Alkareemlondon Reviews 

134
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful abaya ordered from Al Kareem London. My order arrived within just 2 days, which was amazing! Fast delivery, great customer Service and I’m really happy with everything. The abaya is beautifu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the beautiful Madinah abaya. After the initial parcel was lost by Royal Mail, Al Kareem quickly dispatched a new shipment which arrived the very next day. Great customer service and item.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought a ridiculous amount of abayas, kids abayas and thobes from Al Kareem. The quality is always amazing and pricing is good. I have family who, after seeing my abayas, have bought from them... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m a jersey hijab girl from the beginning and I’ve tried sooo many, but the al Kareem ones quality, colour and size is just perfection. The range of colours are soo wide and soo stunning. I have 10 a... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

134 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(134)

63 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really upsetting customer service and…

Really upsetting customer service and it’s disappointing that it seems they don’t care about their customers. Sent an email for cancellation and whilst I can understand businesses get busy, when I did receive a response it was clearly a rushed email with no professionalism and care for a customer. Was really looking forward to the hijabs as for the material and would have shared the business but really let down. I would consider buying elsewhere as it doesn’t seem they like sorting things out properly. Only until I pointed this out that I got an apology email with no substance.
Update- I received a response 3 days later and it wasn’t written like it’s from a business. Whilst I understand the cancellation reason, my review is how you dealt with it. I’ll lose half the money of the hijab which is why I wanted to cancel in the first place, I’m sure you can understand.

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

We’re sorry to hear that you feel this way. However, we would like to clarify a few points.

Our email response time is 24–48 hours excluding weekends, and we responded to your enquiry within this timeframe. We have been dealing with a high volume of orders and enquiries, which our team has been working hard to get through.

We also want to clarify that our initial email was not rushed or intended to come across as unprofessional. We apologised for being unable to cancel your order and explained that, as your order had already been processed and delivered, cancellation was no longer possible.

We also provided you with our returns link and explained that if you no longer wished to keep the items, you were welcome to return them in accordance with our returns policy.

From what we understand, you have chosen to keep the items. We therefore feel that we offered a reasonable solution to your enquiry and are unsure what further resolution you were expecting from us.

We take customer service seriously and always aim to assist our customers as best we can. While we understand that our response may not have been what you were hoping for, we do feel that our team handled your enquiry appropriately and offered a fair solution.

Kind regards,
Alkareem London

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful abaya ordered from Al Kareem…

Beautiful abaya ordered from Al Kareem London. My order arrived within just 2 days, which was amazing! Fast delivery, great customer Service and I’m really happy with everything. The abaya is beautiful and exactly what I was hoping for. Thank you so much!

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear that you love your abaya and that your order arrived so quickly. Your kind words and support mean so much to us. We hope to see you shopping with us again soon! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service and beautiful…

Amazing customer service and beautiful products <3

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

Thank you so much for your lovely review! We're so happy to hear that you're pleased with our products and customer service. Your support truly means a lot to us! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As pictured, excellent quality, speedy delivery

Abayas arrive quickly and exactly as pictured. Good quality too, perfect to keep in your wardrobe for dinners and events.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

Thank you so much for your lovely review! We're so happy to hear that you're pleased with the quality of our abayas and our delivery service. We hope you enjoy wearing your pieces for many special occasions! ❤️

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great hijabs

The liquid jersey I bought three colours most fond of the black and mocha brown colour, they look good quality and expensive the slinky material is harder to wear with full wrap but overall very happy

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

Thank you so much for your lovely review! We're so happy to hear that you love the quality of our Liquid Jersey Hijabs, especially the Black and Mocha Brown shades! We appreciate your feedback regarding the material and styling, and we're glad you're happy with your purchase overall. Thank you for supporting Alkareem London! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing abayas and thobes!

I have bought a ridiculous amount of abayas, kids abayas and thobes from Al Kareem. The quality is always amazing and pricing is good. I have family who, after seeing my abayas, have bought from them too. All the years I’ve been shopping with them, I had one issue with a girls abaya scarf which had an imperfection. I emailed them the same day with pictures. They responded within that same day and sent out a replacement scarf. Their customer service has always been amazing.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

Thank you so much for your continued love and support over the years! ❤️ It truly means so much to us to have loyal customers like yourself who continue to choose Alkareem London and recommend us to family. We're so happy to hear that you've always been pleased with our quality, pricing and customer service. We really appreciate you taking the time to share your experience and look forward to continuing to provide you and your family with beautiful pieces!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE PRODUCT

HORRIBLE PRODUCT! Prior to purchasing, I emailed Al Kareem London to ask if their Elyza Abaya was see-through and they responded saying it wasn’t and wearing an underslip abaya was not necessary however I bought it and it ended up not only being see-through BUT ALSO TERRIBLE QUALITY. There were loose threads everywhere and I was extremely disappointed. The dress also had a disgusting stench when it arrived. Due to the misinformation, I should be given a full refund as according to the Consumer Rights Act 2015, items sold by UK businesses must match the description and be fit for purpose. The dress was £54.99 by the way.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

We are very sorry to hear that the product did not meet your expectations or the standard you were hoping for. We understand your disappointment and sincerely apologise for your experience.

We would like to clarify that we have not rejected your return request. As soon as you contacted us within our return period, we responded promptly and sent you a prepaid return label via email to enable you to return the item to us.

Once the returned item is received and inspected in line with our returns process, we will proceed with the appropriate resolution in accordance with our returns policy and your statutory consumer rights where applicable.

We appreciate you bringing your concerns to our attention, including the issues you experienced with the quality, transparency, and condition of the item upon arrival. Customer feedback is important to us, and we take these concerns seriously. If the product is found not to meet the expected quality standards, we will ensure this is investigated with our quality control team.

If you have any difficulty locating the return label or need any further assistance with the return, please let us know and we will be happy to help. We appreciate your patience and look forward to resolving this matter for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recieved my order very quick

I recieved my order very quick, the quality of the hijabs are soo good. Will definitely be ordering from here again

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Alkareemlondon

Antwoord van Alkareemlondon

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased to hear that your order arrived quickly and that you're happy with the quality of your hijabs. Your kind words mean a lot to our team.

We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back for your next order. Thank you for choosing Al Kareem London!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service, quality product & super fast delivery

The emirati jersey hijabs are 10/10 I already bought a few different colours with abayas previously but this time I was unsure of shades to match outfits & I left it last minute too but I was given exceptional service with patience & alhamdulillah within 24hrs our hijabs arrived all matched perfectly, pretty shades, great quality & sooo comfortable to wear. Thank you sooo much Al kareem
would definitely recommend

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alkareemlondon Aabyas are very good…

Alkareemlondon Aabyas are very good quality, ordered for Eid last minute and the delivery service was fast they provided with tracking number as well. The fitting are true to size and the fabric is really good will be definitely purchasing again.

23 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t hesitate to order!

First time shopping with Al Kareem and I was lowkey skeptical at first. I saw a similar design elsewhere going for £100+ so I stuck with Al Kareem and let me just say- don’t hesitate to put your order through!! I bought the Hira abaya and I love it. The quality of the abaya alone feels rich, and it’s exactly as shown on the videos/pictures posted. I bought the abaya for Eid worried it goes all wrong but this store ticked off all the boxes. Customer service is 10/10 and delivery was really quick! Definitely ordering again and 100% recommend it!

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality exceeded my expectations ✨

Absolutely amazing experience with Alkareem London 💕
The abayas are beautiful, the fabric quality is excellent, and the colors are exactly like the pictures — bright, elegant, and stunning in real life. Honestly the quality exceeded my expectations.
❤️❤️❤️❤️❤️
Their customer service was also so kind, professional, and lovely throughout the whole process. I’m genuinely impressed and will definitely order again when I return from my holiday ✨

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Liquid Jersey hijabs: the best

I’ve received my liquid Jersey hijabs that I bought for the first time and they are literally the best hijab that I ever had for sure! The quality is top!! From the texture, the lenght, the colours every detail is perfect!!
Thank you very much!

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Description of Abaya was on point.

Description of Abaya was on point.
The fabric was perfect, beautiful flow, easy to iron. This was my first purchase which I was so pleased with and now im ready to buy a few abayas as gifts.

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience

Amazing experience! The customer service is incredible with instant replies on Instagram, and they were so helpful in guiding me to the perfect size it fits beautifully. The quality is outstanding, with modest designs and double lining, and compared to other high-end abaya brands in the UK, the prices are very affordable. I also love that a hijab is included with every outfit. Highly recommend!

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery within the EU

Fast delivery within the EU. I ordered from the Netherlands and it was delivered quickly. The abayas are beautiful and the quality is great. I would definitely order again and recommend it to others.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer