Bestelling gedaan van €140 . Niets ontvangen en probeer ze te bereiken via e-mail, maar krijg elke keer foutmelding dat e-mailadres niet bestaat, terwijl dat hetzelfde E-mailadres is zoals op hun webs... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
voeg me maar toe aan de lijst... update: eerlijk is eerlijk, ik kreeg het uiteindelijk toegestuurd, na 9 (negen!) herinneringen. Bleek het (pas veel later) opgestuurd geweest te zijn van amazon (wa... Toon meer
Update: Uiteindelijk ben ik opgebeld en hebben ze excuses aangeboden, geld heb ik netjes terug gekregen en uit coulance een screen protector gekregen. De door mij bestelde producten zouden... Toon meer
Niets bestellen bij dit bedrijf, zijn oplichters!!! Bestelling gedaan en betaald, nooit ontvangen, ook geen reactie op emails. Bedrijfsadres is een fake adres. Schrijven zich weer in en uit bij de... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Wij bieden Telefoonhoesjes, Tablethoesjes & Accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 19:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden.
Contactgegevens
Olympiaweg 4, 3077AL, Rotterdam, Nederland
- hallo@247cases.nl
- 247cases.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
In mijn ogen zijn dit gewoon oplichters
In mijn ogen zijn dit gewoon oplichters
Spigen hoes besteld voor een Macbook Pro, krijg ik en ander merk opgestuurd.
de zogenaamde Whatsapp helpdesk komt geen enkele reactie op. Heb het spul terug gestuurd, kost weer 6,25 extra en geen geld retour, geen nieuwe, helemaal niets.
Mailverkeer.. dramatisch.. geen telefonische helpdesk, gewoon oplichters.. jammer dat ze een Kyoh klantevredenheidsonderzoek ding op de site hebben staan en geen TrustPilot.. daar staan allemaal (nep?) positieve revieuws op, maar Tristpilot laat hele andere dingen dien. NIET KOPEN daar!
Wees verwittigd!!!!
Wees verwittigd!!!!
op 1/2/2022 heb ik een hoesje besteld voor mijn nieuwe iPhone.
Toen dit niet leverbaar bleek, werden diverse beloftes gemaakt tot terugbetaling, die week na week niet werden waargemaakt. Vandaag 1/4/2022 is dit nog steeds niet opgelost.
Bestel niet bij 247cases.nl
Bestel niet bij 247 cases; meer dan genoeg andere webwinkels die het wel voor elkaar hebben.
Bedroevend slechte service; op 27-01-2022 bestelling geplaatst en betaald. Spullen bleken niet leverbaar; nog steeds geen geld retour, het is inmiddels april !!!.
Geen reactie op mails/reminders.
Man man man ik wou een hoesje bestellen…
Man man man ik wou een hoesje bestellen voor de oppo findx3 neo.
Op de site staat 3 voorradig, maar toen ik deze bestelde en wou afrekenen.
Stond er bij dit hoesje is niet leverbaar.
Dus ik stuurde een whatsapp, na 8 dagen nog steeds geen antwoord of het product nu wel of niet in voorraad is.
Nee ik zal er nooit iets bestellen.
Tot heden toe nog geen enkele reactie van hun.
Dit bedrijf klopt van geen meter!
Ik zou binnen 24 uur mijn hoesje ontvangen. maar ik ontving maar niets. Daarom heb ik telefonisch contact gezocht, maar het nummer op de site was niet in gebruik.
De mail die ik stuurde kreeg ik terug met heel veel rommel ertussen en ergens de melding dat de kleur niet voorradig was. Aangegeven dat ik een andere kleur wilde, geen reactie ontvangen. De reactie op mijn mail hierover was heel rommelig en had geen antwoord of reactie.
Ondanks de melding dat ik binnen een dag het bestelde hoesje zou ontvangen heb ik hem nog steeds niet binnen. Er wordt niet gecommuniceerd over bestellingen en ik moet maar zien of ik mijn hoesje of mijn geld nog krijg.
Ik wilde een review op de site plaatsen, maar heb dan niet gedaan omdat ik mij afvraag of onderstaande mag. Ik moet om het bericht te plaatsen namelijk mijn gegevens invullen. Ik wordt daardoor gedwongen om gegevens in te voeren en dan onderstaande aan te vinken. Ik doe dat dus niet vrijwillig. Je wordt dus gedwongen. Dit bedrijf is helaas niet te vertrouwen.
Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf.
genaaid!
voeg me maar toe aan de lijst...
update: eerlijk is eerlijk, ik kreeg het uiteindelijk toegestuurd, na 9 (negen!) herinneringen. Bleek het (pas veel later) opgestuurd geweest te zijn van amazon (waar het bij nader onderzoek 1/3 goedkoper was). Besluit: bedenkelijke dropshipping in het beste geval, (poging tot) oplichterij in het slechtste...
ik wacht al en paar maanden en nu is…
ik wacht al en paar maanden en nu is mijn account ineens weg. het zijn gewoon en bende oplichters
Ik ben dik tevreden!
Ik had een hoesje besteld. Ik had wel netjes een bestelbevestiging gehad, maar na een week nog geen verzendbevestiging. Daarom heb ik gegoogled op revieuws en toen ben ik behoorlijk geschrokken van alle berichten op Trustpilot. Ik heb gemaild met de klantenservice en ik kreeg meteen een reactie. De verzending was wat vertraagd, maar is diezelfde dag nog geregeld. Zojuist heb ik mijn bestelling ontvangen, netjes verpakt en keurig in orde. Een mooi hoesje van het merk UAG voor een hele nette prijs. Ik ben dik tevreden!
Op 1 Maart een hoesje besteld bij…
Op 1 Maart een hoesje besteld bij 247cases.nl bij mijn bestelde product stond ' Voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Vorige week contact met hun opgenomen waar mijn hoesje blijft, geen response. Wat dagen erna via hun contact @whatsapp tot op heden nog steeds niets van hun vernomen. vermijd dit louche bedrijf!! oplichters zijn het ze kunnen hun voor 18:00 besteld, vandaag verzonden beter aanpassen naar voor 18:00 besteld, word NOOIT verzonden.
Helaas een scam; 30 euro in de prullenbak.
Helaas een scam, ook ik ben er in getrapt. Ik had een mooi hoesje uitgezocht voor mijn Samsung Galaxy S10, het zou de volgende werkdag geleverd moeten worden maar is nooit door 247cases verzonden. Toen ik een mail stuurde met de vraag of er misschien iets was mis gegaan omdat mijn bestelling al meer dan een halve week vertraging had, kreeg ik een standaard mailtje terug, vol spelfouten, met de boodschap dat mijn bestelling vertraging zou hebben en een week later geleverd zou worden. Uiteraard heb ik ook een week later niks ontvangen. Op latere mails kreeg ik geen antwoord meer, dus ik vrees dat ik het geld gewoon kwijt ben. Het was een harde maar wijze les voor mij; voortaan eerst reviews van webshops opzoeken voordat ik iets bestel, aangezien er nu eenmaal veel oplichters actief zijn die graag op een manier zoals deze hun geld 'verdienen'.
KOOP HIER NIETS!!
KOOP HIER NIETS!!
DON´T BUY ANYTHING HERE!!
In januari heb ik hier een bestelling geplaatst. Er bleek 1 item (gsmhoesje) niet bij te zijn. Enkel keren WhatsApp geprobeerd maar hierop wordt niet gereageerd. Dan een mail gestuurd waarop het antwoord was dat het asap geleverd zou worden. 2weken later nog geen hoesje. Opnieuw een mail gestuurd en opnieuw de belofte dat het asap geleverd zou worden. 2 weken verder nog steeds geen hoesje. Dan maar gevraagd of ze het bedrag gewoon zouden terugbetalen. Hier wordt momenteel helemaal niet meer op gereageerd. Ze hebben mijn reknr. maar het lijkt wel dood aan de andere kant. Helemaal geen reactie meer en dus nog steeds geen hoesje of terugbetaling.
Dit is je reinste oplichting en ik ga dan ook melding doen van internetfraude.
Er zijn blijkbaar heel wat mensen die hier het slachtoffer van zijn terwijl bij hen de kassa rinkelt.
Absoluut onaanvaardbaar!
Dus KOOP HIER NIETS!!
Heel slechte ervaring
Zoals vele andere ook heel slechte ervaring met dit bedrijf, artikel besteld dat de volgende dag geleverd zou worden, na een paar dagen via WhatsApp bericht gestuurd waarop ook geen reactie kwam. Een week later weer bericht gestuurd met de melding dat als er niet binnen 24 uur gereageerd zou worden er aangifte zou worden gedaan. Volgende dag online aangifte gedaan van internet oplichting, binnen het uur belde iemand van 247cases met de toezegging dat het product geleverd zou worden maar dat het wat langer zou duren en de vraag om de aangifte in te trekken, dan mocht ik ook een extra cadeautje uitzoeken.
Niet ingegaan op deze aanbieding en gezegd dat de aangifte pas ingetrokken zou worden als het product geleverd was. Gisteren ruim 2.5 week later dan op de site wordt vermeld product alsnog binnen gekregen dus aangifte doen helpt. Zal hier zeker nooit meer wat bestellen
Uiteindelijk goed opgelost
Update:
Uiteindelijk ben ik opgebeld en hebben ze excuses aangeboden, geld heb ik netjes terug gekregen en uit coulance een screen protector gekregen.
De door mij bestelde producten zouden op voorraad zijn, echter was dit niet het geval.
Ze boden me een alternatief aan, echter heb ik dit geweigerd en zou ik mijn geld terugkrijgen.
Echter nu bijna 2 weken verder nog steeds geen geld terug ontvangen! Op mails en WhatsApp berichten word ineens niet meer gereageerd.
Nu maar een case via PayPal geopend, wees slim en bestel hier niet!
Ik ben er ingetrapt
Ik ben er ingetrapt, ik had iets bestelt en een uur later kreeg ik een mailtje dat m'n order gecanceld was en dat ik mijn geld terug zou krijgen maar na een week heb ik het nog steeds niet terug. En ze reageren ook niet op m'n mailtjes. Dus NIET bestellen bij 247cases.nl het zijn gewoon oplichters.
247cases.nl NIET BIJ BESTELLEN
247cases.nl is een slecht bedrijf - geld wordt niet teruggestort. Meerdere keren getracht contact op te nemen, maar er wordt helemaal niet gereageerd. Ik ga vandaag aangifte doen van Online oplichting.
Bespottelijk dat ik nu al meer dan 6 weken wacht op een terugbetaling van een bedrag. Ik zou bij dit NOOIT wat bestellen. Het zijn gewoon oplichters!
aangifte doen helpt!
na weken van proberen contact te leggen (er werd nergens op gereageerd) besloten om aangifte te doen van online oplichting. en opeens....binnen een paar uur....een mailtje van ze dat ik mijn geld terug krijg en of ik alsjeblieft de aangifte in wil trekken. als je nog iets van ze krijgt: doe dus aangifte!!! (kan online en is heel makkelijk) mijn geld heb ik inmiddels terug, maar zou niemand aanraden om hier te bestellen!
Oplichters
Telefoonhoes besteld voor een Samsung Fold 3 op 17 december 2021.
10 dgn verder niks van ze gehoord. Gemaild gebeld ze reageren niet. Dag 55 euro.
Ook in november draadloze oortjes…
Ook in november draadloze oortjes besteld, die later niet leverbaar bleken te zijn. In 1e instantie werd nog netjes gereageerd op mijn mails. Na akkoord voor teruggave van het reeds betaalde bedrag hoor ik echter niets meer en reageren zij op geen enkele mail meer. Het geld heb ik tot op heden nog niet terug. Ik ga hier mijn rechtsbijstandshulp voor opschakelen
Top service!
Mijn hoesje liet even op zich wachten door de drukte bij de bezorgdienst. Ik werd continue op de hoogte gebracht door het bedrijf zelf en ze deden er alles aan zodat ik mijn hoesje nog voor de feestdagen binnen kon krijgen en het is gelukt. Het hoesje is naar verwachting echt mooi! Ik ben er blij mee! Volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen.
Slechte communicatie, geen geld terug
Half november Bluetooth oortjes besteld bij dit bedrijf. Kon niet geleverd worden dus heb ik de bestelling geannuleerd. Na meerdere mails en apps heb ik nu meer dan een maand later nog altijd mijn geld niet terug. Dit riekt naar oplichterij. Bestel hier niet!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







