Badzgaming LTD Reviews 

326
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I told them I liked Eevee and that I didn't want any pokeballs and they absolutely made my day with a gorgeous espeon tag team PSA 10 slab, sticker said £65 but it's actually worth £90-100! Got over £... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been dealing with Badzgaming for a while now, they're absolutely superb and Alex (Badz) is a total gentleman, delivers product when he says he's going to, communicates consistently and in a timely... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Badzgaming always offer a really broad range of Pokémon TCG products that many other stores don’t have, and they have fantastic prices! Alex / Badzgaming are also often at my favourite card show (Wo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered on Tuesday evening, arrived before lunch on the Friday. Can’t fault anything with the website, delivery or, communication. I didn't receive a free pack after signing up for the first time... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzamelaarswinkel
  2. ook in
  3. Online marktplaats

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Badzgaming! Whether you're on the hunt for a rare Funko Pop or a coveted Pokemon piece, we've got you covered. What sets us apart from other online stores? Well, for starters, we're a small self-run business that's run by people who are just as passionate about the items we sell as you are. We're not here to judge you for spending hours scouring the internet for that one elusive item (we've been there too!). But don't just take our word for it - check out either our new website, or our Amazon store (https://rb.gy/zhew) which has hundreds of completely different items! We're committed to providing a positive customer experience and can't wait to help you add that missing piece to your collection. Happy collecting!


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

326 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(326)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mystery Boxes

I have brought plenty of Mystery Boxes from Badzgaming, and all of them have been over value and a joy to open. If you're looking for some products but aren't quite sure what you're wanting, I'd recommend the Mystery Boxes. (Currently) 3 different options for prices, and I've tried them all. Definitely recommended from Me

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

DatPikachuGuy

Baz is always a pleasure to do deals with and just talking with top guy highly recommended always will find you the best deal 👍 👌 😀

6 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you matey! See you soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional service

Service providing is very clear and honest.
Delivery is super speedy and packaged very well.

100% recommended for you TCG products!

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you Rhys, very kind of you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always a great experience

Always a great experience when purchasing. Never any issues and fast shipping.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thanks Jack! Much appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have had so many great experiences…

We have had so many great experiences with Badz, at card shows over social media platforms and through Whatnot!
We have bought from him many times and have always been so happy with the product!! his prices are always spot on if not below and he is always willing to work with us on everything! Will hopefully do many many more deals in the future 🙌

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you Leah, you gem! See you soon :D

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is poor

Customer service is poor. Mystery boxes are the same each month and bulked out with the worthless etb and box items such as dice. After complaining about the box, I was promised it would change and it didn't. I cancelled the order after 1 more box. I wish it was etbs or actual product, not coins and dice

20 augustus 2025
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Hi Murray,

I understand you’re frustrated about not receiving your £10 Whatnot credit. However, as we’ve explained in our emails and messages, this credit is provided directly by Whatnot, not by us. That seems to be the real reason behind your 1 star review.

We advised you to reach out to Whatnot directly regarding the credit, but instead you asked us either to provide you with £10 ourselves or refund your order after the pack had already been opened on stream. Possibly because you weren’t happy with the pulls.

If there had been a genuine issue with our boxes, it wouldn’t make sense that you had already received four of them and maintained an active subscription until only a few hours ago, when you decided to cancel after not receiving the Whatnot credit.

Each box always contains items worth at least the amount you paid, and in most cases, the value is higher. As shown across our countless positive reviews and a high amount of active subscribers.

As for the “worthless ETB” comment, ETBs generally retail for £45 or more, with it incredibly difficult to find any below £50, so combined with the additional items included, the value certainly exceeds the £50 monthly subscription. Extras like dice, coins, pins, lower value promos, or sweets are not factored into the core value they’re simply complimentary additions.

We completely understand that missing out on the £10 credit is disappointing, but this is an issue for Whatnot to resolve. Please don’t direct that frustration toward us or suggest our boxes aren’t good value, as that isn’t accurate.

I hope Whatnot is able to sort this out for you soon.

Best regards,

Badz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great service

Always great service from Badzgaming! The product are good quality and shipping is as described.

21 augustus 2025
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you! Very much appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buyer

First time buyer and didn't know what to expect in the mystery monthly box. My son (7) has just started collecting pokemon so thought I would give him a box for his birthday. I was delighted with what was put in and worth what I had paid. We will definitely be ordering again in the future.

9 augustus 2025
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you Emma, glad he enjoyed it! See you again soon :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience, would use again

First time ordering with them. The items were sent promptly and well packaged. Good communication from them, I would use them again in future.

28 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you Leon, what we like to hear!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and customer service

Product was as described in perfect condition. Spoke with Alex who resolved a small issue and kept in communication with me, going above and beyond to ensure a smooth transaction. Would really recommend these guys and I’ll certainly be back again!

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you Corey! We do try our best!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pokemon

The product came in good time and in good condition. Royal mail just didn't read to put it properly so had to wait till they tried to repost it.

14 juli 2025
Logo Badzgaming LTD

Antwoord van Badzgaming LTD

Thank you for your order and for taking the time to leave a review!

We’re glad to hear the product arrived in good time and in good condition. Job well done in our eyes!

We’re sorry to hear Royal Mail caused a bit of a delay though. Unfortunately, once it’s with the courier it’s out of our hands but understand that it can be frustrating. It’s frustrating for us too as it can impact our review scoring!

Hopefully next time we’ll get that 5*!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer