

While we respect your decision, we will always keep our doors open should you decide to give us another chance in the future.

Kind regards,
21Bit Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

do not use this casino.

do not use this casino.

ive been really careful when it comes to casinos- i placed some euros into this casino and won on the game "oink oink". im a fast player and usually spin pretty fast.

after winning 300 euros, i suddenly got a notification that i didnt have enough to play 7 euros at one spin, it went from 300 euros to 30 in a second without spinning and ive lost 270 euros out of the blue.

this is a scam and they do not answer on mail when you write them

also- i didnt get one of the bonuses i clicked on.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Penny,

Thank you for your feedback, and we’re genuinely sorry to hear about your experience.

We understand how concerning it must have been to see your balance change unexpectedly during gameplay. Please know that we’d be happy to review your account and clarify exactly what happened.

Regarding the bonus you mentioned, we apologize if there was any confusion. Some bonuses require activation via a bonus code or specific steps. If you believe you followed the correct procedure, we’d be glad to investigate this further.

We’re also sorry to hear you haven’t received a response via email. Our support team strives to reply to all inquiries promptly. If you haven’t yet, please feel free to reach out again via live chat or by emailing us at contact@21bit.com.

To help us look into this thoroughly, we kindly ask that you provide your full name and the email address registered to your casino account.

We are here to help and would really appreciate the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
21bit Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

After a few plays this was looking like…

After a few plays this was looking like it was going to be one of my favorite sites, until I had a little over a dollar left , playing 20 cent spins and 8 get the kick, I log back into game go to spin and kicked.repeat and kicked....... I can only imagine trying to withdrawal from this site when they are so tight with a dollaPretty lame

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Dear Christopher,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re really sorry to hear about your recent experience, especially after things started off so positively.

It’s definitely not the experience we want any of our players to have. If the game kept disconnecting or kicking you out, that could indicate a temporary technical issue, and we’d love the chance to look into it further.
Our team is here to help and make sure everything is working properly for you.

We understand how frustrating it can be when small amounts are involved and things don’t go smoothly. But we want to assure you that we take all gameplay and withdrawal concerns seriously, regardless of the amount.

If you haven’t already, please reach out to our support team via contact@21bit.com so we can review what happened and make sure everything’s working as it should. We’d really appreciate the opportunity to turn your experience around.

Kind regards,
21Bit Casino

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The sign up process was surprisingly…

The sign up process was surprisingly smooth and straightforward. No long forms or unnecessary steps just quick and easy. Really appreciated how hassle free it was!

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hi Leon,

Thank you for taking the time to share your experience — we're so glad to hear that the sign-up process was smooth and hassle-free for you!

We believe getting started should be quick and easy, so it’s great to know that came through in your experience. Your feedback reassures us that we’re on the right track in keeping things simple and user-friendly from the very beginning.

If there’s anything we can do to make the rest of your time on 21Bit just as seamless, don’t hesitate to reach out.

Welcome aboard, and enjoy the games!

Best regards,
21Bit Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not touch this company with a 10…

Do not touch this company with a 10 foot pole do not give them one cent they will not pay out. They will stuff you around even on bonuses that you have got fear and square if you win they will tell you some bullshit. Take your money quick and then we will not pay out.

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Hope,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we understand how upsetting this must have been for you. Please know that this is not the kind of experience we want any of our players to have.

We take payout concerns and bonus issues very seriously, and we’d appreciate the opportunity to look into your case in more detail. If you could reach out to us directly at contact@21bit.com, we’ll do everything we can to resolve this matter fairly and transparently.

Thank you for your feedback, even when it’s hard to hear, it helps us improve.

Sincerely,
The 21Bit Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like that 21Bit supports both crypto…

I like that 21Bit supports both crypto and fiat payments. Deposits with Bitcoin are super fast, and withdrawals usually process within minutes

17 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Barbara,

Thanks a lot for your great feedback!

We’re happy to hear you’re enjoying the flexibility of using both crypto and fiat at 21Bit. It’s awesome that Bitcoin deposits and fast withdrawals are working well for you, speed and convenience are exactly what we aim to deliver.

We appreciate you being part of the 21Bit community and look forward to keeping things smooth and secure for your future gaming sessions!

Best wishes,
21Bit Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

21Bit has a solid selection of games…

21Bit has a solid selection of games and runs smoothly overall. However, I found the bonus terms to be a bit unclear, and it took a little time to fully understand how they worked. Some clearer information would be helpful for new users.

18 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Hans,

Thank you for your honest feedback and for highlighting what you enjoy about our platform. We're glad to hear you're happy with the game selection and overall experience!

We also truly appreciate your feedback regarding the bonus terms. Clarity is very important to us, and we’d love to better understand which part was confusing so we can improve it. If you're comfortable, please provide your email address so we can look into your specific case and make necessary adjustments.

In the meantime, our support team is available 24/7 and always happy to help clarify any questions you may have.

Thanks again for helping us improve. We’re here to make your experience even better!

Best wishes,
21Bit Casino

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I’ve had a good time on 21Bit playing…

I’ve had a good time on 21Bit playing the different games they offer. The platform is easy to navigate, but I did find that my withdrawals took longer than I anticipated. If they could improve the processing speed, this would be a top-tier site.

15 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 21Bіt Саsіnо

Antwoord van 21Bіt Саsіnо

Hello Olivia,

Thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate your support and are happy to hear you’ve been enjoying the games and the overall feel of 21Bit.

We understand that timely withdrawals are a key part of a great user experience. While most are processed without delay, we know it can be frustrating when things take longer than expected. Your feedback is valuable, and we’re continuously refining our systems to make sure we meet and exceed expectations wherever possible.

We hope to welcome you back for more great moments soon!

Best wishes,
21Bit Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer