Een reeks van gebroken beloften door BestelInkt.nl...
Op maandag 18 mei heb ik een bestelling bij Bestelinkt.nl geplaatst. De website attendeerde me er op dat ik, als ik binnen 50 minuten zou bestellen, de bestelling de volgende dag zou ontvangen. Op dinsdag 19 mei stond de status van mijn bestelling echter nog steeds op "in behandeling". Dinsdagavond na 18u kreeg ik een email met de opmerking dat er iets onderweg was. Echter zonder trackingcode. Volgens de website zou die volgen wanneer de zending onderweg was. Op de website stond mijn bestelling inmiddels als "afgerond". Woensdag 20 mei had ik nog steeds niks gekregen, dus heb ik de klantenservice maar gebeld. De medewerker was vaag en zei dat de tracking code die dag wel zou volgen, want DHL zou die dag pakketten op komen halen.
Op donderdagochtend 21 mei had ik nog steeds geen trackingcode, dus maar weer gebeld. Ditmaal kwam ik in de wachtstand, en op een gegeven moment kreeg ik te horen dat alle medewerkers van "Digibuddy" op dit moment bezet waren, en dat ik terug gebeld zou worden. Ik werd inderdaad terug gebeld, ditmaal door een medewerker die iets zei over problemen met de site. hij verteld me dat ik rond 11u, of hooguit een uur later terug gebeld zou worden. Donderdagmiddag om 14:30u had ik echter nog steeds niks gehoord, en ook nog geen tracingcode ontvangen, dus maar opnieuw met de klantenservice gebeld.
Inmiddels vond ik op de KVK-website dat er een vijftal bedrijven op hetzelfde adres met hetzelfde KVK-nummer zijn gevestigd, waaronder Digibuddy en Bestelinkt. Via WhoIs zag ik dat de bestelinkt.nl-website pas sinds eind april 2026 was geregistreerd, ook al bestond dat domein sinds 2006, en op de bestelinkt.nl site stond onder "over ons" een Engelstalige beschrijving van een bedrijf genaamd "Woodmart"... Bij de "waarom wij" stond wederom een Engelstalige beschrijving van "Woodmart". Wederom gebeld. "Hij is per DPD verstuurd, meneer! Heeft u geen track en tracecode gekregen?" Dus op de site staat PostNL als bezorgdienst, op woensdag had de medewerker het over DHL, en nu is het per DPD onderweg? Ik zou binnen ongeveer een half uur terug gebeld worden maar nadat ik twee uur later nog niks had gehoord ben ik maar weer zelf gaan bellen. Ik kreeg nu wel iemand aan de lijn die rechtstreeks voor Bestelinkt.nl werkt, en niet voor Digibuddy. Mijn pakket zou onderweg zijn met DPD, en donderdagavond of hooguit vrijdag morgen bezorgd worden. Er werd me ook beloofd dat ze me meteen de trackingcode zouden emailen. Natuurlijk werd ook deze belofte niet waargemaakt!
Wie schetst mijn verbazing toen er rond 18:30 ineens een email van DPD kwam, met niet alleen een trackingcode, maar ook de informatie dat het pakket pas op donderdagmiddag aan DPD is overhandigd!
Vrijdag 22 mei heb ik uiteindelijk mijn bestelling mogen ontvangen.
De hoeveelheid gebroken beloften die door het bedrijf en zijn medewerkers worden gedaan zorgen ervoor dat de verwachtingen absoluut niet worden waargemaakt.
De volgende keer bestel ik mijn toner wel ergens anders...








