Aventa Reviews 

113
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased these glasses in Oct 2025, got them realatively easily, they worked for about three weeks and the left side temple (where you charge, record and listen ) stopped working. I've emailed back... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered on the 15th of September, they changed my account, but the only, "confirmation," of my order from them was the next page after paying. I have not gotten any tracking information on my order,... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Glasses arrived late. Resolution fluctuates from 1600x1200 to 1280x960 without warning. Recording at either resolution is blurry at close range. Battery life is about 10-15 short videos. Bring the... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I was super disappointed with how the support team handled my concerns on the shipmemt of my G100, but they did try their best. I did get my G100 after 3 weeks, with 50 emails in-between Aventa supp... Toon meer


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

113 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 6% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(113)

54 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my glasses on December and…

I ordered my glasses on December and still have not received my glasses despite the fact that I paid for quick delivery. Further there is no tracking number for my shipment to check the status. I wanted to use them for my nieces graduation tomorrow 😩

6 december 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY FAR AWAY from this company

STAY FAR AWAY from this company. After dozens of emails two fake tracking numbers and filling complaint of fraud with my bank, This has been the worst purchase experience Ive made shop.pay should remove them from their platform. I paid for faster shipping ordered back in the the fir week of November. 2 weeks went by and nothing, so I reached out to support and they responded about 3 days later saying they will look into my order. Then they respond a week later stating they are escalating my order and notify of the an update and to look out for a tracking number. The next day I seek a tracking number on my USPS account. So I'm thinking all is good just to wait. Another week goes by and the tracking number still said awaiting pick up multiple times and dates and I notice the facility changed. Reached out to USPS and they said either the tracking number is invalid or the item has never been prepared. Reached back out to support and they have not responded to any of my emails since and that was 3 weeks ago. Contacting my bank for fraud dispute. Still no updates or contact from them! again...STAY AWAY!!!

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is garbage

This company is garbage. I was charged extra for cases and never got a refund. I initiated a return within the 30 days because of a shitty battery life and they strung me along with a response once a week. I was then asked to submit a video on why I wanted to return the glasses. I never had to send an audition video in order to return a product.

My name is Johnny X my order number is #63173 Aventa customer service is just a bunch of AI bots with automated messages. I would rather be frustrated talking to a human being in India or the Philippines

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aventa

Antwoord van Aventa

Hi Johnny,

We’re sorry to hear about your experience and truly understand your frustration.

We’d like to clarify that our customer support is handled by live agents, not AI bots, and we apologize if the response time made it seem otherwise.

For returns or refunds related to possible product defects (such as battery performance), we do follow a standard procedure which includes requesting a short video showing the issue. This step helps our team accurately verify the concern and provide the appropriate replacement or refund as quickly as possible.

We genuinely want to help resolve this for you. Once the requested video is provided, our support team can move forward with your case without delay.

Thank you for sharing your feedback, and we hope to have the opportunity to make this right.

— Aventa Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered early October

I ordered early October, I received an email with tracking information October 19th…the tracking has not updated. It’s December and the tracking has not updated and I have not heard anything. Multiple emails and attempts to reach them with no avail.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam company!

This is a scam company. They fake ship the product so you get a tracking number but in fact, there is no item. I contacted USPS and they said the label was never paid therefore, there is not actual shipment being sent.

Do not buy anything from them! I filed a chargeback with my CC, and will also file a report with the BBB and FTC.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad company

At least some of these other people got their glasses. I never received mine because they “didn’t put enough postage” on the package and USPS seized it. Aventa claims they can’t give me a refund until they receive the item back. Well it’s not my fault I didn’t get the package in the first place! Such scammers. Avoid at all cost.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item Ordered Oct 4, Never Received

Ordered October 4th. Never received, zero support from customer service. I filed a complaint with Shopify, Aventa finally replied to my emails.

They'd be more helpful if they kept ignoring my emails.

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great glasses

Great glasses. Guys just be patient up to a month to be delivered. I ordered mine with prescription and it came exactly as I did. I love all features in it and I'm impressed of AI and translator how fast and precise. Videos and photos are very 👍. Definitely, recomanding others.

28 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Forgot to add my apt number to my…

Forgot to add my apt number to my address cause me so much hell I’m so freaky pissed off

5 november 2025
Logo Aventa

Antwoord van Aventa

Hi Daquan,

We’ve sent you an email regarding your order and requested an address update so we can proceed. Please check your inbox (and spam folder) and reply with the updated details at your earliest convenience.

- Aventa Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service ever

Avoid at all costs. They are scammers. They sell you the product but the product arrives very late and is defective, worthless. And when you try to return them and contact them the customer service is inexistent. Takes forever to answer. Its been 3 months and I haven’t been able to return them yet. Crazy. Terrible experience with them. I would never ever buy from them.

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have not arrived

They have not arrived. It has taken so long my prescription has now changed in the meantime. Still waiting.

16 oktober 2025
Logo Aventa

Antwoord van Aventa

Hi Jon,

We’re sorry to hear that your order has not yet been delivered. We’ve sent you an email to gather more details so we can assist you further. Please check your inbox (and spam folder) and get back to us so we can resolve this as soon as possible.

- Aventa Customer Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

After finally receiving my package 2…

After finally receiving my package 2 weeks later, my husband absolutely loves them. The camera, video,audio the style of the glasses was worth the purchase. Although I didn't think that the order would arrived at all, it arrived a day before my husband's birthday.

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received item !!!

I'm having the very same issue as the person below. Ordered my Glasses on October 27th 2025. Order was fullfilled as per email from Merchant stating that package 📦 was picked up by U. S. POSTAL SERVICE. I received the Tracking number and email stating that package was being Delivered on November 9th . Nothing was delivered, then 2 days later I received an email saying it was delayed. I've contacted U.S. Postal Service and they have no tracking at all that they ever received the package. I've contacted customer service several times and No response at all. This company is a Scam and robbing people of hard earned Money . It's now the 20th and I still haven't received anything. Please avoid these scammers...

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam - Glasses ordered - waited 17 days and emailed where is my order after seeing the usps tracking stalled. Then suddenly usps picks up the pace and starts delivery again and it got sent to my billing address location instead of my shipping address - as if they label had two addresses printed on it which is coo coo... who does that! Stay away - emailed their support (which is all you can do) which is also a black hole of no response. I suggest you research companies like this that proffer products too good to be true with influencers that just came up out of nowhere - it is a great marketing strategy... too bad no delivery on promises.

17 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer