Greenwood- Modern Finance for the Culture Reviews 

333
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking over the other reviews and felt compelled to say my experience has been very good. The one problem I had was probably my fault and they took care of it quickly. The interest rate is grea... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mam tam konto z którego nie mogę wypłacić pieniędzy. Chcą jakiś kod weryfikacyjny za który pobierają opłatę. Nie udzielają również żadnej informacji gdzie i w jaki sposób uzyskać ten kod. Nie dają żad... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Of all online banks, this is by far the worst! How they exist is beyond me and how they are allowed to legally operate is also unbelievable! Honestly, if you guys want an online bank maybe you should... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just horrible and misleading. This company isn't backed by no black businesses they get all their funding from the top u.s banks which are thier partners. They use rappers and famous people to pr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Niet-bancaire financiële diensten

Geschreven door het bedrijf

Greenwood is a digital mobile banking experience made for Black and Latino customers. When you open an account through Greenwood, you save money, help the community, and get paid early.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

333 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(333)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like Greenwood

I was looking over the other reviews and felt compelled to say my experience has been very good. The one problem I had was probably my fault and they took care of it quickly. The interest rate is great and is paying. If 47% of use like the bank where are their reviews? I have been here since the beginning and I'm good.

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The DMV of banks

I signed up for Greenwood when they first announced a platform for black and latino customers. I was excited because i felt like this would be banking done right and they understood the need for our own financial needs. I have been with them for 6 years and this has been the worst banking experience of my life. I cannot stress the lack of incompetence and pure customer disengagement. I have not closed my account because of the work it takes to do anything with Greenwood. It is such a hassle, it's so bad that I am using cashapp as my bank for direct deposit from my job and billpay. The customer service department has no clue what they are doing, no one ever calls back and disputing a transaction took over a month even with receipt proof of the error. I moved 2 years ago and wasn't able to change my address because they require so much info to do so and even wanted a photo with me holding my ID with the address, date and time written on a paper....i'm sorry is this a financial institution or am I recovering my myspace account?? Nationally recognized banks don't even require that I you are able to change your address through the website. I truly don't understand how they are still in business this is the worst banking i have ever had to deal with. I don't think they know anything about banking, customer experience or care about customer retention. Please stay away from this company there are soooo many better options!!

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Banking Questionable at Best

First, I want to say I was genuinely excited about the opportunity to bank with an institution that positioned itself as understanding the historic barriers people of color face in banking, finance, and economic growth. I signed up prior to launch and was ready to support the platform when services went live.

Because it was an online-only bank and new to me, I chose to begin cautiously. I used it as a secondary account, making small deposits and directing a portion of my incoming income there. Initially, the experience was smooth. I appreciated the community-driven messaging, even though there were no Chicago-based businesses represented at the time.

When I discovered that investment options were available, I was even more encouraged. As a newer investor, I typically test strategies with small amounts before making larger purchases through my Charles Schwab account, which I trust due to its regulatory structure and operational stability. Seeing similar functionality within Greenwood, I decided to try using it the same way I use Cash App for small trades.

That decision turned out to be a serious mistake.

At first, I was able to buy and sell without issue. However, after selling a position, I discovered there was no way to transfer the proceeds from the investment account into either “spending” or “savings.” The funds were simply inaccessible.

I began calling customer service — no answer. I emailed and received a response two days later, only to go back and forth for another two days before being informed that the email address listed inside the app does not handle investment accounts. I was then given a different email address.

This process took approximately a week, with multiple attempts to call during normal weekday hours only to find the banking line closed. A financial institution that is unavailable during standard business days raises serious operational concerns.

After evaluating the situation, I decided to close the account and withdraw the remaining balance from the investment sale — $50. That may seem small to some, but it is my money.

That request was made over a week ago.

As of today:

No response to the investment account email.

No supervisor made available despite request.

Repeated instructions to “email the investment department” with no resolution.

Funds remain unreleased.

When a financial institution holds customer funds without access or response, that is not an inconvenience — it is unacceptable. From my perspective, withholding accessible funds without resolution constitutes wrongful retention of my property.

I am a senior living on a fixed income. Every dollar matters. This experience is not just disappointing — it is deeply troubling.

Greenwood markets itself as a bank built to empower Black economic growth. A 1.6 rating and unresolved customer fund access issues do not reflect empowerment or operational integrity. Leadership, including Mr. Andrew Young and Mr. Ryan Glover, should urgently review customer service operations, investment account administration, and regulatory compliance practices.

Consumers deserve transparency, access to their funds, and responsive service.

Until these operational issues are corrected, I cannot recommend placing funds with this institution.

You have been warned.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disappointed and frustrated…

I am so disappointed and frustrated with this bank and its service!!!

To start, it was a challenge for me to change my address. With most other accounts that I have I can go into my account and change my address. Easily within the account myself! No not with Greenwood.

I had to reach out to customer service, via email. Wait for a response from them and have them do it.

I had to give them different types of proof of ID, typical stuff, DOB, SSN, account info but also my utility bill. Why do you need my utility bill?! What irritated me was that I moved in with a family member and didn't have a utility bill!! So now what? There was no other way, even though I provided more important means of ID? I couldn't change my address it all hinged on needing to supply my utility bill. So my DOB SSN and account info aren't enough?! When I did eventually get my own place and bills, I was able to supply a utility bill and finally get my address changed.

I have been trying on and off—this most recent time over 3 weeks—to link my other bank accounts to my greenwood account. I keep getting a variety of errors but utimaltely attemps failing.

I actually got service to help link the account two different times. The reps did it on their end. And I was told that I would be able to see my linked accounts on my end. No I couldn't.

By the way all of this was mostly by email. Every time I have called I have had to leave a voicemail to get a call back and this last time I got an automated error message stating that no one was able to answer my call.

So, I reached out a third time and was told that manually linked accounts could only be transferred to/from by agents!!!! I'm not gonna try and get a hold of customer service everytime I want to add money to my account!!

Not only that, every time I reach out to customer service they never seem to understand what the #$$% I'm trying to tell them. Even though I carefully and as clearly as possible list it out with bullet points! They miss the point. No I don't want to change my address! I need to enter a different address for this account that I am linking!

I'm about done. Taking my money out. They need to get it together.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Greenwood has been a nightmare

Greenwood has been a nightmare. For starters, the app is horrible, I dont receive any notifications (even if its turned on) I have to enter a code to log in (instead of just using my password). I received an email stating that my debit card had been deactivated and a new card will be sent, its been over 2 weeks, unable to withdraw money and make certain transactions due to a change in my pin number. After i receive my card, I will have to close my account, just too stressful.

28 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mam tam konto z którego nie mogę…

Mam tam konto z którego nie mogę wypłacić pieniędzy. Chcą jakiś kod weryfikacyjny za który pobierają opłatę. Nie udzielają również żadnej informacji gdzie i w jaki sposób uzyskać ten kod. Nie dają żadnej odpowiadzi na wiadomości. Wsparcie techniczne lekceważy wszystko i brak odzewu. Nie mogę wypłacić swoich pieniędzy! Nikomu nie polecam!

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I NEED ACCESS TO MY ACCOUNT IMMEDIATELY

Hello,
I have been trying to contact someone concerning my account but to no avail no one is assisting. I contacted them emails, few responses someone going to help or wait until Fraud department reach out. I have bills and sick child sick who needs meds! I need access to my account. This has been a horrible experience!!!!! Can someone please help!!! I need my money!!!!!

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience with Greenwood Bank

My Greenwood account was hacked on a Saturday morning, along with 2 of my other bank accounts. I immediately called Greenwood but because it was a Saturday the office was closed. I emailed instead. I called back on Monday and submitted a fraud claim and was asked to submit a document confirming my fraud claim. Before I even submitted the document, I received an email that my claim was denied because I did not lose access to my account and I checked it regularly. I submitted an appeal that they denied within 24 hours and then stopped responding to me. It's extremely disappointing and I lost almost $1500 from this experience and the kicker is that my other backs credited my funds back almost immediately. That was the biggest issue but my entire experience has been poor. I was constantly locked out of my account, having issues with my pin number and no response from email communication.

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is literally the worst experience…

This is literally the worst experience I have ever had with any banking institution. I have called 3 weeks straight. Clearly, they have no customer service agents. They lie about a fake chat that should be available that does not exist. I have emailed every single day after every call for 3 weeks straight, and no one has yet to call me back. My money is frozen and there's nothing I can do about it. I'm assuming their plan is just to steal it and keep it and hope it's just forgotten about. But if ever I do get it resolved, I will be removing everything from there, it's swimming from the highest mountain about how horrible this institution is and why they give black businesses a bad name

30 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Consumer,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing it to our attention. This isn’t the level of service we aim to provide. Please email us at escalations@gogreenwood.com or via our live chat feature at secure.gogreenwood.com for additional support. Your feedback helps us improve, and we are committed to making the necessary changes to ensure a better experience for you and all our members. We are optimistic about the improvements we are making.

Best Wishes,

Tiffany Browne
Director of Community Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Constantly getting flagged as fraud for…

Constantly getting flagged as fraud for transactions that I do often. Customer service has been down for a week and I have no access to my funds. I emailed on Monday and still no response. I sent a DM on instagram and they just gave me the email address again. No explanation or anything. They just say they’re changing customer service channels which is extremely vague. I don’t understand how a bank can hold your money hostage.

23 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Sadii,

Having access to the funds in your account when you need them is essential, and we understand how frustrating it can be when your transactions are declined. I'm genuinely sorry for any inconvenience this may have caused you, and equally sad that our community support team was unavailable when you tried to reach out to us. I can only imagine how this situation must have added to your frustration.

As I am unable to access your account information, I am unable to determine the specific details of what happened to your card. Generally, the most common reason for translation declines is a lack of sufficient funds. Other reasons for transaction declines include the detection of suspicious activity. We strive to protect our members' accounts from potential fraudulent activity. We are actively working to enhance our capabilities in this area and ask that you bear with us while we continue to review our options to ensure the security of our members. Your safety is our top priority.

If you continue to experience issues with your account, please don't hesitate to contact our community support team. We can be reached at support@gogreenwood.com or via our live chat feature, which is accessible by visiting secure.gogreenwood.com.

Best Wishes,

Tiffany Browne
Director of Community Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Inferior, excessively time-consuming customer service

I cannot access a live Geenwood customer service agent after three attempts over the course of five days. There are "live chat" and email options for communication, but sometimes an issue is complicated and it is easier to speak with a person. If a business is not operating a traditional brick and mortar operation they should at least be sure that their customers have access to live support when needed, and not be forced to describe more nuanced problems via a chat box or otherwise.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Garth,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing it to our attention. This isn’t the level of service we aim to provide. Please email us at escalations@gogreenwood.com or via our live chat feature at secure.gogreenwood.com for additional support. Your feedback helps us improve, and we are committed to making the necessary changes to ensure a better experience for you and all our members. We are optimistic about the improvements we are making.

Best wishes,

Tiffany Browne
Director of Community Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Many many problems with this account…

Many many problems with this account transactions not showing up money missing from my account no one to talk to and have to talk to someone to close the account I’m trying to find out how to report the problems with whoever I need to to get answers maybe I should start it’s the news or something. Killer Mike ain’t ish

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Words of the Wise Don't put your money in this damn account

Today is June 9th 2025 in the last time I checked it's not a banking holiday Tell me why my account has been frozen since this weekend and here it is Monday morning I'm calling customer service and they're telling me that there is no one there to take my call because they are observing the holiday what the hell is going on I just want to get my damn money away from these people and close the account this is the fourth time this has happened for no reason at all I would not recommend this bank to my worst enemy and how are you saying that you're for the culture but your agents don't speak English well not even that they don't care about us get your s*** together or stop calling yourself a bank

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Eric,

Having access to the funds in your account when you need them is essential, and we understand how frustrating it can be when your transactions are declined. I'm genuinely sorry for any inconvenience this may have caused you, and equally sad that our community support team was unavailable when you tried to reach out to us.

As I am unable to access your account information, I am unable to determine the specific details of what happened to your card. Generally, the most common reason for translation declines is a lack of sufficient funds. Other reasons for transaction declines include the detection of suspicious activity. We strive to protect our members' accounts from potential fraudulent activity. We are actively working to enhance our capabilities in this area and appreciate your patience as we continue to review our options to ensure the security of our members.

If you continue to experience issues with your account, please don't hesitate to contact our community support team. We can be reached at support@gogreenwood.com or via our live chat feature, which is accessible by visiting secure.gogreenwood.com.

Best Wishes,

Tiffany Browne
Director of Community Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst online "so call bank"

The worst online "so call bank". Customer service reps don't know nothing. The mobile deposit icon wont work and haven't been working for the past year. Greenwood just need to close it service down. 0⭐

3 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello J. T.,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing it to our attention. This isn’t the level of service we aim to provide. Please email us at escalations@gogreenwood.com for additional support. Your feedback helps us improve, and we are committed to making the necessary changes to ensure a better experience for you and all our members.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The absolute worst when you really need them

Can't use my bank card for transactions. Everything is declining and I'm supposed to be driving to a wedding in a few hours. No customer service, no FAQ page that works, can't even upload money to cashapp. Tried so many different ways to pay my daughter's and sons rent and now that gonna be late.

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Jay,

Having access to the funds in your account when you need them is essential, but it can be very frustrating when your financial institution declines your transactions. I'm genuinely sorry for any inconvenience this may have caused you, and equally sad that our community support team was unavailable when you tried to reach out to us.

As I am unable to access your account information, I am unable to determine the specific details of what happened to your card. Generally, the most common reason for translation declines is a lack of sufficient funds. Other reasons for transaction declines include the detection of suspicious activity. We strive to protect our members' accounts from potential fraudulent activity. We are actively working to enhance our capabilities in this area and ask that you bear with us while we continue to review our options to ensure the security of our members.

If you continue to experience issues with your account, please don't hesitate to contact our community support team. We can be reached at support@gogreenwood.com.

Best wishes,
Tiffany B.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is horrible

This company is horrible, I’ve had some many problems getting money out of the account and receiving money. And customer service is no help!

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Ms. Heywood,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for your negative experience with your Greenwood spending account. We understand how frustrating this must be. We would like to look into the issue regarding the ability to access your funds when you want to and would appreciate the opportunity to resolve this for you. Please contact us directly at escalations@gogreenwood.com so we can assist you further. Your input is invaluable, and we are committed to improving our products to ensure your satisfaction.

Warmest Regards,

Tiffany Browne
Director of Community Support and Engagement

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting for a replacement…

I have been waiting for a replacement debit card since April 11. I have spoke with three different supervisors that has reassured me that my card has been expedited. Still no card and it’s now a month this week that I’ve been waiting on a replacement card for my inconvenience. I was told that my monthly fee will be waived just to have them take it out of my account anyway this is very discouraging for any perspective customers. I would hate for that to happen to anyone the way that I’m being treated Very unfortunate that this company is treating me this way considering I have money deposited into my account on a frequent basis. The fact that I have no assets to my money, that’s being deposited is mine blowing, but you’re taking money out of my account for me not to be able to have access to my own funds. Not sure what kind of bank this is, but that’s not something that should be happening.

11 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Consumer,

I can understand how frustrating it can be not to have access to your physical debit card. We want our members to have a physical card if they choose to use it instead of their virtual card. I'm genuinely sorry for any inconvenience this may have caused you.

As I can’t access your account information, I cannot determine what happened to your card specifically. However, I can provide you with general information on our physical card process. Before a replacement card is shipped, the $5.00 replacement card fee, which covers the cost of producing and shipping the card, must be available in the account for a card to be generated and shipped. Express shipping incurs an additional fee of $20, which has to be paid upfront.

Once all fees are paid, the replacement card is mailed to the address on file within 5-7 business days. In the meantime, you can continue to use your virtual card. It's a convenient alternative that can be used for both in-store and online purchases, just like your physical card. Add the card details to your mobile wallet and you're good to go! You can find your card information in the My Card section of the app or on the web.

If you still have issues with your physical card, don't hesitate to contact our support team. I understand you have already reached out, but I assure you, we are committed to resolving this issue for you as quickly as possible. We can be reached at 1-844-625-1921 or support@gogreenwood.com.

Best wishes,

T. Browne

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service and people that work for them don’t give a dam about black folk

I deposit a check in yesterday and I called in this morning to find out why my check is not showing up in my account. They told me they don’t even see the deposit I made and they don’t know when it will show up. I ask to speak to the supervisor and I get the same answer. I ask them where are the calls originated from and they said Atlanta and I said no it’s not. I ask them what country are they in and they kept avoiding the question. I join this bank because it was black owned and I expect a black persona when I called customer service and not from a country that don’t like black folk. There customer service is horrible

28 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello A.C.,

I can understand your frustration at not being able to fully resolve your issue when you called the Greenwood community support team. It can be frustrating when the agent you spoke to couldn't see your check and was therefore unable to answer all your questions about fund availability.

For your protection, our community support team cannot see the images of the checks uploaded via mobile deposit. However, once your check was approved, we should have been able to provide you with a timeframe for when the funds would be available.

According to our terms and conditions, it may take up to 7 business days for the funds to appear in your available balance after the check is processed. Typically, funds from approved checks are posted to an account within four business days of approval.

We understand that our members should have upfront visibility into these timeframes. We are actively working on updating our mobile check feature to ensure that members are fully aware of the check timeframes before finalizing their deposits. We are committed to making this process smoother for you.

If you still have questions about your mobile check deposit, I'd be happy to help escalate the issue. Please email me at support@gogreenwood.com so I can gather more details, access your account information, and ensure your concern is addressed promptly. Your satisfaction is our top priority.

Best Wishes,
T. Browne

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is absolutely the worst bank I've…

This is absolutely the worst bank I've ever experienced. I am expecting a payment from a mortgage company today and yesterday I get an email from Greenwood, telling me that they needed additional documentation from me, regarding this transaction. The mortgage company called me yesterday to verify my account and told me that the funds should be in my account in 24 hours. I sent the documents over yesterday evening, called them this morning to see if they received the documents and the rep stated that she has no records of an email being sent to me, nor does she see an email from me. I'm so frustrated and on top of that, there's no one in a higher position that you can speak with. Now I'm just playing the waiting game, hoping that my funds arrive on time. I do not recommend this institution!

15 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Tee,

I am genuinely sorry for the experience you had yesterday while waiting for your funds to be deposited into your Greenwood account. I understand how frustrating it can be not to have access to your funds and not know if the right team received your documents.

For your protection, our community support team cannot access the email box that our compliance team uses to verify our customers' information. However, they should have gotten you an answer on whether our compliance team received your documents and how soon you would hear back from them. I have delivered that feedback to them directly.

If you still haven't heard back from our compliance team today, I'd happily escalate the issue for you. Please email me at support@gogreenwood.com so I can gather more details to access your account information.

Warmest Regards,

Tiffany Browne
Director of Community Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please dont…

I tried I did to suppor a black owned bank ( now they saying financial tech company) but im going on day 4 without being able to access my funds. The custom service is HORRIBLE half of the help have heavy accents so you can't understand what they are saying killlermike Ryan glover and Andrew Young. You've lost my trust and my funds

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenwood- Modern Finance for the Culture

Antwoord van Greenwood- Modern Finance for the Culture

Hello Ms. Davis

We understand the frustration you have been experiencing not having access to your funds for four days. We sincerely apologize for this inconvenience, as it is not our desired experience.

I see you emailed the community support team regarding your issue, and we are awaiting your reply. If you still require assistance accessing your account, please email us immediately. I want to assure you that we are working diligently to resolve this issue within the next 24 hours. Your security and access to your funds are our top priority.

Additionally, we want to directly address your concerns about the community support team and how difficult it was to understand what the advocates were saying. In your email, please provide the phone number you used to contact us so we can review those calls and provide the necessary feedback. As a community, we all have different accents and backgrounds, but we make sure that our communication with our members is understandable.

We truly appreciate you bringing this issue to our attention. Your feedback is invaluable to us, as it helps us improve the experience for all our members. We value your contribution to our service improvement process.

Best Wishes,

Greenwood Community Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer