Beyond Love Reviews 

68
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've order the red teddy bear on the 5th of February for Valentines day gift. It's now the 18th October and the tracking parcel is still in China. Sent several emails and also tried to go on live cha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gf loved it would recommend delivery took 10 days from when I placed the order (Wednesday-Saturday next week) living in Melbourne

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I actually ordered two charm pendants for my wife. I received one last week and it was delicate and beautiful and the Rose box was very very beautiful. Today I received the second pendant and I wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful. I read reviews that they got theirs within 2 weeks and mine took well over 3 weeks. I purchased it from the moment they started advertising for valentines and the late shipment ruin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Gifts that melt your heart ❤️


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(68)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very fast and punctual in delivery

very fast and punctual in delivery, also very nice presentation, I loved it, totally satisfied with the product, I would buy again

24 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you so much for your feedback, we really appreciate it.

Kind regards,
Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from them!

This company sucks and is a complete scam. I never got my order they told me it was “lost in the mail.” They offered to send another but I couldn’t reply to their emails. Do not order anything from here. I cancelled the transaction thru my bank and got my money back.

27 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you for your review.

We are very sorry that the package got lost but unfortunately that happens from time to time. We have no influence on the delivery service.

We are always happy to send a replacement for free and we would have done so without any fuss.

We apologize again for your bad experience.

Kind regards,
Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is awful

This company is awful. I never received my order I placed and paid for express shipping. I can’t get answers on my order. I will never buy again. Now my gift is not here for my boyfriend for Xmas!

14 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hello,

we are very sorry that your order did not get delivered in time.

Unfortunately, there were some delays due to Christmas.

Please contact us and we'll do our best to make it up to you.

Kind regards,
Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the Luxury Bracelet Set "To…

I ordered the Luxury Bracelet Set "To My Man - Straighten Your Crown (Crown Charm Bracelet) for my boyfriend for Xmas and our anniversary.

After purchasing my order, I had realises that I had bumped and selected the wrong colour . I sent an email straifht away after my purchase and i got an email sent back within an hour and the request to change the colour Bracelet I was ment to order had been applied and approved. I was so reeaved after that and I waited for my order to arrive. Within a week and a half the Bracelet came and it was the right colour. I am so glad that I was able to email them and get the colour changed, or I could have just got matching ones for both my boyfriend and I. I had never ordered from Beyond Love website before but I am super happy with my purchase from them. Great quality and exactly like the images on the website with excellent service. I highly recommend

21 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you for your feedback! We appreciate it!

Kind regards,
Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought this gift for my wife of 26…

I bought this gift for my wife of 26 years for Xmas. The rose is beautiful and the necklace is perfect. As it was getting close to Xmas I was worried the order may not arrive in time but when I contacted customer service for an update they assured me it would arrive. And sure enough it did. Thank you Beyond Love. Hope my wife loves it when she opens it on Xmas morning.

14 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi,

thank you for your order and the review. We really appreciate it.

We hope it brings her a lot of joy!

Merry Christmas!

Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased the 2 connected hearts for…

I purchased the 2 connected hearts for my son to give his gf as he doesn’t have a credit card. Initially when I ordered I totally forgot to add names! I quickly emailed support and they said they would happily fix it. When the necklace came in, my son showed me. It is such a cute necklace!! The names are a cute added touch as well. Highly recommend this purchase.

7 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you so much for your purchase and your feedback.

We hope the gift brings a lot of joy!

Kind regards,
Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The perfect gift for that special…

The perfect gift for that special someone in your life loved it my girl loved it thank you guys so much delivery was nice and smooth btw 🙌🏽

6 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hello,

thank you for your kind words, we really appreciate it.

Kind regards,
Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received an update on my…

I have not received an update on my order I think they are a bunch of B.S.

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

we are sorry that you have not received your order yet.

We are happy to look into it for you.

Please be so kind and reach out to our support team on office@beyond-love.com and we will sort this out for you.

We apologize again for any inconvenience caused.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sent out a replacement for FREE

My original necklace for my girlfriend broke. I emailed them and they got back to me as soon as possible, they offered me a full replacement without me having to enter any of my information again. Rest assured they will have your back, and no, this comment is not fake. The team does so much to make it up to the customer. 1000% recommend.

13 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you so much for your feedback.

We are looking forward to having you as a customer again in the future.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beyond Love Earned These Five Stars…

Beyond Love earned my five star rating. I don’t do five star reviews unless I believe in the company. I admit that I had an issue with one item I received. It was too late to reorder, so after submitting a photo showing the error, they graciously gave me a full refund on the item. The shipping time was what I expected (approximately two weeks). They were prompt to respond to my emails and take care of the issue. During my several correspondences with the company they expressed a strong desire to do better in the areas in which they had previously had problems. They were and are diligently working to make quality control, faster shipments and customer service top notch. Any company who admits there is an issue (whether quality, shipping or whatever) and is actively trying to correct it, deserves a great review and future purchases. The items I have purchased (as gifts) are just beautiful and excellent quality. I will be ordering more from them, because all companies have growing pains and as long as they are working to improve, I will support them by being a faithful customer.

6 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you so much for your positive feedback.

We are constantly working to improve our business and are looking forward to your future purchases.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful quality

Awful quality, would not recommend

26 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you for taking the time to write review.

We are sorry that you are not satisfied with the quality of your product, if you wish, we are happy to exchange it or refund your money.

Please contact us here: office@beyond-love.com

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a gift for my love and I…

I ordered a gift for my love and I still have not received it yet! I tried to track my order but it's saying my item is NOT FOUND! I've been waiting for weeks and they HAVE NOT sent a message to me notifying me that my purchase has even been sent! I WOULD LIKE A REFUND; OR MY GIFT SENT WITH A DISCOUNT. I even tried calling and get NO ANSWER IT RESPONSE.

29 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you for your review.

We apologize if your package is late. We have 24h customer service and kindly ask you to write us an email and we will check it immediately.

Here is our email address: office@beyond-love.com

Please don't hesitate to contact us any time!

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE!!!!!!!!!

BEWARE: EVERYTHING YOU ORDER COMES FROM CHINA!!!!! EVERYTHING!!!!don’t let them kid you, they save money this way and chances are you will never receive it! Or it will be stuck in china for weeks!!! They will lie to you and feed you bs!!!!! Save your money order from a reputable place like Amazon etc, this place will say anything to get your money!!! Ps: if you’re ordering as a gift, don’t hold your breath, you better order 2 months ahead of time and maybe you’ll get it in time if ever at at all!! Haha

18 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

we would like to express our gratitude for taking the time to share your thoughts with us.

Upon reviewing your feedback, we understand your concern regarding the order you placed before the weekend. We want to assure you that we are actively working on fulfilling your order, and the package is already en route to your address. In an effort to expedite the process and provide you with the product as soon as possible, we sourced it directly from one of our trusted producers. We apologize for the inconvenience caused due to the product being temporarily out of stock, but we made sure to arrange a faster delivery option for you. As a gesture of goodwill, we also applied a discount to your purchase to make up for any misunderstanding.

While we value all feedback, we kindly request that you refrain from making any accusations without substantiated evidence. We are committed to ensuring a positive experience for all our customers, and rest assured, we are doing everything we can to resolve this matter promptly.

We sincerely hope that the gift for your wife will bring joy and delight once it arrives. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our customer support team.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They won't refund me

I canceled my order when I discovered I wasn't getting my item I ordered on time..i never got the item and they won't refund me

4 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi Patty,

thank you for your review.

As we described a couple of times already, you did not get the package because you canceled the order and the money was refunded promptly, which was confirmed by your account.

We apologize if this has caused any inconvenience.

If you have any other questions concerning this matter, please contact us any time or your bank.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Want someone to get in touch with me.

Want someone to get in touch with me.
Son is in a VA hospital and not able to move. Bracket broke in 24 hours.
Very disappointing to him and his mother.
I would like some response to this issue. 527 435 5423

16 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you for your review.

We are sorry that the bracket broke and are more than happy to replace it for you for free.

Please send us a message to office@beyond-love.com and we will handle it as soon as possible.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Why do they claim you can pay by PayPal…

Why do they claim you can pay by PayPal and Apple Pay on their adverts and website, then upon checkout it has to be credit card, this is normally a red flag of a scam…

21 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

we apologize for the confusion.

We are working with Paypal right now to offer it as a payment method as soon as possible, that is why it is displayed already.

We also offer a variety of other payment methods, not only credit card.

We are sorry if this was in any way misleading you.

We hope to welcome you as a happy customer soon!

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buying from here and I must…

First time buying from here and I must say at first I was skeptical but I went ahead and ordered a necklace that came with a matching bracelet for my boyfriend and I can’t put into words how beautiful they are. I love them and so does he! I’ll definitely be buying from here again! Also took 8 working days to arrive! Thank you.

4 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

thank you so much for your order and your kind words. We really appreciate it.

Kind regards,

Beyond Love

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This was a scam I never got what I…

This was a scam I never got what I order y’all just take people’s money 🤬🤬🤬 what a joke

17 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Love

Antwoord van Beyond Love

Hi there,

we apologize if you have not received your product yet.

Unfortunately, sometimes it takes a bit longer to be delivered.

We are happy to help you out in any way we can.

Please contact us on office@beyond-love.com and we will make sure you receive your package as soon as possible.

Kind regards,

Beyond Love – Customer Management

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer