BAHIRAH Reviews 

333
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I strongly advise against ordering from this company. I placed an order on June 21st for an event on August 8th, giving plenty of notice. Despite receiving multiple reassurances from customer service... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered my dress on 3rd of May . Still hasn't come through. No costumer talk on wattsup or on email. Only received one email on 14 June saying apologies and the suit will be dispatched on the follow... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The outfit is simply stunning Ma Sha Allah 🥰Can’t wait to wear it soon In Sha Allah. The suit is perfectly tailored 10/10. Highly recommend to family and friends 🤞Fast and Efficient service Delivery... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought all of my daughters wedding outfits from here as they have designer casuals and fancy. My daughter loved each and every outfit and cannot wait to wear them. We’re so happy you have a custom t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

U.K.’s Leading Authentic Pakistani Multi Brand Online Store


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

333 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(333)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could.
I previously ordered from Bahirah a year ago and had no issues, so when I needed an outfit for an event it made sense to order from them. I contacted them via insta and whatsapp and they promised that the item I wanted would be delivered on time. I contacted them multiple times and they said it had been dispatched, but failed to provide tracking info and then blocked me from seeing their insta stories and stopped responding. The item arrived just a few days ago, a month after they promised it would be delivered. The tracking info showed it was dispatched only a week before delivery. So I was lied to. The item also arrived wet. I have contacted them about this via email, whatsapp and insta and had no response. Also, sizing was completely off.
Trust the bad reviews and stay away from these scammers.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID ORDERING! VERY BAD QUALITY

Please do not order from here,
The customer service is terrible, they don’t even reply to you until I threatened to take legal action.
I ordered on 30th July and event is on 20th August and they said I would have the clothes before that date. My clothes arrived on the day of the wedding and it was not even original Pakistani designer, was a copy suit, does not even match the picture, the fabric is less on the suit so they have stitched together and can see patches on the dress and sleeves. And their size guide is also wrong, we ordered medium and the size is not right so we had to open it up to the fullest on the wedding day while we were getting ready. Please avoid at all costs.

20 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Hafsa,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret that your experience did not meet your expectations. I want to address your concerns in detail.

Firstly, please rest assured that all our products are sourced directly from the brands, ensuring their authenticity. We take pride in offering genuine items and do not deal with replicating or imitating designs.

Regarding the design and quality, it's important to note that, as with many intricate and high-end designs, certain pieces do require assembly or stitching to create the final look. This is a standard practice, especially with the brand in question, and is part of the design process. Given your previous experience with this brand, we believe you are familiar with this aspect.

As for the sizing issue, we understand how important it is for clothing to fit perfectly. We did provide you with the size chart prior to your purchase, indicating that a medium size corresponds to 38". Based on your confirmation, the design was stitched to this size. We strive to provide as much information as possible to ensure a perfect fit, but we cannot be held responsible if the incorrect size was chosen.

We truly value your business and would be happy to assist you further if you have any other concerns or need additional support.

Thank you for understanding, and we hope to continue serving you in the future.

CS - Bahirah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No outfit received, no replies, no refund

I paid Bahirah via bank transfer for an outfit I ordered through Asian Adornments, which I’m guessing is one of their companies/trading names as the company I made the bank transfer to was Bahirah. Anyways I’ve been scammed by AA, no replies to emails and no outfit received, even though advised would receive by 4th August. Came on here in the hope as Muslim these people have a conscience and refund me my money. Unable to go through bank as was direct bank transfer. Don’t understand why these people do this how can you as Muslims behave like this. I have been unbelievably stressed because of these people.

*response to reply*

It is YOUR bank account that I was told to make payment to, account named Bahirah LTD. I paid £255 on 16/07. Your website, emails, Instagram pages are all exactly the same as Asian Adornments. If you want me to remove this review I suggest you investigate where my outift is and refund me money.

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Maryam.

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry to hear that you've had a negative experience. However, we'd like to clarify that Bahirah Stitched Ltd. is not associated with Asian Adornments or any other company that may share a similar name. We believe there may have been some confusion regarding the company you're referring to.

We take pride in delivering high-quality products and exceptional customer service, and we hope to have the opportunity to serve you in the future. We kindly request that you consider taking down this review, as it does not reflect an experience with our company.

If you have any concerns related to Bahirah Stitched Ltd., please don't hesitate to reach out to us directly. We're here to help and would be happy to assist you.

Thank you for your understanding.

UPDATE: As mentioned above, we are not associated with Asian Adornments nor do we have any payment under your name.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No replies on order status

I ordered 9 dresses from Bahirah back in May. There was some miscommunication between myself and a team member where I thought the long dresses came with trousers and not skirts. Because of this, the measurements we gave meant three of the skirts were too short.

Bahirah accepted there was a misunderstanding and kindly offered to replace the skirts saying it would take 7-10 days. I sent back the first skirts using the returns label they emailed me and tracking shows that they have been delivered.

The last update I got from Bahirah on the new skirts was in July when they said that the skirts had been sent to them by the tailor and they were just waiting delivery.

The skirts should have been with Bahirah by now and they should have been sent to me weeks ago. 3 out of the 9 dresses cannot be worn because they are now missing skirts. Bahirah has had payment in full and so there should be no reason for why these skirts have not been sent.

My cousin’s wedding is on Saturday and we all had bought these as matching dresses to wear on the girl’s side and I am getting zero responses.

It has now been over three weeks of me messaging on insta, whatsapp, email and even tiktok trying to get a response. This review is my last resort to try and get an update.

All I am asking for is for the skirts to be sent to me and I will happily delete this review. This is simply my last way of trying to get a response from the team.

Khadijah

11 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would not recommend buying from this…

I would not recommend buying from this company. Their sizings are totally incorrect or they sent the wrong suit and never really responded either. Worst customer service.

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Saadia,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you are not satisfied with your purchase.

However, we need to clarify a few points regarding your review that you have failed to let clients know. According to our records and your conversation with our colleague, it was confirmed that you selected the size yourself. We delivered the exact size you requested. It is important to note that selecting the wrong size does not justify leaving a negative review. Additionally, you could have atleast mentioned that your order was delivered promptly, which you failed to acknowledge. Which is all part of a service.

Your order was placed on July 25th and delivered by July 29th. Given the short delivery timeframe, it was crucial to check the size guide to ensure the correct fit and avoid any issues. Unfortunately, this step was overlooked on your part which you have confirmed. This is not a fault on our side.
You contacted us on July 30th, and we responded immediately, asking whether you had checked our size guide. You confirmed that you had not and assumed the size would fit. On August 1st, within our 48-hour response window, we provided you with an alternative solution to help, despite the fault not being ours. You responded on August 5th, indicating it would be too late.

We strive to provide excellent service and take responsibility when necessary. In this instance, it is important to acknowledge that the oversight regarding the size guide was on your side. We also encourage you to provide an honest account of your experience in any reviews, to ensure other clients are not misled by inaccurate information.

We would also like to add how it is extremely unfair for you to write a review based on points that suit you best that are inaccurate. As a customer, it is also your duty to act with fairness and honesty. We as a business have provided you with the service you had paid for, which includes, the product ordered (the size you requested), quick delivery as well as communication from start to finish. We can not take blame for your errors.

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!!!!

AVOID purchasing from this company!! They don’t respond to messages! They are not even selling originals as the quality of the suit i received is absolutely appalling! The stitching and material is horrendous. It is definitely a replica! Not worth the price at all!! I will never buy from this company ever again nor will I recommend to anyone! I have never been scammed as much as I have by this company!! It is dreadful.

31 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Review

I was slightly hesitant buying from Bahirah after reading couple of negative reviews but I’m so glad I placed order for 2 outfits. We communicated through WhatsApp and I received both of the outfits within the time frame of 2-3 weeks.
If you’re unsure just place the order and you won’t be disappointed.Many Thanks Bahirah

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Robina,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Falsely advertised

Received an item which looks nothing like the colour of the picture on their website. Have been trying to get in contact with them for a week via their WhatsApp number, on their instagram page and even sent emails but not a single response! I am honestly so upset as the outfit is for a wedding function and i cannot seem to get any help. I have spent a lot of money for an outfit which is a completely different colour!! I guess they only acknowledge customers who leave good reviews and ignore all the negatives of their business.

8 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is very unethical

This company is very unethical. I placed an order with them 5 weeks ago, and I have still not received it. I ordered a dress for my wedding, I had no idea that this company was so unprofessional that they continuously gave me incorrect information about my delivery date and I am now in my wedding week and still do not have a dress. Initially, they responded to my messages, however since they have been failing to meet their own deadlines, they have now stopped responding to my WhatsApp messages, emails and Instagram. It’s a disgusting business and such irresponsible behaviour. I am truly truly appalled as I have never had such an experience with anyone in customer service before.

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Midhat,

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for any inconvenience you've experienced. As Eid approaches, it is an extremely busy period for us, and we have been working around the clock to dispatch orders on time to our clients. Unfortunately, this has impacted our response times, and we regret that we were unable to address your concerns more promptly.

After reviewing your order, we can confirm that it is still within our stated processing timeframe. We understand the importance of timely deliveries, especially during festive seasons. If this order was required for a specific date, we recommend communicating such needs directly with us in the future rather than relying solely on the stated processing time. This helps us to prioritize and ensure that special requests are met. Your order processing is 3-5 weeks and then an additional 3-5 working day delivery. Your order was placed on 4th May, therefore we are still in our time frame given.

Additionally, we noticed that the order was not scheduled for express delivery. Choosing express delivery can significantly expedite the process, ensuring faster delivery times.

As communicated earlier today, your order has already been dispatched and tracking information has also been provided.

We appreciate your understanding and patience during this busy period. If there are any further concerns or if you need additional assistance, please do not hesitate to contact us.


Kind Regards,
CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello bariha where’s my outfit which u…

Hello bariha where’s my outfit which u promised would have arrive Today I have a wedding today need my outfit. No replies to text on watsapp and insta but very quick to reply to buying another suit
Awful customer services I want a refund

29 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

fraud dodgy

I ordered in April and it was meant to be delivered last week and it’s not arrived, I’ve been ringing and emailing them so many times they have been ignoring me, please avoid this website it’s dodgy and fraud

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

A few things

A few things. I ordered my clothes Feb 28th and didn’t receive them until April 28th, even when I paid extra for quicker shipping. If you order around Eid, order 3 months ahead. Second, some of them didn’t fit me properly. They are all too short or a little tight, even when I gave them my personalized measurements, so I have to adjust them myself. I even gave them my height, not sure why they are all short! Third, the quality of the clothes is not exactly like the designer images. They make outfits as close as possible to the designers outfits but use different quality fabric from what I’m seeing.
Also, I ordered 2 outfits that were supposed to be 2 piece lehengas, but for some reason they sewed 2 pieces together it to look like a layered dress instead? Very odd. I needed clothes as an emergency though so I guess this is what you get when you don’t live in Pakistan and have easy access to designer clothes nearby. At least they came before my events and were easy to contact, but, was hoping they’d at least fit me better.

28 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a nice choice when I decided to…

It was a nice choice when I decided to buy the outfit from you I liked it very much

Thank you ✨🙏🏻

15 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Reema,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t believe the negative reviews on…

Don’t believe the negative reviews on here! BAHIRAH was incredibly easy to use and the package came on time and all of my dresses were high quality and absolutely beautiful. I will definitely be ordering from them again.

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Nida,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Customer service

Outstanding Customer service , very polite and helpful ! Parcel came within a few weeks with amazing quality and nicely packaged to ensure safety of the package. Will definitely buy again ❤️

25 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Fatema,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

Amazing customer service! Amazing outfits!

21 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Zoya,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Received my order today and am very happy with the product. It’s exactly how it looks in the ad. Will definitely be ordering again.

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello Mrs Khanom,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy

Thanxxx baji for amazing service and suits. Very kind and sweet and stitched my suit very nicely

19 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello M Ali,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for the great service

Thank you for the great service! Your WhatsApp team has been really helpful with all my requests. I’ve order 3 times and I’ve not been let down once. Stitching and fitting is done perfectly for me to my requests

2 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAHIRAH

Antwoord van BAHIRAH

Hello A Hussain,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're delighted to hear that you had a positive experience with our product/service and we're grateful for your support. We can't wait to serve you again soon, and if there's anything else we can do to improve your experience, please let us know!

BAHIRAH - CS

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer