AEDexpert | Medisol Reviews 132

TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a Brayden baby manikin from this company approximately nine months ago at a cost of just under £900. It has only been used on a small number of occasions for teaching, but after around... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The items arrived on time and in good condition, however the costs rose because UPS estimate the import/carriage charges, I certainly did not expect an additonal charge of such a large amount. So Ser... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was looking for a replacement battery for the defibrillator. I found this company's website and ordered the required battery because their website showed it as a stock item. However, the next day... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item was ordered on 2nd December and my account was immediately debited, however the item was "not in stock" and I was not advised of this. It was only when I queried what was happening was I i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. EHBO-post

Geschreven door het bedrijf

About AEDexpert | Medisol AEDexpert is the UK web shop for Medisol, a Dutch supplier of Automatic External Defibrillators (AEDs). Founder and CEO Pieter Joziasse, a former paramedic, founded Medisol in 2001 to supply AEDs, accessories and resuscitation manikins and equipment to anybody who needs them. Medisol has fast become Europe’s largest independent supplier and market leader in the sale of AEDs and resuscitation manikins and has won a Golden Gazelle award for the top 100 fastest growing companies in The Netherlands, every year since 2001! Our mission is to ensure everyone around the world has access to a defibrillator within 6 minutes! AEDexpert.co.uk was opened in 2012 for all UK customers, followed by AEDexpert.ie for Ireland, we now ship throughout the world, with thriving Arabic, European and International markets. All orders are shipped direct from our centrally located warehouse in Vlissingen. Our experience and professionalism ensure you of an excellent shopping experience and our friendly expert sales teams are always available to offer advice, answer questions and solve problems. At AEDexpert, you are not referred to a call centre, real people and dedicated employees will deal with all aspects of your transaction personally. Free delivery We offer free UPS tracked shipment, regardless of the size of your order! Export brokerage fees where applicable are not included.


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

132 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rapid arrival of the AED

Rapid arrival of the AED. Excellent.

1 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are very glad to hear you were happy with our service Callum. Our service doesn't end there, if you ever have any problems or questions, we will always be on hand to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good and fast service will…

Very good and fast service will purchase here again for sure.

24 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Many thanks for your feedback Mary. We look forward to welcoming you back in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service When Needed

Fast, efficient and well priced, just what you need when something as important as your defib. needs a new battery. Would highly recommend.

19 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Very well said Phil and we will offer you the same level of service when you next visit. Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very please with the service

Excellent service provided by AED expert. The Item was delivered within the timeline stipulated.Very happy with the purchase.

3 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are happy that everything went smoothly for you Zahir. We look forward to welcoming you back again in the future where you will find our usual high standard of service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service,and Great…

Great service,and Great communication...Highly recommended

20 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for your feedback Nicola. We hope you never have to use your defibrillator, but if you do, we are always on hand to help if you need us. Hope to see you back in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very efficient

Very efficient, fast dispatch, great.

3 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are happy to be able to keep business as usual during these difficult times and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for your feedback Rory.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service.

Great customer service.
Friendly.
Easy.
Quick
Delivery 👍🏻

22 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for your feedback Gemma. We are grateful for your continued custom. As always, we are always here to help in any way. We look forward to seeing you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

replacement pads

Easy to order from website and quick delivery.
Have now ordered 3 sets of replacement pads and will use again in the future.

17 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are glad you are happy with our fast service John. Thanks for leaving feedbck and we look forward to welcoming you back in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent deal and quick delivery.

11 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for your feedback Steve. During this current situation, we aim to keep business as usual and are very happy to hear that everything was up to our usual standard with your order. We are always here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick and easy.

2 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are very happy to help Edan. We remain open business as usual during the current COVID-19 crisis and will be happy to help you further if required.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and Products.

15 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are glad you were happy with our service and the products received. Thank you for your feedback Nicky, we are here to help if you have any questions and look forward to seeing you back in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service

15 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for your feedback Abiodun. We aim to fulfill all orders as quickly as possible and are happy to hear you are happy with our speedy service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery at a good price

Fast delivery at a good price. Happy with the product.

12 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for taking the time to leave us a review. If you have any questions or problems in the future, we are always happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

superb service

6 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are very happy to hear your are satisfied witih the service received. Thank you for taking the time to leave feedback and we look forward to welcoming you back in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful on advising me on the best…

Very helpful on advising me on the best AED for our company. Fast delivery.

5 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for your feedback Darren. We are happy we were able to take the stress out of your purchase and will always be available if you have any questions or queries in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely helpful and informative when…

Extremely helpful and informative when I phoned for some advice regarding purchasing a defibrillator.

4 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Thank you for your feedback Janet and Jim, I am happy that we were able to provide enough information for you to purchase the right defibrillator for you. We will always be on hand if you have any questions or need help in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a discontinued product

Ordered a product. Paid for product. Product discontinued. Refund given.
No alternative offered, no advise given.
The website shop was not up to date.

26 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Hello Lee, we are sorry that you are disappointed that we were not able to supply you with a discontinued product that does not meet FDA guidelines. Your order was placed online just before midnight when the office was not open. The last stock was also sold that same night, meaning that we were not able to fulfill your order. We immediately emailed you, clearly explaining the situation and refunded you directly. You were also given the opportunity to contact us if you had any questions, which you have not done. Our website was updated immediately on the next working day that the stock ran out. Because the Actar D-Fib manikin does not comply with the FDAs current resuscitation training guidelines, Actar discontinued production of the manikin and all accessories in 2018. This is entirely out of our hands and was mentioned on our website. Our website also advised customers to contact us in advance for stock availability, you chose to place your order without first checking the stock availability. You are welcome to contact us for stock availability in advance of placing an order and are more than welcome to contact us now for advice and guidance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You supplied the parts I needed to…

You supplied the parts I needed to service our resuscitation manikins very quickly.

18 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

We are glad you were happy with the service you received David and thank you for taking the time to leave feedback for us. If we can help further in the future, please don't hesitate to contact us.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good AED trainer, Communications was a little lacking

Communications was a little lacking, delivery date was not specified at time of order, so after a little wait I had to enquire when my item was coming only to find it was being delivered that day.
Item itself, Philips AED trainer, is excellent.

9 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo AEDexpert | Medisol

Antwoord van AEDexpert | Medisol

Hello Simon, your order was received late Friday evening and as communicated on our website, we are not open weekends, so your order was actioned on the Monday. When you made payment you referenced an incorrect order number, which led to a delay in your payment and order being further processed. There was a 4 day delay whilst we awaited for new stock to arrive and we apologise that this delay was not communicated to you. Due to an office closure for staff training, which was communicated to our customers via newsletter and on our social media channels, your order was processed on the following Monday, at which point we emailed the UPS tracking number to the email address you provided on your order. At the time of your enquiry, you were in receipt of this email which communicated to you when your order would be arriving. We apologise again for the delay and thank you very much for taking the time to leave feedback which we will use to improve our customer shopping experience. We hope to welcome you back in the future.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer