SolAire Heating Reviews 

74
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service ,and delivery and well made heaters,although fortunately my son is good at DIY as the latest heater we purchased ,the plastic earth prong had snapped off on the plug so had to renew... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Doing 2 developments and used this company. Their customer service is outstanding. They answer calls promptly and go above and beyond to sort any issues. I wish every company had customer service... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company was very helpful when I called for information before placing an order. I then ordered the exo ceramic core radiators online. Ordering was straightvorward and they arrived promptly within... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a panel radiator and selected the wrong size, due to my own incompetence. I contacted James in customer service and explained my mistake. He told me to return the original radiator an... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Ketel- en verwarmingsdienst
  2. ook in
  3. Radiateurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Adax Solaire is the UK’s authorised distributor of ADAX electric heaters, trading from North Yorkshire since 2009. Focused on providing great customer service and aftercare. As well as the best quality WiFi-enabled panel heaters, infrared panels, electric heated towel rails, bathroom heaters, and outdoor patio heaters with fast and cost-effective shipping. With over 25,000 customers and UK stock held for fast dispatch, expert advice is available by phone on 01325 717 899.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

74 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(74)

50 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Is there anything on stock?

According to the adax-solare website the radiator was on stock. After ordering, paying and receiving the order confirmation I received one day later a message that the item was not available, only one on stock and that badly dented. And not available any more … That website is a waste of time, a lot of items but a significant amount not on stock. And the ones declared to be available suddenly aren’t.
Two stars because the refunding process worked smoothly.

4 oktober 2026
Logo SolAire Heating

Antwoord van SolAire Heating

Hi, thank you for your feedback, and I'm sorry for the disappointment. When you placed your order, the radiator was genuinely in stock. Our website shows live stock levels, and products that are out of stock are clearly marked. When the team came to pack your order, they inspected the unit and found it had been damaged, so we contacted you straight away rather than send you a dented radiator. Your order was placed at 16:36 on [Sunday] and we let you know by 09:29 the next morning, then refunded you in full. I'm sorry we couldn't get the radiator to you on this occasion. We hope that, taking everything into account, you can see we did all we could to put things right quickly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used these for different developments great towel rails

Doing 2 developments and used this company. Their customer service is outstanding. They answer calls promptly and go above and beyond to sort any issues. I wish every company had customer service as good as this. The decorator lost screws for the towel rail and we called SolAire and they are organising to post some spares out. After dealing with them for a number of purchased we would 100 % recommend the. The towel rails are also very well built and offer great value for money.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SolAire Heating

Antwoord van SolAire Heating

Really appreciate the kind review. Thank you !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unbelievably- Excellent

Hi - I rang for advice twice and talked to someone who knew their product- and gave good helpful replies to my questions- delivery dates were flexible and next day if required- delivery- to the centre of York was by a bike !! With great care !! These 3 heaters are heavy and it wasn’t the only packages he was delivering- fantastic- the heaters themselves are excellent looking and very solid and well made - they have all the controls anyone needs - overall as is obvious by my comments- unbelievably excellent——-

28 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Shopping Experience

I am very pleased with my purchase. The radiator towel rail was easy to install and not to difficult to programme. I love that it has so many functions and I found the perfect setting for my needs.

2 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wrong size radiator ordered

I ordered a panel radiator and selected the wrong size, due to my own incompetence. I contacted James in customer service and explained my mistake.
He told me to return the original radiator and I re-ordered another. This arrived 2 days later and I also received a £80 refund, which I was well happy with.

I have used Adax before and there products are of a very good standard. I was well impressed with the customer service this time though.

Thanks Doug Jee

4 september 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer