Een zeer mooi knus modern…
Een zeer mooi knus modern appartement.volledig gerenoveerd en afgewerkt tot in de kleinste details.Rustig gelegen en op loopafstand van alles,zowel winkels,bars of grootwarenhuis.Een echte aanrader en er is ook een zwembad aanwezig.opgelet niet voor rolstoelpatiënten er is geen lift.ook een ruim terras.En niet te vergeten,zeer vriendelijke en correcte eigenaars!!!!







