Berkfield Home Reviews 

1.837
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service. Our query was dealt with efficiently and quickly with a outcome we was very satisfied with. Definitely recommend this company. Thank you

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We purchased a gazebo of Berkshire house on opening noticed no fittings, contacted Berkshire and within 24hrs response was we have dispatched new and you may keep the one you have or done ... excellen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unfortunately my order was lost so a full refund is being done. First class correspondence from their customer care department. I would definitely use again as they are a company that I would trust.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to return a Christmas tree, as I 2 trees in error. One, I ordered as it said the order hadn’t been successful, so I ordered a second one. The support I have received from James is second to none... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Berkfield Home, we take great pride in our extensive collection of over 200,000 home, indoor, and outdoor products sourced from more than 600 reputable brands.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(1.837)

410 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Holly dealt with our issue promptly and…

Holly dealt with our issue promptly and very fairly . Thank you Holly for taking the time to rectify the issue .

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon. Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience was poor

My experience was poor. I ordered an item and a few days later I received an email saying my order had been cancelled at my request and I am still waiting for a refund. I emailed back to say I didn't ask to have my order cancelled and still needed the item, but I still have not had a response. No item, no refund and no communication. Buyer beware.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi , thank you for your review. We are sorry to hear that our team has not yet resolved this issue for you and for any inconvenience and disappointment caused during your ordering experience with us. So that we can look into this as soon as possible for you and provide a resolution, please could you contact us with your order details at support@berkfieldhome.com. Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered a small tent from these and…

We ordered a small tent from these and found we actually didn’t need it. We contacted the team about a refund who honestly could not have been better. Holly was absolutely amazing, polite, respectful and unbelievably helpful. I could not recommend them more highly.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Belinda, thank you for your kind words and your 5-star rating; it's encouraging. I will be sure to pass your kind comments and feedback on to the relevant team. Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had ordered blinds online

I had ordered blinds online through Principles/Debenhams. They were supplied by Berkfield Home. I understand now Debenhams act like a marketplace rather than andvend supplier. The blinds didn’t turn out to be what I was expecting and Berkfield Home initiated a full refund which came through Debenhams all within a few days or emailing Berkfield Home. So 10/10 for Berkfield Home.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Greg, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon.
Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and professional

Very helpful and professional

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi there, we appreciate your nice words, and this is wonderful to hear. I'll make sure to let our team know about your encouraging words.
Thank you, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a duplicate item and the issue…

Ordered a duplicate item and the issue was resolved very quickly

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Helen, we appreciate you taking the time to give us a good review and thank you for shopping with us.
Best wishes, The Berkfield Home Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with Berkfield Home

Very disappointed with Berkfield Home. I purchased two matching gates and fencing/balustrade through Temu. My builders successfully installed the first gate, but when they opened the second, Berkfield Home had supplied the wrong post, meaning the gate cannot be hung.

I contacted Berkfield Home directly yesterday, sent clear photographic evidence and explained that my builders are only on site until tomorrow and have already been paid to complete the installation. I simply asked for the correct hinged gate post to be sent urgently, ideally on next-day delivery.

Their response was essentially that because I purchased through Temu, I must deal with Temu and they could not help.

I appreciate that Temu is the purchasing platform, but Berkfield Home supplied and boxed the incorrect component. This should have been picked up during basic quality-control checks before dispatch.

Temu has still not communicated with Berkfield Home despite me reporting the problem and providing photographs. Meanwhile, Berkfield Home already has the photographic evidence showing exactly what is wrong but appears unwilling to take any action to correct their own packing error.

Mistakes happen — but surely good customer service means trying to resolve an obvious mistake quickly, particularly when the customer has provided evidence and explained the urgency.

I am now facing being left with one gate and part of the fencing unfinished, despite having builders on site who have already been paid to install it.

For the price paid, I expected much better quality control and considerably better after-sales support.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Emmie, thank you for your review. We are sorry to hear that our team has not yet resolved this issue for you and for any inconvenience and disappointment caused during your ordering experience with us. So that we can look into this as soon as possible for you and provide a resolution, please could you contact us with your order details at support@berkfieldhome.com. Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

company Customer Services …

The company Customer Services were excellent.I had chosen the wrong colour item. They were quick to respond to my initial query and subsequent emails resulting in a positive experience 😀

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Carolyn, thank you for your kind words and your 5-star rating; it's encouraging. I will be sure to pass your kind comments and feedback on to the relevant team.
Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service in regard to…

Fantastic customer service in regard to a return. Very happy with the promptness of the response and the resolution offered. I recommend Berkfield Home.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Al, we appreciate you taking the time to give us a good review and thank you for shopping with us. Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company to deal with

We were rather unhappy with one of the items we received but Holly dealt with the issue most professionally and far exceeded our expectations with the company. The other item we received we are more than happy with.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Michael, we appreciate you taking the time to give us a good review and thank you for shopping with us. Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional Customer Service

Prompt, professional and efficient Customer Service.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Dan, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon. Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Holly could not have been more helpful…

Holly could not have been more helpful over the return of a garden umbrella that we had ordered but unfortunately wasn’t suitable
Can’t fault the customer services department over the return

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Richard, thank you for your kind words and your 5-star rating; it's encouraging. I will be sure to pass your kind comments and feedback on to the team.
Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is a very lovely company .

This is a very lovely company .. very understanding with my problem. Am very pleased with the result. Thank you. Highly recommend this company.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Pauline, thank you for your kind words and your 5-star rating; it's encouraging. I will be sure to pass your kind comments and feedback on to the relevant team.
Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had an issue with the item i ordered

Had an issue with the item i ordered, package arroved damaged and open and it was impossible to identify whether there were any missing parts (we ordered a marquee) after the inital offer of a 25% refund and keeping the product they have come back with a full refund and we get to keep the product, that being said, given how dmaged the box was we doubt we'll be able to use it. Customer service was very good

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Carla, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon.
Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Customer Service

Unbelievable experience but not in a good way!
I ordered a product from Debenhams as I was desperate for a solution for confinement for my cat post surgery - availability stated seemed to be within 3 days. Perfect. When Debenhams confirmed the order it stated 8+ days no good for me.

I contacted Debenhams customer service chat to notify a request to cancel order. They advised no can do. So I had to wait to receive it to return it .

I received it on 5th Aug (3 days earlier than was advised ) went onto Debenhams return portal and was given a message to email the vendor direct !
Nothing joined up here . So I promptly did so and since then have had 3 days of email ping pong with Berkfield Home that can only be described as surreal.
First they said your request will be passed onto a team to investigate.
I asked investigate what exactly this is a simple return of an unwanted purchase still in inner and outer packaging.

6th Aug
They then emailed to ask for my full details and the order details (already sent to them in the return request)

7th Aug
I reiterated I'd sent and resent - they asked them for photos and videos of the product. Mmmmm Said I. You want me to open the box unwrap the unused item and photograph it ? For what purposes . Surely they know what their product is.?
I told them I shan't do that just send me a return label please

The next email by now 8th August from Berkfield Home said as a "gesture of goodwill" they would offer me 25% to keep and not return the product - a "one time only offer " and we were in some negotiation.

I rejected and for the last time stated the timeline the reason and my right to cancel and return the unused Product for a refund.

I also engaged Debenhams customer service which was challenging - let's just say their Ai isn't very good.
I Insisted to be put through to a human - after the human getting involved Debenhams then wrote to me to say Berkfield were now offering 50% off for me to keep the unwanted item !

We did laugh because it was a bit Carry on Debenhams !
I wrote one final time to Debenhams stating that this vendor doesn't seem to understand consumer law and that my position is clear and final.

No more attempts to negotiate I am exercising my statutory right to cancel this online purchase under the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013.

Please Send me a return label

And agree to a return and refund

Painful and unnecessary waste of time for all concerned.

Finally a refund is being arranged before any return has been arranged - it suggests they don't seem to want this product back . Perhaps it isn't very good

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Noreen, thank you for your review. I am sorry to hear that you are disappointed by our service. I will be sure to pass your feedback on to our team and do hope that you choose to shop with us again in the future and you feel our service has improved.
Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Holly from berkfield handled my enquiry…

Holly from berkfield handled my enquiry with mi dness and indetstanding i wd recommend tbis company ss excelkent communication thank you

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Sharon, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon.
Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unbelievable service

Unbelievable service

Requested and refund and it was done with minimum fuss

Holly - customer service coordinator was amazing

Thank you

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Christopher, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon.
Best wishes, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best customer service

I bought a folding wooden table for a garden party. I liked it very much as it appeared in the website. However, when I tried to assemble it, I couldn’t as there was a problem with the holes for the nuts and bolts. It was not aligned properly. Hence requested to arrange for return and asked for a refund.
I was then offered 25% discount and then 50% discount to keep the item. Because there was a problem, I however wanted to return the item.
Then I was offered a full refund and advised to keep that item.
I really appreciate their customer service. I am so grateful for your trust in me and what I said and the support through out our conversation was amazing. Though I need someone who can make holes in the right place to assemble, I highly recommend anyone for their best customer experience. I especially want to thank Holy whom I contacted throughout and she was extremely supportive and always prompt in responding to my concerns.
I will be ever grateful to you guys and will continue to do shopping. Wishing you all the best 🙏🫶🏻

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Saumini, thank you for your kind words and your 5-star rating; it's encouraging. I will be sure to pass your kind comments and feedback on to the relevant team.
Kind regards, The Berkfield Home Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The experience was awesome,good…

The experience was awesome,good customer service and no delay in responding to mails and very polite.its nice doing business with you,I have ordered some lovely mirrors from you and they are very nice and sone lovely chandeliers too

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Eniola, thank you for your positive review. We are pleased to hear that you are satisfied with our service and we hope to see you again soon. Best wishes, The Berkfield Home Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shambles

I ordered through Debenhams, in all honesty i didn't realise it was a "marketplace" item as it says nothing about that during the purchase.

Turns out Berkfield Home are a couple of people drop shipping cheap Asian toot.

I had two packages (of a 3 package order) arrive within 3 days, great you may think....think again, a further 7 days pass, still no third box (rendering the other two useless).

Made contact with Debenhams initially, who, if I'm honest, washed their hands of the whole thing, due to it being a "marketplace" order, and referred me to "Seel" (their 14 day returns policy company) , who in turn, said i had to contact Berkfield directly (facepalm)!

Made contact with Berkfield , after a couple of days they came back to me, insisting on a photo of the two items i had received before they could refund/return (completely irrelevant within UK consumer law for a return within 14 days) as this was not a damaged nor faulty claim, just a "not delivered"problem.

I did this, so they could "review" my case, unsure what they were reviewing ? the law maybe??

Anyway a couple more days pass (I've already ordered and received another bed from a reputable uk based company), Berkfield email and "as a gesture of goodwill" offer me a 25% refund and i get to keep the completely useless two boxes!

Obviously, i decline, then, another day later, they offer me a 50% refund and i get to keep the completely useless partially delivered items!

Again, i decline and request a full refund.

Silence....

Until i email to say, i will be visiting their registered offices this Friday to return the item in person, and hand them an invoice for my time.

a few hours later i receive an email to say my refund is being processed.

All in all, an absolute Shambles.

12 days, 36 emails and around 3 hours of my time wasted, all to return a partially delivered item.

shameful customer service on every level, i will never buy from Debenhams again, and well Berkfield Home.....You, are an absolute joke.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Berkfield Home

Antwoord van Berkfield Home

Hi Elliot, thank you for your review.
I am sorry to hear that you are disappointed by our service. I will be sure to pass your feedback on to our team and do hope that you choose to shop with us again in the future and you feel our service has improved.
Kind regards, The Berkfield Home Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer