Axia investments Reviews 

99
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Atendimento ruim, só tem o whatsapp, não podemos falar com ninguem, geralmente eles nao entendem ou se fazem de desentendidos. Me tiraram antes de completar o valor de perda, sendo assim, depois de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Atención Estafa Total AXIA TRADING es una estafa y no solo son estafadores si no que un tal Federico es un grosero que me trato super mal aparte de quedarse con mi dinero.... ESTAFADOR FEDERICO,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never trust this company لا انصح اي شخص يشارك في هذه المنصة الكثير من الوعود و بعد ذلك يبدء الضغط النفسي لإيداع رصيد فوق 10000$ لا يوجد تدريب و لا شيء يذكر سوى كلام دون فعل حتى سحب الرصي... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dear sir/madam Axia license is fake license & Seychelle FSA does not have authority to give license in trading & forex. You can return to authorized members by writting iosco members in goog... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Financieringsmakelaar

Geschreven door het bedrijf

One platform for an astonishing financial future Challenge the markets and achieve your investment goals on an award-winning platform!


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

99 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 52% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(99)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My partner Andrew and I had always…

My partner Andrew and I had always treated our retirement savings as something that needed to be protected carefully. After many years of working and saving, we had accumulated £219,000. When an investment opportunity was introduced to us through a financial adviser, we believed we had found a reasonable way to grow those savings. We were told that the opportunity was connected to affordable housing projects in the North West of England and that the company worked with housing associations. The investment offered fixed returns of up to 15% per year, which we believed could help strengthen our retirement plans.

The first serious concerns appeared when we requested the return of our capital after the original twelve-month term. Instead of receiving our money as expected, we were told that a contractual clause allowed the repayment period to be extended. At first, we accepted this explanation and assumed the delay would be temporary. However, the weeks turned into months. Whenever we asked for a clear repayment date, we received new explanations, revised timelines and responses that never gave us a definite answer.

Things became even more worrying when the interest payments stopped. We began reviewing the documents and information we had received before making the investment. Our own checks raised questions about the platform’s regulatory status, the protections available to investors and some of the claims that had originally given us confidence. Looking back, we realised that we should have independently verified all of these details before committing such a substantial amount of our retirement savings.

The £219,000 was not simply an investment for us. It represented savings built gradually over many years of work. We had planned to use it to enjoy a more comfortable retirement, travel, and spend more time with our family. Losing access to such a significant portion of those savings forced us to reconsider several plans we had been preparing for years. The possibility of never being able to rebuild the full amount has been particularly difficult to accept.

We kept copies of our contracts, bank statements, correspondence and other records connected to the investment. We also joined investor support groups where we could compare experiences and learn about the steps other investors were taking. During one of these discussions, another investor mentioned 𝘇 o 𝓾 𝕒 𝖗 𝖉. We contacted them cautiously and provided the documentation available to us so that our situation could be reviewed.

Their team examined our documents and reconstructed the history of our transactions and payments. As part of the steps we pursued, approximately £71,000 was eventually recovered. Although this represented only part of our original investment, it provided some financial relief and helped us deal with several important expenses while the remaining matters continued to be addressed.

The experience completely changed the way we approach investments. We learned that attractive fixed returns, professional presentations or references to housing and institutional projects are not, by themselves, proof that an investment is safe. Today, we pay much closer attention to regulatory status, investor protections, withdrawal conditions, contractual terms and independent verification before committing a significant portion of our savings.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mi experiencia con este servicio fue…

Mi experiencia con este servicio fue profundamente frustrante y desalentadora. Antes de registrarme, examiné detenidamente todas las condiciones de la promoción para asegurarme de que cumplía todos y cada uno de los requisitos. Mi registro se tramitó sin problemas y realicé todas las acciones necesarias de forma legítima y siguiendo estrictamente sus normas.
A pesar de haber cumplido todas sus directrices, se me impidió acceder a los beneficios que había obtenido tras destinar mis ahorros para el coche. La contradicción más evidente en esta situación es que la persona que me recomendó recibió sin problemas su pago promocional por mi registro, un detalle que confirmé directamente con él. Si la creación de mi cuenta hubiera sido realmente inválida o hubiera incumplido sus criterios, no tendría ningún sentido que su recompensa por recomendación fuera aprobada y abonada.
Para empeorar las cosas, el panel de control de mi cuenta muestra explícitamente mis ganancias como Pagadas en la sección de recompensas, pero el sistema me impide por completo reclamar o transferir esos fondos. Esta discrepancia flagrante suscita serias dudas sobre la integridad operativa y la transparencia de los procesos internos de la plataforma.
Las comunicaciones con el servicio de atención al cliente resultaron igual de inútiles. En lugar de ofrecer justificaciones claras o pruebas verificables que explicaran por qué se retenía mi capital, los representantes se limitaron a enviar respuestas genéricas y automatizadas que eludían por completo el problema principal.
Tras haber agotado sin éxito todos los canales oficiales disponibles en la web, reconocí la necesidad de ayuda externa y me puse en contacto con 𝚉𝚊ℓιν𝗔𝘅. Les proporcioné todos los detalles relevantes y los registros de las transacciones, y su equipo inició inmediatamente una investigación sobre mi caso. Aunque el procedimiento de recuperación presentaba varias complejidades, lograron resolverlo por completo en menos de una semana. Finalmente, se me devolvió a mi cuenta la totalidad de mi inversión inicial. Estoy muy satisfecho con este resultado final y profundamente agradecido por la ayuda esencial que recibí.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I honestly didn't think I was

I honestly didn't think I was the kind of person who could fall for an online investment scam. I had always considered myself careful with money, but the situation developed gradually and seemed believable at every stage.
It began with a recommendation through social media. I was shown an investment website and given assistance with opening an account. Rather than being pressured immediately, I was encouraged to start with a smaller amount and see how the system worked.
That made me comfortable enough to continue.
Over the following months, I committed increasingly larger amounts because the account appeared to be performing extremely well. The figures on the screen gave me the impression that I was finally getting ahead financially, so I kept finding ways to put more money into it.
The warning signs became obvious only after I requested a withdrawal. Suddenly, there were conditions I had never been told about before. I was asked for additional payments and given different explanations for why the funds could not yet be released.
I stopped making payments and started looking for answers instead.
I gathered my correspondence, payment confirmations, account information and transaction records and took everything to my financial advisor. That was how I was introduced to ᥒord vaults.
They reviewed the information and began examining the financial trail behind the transactions. The work involved comparing the records I had received with the movements associated with the cryptocurrency addresses involved.
For me, the most important part was finally understanding what had happened to the money and having someone examine the situation systematically instead of simply telling me to make another payment.
The experience taught me something I won't forget: an impressive account balance doesn't necessarily mean the money is actually available to you. If I had understood that earlier, I would have approached the entire situation very differently.

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dear reader

Dear reader, allow me to confide in you about a particularly egregious instance of asset mismanagement and subsequent theft from Axia investments - an organization whose reputation is only slightly tainted by the current state of White House press accreditation. My experience has left no doubt that their methods are not merely questionable but outright deceitful. To add insult to injury, they have rendered me completely cut off from my funds for a reason I still cannot fully grasp. It seems that, when it comes to paying for high-speed internet infrastructure, reliability is by far the exception rather than the rule. My financial distress reached an all-time low as soon as my account balance plummeted below zero - effectively severing any hope or illusion of stability from reality. Although my lawyer warned me against publicly airing our grievances today I am compelled instead to channel my feelings into these words, partly fueled by despair but mostly driven by outright defiance following a chance encounter with someone who happened to mention something about Ironclad experts in an online forum - prompting me simply because it was then or never, considering the utter chaos engulfing life. The incredible turnaround that subsequently occurred and eventually brought at least some of my funds back could not even begin to fathom explanation just now so I really should go anyway.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SI PUDIERA

SI PUDIERA, LE DARÍA A ESTA EMPRESA ESTRELLAS NEGATIVAS. MI EXPERIENCIA CON SU SERVICIO FUE COMPLETAMENTE DECEPCIONANTE. NO SENTÍ NINGÚN INTERÉS REAL EN AYUDARME COMO CLIENTE; EN CAMBIO, ME PASABAN CONSTANTEMENTE DE UN DEPARTAMENTO A OTRO Y SE CREABAN TICKETS DE SOPORTE QUE NUNCA RECIBÍAN UNA SOLUCIÓN ADECUADA. DESPUÉS DE HABER INVERTIDO UNA CANTIDAD IMPORTANTE DE DINERO Y NECESITAR RETIRAR MIS FONDOS CON URGENCIA, COMENZARON LOS PROBLEMAS. EN LUGAR DE AYUDARME A RETIRAR MI PROPIO DINERO, ME PEDÍAN CONSTANTEMENTE QUE PAGARA MÁS CARGOS Y COMISIONES. ESTABA CADA VEZ MÁS FRUSTRADO Y PREOCUPADO PORQUE, A PESAR DE LOS PAGOS REALIZADOS, NO RECIBÍA MI DINERO. FINALMENTE, DECIDÍ BUSCAR AYUDA EXTERNA Y CONTACTÉ CON 千ᝪꋪเאƭ PARA EXPLICARLES TODO LO QUE HABÍA SUCEDIDO. REVISARON MI CASO, ME SOLICITARON INFORMACIÓN Y DOCUMENTOS ADICIONALES, Y LES PROPORCIONÉ TODO LO NECESARIO PARA PRESENTAR MI RECLAMACIÓN. DESPUÉS DE UNOS DÍAS, ME INFORMARON DE QUE LA DEVOLUCIÓN PODÍA SER POSIBLE. SINCERAMENTE, YA TENÍA MUY POCAS ESPERANZAS DE RECUPERAR MI DINERO. SIN EMBARGO, PARA MI GRAN SORPRESA, EL REEMBOLSO SE REALIZÓ Y MI BANCO CONFIRMÓ QUE LOS FONDOS HABÍAN SIDO RECIBIDOS. ME SENTÍ MUY ALIVIADO Y AGRADECIDO POR EL RESULTADO. ESTA EXPERIENCIA ME ENSEÑÓ LA IMPORTANCIA DE BUSCAR AYUDA CUANDO UNA SITUACIÓN FINANCIERA SE COMPLICA. POR EL APOYO RECIBIDO, LE DOY A 千ᝪꋪเאƭ 5 DE 5 ESTRELLAS.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm putting this out there because the…

I'm putting this out there because the sheer embarrassment of keeping it a secret is worse than the truth. I connected with a profile on Instagram claiming to run a high-yield algorithmic trading network. They completely disarmed me by transferring 0.75 BTC directly to my profile. I ran the algorithmic script, watched it grow, and pulled out 1.2 BTC smoothly. I went completely reckless and pulled $400,000 from my corporate lines of credit. Within two weeks, their system claimed my account was worth $6.4 million. When I finally attempted to withdraw $1,428,468, they froze it, demanding a 7% liquidity fee ($99,992). I paid it, only to be hit with a secondary 22% unfreezing fee. The horror of what I had done to my life set in instantly. I knew traditional law enforcement would struggle with cross-border crypto, so I did desperate research and hired (BramseyAdvisor LLC). They treated my case with incredible urgency, using proprietary ledger analysis tools to unmask the real-world identities behind the fake platform. They froze the scammers' actual banks and secured a total asset recovery.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud,theft and unreal platform

Fake and scam platform. Group of thieves to steal people money. Never trust them. Axia Trade knows how to trick people to take over their money. They have professional fraud agents. Stay away before you lose all your money. I am a victim of your scam and fake platform which stolen more than 90000$ from me.
أقسم بالله أنكم دمرتم ناس وسرقتم أموالهم بالنصب والاحتيال. تواصلت معكم لسنين وتعلمون جيدا كيف توقعون بضحياكم، أسماء وهمية وليس لهم مكان ولا ترخيص صحيح، كل اتصالتهم على ارقام واتساب غير حقيقيه، ويتكلمون بالدين وهو منهم براء. انتم نصابين و محترفى سرقة
شركة نصب وهميه متخصصة فى النصب والسرقة
تمتلك هذه المنصة المزيفة مجموعة من النصابين اللصوص المحتالين المحترفين فى سرقة أموال الناس وإيهامهم بتحقيق أرباح حتى تقع الطامه الكبرى وتخسر كل ما تملك مما حولته لهم وتتحول حياتك إلى جحيم وبعدها يختفون تماما
أنتم يا أكسيا تريد ومديرين الحساب المحتالين ، سرقتوا ألاف الضحايا يا لصوص التداول الوهمى

أحذر جميع الناس وبالذات العرب من هؤلاء اللصوص المحترفين والنصابين المتخصصين فى سرقة اموال
.الناس, لاتصدق أبدا ما يقولون كله كذب

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi, this is the third review you have posted and despite our many requests, you have not provided any information that could allow us to identify the veracity of your claims. Contact us directly or provide here your account number so we can actually assist. thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Estoy de acuerdo con todos lo que…

Estoy de acuerdo con todos lo que opinaron anteriormente, son unos estafadores, al principio, mas que amigos , después que el sistema y después
no te queda nada, solo deuda, SON UNOS DELICUENTE, NO OPEREN CON ESTA GENTE Y SI LO HACEN , JODANSE

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi Jorge, we are unable to find an account in your name. Please contact us directly so we can assist you with your issue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUDE AXIA

Mi nombre es Noemi
Ingrese a Axia, hace aproximadamente un mes, no me gustó, realmente fue una perdida de tiempo y dinero. Los mas doloroso es que solicité retiro del balance que quedaba y la gerente de mi cuenta se enojo y nunca me dio respuesta, dijo que ella no se encarga de eso, después de una semana sin operaciones abiertas veo que el dinero desapareció, mi cuenta esta finalizado, no se que significa eso. Por favor si me pueden dar respuesta de mi dinero. Esto me parece un FRAUDE.

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hello Noemi , we appreciate your feedback however we are unable to locate an account in your name. Please contact us directly at support@axiainvestments.com, and we’ll do our best to assist you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Esto es una estafa, no inviertan ni un solo dolar.

Esto es una estafa. ¿Hay alguna forma de demandar a esta compañía? Si inviretes tu dinero y no hay forma de que te lo devuelvan. Te piden que inviertas más, a pesar de que claramente no te permiten retirar tu dinero. Cuando mencionas retirar tu dinero se molestan contigo. Es un engaño.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hello Amaurys , we appreciate your feedback however we are unable to locate an account in your name. Please contact us directly at support@axiainvestments.com, and we’ll do our best to assist you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Te hacen creer que don confiables unadañan tu confianza…

Te hacen creer que don confiables una señora Paula peña y el supuesto asesor lazaro Gonzáles eso mientras onsignas el dinero. Luego te hace el asesor movimientos dónde supuestamente estás ganando dinero. Dejan dos días sin aparecer al cabo de este tiempo tu cuenta aparece .n cerojsinmimveraiońes sin nnada. Le dejé mensajes al asesor subidos se tono y apareció a decirme que para que recuperar mi inversión debería abrir.una cuenta o utilizar una tarjeta de crédito e invertir 600 dólares.al.soguiente día mi cuenta estaba en cero. Son unos ladrones se porquería juegan con tus ilusiones. No inviertan en est ni en ninguna plataforma son estafadores muy hábiles. Todos los días reviso mi cuenta pero.nooooo aparece ni el asesor Lázaro ni nadie son ratas bien maestras.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hello Melida , we appreciate your feedback however we are unable to locate an account in your name. Please contact us directly at support@axiainvestments.com, and we’ll do our best to assist you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Coincido plenamente con todos los…

Coincido plenamente con todos los usuarios que afirman que es ESTAFA!!!! Ya me robaron en octubre del 2025. Intenté cerrar la cuenta y es imposible. Me llaman nuevamente ahora, con la intencion de ayudarme a recuperar mis ganancias, ingresando ellos 250 usd en mi cuenta, empiezo a operar y al 3º dia me piden que ingrese dinero para poder recuperar! Obviamente que les dije que NO. Automaticamente, no me llamaron más y mi cuenta esta en cero. Igual que el año pasado que me robaron todo. Encima se enojan cuando no haces lo que ellos quieren! LADRONES, CHANTAS, SINVERGUENZAS!!!!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hola Paula,

Operaste con nosotros entre agosto y septiembre de 2025. No hubo actividad en tu cuenta durante los últimos 7 meses, hasta hace dos semanas, cuando fuiste seleccionada para nuestro programa de recuperación y recibiste un crédito de $250 USD.

Nuestro agente se puso en contacto contigo para ofrecerte asistencia, la cual aceptaste. Operaste con el crédito y, 10 días después, tu margen disminuyó debido a condiciones de mercado desfavorables. En estos casos, puedes dejar que tus operaciones alcancen el stop-loss o depositar fondos en tu cuenta para aumentar tu margen. Indicaste que no querías depositar fondos y la cuenta alcanzó el stop-loss.

La llamada fue muy cordial; el agente fue muy paciente y respetuoso en todo momento. Respondió a todas tus preguntas con claridad y cortesía, sin alzar la voz. También mencionaste específicamente que habías sido víctima de una estafa por parte de otra plataforma, no la nuestra.

Finalmente, dado que mencionaste que querías cerrar tu cuenta, no teníamos motivo para seguir contactándote.

---

Hi Paula,

You traded with us between August and September 2025. There was no activity on your account for the last 7 months, until two weeks ago when you were selected for our recovery program and received a $250 USD credit.

Our agent contacted you to offer assistance, which you accepted. You traded with the credit, and 10 days later, your margin decreased due to unfavorable market conditions. In these cases, you can either let your trades reach the stop-loss or deposit funds into your account to increase your margin. You indicated that you did not want to deposit funds, and the account reached the stop-loss.

The call was very friendly; the agent was very patient and respectful throughout. He answered all your questions clearly and politely, without raising his voice. You also specifically mentioned that you had been the victim of a scam by another platform, not ours.

Finally, since you mentioned that you wanted to close your account, we had no reason to continue contacting you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SON ESTAFADORES ESTE BROKER

Son estafadores el broker soy unos de los mas estafados, sus gráficos no son reales estuve 4 horas a la venta y jamás se movió ni una lado es totalmente estafa el broker tiene de mentira sus mentores son estafadores...

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi. We cannot find a trading account in your name registered with Axia, and we would like the opportunity to look into this matter for you.
If you want us to investigate further, please contact us directly with your registered email address or account number
support@axiainvestments.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

if available less than 1 star i will…

if available less than 1 star i will give it them.
dont trust them and stay away
its just auto reply everyone knows that you will do nothing
you took my money and didnot allow me to take my profit without any reason.
and after that you legal department called me and informed that you lost your money and that is not true.

already i have contacted you directly and you did nothing except told me you lost your money in the market and that is not true my money was in my account and i tried to withdraw it from the available balance and you cancelled after few days you closed my account and your legal advisor told me yu cant do anything even if you go to the legal action.

update review:
still i didn't get proper solution from AXIA only they offer me to refund 942$ from the wallet value more than 30,000 $ and they ask me to remove all bad reviwes online amount i did not loos in the tradrs amount was available in my account and simply they said you lost it in trades which is not true.

All my information is with you, but this is my account number with you: 5220015, as per your request.

Please note that I am not trying to tarnish the company's reputation. I am simply stating facts that you prefer not to discuss publicly because they are unacceptable and show a complete lack of respect for the customer, business principles, and integrity.

Initially, I accepted the offer to return $942, as I was forced to do so and there was no other fair solution. However, after reviewing the terms, which stipulate the removal of all negative comments, I rejected this condition because its purpose is unethical.

Please cease your threatening tone, which you use as if you have a right to demand something you don't. There is no signed agreement between us imposing fines for not trading or withdrawing funds from the wallet due to unacceptable conditions and false statements from the account manager, whose claims have proven inaccurate. When I consulted your legal representative, he simply stated that the account manager had left and that they were unaware of any agreement between us. It is assumed that... Go back to your recorded calls and take responsibility for the words of the employee who manages the account if you want to show good faith and not manipulate the words.
Send feedback

I think it's quite clear how much negative feedback there is from customers about your service, and I don't need to add anything more. You talk about work ethics and integrity, but unfortunately, you don't practice them. The solutions you offer are simplistic and merely a pathetic attempt to save face.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi Khaled,

Let’s just be clear on a few points:
1. We NEVER threatened you
2. When you trade with 90% of company money, you can’t expect to get 100% of the profits.
3. You came here looking for a solution and we gave you one. You were never forced to take it.

This offer was made in good faith, and you agree to it immediately. You only retracted when you realized you would not be able to slander our name anymore, which only shows your own lack of good faith and integrity.
Believe it or not, we do have the right to ask you not to talk badly about us, you may think it’s not fair, we just think it’s common sense.
You, on the other hand, made it very clear that it is your intention to keep tarnishing our reputation, and for someone who claims to be so concerned about ethics, that is anything but ethical behavior on your part.
As for your claim that there is not signed agreement between us, know that by checking the mandatory box when you registered for your account, you explicitly accepted the client agreement which is an actual legally binding contract. It is your responsibility to understand it or see clarification if you don’t. With all due respect “I didn’t know” is not a valid line of defense.

This will be our last response on this platform; we are not interested in engaging in unproductive conversations. For the record, we have nothing to hide, and we have discussed everything publicly with you, but this has become an extremely inefficient interaction, and you seem more interested in writing bad reviews than actually reach a conclusion in this matter.

-----
Hi Khaled,

As you were already informed by email, you traded for 2 months with 4,000$ of credits and 500$ of your own money, meaning that almost 90% of the total trading capital was made of company issued credits.

At the end of the credit period, we concluded that you did not complete any of the requirements and the profits you generated were not yours to keep.

Your account was inactive for 4 months and we were within our rights to charge inactivity fees and were not obligated to refund them to you. Despite this, we are willing not only to refund the fees but also the profits you generated, *even though you did not complete the volume*.

You accepted this offer immediately, and it seems very opportunistic to now act like it wasn’t fair, only after you realize that you would have to stop slandering our name.
You cannot expect us to give you money that we are within our rights to keep when you clearly intend to continue talking badly about us!

Our offer stands at 942$. If you want to receive this money, you need to sign the agreement and abide by all its clauses, if you do not want to receive this money, please confirm that you are rejecting this offer and we will take it off the table, but you can’t say we did not try to resolve this fairly.

-----
Hi Khaled, we could go on and on updating each other's reply but that doesn't advance the matter in anyway.
Again, we are unable to identify your account by your name on this review, and you have not provided any information, so we do not know if and when you reached out or what happened.
If you do not want to email us directly, at least give us your trading account number so we can try to locate you in our systems and communicate directly.

this is not an auto reply.
We genuinely would like to check your case and assist you to the best of our ability, but we cannot do that without your cooperation as we are unable to find your account without your registration information. If you do want us to look into the issue, we kindly ask that you contact us directly with your information.

We appreciate your feedback, and we are sorry to hear about your experience. Please contact us at support@axiainvestments.com, and we’ll do our best to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Worst experience i have ever had

The Worst experience i have ever had, easy to deposit but they extremely hard to withdraw, it has been 2 months and they are rejecting my withdrawal request.
Scammers and Liars

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hello Abdullah, we appreciate your feedback however we are unable to locate an account in your name. Please contact us directly at support@axiainvestments.com, and we’ll do our best to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammer

Bad recommendations
Scammer
I'm just lost 58000$ without any refund on my account because the account manager is not realable and there's no honesty.

A lot of open trades were in my account and went to loose all the funds

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Te contactan con propuestas muy…

Te contactan con propuestas muy alentadoras ;exactamente Julieta Isabel de Luchi , te inducen a poner más dinero y FINALMENTE LO PIERDES TODO !!!! ES UNA ESTAFA !!!!!!

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi Lucia,
if you are the owner of account 5478766, our records show that your trading activity generated very little profits, you held trades open for several days which in turn generated overnight fees.
Also, you were mostly unavailable or unresponsive to your account manager's attempt to contact you and provide support and assistance.
If you are not taking our calls or responding to our emails, our capacity to offer assistance is significantly restricted.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Axia investments es una estafa

Axia investments es una estafa, no se por que la promueven desde presidencia con la imagen de la presidenta

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi Herbert,
We strive to provide the best possible service to all our clients.
If you are the owner of account 5602372, we can see that you deposited 100$ as a first investment and started trading. within a few days, your account reached a critical margin level and as a gesture of goodwill, we credited your account with 150$ so you would not stop out.
It should be noted that trading with such a small amount has several disadvantages such as very limited risk management options, very limited potential profits and most of all, due to the high volatility of the market, your account would be in constant margin call as this would not be sufficient to sustain active trades of any kind.
You kept most of your trades open for several days which in turn generated overnight fee charges and affected your equity and available margin.
Unfortunately, your account ultimately reached a stop out due to negative outcome of your trades and the fees that they incurred.
We are sorry that you were not satisfied with the service received, however the funds were lost due to legitimate trading activity.
If you wish to follow up on this matter, you are welcome to contact us directly support@axiainvestments.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No tuve una buena experiencia con esta…

No tuve una buena experiencia con esta empresa, no la recomiendo. Al principio te dicen que te vas ha llenar de plata y te empiezan a pedir cada vez más plata. Los asesores me ayudaron poco y la mayoría de las grandes inversiones fueron negativas así que fueron perdidas. Cuando quise retirar dinero me dicen que tengo que cerrar todas las posiciones en negativo para poder sacar plata y nunca recibí ni un centavo. Son poco claros y te ayudan poco así que no los recomiendo

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Axia investments

Antwoord van Axia investments

Hi Nito,
We strive to provide the best possible service to all our clients.
If you are the owner of account 5256748, we can see that you deposited 300$ in March 2025 and received a trading credit in the amount of 100$. Your account history shows no trading activity whatsoever, as a result you were charged with inactivity fees.
We kindly refer you to our client agreement, which was accepted by you at registration, specifically section 24 Inactive and Dormant Client Accounts.
24.1. Fees may be payable by you by virtue of the fact that the Trading Platform is continually provided to you for trading, regardless of your actual use. If there are no transactions (deposits, withdrawals or trading activity) on your Trading Account for a period of at least one (1) month or more, the Company reserves the right to charge a monthly inactivity fee on your Trading Account, in return for the provision of the continued availability of your Trading Account.
In August 2025 you were selected for our Recovery Program, and your account was credit with 300$ in Recovery Credit, however you did not use it therefore it was removed a month later.
If you wish to follow up on this matter, you are welcome to contact us directly support@axiainvestments.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer