Bestelling gedaan van €140 . Niets ontvangen en probeer ze te bereiken via e-mail, maar krijg elke keer foutmelding dat e-mailadres niet bestaat, terwijl dat hetzelfde E-mailadres is zoals op hun webs... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
voeg me maar toe aan de lijst... update: eerlijk is eerlijk, ik kreeg het uiteindelijk toegestuurd, na 9 (negen!) herinneringen. Bleek het (pas veel later) opgestuurd geweest te zijn van amazon (wa... Toon meer
Update: Uiteindelijk ben ik opgebeld en hebben ze excuses aangeboden, geld heb ik netjes terug gekregen en uit coulance een screen protector gekregen. De door mij bestelde producten zouden... Toon meer
Niets bestellen bij dit bedrijf, zijn oplichters!!! Bestelling gedaan en betaald, nooit ontvangen, ook geen reactie op emails. Bedrijfsadres is een fake adres. Schrijven zich weer in en uit bij de... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Wij bieden Telefoonhoesjes, Tablethoesjes & Accessoires voor alle smartphones. Onze producten zijn voorzien van duurzame kwaliteit. Ruim assortiment telefoonhoesjes die het best past bij uw levensstijl. Wij vinden dat u ons mag beschouwen als professionals. Daaronder verstaan wij een uitgebreide productkennis, een makkelijk bestelproces, geen verzendkosten, onze beloftes nakomen, en voor 19:00 besteld en betaald is dezelfde dag verzonden.
Contactgegevens
Olympiaweg 4, 3077AL, Rotterdam, Nederland
- hallo@247cases.nl
- 247cases.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
247cases.nl zwijgt als het graf en levert niet!! PAS OP DUS!!
Begin december een goede printer die op voorraad was en de volgende dag bezorgd zou kunnen worden. Dit nam ik al met een korrel zout ivm de decembermaand dus eerst een week wachten. Hierna gemaild en geappt wat de enige mogelijkheden zijn bij 247cases.nl hier op beide geen gehoor na meer dan een week. Printer natuurlijk ook niet mogen ontvangen. LIJKT NU WEL ERG OP OPLICHTING!! Ik hou jullie op de hoogte!
Oplichters
Besteld en nooit aangekomen. Geld kwijt dus. Bestel hier nooit, het zijn oplichters!
Update: na een aangifte van online oplichting kreeg ik mijn geld terug gestort.
Ik heb iets besteld en dit was op…
Ik heb iets besteld en dit was op voorraad op de site. Later bleek het niet op voorraad te zijn en kreeg ik een alternatief. Ik zocht juist die andere dus ik vroeg of ik de order kon annuleren.
Sinds ik het wil annuleren vervalt het contact met het bedrijf.
Als het gaat om iets te verkopen of alternatief aanbieden zijn ze snel erbij maar nu wil ik annuleren en reageren ze nietmeer waardeloos bedrijf in mijn ogen als je zo met je klanten omgaat en zo je geld moet verdienen
Geen reactie terug bedrijf geen reactie terug
Waardeloos bedrijf geen reactie terug , email of wat dan ook waardeloos !.
Morgen besteld vandaag in huis ,.!
Oplichters
Oplichters: niets ontvangen , geen reactie op Ed mails of whatsapp. Ben mijn geld kwijt
247cases.nl
Update 4 dec: ze hebben woord gehouden. Ik heb inmiddels via de post het hoesje ontvangen.
Tip aan anderen: blijven volhouden met mailen en whatsapp berichten sturen.
Update: ik ben blijven mailen en berichtjes sturen via whatsapp. Uiteindelijk contact gekregen en het probleem besproken. Ik krijg nu een ander iets duurder hoesje zonder bij te betalen. Inmiddels heb ik de track en trace code via de mail gekregen. Dus nu afwachten tot het bezorgd is. Ik houd een ieder op de hoogte.
Ik moet zeggen dat ik nu netjes te woor ben gestaan en dat t probleem netjes is opgelost. Daarom nu drie sterren. Uiteraard in afwachting tot het hoesje binnen is.
Beste 247cases.nl, ik heb afgelopen maandag een hoesje besteld en betaald... geen reactie. Ik heb gisteren via jullie whatsappservice gereageerd en via de mail. Ik krijg een alternatief aangeboden, die ik niet wil. Ik wil dus mijn geld terug. Dat heb ik gisteren en vandaag via de mail en whatsapp doorgegeven, maar jullie reageren op geen enkele manier meer. Kan ik mijn geld terugkrijgen? Wellicht helpt een negatieve review en ik hoop dat anderen drie keer nadenken en uitzoeken hoe betrouwbaar jullie bereikbaarheid en service is.
Het is nog veel erger. Er staat een link op hun website naar een geschillencommissie. Als je daar op doorklikt, blijkt de procedure geld te kosten. Alvorens dat te doen, kun je controleren of de webhop is aangesloten: NIET dus. Dit is echt schandalig!!!!
OPLICHTERS !!!
OPLICHTERS !!!
Ontvangen geld en sturen niets op. Wegblijven op deze site... :-((
Oplichters
Oplichters. Besteld, nooit geleverd, volledig onbereikbaar daarna. Niet vantevoren gechecked, dat was dom. Maar dus nooit bestellen bij 247cases.
Snelle levering top kwaliteit!
Aan te raden
Onlangs nog meerdere nieuwe hoesjes aangeschaft. Mooi op tijd gekregen en goede kwalitiet. Vaker besteld en elke keer geen problemen 🤗
Zeer tevreden met het brede assortiment!
Bestel nooit bij 247cases.nl
Ik heb dezelfde ervaring als de andere mensen hier. Stom dat het me toch een keer gebeurd is. Website ziet er betrouwbaar uit, maar niets is minder waar. Mijn bestelling is na 2 maanden zonder verdere informatie niet geleverd. Ze reageren niet op e-mail of what's app.
Onbetrouwbaar bedrijf
Heb op 22 september een stevig hoesje besteld,
is er nu 7 november nog niet terwijl er binnen 1 dag binnen bij stond. Heb gereclameerd dat ik mijn geld terug wil, daar wordt niet eens op gereageerd. Bedrijf is niet betrouwbaar. Ik schrijf nooit negatieve reacties omdat ik vind dat iedereen fouten kan maken, maar dit is te gek.
Meer dan 30 euro betaal voor een case…
Meer dan 30 euro betaal voor een case maar niks ontvangen en reageren niet mails
Garantieverzoek wordt niet in acht genomen
Hoesje besteld, werd netjes op tijd geleverd. Echter liet na enkelen maanden de coating van het hoesje los. De coating begon gewoon te rimpelen en af te brokkelen. Heb dus direct contact opgenomen om het hoesje onder garantie te laten vervangen. Het antwoord van de helpdesk was dat ze geen garantie kunnen geven, omdat ze "niet weten wat ik met het hoesje heb gedaan". Na enkele maanden heen en weer te mailen willen ze geen geld terug geven of een vervangend product leveren. Dit "bedrijf" lapt alle wetgeving en ACM regels aan de laars. Heb een klacht ingediend bij het ACM.
Kortom, bestel vooral niet bij deze webshop, hebben het niet zo nauw met de regeltjes.
reageren gewoon niet, maar wel cashen
iphone case besteld, bleek te groot, direct teruggestuurd en mail gestuurd voor ruiling: 0 reacties, nog 2x mail gestuurd en toen via whaTSAPP BERICHT: 0 REAKTIES
1 ster heb ik gegeven om dat het niet…
1 ster heb ik gegeven om dat het niet minder kon.beloftes van binnen 1 dag bezorgen is leugen.wacht al week op m'n bestelling.geen reactie via WhatsApp of email.bestel hier niet als je je geld waardeert.
Dit bedrijf is een SCAM!!!
Het bestelde product kwam niet aan de volgende dag zoals beloofd. Het kwam nooit aan. De after sales service was onbestaand en ik kreeg niemand te pakken. Pas na berichten achter te laten op IG Posts hebben ze mijn bestelling geannuleerd zonder terugbetaling. Dit bedrijf is een SCAM!!!!!!
Nog nooit zulke slechte service meegemaakt
Heel slecht!!! Op vrijdag 8 oktober in de ochtend een telefoon lader voor in de auto besteld. Er stond bij 'vandaag besteld, morgen in huis'. Ik kreeg direct de bevestiging in de mail. Ook daarin stond dat het morgen geleverd wordt.
Vandaag zaterdag 16 oktober nog steeds niets ontvangen. Aangezien de post niet op zondag en tegenwoordig ook niet meer op maandag bezorgt, zal ik het dan dus nog niet ontvangen. Als ik de status check, krijg ik ook alleen te zien dat de bestelling bevestigd is. Inmiddels al 2 keer gemaild en een bericht via WhatsApp gestuurd, maar geen reactie. Je kunt ze uiteraard niet bellen. Gelukkig heb ik voor achteraf betalen gekozen. Anders was het beroerder geweest.
Oplichters
Vandaag een week geleden bestelling geplaatst (voor ik reviews had gecheckt) Geen emails m.b.t. bestelling en/of levering ontvangen. Geen reactie op mail of WhatsApp.
Ik vermoed dat ook ik het nooit zal ontvangen... Ik plaats nogmaals dezelfde bestelling bij het betrouwbare GSM-punt.nl ... NIET voor herhaling vatbaar...
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







