Bestelling gedaan van €140 . Niets ontvangen en probeer ze te bereiken via e-mail, maar krijg elke keer foutmelding dat e-mailadres niet bestaat, terwijl dat hetzelfde E-mailadres is zoals op hun webs... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
voeg me maar toe aan de lijst... update: eerlijk is eerlijk, ik kreeg het uiteindelijk toegestuurd, na 9 (negen!) herinneringen. Bleek het (pas veel later) opgestuurd geweest te zijn van amazon (wa... Toon meer
Update: Uiteindelijk ben ik opgebeld en hebben ze excuses aangeboden, geld heb ik netjes terug gekregen en uit coulance een screen protector gekregen. De door mij bestelde producten zouden... Toon meer
Niets bestellen bij dit bedrijf, zijn oplichters!!! Bestelling gedaan en betaald, nooit ontvangen, ook geen reactie op emails. Bedrijfsadres is een fake adres. Schrijven zich weer in en uit bij de... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Wij bieden Telefoonhoesjes, Tablethoesjes & Accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 19:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden.
Contactgegevens
Olympiaweg 4, 3077AL, Rotterdam, Nederland
- hallo@247cases.nl
- 247cases.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Zeer slechte service
Ik heb eerder een review geplaatst en toen ik inmiddels 12 dagen na de bestelling nog niets had ontvangen. Ik heb ongeveer elke dag gemaild dat mijn bestelling geannuleerd kon worden. na 1 week reactie op mijn review dat ze het vervelend vinden en dat ik om een oplossing te vinden contact moet opnemen. Dat probeer ik al 3 weken zonder nauwelijks succes. Hopelijk helpt dit weer. Na 2,5 week hoesje ontvangen. En je kan het geeneens gratis terugsturen
Opichters!
Dit is de review van mijn moeder:
Op 6 januari heb ik een bookcase besteld van € 29,95. Na de bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik een orderbevestiging waarin stond dat ik bericht zou ontvangen zodra het artikel verzonden wordt. Nou, niets meer gehoord. Het lukt niet om in contact te komen en ze reageren niet op de chat. Mijn geld ben ik dus kwijt, maar ik heb niets ontvangen.
Mijn advies: NIET MEE IN ZEE GAAN!!
Doe geen zaken met dit bedrijf!
Bestelling gedaan. Levertijd werd niet nagekomen. Bestelling geannuleerd met de brlofte dat het geld teruggestort zou worden. Geld nog steeds niet teruggestort.
DOE AANGIFTE TEGEN DEZE OPLICHTERS! Ik heb ook aangifte gedaan
Ik heb een samsung z fold 3 hoesje…
Ik heb een samsung z fold 3 hoesje besteld van begin november 2022, maar niet gekregen, en 28Nov ik heb email gekregen dat mijn bestel is geannuleerd geld terugbetaald. Maar nu 27/01/2023 ik heb geen geld terug gekregen. BESTEL #9798
Totaal bedrog / 100% SCAM
Totaal bedrog / 100% SCAM
Bestelling begin december betaald . Enkel dagen later de melding dat product uit voorraad is en de bestelling dus geannuleerd werd. Ze beloven in vele mails de terugbetaling, maar nooit heb ik deze ontvangen . Nu reageren ze zelf niet meer !!!
vermoedelijke oplichting
Op 18/12/2022 had ik een printer besteld bij 247 cases.
Tot op heden nog geen enkel teken of ontvangst gekregen van het bestelde.
Verscheidene mails en meerdere pogingen om deze firma te bereiken zijn tevergeefs.
Volgende stap dat ik nu heb ondernomen is een melding te doen naar politie NL internetoplichting.
Mocht deze dan binnen afzienbare tijd nog niet baten zie ik me genoodzaakt via mijn verzekeringsbijstand juridische stappen te ondernemen.
Het gaat me niet meer om het financiële maar om een principekwestie.
Zo een firma's horen niet te kunnen bestaan.
Verder verloop zal ik zeker via deze weg communiceren.
Opgelicht door 247cases.
Opgelicht door 247cases.
Dit bedrijf is eind 2022 met de noorderzon vertrokken. Via chat en email wordt er automatisch geantwoord maar nooit contact met je opgenomen. En het is geen winkel. Kijk op Google en zoek de straat: is een bedrijven-terrein.
Slechte ervaring all round
Hebben items op de site staan die niet vooradig zijn en zenden zonder pardon een andere versie van het product omdat het niet vooraadig is, niet aan te raden
geld terug vragen duur een eeuwigheid
niet bestellen, niet mee in zee gaan, je krijgt er spijt van
1 ster is zelfs al te veel!!
1 ster is zelfs al te veel!!
Geen bestelbevestiging per mail ontvangen.
Geen reactie op chat of mail.
Product (hoesje flip 3) komt uiteindelijk wel maar veel later binnen.
Voldoet totaal niet aan omschrijving, prijs kwaliteit verhouding is absoluut niet in orde.
Retourbeleid gelezen.......dan haak je als klant al af!! Wat een slechte zaak. Bestel hier nooit meer iets. Wees gewaarschuwd!!!!
Bestelling werd door hen geannuleerd en ik heb m'n geld nog steeds niet terug
Ik deed een bestelling en betaalde dit meteen. Al snel kreeg ik een mail dat dit smartphone hoesje niet op voorraad was. Ik wilde geen ander dus ze annuleerden de bestelling en gingen het bedrag terugstorten binnen de 14 werkdagen. Dit is al meer dan 14 werkdagen geleden. Ze antwoorden ook niet op sommige mails en zijn heel moeilijk bereikbaar. ZEKER niets bij bestellen het geeft alleen maar problemen! Slechte service, slechte ervaringen, ik bestel hier nooit nog iets en hoop dat ik mijn geld alsnog zal terugbetaald krijgen!!!!!
NIKS KOPEN HIER!!!
Bestelling gedaan deze werd door hen geannuleerd ze konden niet leveren. Ze zouden met 14 dagen het geld terugstorten. Wacht nu al ruim een maand en nog niks ontvangen
Hier niet bestellen!
Printer besteld maar werd niet meer geleverd volgens webwinkel. Vervolgens heb ik de bestelling laten annuleren en hier ook een bevestiging van gehad. Binnen 14 dagen zou mijn geld teruggestort worden. Het is nu bijna 4 weken later en nog niets ontvangen. Ze antwoorden zelden op mails en de live chat op hun website. Heb nu de rechtsbijstand ingeschakeld.
Het zelfde verhaal,powersbank besteld…
Het zelfde verhaal,powersbank besteld die de volgende dag zou worden geleverd. Kreeg een mail dat het niet meer beschikbaar was. Ik kreeg het voorstel om iets anders te bestellen maar ik wilde dat niet. Ik vroeg mijn geld terug. Ik wacht nog steeds..Pure oplichters. Na een paar mails heb ik toch mijn geld teruggekregen.
Een jaar geleden een VR set besteld bij…
Een jaar geleden een VR set besteld bij deze knapen. Nooit iets gekregen. Ontelbare keren geprobeerd contact te leggen met weinig succes, aangifte gedaan bij de politie, eindelijk contact, meerdere malen werd me beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen en nog steeds niks op mijn rekening en nu weer stilte.
Ik ben naar NietBezorgd.nl gestapt om te kijken of zij wat voor me kunnen doen
NIET BESTELLEN BIJ 247 CASES
1: geen enkele bevestiging van geplaatste order
2: geld was wel overgemaakt
3: geen hoesje na dagen wachten
4: mail gestuurd
5: werd beantwoord na nogmaals dagen wachten; product niet op voorraad
6: verzoek per mail om terugbetaling
7: pas na 1 week reactie; geld wordt binnen 14 dagen teruggestort
8: nu inmiddels 5 week verder. Geen geld terug gekregen en na de laatste mail van mijn kant wacht in opnieuw al 5 dagen op een reactie
Update: na mijn schriftelijke dreigement aangifte te willen gaan doen werd het verschuldigde bedrag binnen 2 dagen overgemaakt
BESTEL HIER NIET!!!!
Had draadloze oortjes besteld van one…
Had draadloze oortjes besteld van one plus eindige werden niet geleverd dus mails gestuurd voor een ander item en het is geleverd,uiteindelijk alles in orde maar ga er toch niks meer bestellen.
ik heb twee weken geleden een auto…
ik heb twee weken geleden een auto oplader voor Huawei besteld. Kreeg als terugmelding dat deze niet meer leverbaar is ondanks het feit dat deze bij hun op de site in voorraad stond. Of ik een andere wilde bestellen. Ik heb nee gezegd en de bestelling laten annuleren. ik zou geld terug krijgen. Een week later komt er een mail dat bedrag is terugbetaald. Moet het nog steeds ontvangen. Dat is nu alles bij elkaar drie weken geleden. Ik probeer contact met zij te zoeken. Email: wordt niet op gereageerd, het telefoonnummer dat op de site staat is niet in gebruik volgens telefoonprovider en dus wordt elke verbinding meteen verbroken. Via chat wordt ook niet terug gereageerd. ik kan wel naar mijn centen fluiten, het is geen groot bedrag maar als alle website providers zo met hun klanten omgaan worden ze slapende rijk en de klanten steeds armer. Wat een BENDE OPLICHTERS. IS DAAR GEEN ACTIE TEGEN TE Ondernemen. Update 9 december 2022: na diverse mails en 1 dreigmail dat ik aangifte zou doen bij de internetpolitie is het bedrag vandaag door mij terug ontvangen.
Bestelling geplaatst
Bestelling geplaatst. Nooit ontvangen. Niet bereikbaar. Oplichters.
Heb een gsm voor mijn IPhone 14…
Heb een gsm voor mijn IPhone 14 plus besteld, deze zou de volgende dag mij toegezonden worden. Kreeg 3 dagen later een mail, gsm hoesje was zogenaamd niet meer leverbaar. Zij wilde zogenaamd een ander hoesje sturen, maar die wilde ik niet. Ik heb de koop geannuleerd en ben nog steeds wachtende op mijn geld. Whatsapp is fake alles van hun is fake. Stelletje oplichters.
Protector besteld(weliswaar via bol en…
Protector besteld(weliswaar via bol en niet rechtstreeks) en ook snel geleverd. Het plaatsen is een eitje.
Super bedankt en de protector zit als een huis!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






