AUUNIQUE LTD Reviews 

297
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been talking to them for 6 weeks just to get an answer and a quotation. I’m essentially out of space, and things have been sitting on the desk and floor for quite some time now, so I’m slowly... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs! Same negative experience for me. Two confirmed delivery dates. Two no-shows. They don't provide details of the courier and they don't provide tracking details, so I expect the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I came across AU Unique via a Google search and was sceptical at first with getting a radiator cover made without in-person measurements. However from speaking with Liam I got all the confidence and i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered two radiator covers for my parents’ hallway having already had them made for our own house a few years ago. Liam was so helpful with the measurements. My mum uses a walker and so we wanted... Toon meer

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

297 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(297)

129 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company like the plague

This company have been stress all the way! I ordered a radiator cover and was told someone would come to check the measurements - the day was organised and I was told they would arrive at midday. Midday comes and goes and nobody turns up, I call and email and there is no response at all.
The guys finally turn up nearly 3 hours late right before I was due to leave the house and the attitude was terrible. They blamed management, management blamed them! I should have just cancelled before it went further and I really wish I had.

I was told a 2 week timeframe for delivery (before i even ordered) and then given an actual date for delivery after ordering. Fast forward to the week of the delivery, I hadn't heard anything so contacted asking for confirmation and was then told it wasn't being delivered as agreed, that the van needed work, then the driver was up north. Apparently they had contacted all of their other customers to let them know but not me!? Back and forth regarding this delivery was exhausting, Amy the person I dealt with was slow on responding and frankly terrible in her attitude and customer service.

It ended up in the order being cancelled for a refund. But the fun didn't stop there! I had to chase for the refund and they only sent part of it! I've emailed multiple times regarding this and have had no response, they blocked me on Facebook and are evidently stealing the final part of my refund. As this was made as a bank transfer (at their request!) I cant even do a chargeback with my bank!

Downright thieving, and terribly run company. Avoid them if you want good customer service (or even an item for that matter!) These items are not cheap so you'd expect at least basic level service but they can't even do that.

I won't stop trying to get my money back so I hope they read this and sort it out!

Order number 10396 just incase they try to say this is fake! I wish I'd read the other reviews before purchasing!

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TV cabinet with rising mechanism

We wanted a TV cabinet that would hide the TV, Auunique made us a lovely looking unit that blends in with the bed.

The listing said oak but it was made out of MDF, a powder spray gives it a good finish.

Mechanism is easy to understand and can be done through your phone.

It was made and delivered really quickly and the driver helped me carry it upstairs (it is really heavy).

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely Radiator cover

Got my radiator cover delivered today with in the time window. It was well packed. It took 6 weeks over all. It looks fabulous.

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful well made radiator cabinets …

Really happy with 2 new radiator cabinets, very well made. I had radiator covers in my previous home which I liked but they weren't the same quality as AUUnique. I still need to fit the cabinets but overall I'm extremely happy with the product and delivery. Thanks Liam and Amy

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality goods and service

Our item arrived soon after it was ordered. It was well-packed and exactly as described. We're very pleased with the high quality of the item, as well as the fast, efficient ordering process. We would have no hesitation in recommending this company and their products.

4 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Our experiences

We ordered our bespoke radiator cover (invoice no. 1878) on 16/10/2024. The company was originally really helpful with our bespoke measurements. The product was delivered 12/12/2024 and it was lovely! However, it wasn't the grill the one we had ordered. We re-contacted the company who requested pictures as proof. After we sent the pictures they then arranged for collection of the product for rectification. This was collected on 07/02/2025. From then until this original review, they completely ghosted us. No updates, no product. After this original review on 11/03/2025 a product was gratefully redelivered. Unfortunately, it was the wrong colour. This has since been addressed with a further delivery. Overall, the bespoke product is fantastic and there is clearly skill, but from our perspective it was a lot of hassle for the £320 we paid over 6 months ago.

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Hi Elizabeth

Thank you for your review, I have down that you were travelling and we are awaiting confirmation to re-delivery your order.

The grill has been replaced for you and ready to go could you email us as we haven't received anything from you and we are in your area next week -

info@auunique.co.uk

auunique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience

Awful experience. I ordered a Pre-Made Vertical Slat Bespoke Radiator Cover for £65 at the correct measurements as stated online. Waited for a few weeks only to have my order cancelled as they realised they messed up on the pricing for this cover, no fault of mine but i offered to buy at the new price of £90. They have changed the pricing and measurement’s online to reflect this mistake. I emailed Amy who has not responded and they have gone ghost on me so I’m assuming they just don’t want to deliver it as it’s not on there run anytime soon.Very upsetting and frustrating that I haven’t received a reply to my email on 27/02/25

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Hi Harvey

Thanks for you review, the order had already been finalised and delivery was arranged prior to receiving the request to change the measurements unfortunately this is chargeable if a new radiator cover needs to be made, this was refused we don’t have any contact to say you would like to pay for the replacement.

We have refunded the order for you.

AUUNIQUE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy customer

Very, very happy with radiator cover. Cover made exactly to specs and is top quality.
Customer service was exceptional - very good communication, every query answered straight away and very helpful. Kept informed of progress of cover being built.
Thank you Amy for dealing with all my questions.
Highly Recommend

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class motorised TV cabinet.

Ordered a motorised TV cabinet from AUNIQUE Ltd and couldn’t be more delighted with it.

The whole process from ordering to delivery was first class, and I was amazed with the build quality of the unit when it arrived.

Amy & Liam were so helpful and responsive to my questions to ensure my order was correct, the delivery team even helped with taking the heavy unit up to our bedroom.

I can’t recommend this company high enough.

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Radiator Cover


Very impressed with the product looks brilliant in the hallway. Delivery as promised. Superbly made, and excellent value, thanks again will definitely recommend your company 😊

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this firm.

Ordered unit, it arrived damaged and they promised to collect it and refund me in full, told me refund had gone through and I should get it within 7-10 days. After 16 days of nothing and ignoring my emails they finally refunded my money minus £50 for no reason. Complete con artists who you should never use. I read the reviews and like an idiot still took the gamble which never paid off, thieves.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thank you for your review.

The order arrived back to us with no damage, due to being made to order and returned to us as per our terms we only offer returns/refunds if the insurance is selected at checkout.

We offer free delivery and the insurance is to cover this if an order is returned to us, we are a small company and rarely re sell made to order items but we offer the insurance incase an order needs to be returned.

Sorry you feel this way but it’s important that if your ordering from a custom made furniture company you read the terms and conditions.

AUUNIQUE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb quality ❤️

Thank you so much for the radiator covers. They look fantastic and have completely changed the look of my office and hallway. Really exceptional quality and craftsmanship, sizing is absolutely spot on.

Thanks again, will be coming back for some more bespoke bits!

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thanks so much for your review Stuart

AUUNIQUE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PERFECT nail salon units!

I ordered two bespoke nail polish units for my new nail studio that is opening soon. They were super quick at responding via instagram dms and even changed my delivery location last minute due to not having my keys where I thought I would.
The paintwork is amazing, no marks or blotchy patches which is amazing! The craftsmanship is incredible, especially amazing getting to see things made on their social media pages.
I was offered multiple delivery dates and the delivery driver was lovely and delivered it on time within the time slot and carried them in for me.
I can’t wait to get them up on my walls super soon and get some photos!

Thank you Liam & team :) I will definitely be ordering again.

15 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thank you so much for your review Louise we are glad you’re happy with your bespoke nail varnish units.

AUUNIQUE

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery, no response, no customer service

After a long story, AU Unique "found" my order, but ignored my instruction on it, blame me for their mistakes and "consider" a refund. They don't fess up and refuse to deliver!!

Feb 15, 2025.

I placed an order with AU-Unique on November 29, 2024 (Order #9468) and received an email on January 7, 2025, confirming that my order had been processed. However, I have not received my order and have had no updates since then.

I have tried to contact AU-Unique multiple times via phone and left voicemails, but no one responds. Emails remain unanswered, and there is no way to reach customer service directly.

I kindly request an urgent update on the status of my order by Wednesday, February 19, 2025, including a clear timeline for when I can expect delivery.

I urge Liam and the team at AU-Unique to respond ASAP and provide a resolution.

==========================================

*Reply to AU-Unique's response on 19/2/2025*

Subject: Re: Order #9468 – Urgent Clarification Required

Dear AU-Unique,

I find your response highly concerning. I have now reviewed my order details, and I would like to clarify a few key points:

1) This is not a paid review—I have written only six reviews in 11 years (one in 2014, one in 2023, three in 2024, and one in 2025). That is hardly a business model for making money.

2) You claim that you cannot find my order, yet somehow, you knew I placed an order for delivery to the Netherlands, even though I never mentioned that in my review. If my order does not exist in your system, how do you have this information?

3) I have proof of purchase. My order [#9468] was placed on November 29, 2024, and I received an email from AU-Unique on January 7, 2025, confirming that my order had been processed. The total amount of £371.87 was charged to my credit card.

4) In my order, I explicitly requested that you contact me about the shipping address before proceeding. However, instead of responding to my emails or calls, my inquiries were ignored.

5) Your website indicated "Free Shipping (2-4 weeks)" at checkout. If there was an issue with shipping to my location, I should have been contacted when my order was processed. Instead, I was left with no updates.

It is extremely disappointing that Trustpilot appears to be the only way to receive a response from your company. I have called and emailed multiple times with no reply, and based on other customer reviews, I am not alone in this experience.

Since I still want my order, I am happy to provide a UK-based shipping address where my friends can receive it on my behalf. I request confirmation within 48 hours that my order will be shipped to this address.

Please provide a clear response and resolution as soon as possible.

Best regards,

==========================================

*Reply to AU-Unique's response on 20/2/2025*

Order Disappeared, But My Design Is Now on Their Website?

I placed an order with AU Unique, paid in full, and received confirmation via email of both my order and its processing. Now they claim my order "is not known to them" and suggest I contact my bank.

Meanwhile, the exact design I ordered—previously not on their website—is now being showcased as an example. This unpainted version clearly shows it is a bespoke design.

How does an order "not exist" when my payment was accepted and the product I designed is now being displayed for sale?

Dear AU Unique,

I have arranged for delivery within the UK. If that was the problem for you, that is now solved.

I want my bespoke radiator as ordered: it is right there on your website. I can't share a link to it here, but I have saved the website item as a file and I'm happy to send it to you.

Please confirm shipping details and ship the order I paid for.

Thanks.

P.S. Just because someone has a location of a review here on Trustpilot, that doesn't mean that they live in the same country or ordered something to be shipped to that same country. But we've got the problem of shipping location sorted and it IS possible to order from outside the UK on your website. I've done it and paid.

==========================================
Reply to next response by Au Unique 20/2/2025

Dear AU Unique,

You claim that you "haven’t received any contact regarding this review." That is incorrect. I have called and a friend of mine (who is in the UK) called too.

Regarding my location: Yes, I ordered from the Netherlands. This was never an issue when my order was accepted and paid for. If shipping was a problem, I should have been contacted at the time of processing.

Regardless, I have now arranged for delivery within the UK. Since my order clearly exists—considering it’s now featured on your website—I expect confirmation of shipping details.

I have sent you an email from 2 different email addresses with the evidence, just to make sure you get it.

Looking forward to your response.

15 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Hi,

Thank you for your review, I’ve had a look into the information provided and the order number provided isn’t on our system and we are a UK based company and only offer shipping to the UK. Your location is in the Netherlands and your review history looks concerning to us, we hope this isn’t a paid negative review.

If you can contact us direct if this is an error and we will be happy to look into this for you

update:
We haven’t received any contact regarding this review, your location is viewable on the review (NL) is next to your username this is why this review is concerning to us.

J. te U.
6 reviews
NL

I would suggest you contact your card company as this order isn’t known to us / on our system and you are unable to order from our website if you are outside of the UK.

Please contact us at info@auunique.co.uk

AUUNIQUE

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could have I’d have given ZERO…

If I could have I’d have given ZERO STARS! Appalling service from day dot - 10 weeks of waiting patiently and several emails, all led by me chasing my order, Amy emailed today (13/2/2025) to say parcel force hadn’t picked up the order so they’ve refunded me, sorry. That was it, no offer of an alternative delivery service or compensation for waiting TEN WEEKS! No sincere apology, so much for their “Exceptional Service & Support”, not a single ounce of that shown in any of the blunt email responses I received. You’ve been warned, terrible customer service and ordering experience - I mean who leaves a customer with an order of 10 weeks, for a small radiator cover and my money in their bank account the whole time!!!!

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thank you for your review.

Sorry to hear your order was affected by parcel force, the order has been returned to us and has been refunded back to you.

We wont be using them in the future.

Thank you, Auunique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

3 Radiator Covers. All First Class.

We have now had 3 radiator covers made by Liam and his team. We are really pleased with the quality and the look of all of them. One has an oak shelf which we varnished ourselves and looks amazing the other two have white shelves and also look fabulous.
I would have no problem in recommending AUUNIQUE to do any bespoke work you may need.
I found communication and customer service very good as well.
Thank you Liam, Amy and team.

9 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thank you for your review Susan and supporting our business over the years.

Auunique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb value and quality

I purchased a radiator cover. The quality was top notch and better value than I could find anywhere else (and I spent a lot of time looking)
I have just purchased another radiator cover for the downstairs loo.
Highly recommended.

8 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thank you for your review Paul and your repeat custom

Auunique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Radiator cover

Ordered a radiator cover at Christmas, website easy to navigate, order and pay - importantly the radiator cover is stunning ! Clearly made with care and its great quality … looks fab in the hallway ..

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AUUNIQUE LTD

Antwoord van AUUNIQUE LTD

Thank you for your review Lee and were glad your happy with your order.

Auunique

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer