Automation Warehouse Reviews 

35
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sometimes, finding the necessary parts you need urgently can be challenging, and no one in the market can help you because what you are looking for is old-fashioned. That's why I got acquainted wi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is not as advertised. A Chinese scam operation cloaked as a Swiss company. My part never arrived. Buyer beware.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We did not receive an order confirmation nor what we ordered. They accepted our money and we are now challenging this with our credit card company. Peter Moseley Battle Point Observatory Bainbrid... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I appreciate your response to our requirements and delivery schedule. It was very easy to order from here. They sent it to the US the quickest and offered the cheapest pricing. I am satisfied with you... Toon meer


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 41% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(35)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AFTER WEEKS OF WAITING FOR DELIVERY

AFTER WEEKS OF WAITING FOR DELIVERY, WE WERE TOLD THAT THE PRODUCT WAS NEVER IN STOCK TO BEGIN WITH. OUR CREDIT CARD GOT CHARGED AND WE NEVER GOT REFUNDED.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Automation Warehouse

Antwoord van Automation Warehouse

Please contact us via our website, we don't have this name in our database. If there is indeed pending refund we can issue that.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer experience I have ever had

Worst customer experience I have ever had. Bought a part that said “in stock” and “express shipping” only to find out 2 weeks later after being promised daily to get me tracking that this product was being shipped from China, which was never alluded to on their website. Then I get another surprise! I get a notice I have to pay $30 import fee! Jeff has no clue what he’s doing, is horrible at customer service and a straight liar. Will NEVER deal with this company ever again. They have no phone number listed anywhere. Think twice before dealing with this company.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Partial shipment received. They don't respond to any requests.

I used the website Contact Us feature on the website multiple times and have not received any updates on my orders. AW1657 from Nov 5, 2024, AW1769 from Dec 5, 2024, and AW2116 from Mar 17, 2025. I received partial shipment from the first order but have not received any further shipments since.

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got my desired part here.

Sometimes, finding the necessary parts you need urgently can be challenging, and no one in the market can help you because what you are looking for is old-fashioned.
That's why I got acquainted with Automation Warehouse online when I came to find my old part.
I was pleased when I got my desired part here at an affordable price.
And thank you so much for helping me out.

7 januari 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy Customer.

I appreciate your response to our requirements and delivery schedule. It was very easy to order from here. They sent it to the US the quickest and offered the cheapest pricing. I am satisfied with your product and delivery.

2 januari 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great experience.

The service was excellent; I was informed that the components would arrive from Switzerland within five to seven working days, and they arrived on schedule and packaged properly to protect the parts. Kept informed concerning tracking and delivery. For me, it was really useful. The experience was excellent overall.

8 januari 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this business. It is a scam

Order placed 10/21/24. I have sent several emails and contact forms to request cancellation and a refund. It's 1/14/25 and I still have not received my product or refund. I did further investigation at the address they list on their website and contacted someone at the location with this response: "We can kindly confirm that AUTOMATION WAREHOUSE PTY LTD and CAB CUE PTY LTD are not known to us at Melbourne Business Centre and therefore are not authorised to use our address at 470 St Kilda Rd. This website is an illegitimate business and scams people. Bad business

14 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay Away!

So, I ordered some items on October 4th with absolutely NO response from them until I got on their website and messaged them. Well, the 1st time I messaged them, no response, 2nd time I messaged them, no response, 3rd time I messaged them I commented that I thought that they are an illegitimate company, and they answered me on November 14th. I have sent them 2 e-mails to that same e-mail address that they responded to me and it has now been 4 weeks with NO response, so it has now been 9 weeks. They are either an illegitimate company or a VERY poorly ran Company. To make a long story short(long) stay away from this Company.

4 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Like the other 1 Star reviews

Like the other 1 Star reviews, I feel ive been scammed on order AW1617. No reply, the phone rings but no answer. Ive left several emails, WhatsApp messages, SMS's. Will update if and when they reply

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Automation Warehouse

Antwoord van Automation Warehouse

Hi Logan, yes it us took us unfortunately a few days to respond, to your email. We checked the records and but there are no calls, SMS or Whatsapp messages from your number, or any New Zealand number at all. So your statement here is misleading. You asked for e refund soon after placing the order, and you received a full refund immediately.
We did receive your proposal to send you to item and in exchange you would remove the negative review, we will see what we can do.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Status!!!

I placed the order AW1416 back in 08/03/2024 item was on stock and still showing is. I asked after the week regarding update on shipping, then again following week and today. There was not replay at all. Today I gave them 24hr to let me know the ship date. Of course they charge my credit card right away and confirmed payment.
Watch it looks like they not legit company. I think will end up with getting my money back. I will do another review tomorrow about the status.

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware: Scam Store

This online store is a scam. It was previously known as SweetSmile, selling orthodontic products, and operates under the same business name (BN) and addresses. They've reused the same policy text and assets from the old site but failed to properly update them, leaving some old names in place. A few years ago, they launched this new site, using the same store theme, but recently updated it in an attempt to appear more legitimate.

You can verify this information by checking the domain's purchase date and using the Wayback Machine to see how the site has evolved. All of the offers on the site are fake—they’ve been permanently listed since the site was created, with the same prices and discounts for over two years.

The store displays fake stock numbers to lure customers in with products sourced from more reputable sites, simply copying photos and descriptions. When I tried to contact them about my order, I received no response, and there have been no updates on the status of my order. Avoid this store at all costs.

8 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Automation Warehouse

Antwoord van Automation Warehouse

Your order was cancelled and refunded to you, due to shipping delays.
The products on our site are not fake and stock numbers are as accurate as we receive them from our partners. Those that we sock in our warehouse are as accurate as possible. Where we have multiple sources we cap the stock count to 20.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website never shipped the order

This website never shipped the order; I ordered a breaker, but it took a month and never shipped, and no one answered the email. The company's phone number is not working, and it is a fake number. Do not buy anything from them!!!!

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Automation Warehouse

Antwoord van Automation Warehouse

Hello Kelvin. Could you contact us please so we can see get your order shipped to the correct address?
The phone number listed on our website works, it is not fake. Please try that again. You can also use the contact form.
Also, we don't have a Kelvin Wu in our database, please your the name that's un the order so we can reconcile who it is that's contacting us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

supplier not a genuine

supplier not a given reply on email we place and order to them and make payment. after some days they said part sold and need more 4-5 weeks so we ask them for refund but they are not refunding payment and also not responding my emails.

12 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Automation Warehouse

Antwoord van Automation Warehouse

We are sorry for your bad experience.
However, we quoted you a delivery time of approx. 4-6 weeks, and then later confirmed that it will take about 3 weeks. You kept asking us for a status update every few days and then within the expected and agreed delivery time you raised a dispute with PayPal and the retracted it again. You then asked for a refund and we have cancelled the order and have refunded you the full amount. So you statement here is misleading and incorrect.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer