Bazachi ltd Reviews 

320
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company, despite contacting them by WhatsApp, email and their own customer support form no one replied about our lost parcel. Apparently they respond within 2 hours - do not believe what the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I rarely leave reviews. I've recently ordered Beypazarı mineral water from Bazachi twice. I was quite hesitant about it at first, having read negative reviews; not to mention the product I'm ordering... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found Bazachi, after my online research! I have been online shopping with another company last 6 years, when I fed up their services and high price, I research another one and here I am. The... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hello! I rarely write reviews. This was my first order. Perfect, precise packaging. Excellent products. The cheese is huge and delicious. In a separate cooler bag. My husband and I are planning... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats

Geschreven door het bedrijf

Bazachi.com is a leading online retail company specializing in the sale of quality groceries across the United Kingdom. Established in 2019, we are dedicated to providing customers with convenient access to premium products while prioritizing freshness and customer satisfaction. Our curated selection of items encompasses pantry staples, fresh produce, gourmet treats, and specialty items, ensuring that every shopping experience meets the diverse needs and preferences of our clientele. With a commitment to excellence, transparency, and reliability, Bazachi.com has earned the trust of thousands of satisfied customers who rely on us for their grocery needs. Discover the convenience and quality of Bazachi.com today.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

320 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(320)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality food

Great quality food - so far did not come across any issue with their quality. Customer service amazing, quick delivery. Happy with their service! Thank you bazachi!

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Items not received despite delivery…

Edit; Company went above and beyond to rectify my missing delivery and sent replacement that day. Thank you for your first class customer care x

Items not received despite delivery company advising they would be delivered 1/3/25

26 februari 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery. Item was very well packaged i.e. bubble wrapped and even an ice pack to keep the item cool!

23 februari 2025
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Unsuccessful purchase

The response was prompt and delivery promised in satisfactory time frame, giving estimated delivery time.
The item did not arrive.
Following email contact with the company seeking explanation, I was refunded the payment, without explanation.
I would have preferred the item resent.

25 januari 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

Have purchased cheeses twice now from this Company, both times the order was messed up. The second time they sent me two tins containing cheese that are bashed, one dented in on one side, the other dented in on both sides.
I advised them that I wish to return these for a replacement or just return and get my money refunded. They agreed to have them back and refund them. But they are doing nothing about getting them back. They say "when Evri gives them the returns label, they will give it to me" - this utter rubbish, a Company/individual simply prints the label off. They have NOT been forthcoming with the label, stating to me that they looked at the photos I sent to them and they consider "nothing wrong with the cans, and I cannot claim them damaged". I truly am concerned that I would ever get my money back from this organisation.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! Their 'customer services' is downright disgraceful! You will not get treated well. If they regard the product ok then you just have to accept that. - this is wrong Trading Standards, and I will bring this matter to the Trading Standards Authority and report it. Traders have a duty NOT to sell products in dented cans, as there maybe tiny holes not visible to the naked eye contaminating the insides, as I am not well, I will not risk consuming this product. NEVER will purchase from these people ever again. Have every intention of reporting this Company to the Trading Standards Bureau.

Firstly, I DID NOT request immediate receipt of my order, THEY SENT IT when they did, and not at my request. As any future customer can see below, NO EFFORT made in getting the product back, and NOT addressed here in the reply. As stated they say a RETURNS label will be sent but NOTHING WHATEVER is being done to send it to get this product back to them. I wish I could load up photos here to show anyone thinking of buying anything from this Company, the photos do not show properly the extent of the dents in the cans. As I doubt very much that I would ever receive my money back from this organisation, I will show both cans to the Trading Standards people.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bazachi ltd

Antwoord van Bazachi ltd

Dear Reverend Finlay,

Thank you for reaching out and sharing your concerns regarding your recent order.

Firstly, we are delighted to hear that your order arrived the very next day, even though it was placed after our usual cutoff time. We always strive to provide the best possible service to our customers and ensure timely deliveries whenever possible.

Regarding your feedback about the product condition, we understand your concern and would like to clarify a few points:

The product you received appears to be intact based on the picture you provided, with no visible leaks or damage. As tinned products go through multiple stages of transit, it is not uncommon for slight dents to occur. Rest assured, this does not compromise the product's quality or safety.
Despite this, we aim to resolve all customer concerns promptly and professionally. We offered either a replacement or a refund to ensure your satisfaction, which we hope demonstrates our commitment to providing excellent service.
We believe constructive feedback is valuable, and we appreciate hearing your thoughts. However, we kindly request that feedback shared publicly remains fair and reflective of the full context, especially as our customer service rating is 4.4/5—an indication of the care we provide to all our customers.

If you would like, we are happy to share product images publicly for others to view and provide their opinions on similar matters. We also hope you enjoy the other product from your order, which you’ve decided to keep.

Thank you again for your feedback, and if you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
Abdulehed
Bazachi Ltd
Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic selection

Fantastic selection of hard to get ingredients. Quality too and at a great price. Quick delivery so very happy with my first shopping experience with Bazachi but it won't be my last.

25 januari 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled my order without any…

Cancelled my order without any correspondence as to why. If I hadn’t checked my bank statement I wouldn’t had known I had a refund? Perhaps in future a polite email explaining why?

30 december 2024
Logo Bazachi ltd

Antwoord van Bazachi ltd

Dear Karron Lane,

Thank you for bringing this to our attention. It seems there was an error during our recent system update, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

We’ve already processed your refund for the Greenfields Aleppo Chilli, 75g (£0.85), and it should have reached you by now. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,

Bazachi Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SITE! Item not sent and charged!

Update 2: Got an email on 8th claiming a refund had been sent. The a further email on the 9th, again claiming a refund had been sent. It is now 13th and there is no refund yet received. The situation just gets worse and worse!

Update: received a reply telling me the item had been sent (tracking showed this not to be true) and when I subsequently question this I got no further reply.

Received a dispatch notice swiftly from Bazachi but after a week I'd still not received my order. I then contacted Evri with the tracking number and they have informed me that, while a tracking number was generated, no parcel was ever dispatched to them. Very disappointed. I have contacted Bazachi but as of yet, I've received no reply.
Will be reporting to Action Fraud.

30 december 2024
Logo Bazachi ltd

Antwoord van Bazachi ltd

Dear Heidi North,

We deeply regret the delay in the delivery of your item, which was due to the increased demand during the Christmas and New Year holiday period, causing transit issues at the Evri depot.

We have already issued a refund of £4.99 for your order. If the item eventually reaches you, please feel free to let us know.

We apologize for this experience and truly hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

Kind regards,

Bazachi Ltd

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer