bkado.nl Reviews 37

TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Het duurde iets langer dan ik had gehoopt. Heb ze een mail gestuurd en gelijk een reactie terug gehad. Volgende dag geleverd! Zodra ik de doos had geopend was ik helemaal verliefd!! Zo netjes en zorgv... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bestelde de zwarte pyama voor mijn mete- kindje met mijn en zijn initialen erop gedrukt. Zeer mooi gedaan!! Is een superleuk kadootje😍 Klantenservice reageert ook snel en vriendelijk op vragen of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

We hadden de naam van onze kleinzoon in hout laten uitsnijden. De naam is goed gelukt, maar jammer dat deze niet geverfd is. Wat tegenviel was dat de plank waaruit de naam was gesneden, geen mooie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mijn kleindochter werd op woensdag geboren en donderdagmorgen heb ik het konijn met naam en geboortedatum besteld. Heel vriendelijk contact met de eigenaresse van het bedrijf en op vrijdag werd het mo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Geschreven door het bedrijf

Wij verkopen de mooiste knuffels🥰 Al onze knuffels kunnen worden gepersonaliseerd met naam, geboortedatum. Leuk om te geven🎁 én om te krijgen!💝 Onze knuffels zijn mooi, zacht en betrouwbaar én getest op veiligheid! CE gekeurd. De liefste knuffels!❤️


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

37 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super ervaring

Super ervaring met bkado.nl! De webshop is overzichtelijk en het bestellen ging snel en makkelijk. Er is een ruime keuze aan leuke, originele cadeaus ideaal als je iets bijzonders zoekt.

De levering was vlot en netjes verpakt. Je merkt dat er echt aandacht wordt besteed aan zowel het product als de service eromheen. Ook de communicatie was top: duidelijke updates over mijn bestelling en snel antwoord op mijn vragen.

Ik kom hier zeker vaker terug. Een aanrader als je op zoek bent naar een origineel en mooi verpakt cadeau!

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nieuwe klant 👌🏼

Ik bestelde een houten letter naam als geboorte geschenk. Omdat het even duurde ging ik de reviews gaan opzoeken en zag dat ze niet echt positief waren. Hierop nam ik zelf contact op met Roxanne, die mij verzekerde dat alles in orde was. De dag nadien werd het inderdaad netjes opgestuurd en kwam het ook effectief toe.

Het ligt misschien in de maatschappij waarin we nu leven dat we alles altijd direct verwachten en waardoor we vergeten dat achter websites ook gewone mensen zitten die het beste van zichzelf geven om ons blij te maken. Ik kan alleen maar zeggen dat we soms gewoon wat meer geduld en vertrouwen moeten hebben!

Ik zal allezins opnieuw bestellen en in de toekomst ook rekening houden dat wat we vandaag bestellen bij kleinere handelaars morgen niet bij ons kan zijn!

Doe zo door Roxanne &co jullie hebben er allezins een nieuwe klant bij ☺️

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo bkado.nl

Antwoord van bkado.nl

Hi Alexandra,

Wat een prachtige review! 😊 Bedankt voor de mooie woorden en het begrip voor ons proces. Het is geweldig om te lezen dat het je opvalt dat wij als klein bedrijf écht alles zelf doen – van het ontwerpen tot het zorgvuldig inpakken van elk cadeau. Dat kan inderdaad soms wat meer tijd kosten, maar we steken veel liefde en zorg in elk pakketje om het helemaal perfect te maken.

Jouw geduld en vertrouwen betekenen veel voor ons, en we zijn super blij met jou als nieuwe klant! 💕 Dankjewel en tot snel!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestel hier niet

Bestel hier niet, oplichting.
Wij hebben een dure tas besteld en een borstel met naam. Nooit ontvangen!

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo bkado.nl

Antwoord van bkado.nl

Hi Angel,

Bij ons wordt absoluut niemand opgelicht; we zorgen er altijd voor dat alle bestellingen netjes worden verzonden. Het is natuurlijk heel vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen.

Ik heb even in onze mailbox gekeken, maar helaas geen e-mail van je gevonden hierover. Zou je contact op kunnen nemen via info@bkado.nl? Dan kijken we het graag direct voor je na en lossen we het op.

Met vriendelijke groet,
Roxanne | Bkado

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BESTEL HIER NIET!!!

Ik heb een houtennaam besteld van 60 cm. Wanneer je de naam op de website aangeeft met de door jou gekozen lettertype, krijg je een voorbeeld te zien hoe die uiteindelijk geleverd zal worden. Dit wordt dan een "rechte" naam. Dus niet cursief. Verder krijg je instructies mee hoe je het met een mal kan plaatsen op de muur.

Nu heb ik mijn bestelling ontvangen en de instructies gevolgd. De letters hebben ze helaas cursief uitgeprint in de mal, waardoor ik nu geen rechte maar schuine houtennaam heb op de muur.

Ik heb netjes een mail verstuurd hierover. Ik heb aangegeven dat de letters cursief zijn uitgeprint door hun en ik dit nu heb geplakt op de muur. Vervolgens heb ik gevraagd dat indien ik dit wil corrigeren, en de letters zouden breken, of ik een nieuwe kan krijgen. Tenslotte hebben hun 1) niet de gewenste vorm 2) niet de gewenste grootte en 3) verkeerd uitgeprinte mal verstuurd. 😅

Ze hebben aangegeven dat ze idd de letters schuin hebben gemaakt, omdat het anders te klein zou worden en zij de 60 cm houtennaam dus niet kunnen leveren als op de voorbeeld die je wel ziet op de website wanneer je deze besteld. Om het 60 cm te maken hebben zij dus zomaar de letters cursief gemaakt. Dit was btw alsnog niet 60 cm maar 55 cm. Er zijn verschillende opties waar je uit kan kiezen als je een bestelling plaatst. Je hebt 40 cm 50 cm 60 cm etc. Je betaalt een meerprijs voor een grotere naam.

Als jullie deze niet kunnen leveren op de manier als deze besteld wordt door de klant, en jullie komen daarna niet met een oplossing, is dit letterlijk bedrog.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Lekker makkelijk op de klant afschuiven. Jullie hebben niet geleverd waar ik voor betaald heb!
Wat een onproffesionele zooi 😅

13 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo bkado.nl

Antwoord van bkado.nl

Beste Merve Altintas,

We hebben diverse e-mail wisselingen gehad. Uiteindelijk hebben wij ons best gedaan om de naam zo groot mogelijk uit de plaat te halen voor jou. De hoogte van de naam is afhankelijk van het aantal letters wat je gebruikt maar maximaal de helft van de breedte, dus een naam van 60cm breed is maximaal 30cm hoog.

Dat jij vervolgens de naam verkeerd monteert kunnen wij niets aan doen. Ik vind het jammer dat je ons overal slechte reviews geeft met een dreigende toon erin ondanks dat wij een correct product hebben geleverd.

Ik wil je vragen niet meer bij ons te bestellen, dit omdat we, op geen enkele manier, jou tevreden hebben/hadden/kunnen stellen.

We hopen dat je alsnog veel plezier beleeft aan de houten naam.

Tim

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leuke knuffel

Leuke knuffel besteld met naam voor mijn kleindochter. Ziet er echt heel leuk uit en ook nog eens in een voile zak verpakt zodat je het leuk cadeau kan geven. Ik ben helemaal tevreden.

9 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een ongelofelijke slechte bedrijf…

Wat een ongelofelijke slechte bedrijf zeg.
Staat bij post.nl dat het geleverd moet worden...en hun geven aangeleverd te hebben en dat het afgeleverd is.
Ik heb die link niet die hun hebben en dan geven ze gewoon niet thuis ja het is bij u bezorgd. Er is niks bezorgd dus ik wil me geld terug. Na ik krijg dus niks terug want ze hebben dus liever dat je hun naam slecht neer zet .
Prima zal never nooit meer iets bij jullie bestellen en raad dat zeker ook nooit iemand aan.
Heb alle bewijzen dat er nooit een pakket geleverd is

30 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo bkado.nl

Antwoord van bkado.nl

Hi Annie,

Je vergeet even bij dit verhaal te vertellen dat je tot 86 dagen na de afleverdatum hebt gewacht om contact met ons op te nemen dat je pakket kwijt is. Dit tijdvenster overschrijdt ruim de periode die we normaal hanteren voor het melden en oplossen van bezorgproblemen.

Ons systeem heeft de trackinginformatie verstuurd, welke ook aan jouw bestelling is gekoppeld. Het is dus niet correct dat je geen tracking hebt ontvangen; deze is namelijk op 31 augustus om 9:38 naar je gemaild.

Het is spijtig dat je ons de schuld geeft. Als je eerder had gemeld dat je niets had ontvangen, hadden we actie kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Roxanne | Bkado

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

leuke producten

Ik heb onlangs bij Bkado een superlief cadeautje gekocht voor een kleintje. Alles ging vlot, van bestellen tot levering. Echt blij met mijn aankoop en de manier waarop Bkado alles heeft afgehandeld. Zeker een aanrader voor wie iets moois zoekt voor baby’s!

1 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 bekers besteld

2 bekers besteld. 1 doosje was leeg. Netjes contact opgenomen met de klantenservice maar ze gaven aan dat ze altijd de doosjes checken en dat dit niet waar kon zijn. Ze konden echter mij niet vertellen dat dat bij deze bestelling ook zo was en gaven aan dat ik dus aan het liegen was. Voor €17,95!! Wat een grap! Na reactie van mij nooit meer iets gehoord. Onprofessioneel in het kwadraat.

25 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

bkado.nl , dat is goed en snel !

Ik had twee pyamaatjes besteld maar er was iets mis gegaan met de namen. Zonder discussie hebben ze het hersteld. Super opgelost en een grote aanrader om hier te bestellen. Ik in ieder geval.....ik wel weer !!!

10 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een aanrader als kraamcadeau met de naam van de baby

Mijn kleindochter werd op woensdag geboren en donderdagmorgen heb ik het konijn met naam en geboortedatum besteld. Heel vriendelijk contact met de eigenaresse van het bedrijf en op vrijdag werd het mooie konijn al bezorgd. Heel leuk verpakt en een leuke verrassing voor de kersverse papa en mama. Een aanrader als kraamcadeau!

19 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prima service

Prima service! Snel in huis en netjes verpakt. Onze kinderen zijn heel erg gelukkig. Aanrader

10 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Remko

Fijne website. Het knuffels is leuk en van goede kwaliteit. dus heel tevreden!

2 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (37 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer