Anyfoam Reviews 

101
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I orded a replacement foam for my sofa and what I orded to what I got delivered is different. After filling out the return policy on the company website I got no reply,but what I did get it 2 weeks... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Being the first time ordering foam online we weren't sure which foam was best & with so many companies at various prices didn't help But Demi was very helpful with various quotes etc. Very compet... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Foam sheets were very badly cut presumably off a roll resulting in 8% waste when trying to cut rectangles. All ten sheets were not square in that the corners were curved and had to be cut back. Conta... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There are lots of companies on the web now for buying foam, but I ordered through anyfoam as their prices were around 20% cheaper than anyone else, and they offered fast delivery too. Two days after... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Stofferingszaak

Geschreven door het bedrijf

Welcome to AnyFoam, a leading UK supplier of cut-to-size foam products. Serving both retail and commercial customers, we pride ourselves on our outstanding service, always delivering products of the very highest quality.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

101 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(101)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

End to End Excellence

From the moment you enter what the foam is to be used for, I was guided through density options (and most common use) and the measurements required. Foam arrived promptly and was exactly wha was needed

13 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company I've ever dealt with.

The foam they sent was 2.5cm thicker than the foam I ordered, making it unusable. They then ignored all three emails I sent over the following week, so I've wasted my money. Without a doubt, the worst company I've ever dealt with. Avoid at all costs.

28 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Rob,

We are quite confused by this review, looking at your details etc we can see our sales colleagues have replied to all three emails you have sent and have also tried calling you to no avail.

It may be easier for you to call our office at your convenience on freephone 0800 1934488 so we can discuss and resolve this for you.

Alternatively, if you have an alternative email address, we can screenshot and forward all the replies that have been sent from our customer service team.

Kind regards
Anyfoam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful experience..steer clear

Dreadful, dreadful, dreadful. I have ordered a few times from Anyfoam with no problems, but this time will be my last. My order was sent to the wrong address to start with, and when I eventually received it, both foam shapes were cut to the wrong size. I understand completely that mistakes can be made, however, I had to return the foam first before they would recut and send it to me. I am a cushion maker so my customer is directly affected by this delay as well. No apologies were made, apart from a "sorry this had happened to you"...no responsibility taken by them, despite my emails and phone calls. Each email I sent them alerted them to the fact that they put the wrong delivery address on the original order. I told them it had to be the right one. So, after around another week, when the new foam hadn’t arrived, I contacted them and was told that the delivery had been refused, and was on its way back to their warehouse. So they sent it to the wrong address again. It’s now 6 weeks since I placed the order and I’ve asked for a refund, which hasn’t cleared yet. Needless to say, I’ve ordered it from another company, and it arrived perfectly cut the next day. Whilst polite, Anyfoams customer service leaves a lot to be desired and they really didn’t seem to think that this wasn’t good enough. I lost my customer in the end ( fair enough, they shouldn’t have to wait 6 weeks for 2 bench cushions) so I am out of pocket for the fabric and the labour and it reflects badly on me as a business. Unlike Anyfoam, I really do care how my customers are treated. Shame on them. I wouldn’t recommend them anymore.

11 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer after sales service

Hi, I'm hoping to get a more professional response to my query. I have not received my order. I have tried chasing it with one of your colleagues but basically have been told to sod off by one of your sales team! I can be contacted on 0117 9713222

Regards

15 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Haydn,

We can assure you our team were promptly looking into your delivery query and advised of all tracking events showing the order had been delivered. This was resolved and the information regarding the delivery was also provided over the telephone and email.

Kind regards
Anyfoam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thrilled with our purchase

Can't say how pleased we are with our new replacement sofa cushions....they are great quality and fit perfectly. Our delivery was prompt and, the cushions were well wrapped and packaged. Thank you again Anyfoam....we shall use you again in the future.

5 november 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy to recommend.

Very happy with the service and quality. I originally ordered one cushion for an outdoor seating area I am building in order to check the quality and suitability. That was spot on, so ordered the other 12 pieces I needed with dacron and stockinette wrap. These arrived after 4 days, well packaged and exactly as ordered. Happy to recommend!

24 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. Easy to use website; great communication; brilliant customer service - to the point where I mucked up the number of pieces ordered and they put it right really quickly for me, without having to incur extra delivery charges - highly recommend.

5 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Foam ever . Worth Every Penny

Thank you so much anyfoam for the foam that I have ordered . From the packaging to the delivery ,everything was perfect . Cannot fault anything . I cannot explain how glad and pleased I am. Whenever I'm sitting on it , I'm like wow I'm so pleased that I've ordered this from Anyfoam .... Thank you all .....

29 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unhappy, cannot recommend

Very unhappy as I ordered 4 pieces of foam for cushions nearly 6in deep. I followed their website recommendation for Luxury Reflex Medium foam and I also phoned for advise. When finally del'd they were so soft, useless and only suitable for perhaps a small child. Ridiculous and response was no return or refund. Your reply is ridiculous. I was not told how soft it would be and it certainly is not springy. If I had been told I would not have ordered.

27 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Sandi,

Sorry to see this review, please note that as advised we can only offer general guidance based on your requirements and are by no means a definitive guide. Each individuals requirements in terms of firmness is a personal preference. This was explained and advised that Reflex Medium is a soft and springier foam compared to others. Furthermore, the order was processed as per your order instructions and was a bespoke order.

Kind regards

Anyfoam Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered foam from AnyFoam twice…

I have ordered foam from AnyFoam twice now.
On both occasions my order arrived really quickly.
Their website is easy to navigate
My second order was for a special shape and that came back absolutely perfect.
I can highly recommend them.

25 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Dee

Thank you for your valued feedback and kind comments. We are pleased to see you have been happy with the service we provide.

Kind regards

Anyfoam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just called to chase my order

Just called to chase my order, spoke to Amy, who could not find the order and when she eventually found it, she advised its a 10 day delivery. This was not mentioned on the website. When i queried it, she said they were helping the NHS. Funny thing is i have a friend that works for the NHS that deals with this sort and she said they had no record of any foam companies helping. Its bad to use the NHS as an excuse to get away with bad service. Lets see how the foam turns out to be and when it arrives.
Now you reply by cancelling my order, very immature behaviour. I would not want to order from this type of company in the future and I will pass your response onto my friend.

17 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Please be assured our website clearly states the following:
'As an essential supplier of foam components to the NHS, we are open for business and following the safety guidelines implemented by the government. While we prioritize NHS orders, deliveries may be delayed, please bare with us during these testing times.'
Unfortunately, delays are inevitable during the current circumstances surrounding the global pandemic for many businesses.
With all due respect to your friend, there are around 1.4 million employees of the NHS and not all employees will be aware of the manufacturing/operational processes in regards to the components used for PPE equipment such as foam strips for face shields/visors.
Lastly, for your information, we have and are still supplying to over 50 NHS Trusts and Hospitals across the UK on a weekly basis.
We have cancelled and refunded your order, please do not reorder.
Anyfoam Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered for very firm memory foam…

Ordered for very firm memory foam cushions for our outside patio suite fabulous good fit to the perfect size down to the last half centimetre the service and cu p communication was fabulous would definitely order from them again!!!!

3 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Christina

Thank you for your 5 star review, we are pleased to see you have been happy with the service we provide.

Kind regards

Anyfoam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Poor Customer Service

In good faith we ordered and paid in full for a stock 2m x 1m sheet of foam with a smooth flat adhesive backing, which we paid extra for, in order to fit it to a smooth flat surface. (Order value £101.13)
When the goods arrived the adhesive backing was not stuck flat to the foam, it had bubbles, creases and would not stick flat.
I contacted AnyFoam Ltd and they told to remove the backing from the foam and use a different method to fix it to a flat surface. (£10 refund offered)
I explained that I would like the foam and backing to be as per my order. They did not offer a replacement. I said that I was happy to carefully remove the backing from the foam as they suggested but was concerned that there may be damage to the foam if I did this. I asked AnyFoam Ltd to confirm that if I did what they had suggested to removed the backing and there was any issues please would they replace.
I received the following reply:
"I have spoken to a manager regarding your order they have sated that is you push the foam to the appliciant and apply pressurer this will still stick.
However if you wish to move the backing we can not offer a replacement for the sheet if this become damaged" (Copied from email to me from AnyFoam Ltd)
I phoned and emailed again to explained that that the adhesive was so badly creased that it was not possible to stick it flat to the foam. My concern that I would be at fault if the product got damaged due to me removing the backing and then AnyFoam Ltd would then not replace / refund. After THREE emails chasing a reply and over a week later I finally received.
"Apologise for the delay in coming back to you. Could you please package the item your have received and let us know when ready for collection and we will collect the parcel and then refund the order once we have the parcel back"
The foam was NOT as ordered and was damaged on arrival!
Very poor customer service - I would not recommend this company. Before buying of the internet call and speak to the company that you are purchasing from. Had I had done this before my purchase with AnyFoam Ltd I certainly would not have purchased from them.

18 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Sarah,
We are very sorry you were dissatisfied with the product supplied. However, with regards to your comments, we made every effort to resolve the issue and finally in line with our terms & conditions and best practice, have offered a full refund once the item has been returned.
Regards
Anyfoam Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, good communication, site very easy to use, items delivered on time. would recommend.

17 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Hi Roger,

Thank you for your kind review, we are pleased to see you have been happy with the service we provide.

Kind regards

Anyfoam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t go anywhere else!

If you’re looking for foam this company is the best place. Ordered a very large 2 piece style bench mattress for our camper van pull out bed on the 7th June and arrived today 11th of June. Couldn’t be more happier. Quick and easy ordering and fast delivery. Cut exactly to our measurements and very very reasonably priced. Would recommend 100%.

11 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Jodie

Thank you for your 5 star review, we are so pleased to see you have been happy with the service we strive to provide.

Kind regards

Anyfoam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having looked for foam and materials to…

Having looked for foam and materials to renovate my favourite armchair I was very fortunate to find Anyfoam, they discussed my needs and recommended the best materials to use, they then cut and shaped the foam supplied the correct adhesive and dispatched to me within 3 days. They were also the cheapest for supplying and delivery. It was a pleasure to deal with them.

7 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Willie,

Many thanks for your valued feedback, it is highly appreciated.

We are pleased to see you have been happy with the service we provide.

Kind regards

Anyfoam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgraceful

One of the most unpleasant experience I ever had

I ordered and paid online 17 meters of foam. They sent me 1.7 meters. One lady said they would send me correct amount. Next day they call me asking me for more money in order to correct their mistake. Unbelievable. I asked to cancel the order and refund my money.

They have a total disregard for their customer. I called twice, I never raised my voice. The lady on the other side said they would only give my money back once I packed the wrong item they send me and sent them a picture of it.

Hey hung up on me twice, everyone on my office was shocked.

Disgraceful service. Rude and careless on dealing with customers. I still don’t know if I will get my money back. I’ve paid for 17 meters, received only 1.7 meters, their mistake, their mess and still they make you feel like so bad just for asking what you’ve paid for.

I don’t understand how this company still have customers. I

4 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Dear Magdalena,

This review is wholly unfair and untrue! We advised you that the order you had placed could not be processed how you had entered the measurements, advising of the correct calculation which can be viewed on our website by anyone. You were not happy with this and we immediately offered to cancel your order with a full refund.
Not once was the lady you spoke with, rude or careless in any way shape or form even after you began raising your voice and speaking to her in such a demeaning & rude manner, at which point she was advised to terminate the call as we will NOT tolerate any of our staff being spoken to this way when simply trying to advise.

Anyfoam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought some firm foam for the first…

Bought some firm foam for the first time from this company and can say I am extremely impressed. Foam all cut to perfect size and very good quality. The price was amazing and delivery efficient and fast.
Cannot fault them at all.

28 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Anyfoam

Antwoord van Anyfoam

Hi Helen,

Thank you for your 5 star review, we are pleased to see you have been happy with the service we provide.

Kind regards

Anyfoam

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer