Bestelling gedaan van €140 . Niets ontvangen en probeer ze te bereiken via e-mail, maar krijg elke keer foutmelding dat e-mailadres niet bestaat, terwijl dat hetzelfde E-mailadres is zoals op hun webs... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
voeg me maar toe aan de lijst... update: eerlijk is eerlijk, ik kreeg het uiteindelijk toegestuurd, na 9 (negen!) herinneringen. Bleek het (pas veel later) opgestuurd geweest te zijn van amazon (wa... Toon meer
Update: Uiteindelijk ben ik opgebeld en hebben ze excuses aangeboden, geld heb ik netjes terug gekregen en uit coulance een screen protector gekregen. De door mij bestelde producten zouden... Toon meer
Niets bestellen bij dit bedrijf, zijn oplichters!!! Bestelling gedaan en betaald, nooit ontvangen, ook geen reactie op emails. Bedrijfsadres is een fake adres. Schrijven zich weer in en uit bij de... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Wij bieden Telefoonhoesjes, Tablethoesjes & Accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 19:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden.
Contactgegevens
Olympiaweg 4, 3077AL, Rotterdam, Nederland
- hallo@247cases.nl
- 247cases.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Bestel hier niets, wees gewaarschuwd
Ook er in getrapt en 40 euro armer. Ze reageren niet op mijn mail, heb geen bestel bevestiging gehad en via de chat reageren ze ook niet. Ik ga aangifte doen want als niemand actie onderneemt gebeurd er niets met zulke oplichters!!
247(worst) cases
Helaas is ook dit bedrijf weer een flop. Volgens de site was de screenprotector op voorraad en voor 19.00 besteld was de volgende dag binnen. JAMMER DAN!!! product bleek dus niet op voorraad! Maar de topper is toch de reactie die ik kreeg op mijn mail waar mijn bestelling bleef. Heb het 1 op 1 geknipt en geplakt....dus ik verzin het niet!!
"Vandaag hebben wij uw bestelling klaargemaakt voor verzending. Helaas is door een voorraadfout uw bestelling niet verzonden. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het product bleek toch niet op voorraad te zijn terwijl dit wel op de site stond. Daarnaast hebben we van onze leverancier vernomen dat het product niet meer leverbaar is. We krijgen het dus niet meer bij ons op voorraad. Wenst u een alternatief te ontvangen?". ..........De reactie begint dus met "Vandaag hebben wij uw bestelling klaargemaakt voor verzending" en eindigt met "Wenst u een alternatief te ontvangen?". HEBBEN JULLIE HET NOU WEL OF NIET VERSTUURD??????
247cases zit er niet zo heel 247 op zn voorraad in iedergeval. Ik ben er klaar mee voordat ik me 247 erger.........
Inderdaad oplichting
Inderdaad oplichting. Had vooraf moeten googelen op deze webwinkel. Reageren niet op emails. Ze komen ermee weg helaas. Dit mag in Nederland.
scam!!!!!!!
Groen hoesje niet op voorraad?
Hoesje besteld wat volgens de site op voorraad was en nog steeds is. Ik kreeg op een verkeerd adres een andere kleur geleverd. Na 4 mails eindelijk een antwoord, echter antwoorden zij dat de zwarte niet op voorraad was, terwijl ik een groene had besteld. Na nogmaals een aantal mails antwoord dat ook de groene niet op voorraad is, dit terwijl de site er 2 op voorraad aangeeft. Nu weer een paar mails verder, geen reactie. Chatfunctie werkt niet. Dit zijn wat mij betreft oplichters.
Oplichters niets bestellen!!!!
Oplichters niets bestellen!!!!
Je krijgt geen contact met ze en je bent je geld kwijt.
Bestelling komt nooit binnen
Bestelling komt nooit binnen. Contact opnemen lukt niet via chat, mail of mobiel (06 86432682) je krijgt geen reactie of direct een voicemail. Het adres is een postadres, dus langs gaan heeft ook geen nut. Wat een aanfluiting is dit bedrijf! Niks bij bestellen!!
Geen service, geen geld terug
Ik ga de moeite nieteens nemen iets te schrijven. De andere reviews beschrijven dit 'bedrijf' uitstekend.
Toch geld terug
Komt neer wat veel hier wordt beschreven. Product besteld, niet beschikbaar en een vervangend product wordt voorgesteld. Is niet door mij geaccepteerd. Gevraagd om het geld terug te storten. Geen reactie. Uiteindelijk zou het geld binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Hieraan is niet voldaan. Daarna een chat gevoerd en hierin werd toegezegd dat het binnen 3 werkdagen het geld op mijn bankrekening zou staan. Hieraan is voldaan. Al met al heeft het veel energie gekost om mijn geld terug te krijgen. De aanhouder wint?!
Ook wij zijn slachtoffer geworden van…
Ook wij zijn slachtoffer geworden van deze partij. 12 juli besteld en na veel chat contact de melding gekregen dat ik het op 22 juli zou ontvangen. Nooit meer iets gehoord. Tim laat niet meer van zich horen.
Bevestiging van post.nl is ook nep. Pakketje is nooit afgegeven. Ik verzoek om ons geld terug te storten. Helaas ook daar geen reactie op. Ik wacht daar nog even op en anders zetten we vervolgstappen. Bestel zeker niet bij 247 cases: ook niet via bol.com
Echt oplichting
Echt oplichting
Echt oplichting, je besteld, betaald en krijgt niets. Reageren niet op emails of whatsapp.
NIET BESTELLEN HIER
NIET BESTELLEN HIER. GEEN LEVERING, GEEN TELEFOON NUMMER, ONBEREIKBAAR.
#OPLICHTERS
Oplichters
Dagen, weken, maanden verder... Geen product ontvangen! Geen geld retour! Geen vorm van communicatie!!
Schandalige oplichters!
Geld retour ontvangen
Besteld maar product was blijkbaar niet op voorraad. Na een chatsessie geld retour ontvangen.
OPLICHTERS!
LET OP! Dit zijn oplichters! Bestellingen worden niet geleverd en op e-mail en chatberichten wordt niet gereageerd.
WAARDELOOS!!!!
WAARDELOOS!!!!. niks bestellen hier. Geen hoesje ontvangen en geld weg. Mailtjes gestuurd maar geen reacties.
PAS DUS OP.
Zeer slechte ervaring met dat bedrijf
Zeer slechte ervaring met dat bedrijf, grote bedriegers. Je besteld en betaald en je product ontvang je nooit. Contact met hun krijgen is niet mogelijk, reageren nergens op. Na mijn review kreeg ik een reactie dat het product niet leverbaar was met een alternatief maar deze ook nooit ontvangen nadat ik aangegeven heb dat ik die wilde ontvangen. Schandalig dat hun hier gewoon mee door kunnen gaan, geld stelen van mensen en ik ben niet de enige. Ze staan bekend bij de politie maar ze mogen gewoon doorgaan.
Wat een ongelofelijk SLECHT bedrijf
Wat een ongelofelijk SLECHT bedrijf, hoesje besteld, nooit ontvangen en ook op de chat krijg je nooit antwoord.
GA NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!!!
Oplichters!!!
Oplichters. Hoesje besteld voor mijn telefoon, zou volgende dag in huis zijn, maar nooit iets ontvangen, geen bevestigingsmail, niks. Ik snap niet dat er mensen bestaan die zichzelf elke ochtend in de spiegel kunnen aankijken, terwijl ze stelen van mensen die hard moeten werken voor hun geld en wens ze alleen maar slecht karma toe.
Betaald en niet geleverd!
Printer van €339 vrijdag 23 juni besteld, volgens de site voorradig en voor 19.00 uur besteld volgende dag in huis. Vrijdag 27 juni nog geen verzend bericht ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, alleen via chat of mail. Via chat snel bericht terug, daar word aangegeven dat bestelde printer toch niet voorradig is. Krijg 2 alternatief printers aangeboden, waar we het niet over de prijs eens kunnen worden. Op de chat word aangeven of hij met zijn manager gaat overleggen voor een lagere prijs en zou dat in de middag te horen krijgen. Vanaf dat moment word er op de chat niet meer gereageerd, ook niet op verdere berichten van mij. Op de mail word nog gereageerd dat er vandaag door een collega contact word opgenomen, dit gebeurt niet. Ik ga nu aangifte doen in de hoop het aankoopbedrag terug te kunnen krijgen.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







