We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First weird thing about this shop, you place your order but you can't pay. I've received a confirmation where the shipping costs where still listed as from 3.9€. This same mail says literally " Ma... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This online shop had a solid selection of hookahs and accessories. I tried the Element Moroz tobacco, which had a strong, icy mint hit—just what I was looking for! The only thing I’d improve is their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have made two purchases from this company. The first was for tobacco, and the most recent was for a limited edition Maklaud model. Those who enjoy hookahs are aware that this brand has recently rele... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed an order for a Unionhookah and some Blackburn tobacco through blackSHISHA. The process was straightforward, and the delivery was timely. The products arrived in two different parcels, for saf... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Shisha winkel

Geschreven door het bedrijf

blackSHISHA: Your Premier Source for Wholesale Shisha Products. blackSHISHA is a highly regarded supplier and manufacturer of authentic hookahs and accessories at wholesale prices. With over 15 years of industry expertise, our dedicated team caters to customers in Europe, the UK, Australia, Canada, the USA, and Hong Kong. Specializing in the manufacturing and trading of shishas and accessories, we proudly serve retail and wholesale entities, as well as hookah bars and shisha lounges. Our commitment to customer satisfaction is evident through our convenient payment options and cost-effective shipping methods. Choose blackSHISHA as your trusted partner for premium shisha supplies and customized products that meet your specific requirements. Discover exceptional service and competitive prices by joining us today.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

25 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first order from this shop was a…

My first order from this shop was a complete win, and I couldn’t be happier with the experience. I chose the Maklaud Minotaur Barratrumm, and it truly exceeded every expectation. From the moment I unboxed it, the artistry and attention to detail were breathtaking—the intricate design, flawless finish, and solid, premium feel make it clear this isn’t just a hookah, it’s a masterpiece. As a serious collector, I’ve seen plenty of impressive pieces, but this one is in a league of its own. It’s both functional and a statement piece, something that commands admiration whether in use or on display. Yes, it’s a significant investment, but for the craftsmanship, quality, and joy it brings, it’s worth every penny. For collectors or anyone who values the finer things, the Maklaud Minotaur Barratrumm is an absolute must-have—you won’t regret it.

26 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First weird thing about this shop

First weird thing about this shop, you place your order but you can't pay. I've received a confirmation where the shipping costs where still listed as from 3.9€. This same mail says literally
"
Make coffee ☕ Our customer service will contact you shortly to confirm the order and calculate shipping."

I have waited a few days, contacted them, no response ever came back. Doesn't seem serious but rather a timewaste to me. I don't see how the shop is scamming anyone but they aren't charging nor deliviering either.

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello! We are sorry that your order in our store caused you negative emotions. Our managers always contact customers about orders. Perhaps some technical problem arose and your order was missed due to a misunderstanding. Please contact us using the contacts listed on the website, be sure to include your order number in the message.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you love Darkside tobacco

If you love Darkside tobacco, this is the place to stock up. I grabbed several flavors at some really good discounted prices, and the rich, bold hits lived up to all the hype. Plus, shipping was quick and hassle-free!

12 juni 2024
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello! Thank you for your positive feedback. We will be glad to receive your new orders.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with blackSHISHA was…

My experience with blackSHISHA was fantastic. I ordered the Musthave Pinkman, and the citrusy punch was exactly what I needed. On top of that, their quick delivery and super responsive customer service made the whole process a breeze. Highly recommend!

4 januari 2025
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello! Thank you for your positive feedback. We will be glad to receive your new orders.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This online shop had a solid selection…

This online shop had a solid selection of hookahs and accessories. I tried the Element Moroz tobacco, which had a strong, icy mint hit—just what I was looking for! The only thing I’d improve is their international shipping speed; it could be a bit faster.

24 december 2024
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello! Thank you for your positive feedback. We will be glad to receive your new orders.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I stumbled upon blackSHISHA while…

I stumbled upon blackSHISHA while searching for a solid place to grab premium tobacco, and I have to say, I’m beyond pleased. Their Darkside Supernova arrived in well-secured packaging, and the flavor was even more intense than I expected. Definitely a great find!

3 december 2024
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello! Thank you for your positive feedback. We will be glad to receive your new orders.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All the positive comments and ratings…

All the positive comments and ratings are fake, this website is a scam don’t order from it I didn’t receive my order and they don’t answer and didn’t refund me be careful guys

31 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello, we have read your review. Unfortunately, you didn't provide any details so that we could identify your order and help us understand the situation if there was indeed some delay with your order. In that case we have to express our doubts about the reality of your order. If the order did take place, please provide details so that we can deal with the situation. Otherwise, we will consider this feedback as a manifestation of unfair competition.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete idiots

Complete idiots. I ordered hookah and was waitting for delivery price because its not provided at the end of purchase. 21th century did not reach Moldova yet 🙂 . Next day i received delivery offer it was to high and i said i cancle order. Idiot from costumer service was so disapointet that wrote me . NEXT TIME DONT GO TO OUR WEBSITE ANT DONT MAKE ORDERS YOU WASTE OUR TIME. How do you like that ?

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello! We are sorry that the order in our store caused you negative emotions. However, we want to emphasize that your dissatisfaction with the cost of delivery, which you stated to our manager is unfounded. On our site when ordering there is always a reminder that the cost of delivery is calculated individually for each order. And you saw this warning when you made the order. We also want to point out that the use of the word “idiot” we consider absolutely inappropriate not only in reviews about the company, but in general in the speech of well-mannered people. And in conclusion, we would like to add that your words about Moldova are nothing but an insult on nationality, which is also unacceptable in modern civilized society.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve ordered from blackSHISHA twice…

I’ve ordered from blackSHISHA twice now, and both experiences were fantastic. I advise everyone to place order and contact them first, because they have offices in different countries, and various shipping and pricing options, which better to discuss in advance, for your own safety. After we agreed on all the terms for My first order, it was for Musthave tobacco, which arrived fresh and well-packaged as per my approval. Recently, I decided to splurge on a limited edition Maklaud hookah. For those who know, this brand releases limited models that are extremely hard to find. I’m still amazed at how blackSHISHA managed to secure one for me. The ordering process was smooth, and the delivery was faster than expected. The hookah itself is a masterpiece – every detail speaks of quality and craftsmanship. I’m beyond satisfied with my purchase and will continue to shop at blackSHISHA for all my hookah needs.

11 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a hookah and some darkside…

I ordered a hookah and some darkside tobacco from blackSHISHA. The delivery was prompt, and the products matched the description. The hookah functions as expected, and the quality is satisfactory. The service was professional, and I did not experience any major problems during the transaction.

7 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with blachSHISHA was…

My experience with blachSHISHA was satisfactory. The Alpha Hookah Bowls I ordered arrived promptly, and the price was reasonable for the original quality provided. The staff was polite and provided assistance when needed. Overall, the transaction was smooth, and the product quality met my standards.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sent the wrong item

Liked the approach by their manager. Had an good conversation with him about my problem. He explained everything. Every company can get to screw up sometimes, but in my eyes it is much more important how they get out of the situation. It was just done all right and definitely saved me as a customer for BlackSHISHA.

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed an order for a Unionhookah and…

I placed an order for a Unionhookah and some Blackburn tobacco through blackSHISHA. The process was straightforward, and the delivery was timely. The products arrived in two different parcels, for safety. It was not described on the website, but they explained me everything in chat, and it is reasonable. It was no issues regarding quality. The hookah functions well and meets my expectations. I would consider purchasing from blackSHISHA again in the future.

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam - ordered goods dont arrive, no comunication, no refund, AVOID - scam... They shipped goods from Russia and its missing already 5months. No refund, no tracking - nothing. They will contact you only until the money will be received... IT IS SCAM - dont waste money and time. REALLY AVOID

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello, we are sorry that the order in our company caused you negative emotions. Please contact the support service of the store by the contacts indicated on the website. Please specify the order number in your message, we will definitely clarify the situation and try to help you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a very shady company

This is a very shady company. First of all the displayed price of their shisha tobacco changes drastically when you select an item in your basket. It seems the displayed price is only for wholesale [Red Flag 1].

When you proceed with check out, no matter the payment option you select there is no payment performed and you sit there wondering [Red Flag 2]

Next day someone (?) sends you on WhatsApp (!!) regarding your order and requests 50€ shipping costs, when at the moment of the order the displayed shipping cost was 3.9€. He then proceeds to tell you to add more stuff to your order for a discount [Red Flag 3].

All in all, just STAY AWAY!

5 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Hello, we are sorry that working with our company has caused you negative emotions, however, we kindly ask you not to mislead the visitors of Trustpilot. Firstly, in the card of each product is indicated both wholesale and retail price. It is also stated that the wholesale price is provided for purchases from 100 units of goods. Secondly, there is no payment system on the site, when placing an order, the customer receives an email notification that a manager will contact him. Payment is made through managers. What surprised you is unclear to us. Third, the cost of delivery is specified FROM 3.9 euros. This is the minimum cost of delivery. The total amount is calculated individually for each order. Fourth, our managers always try to make the order as favorable as possible for the customer. That's why you were offered to add the item to the order, so that you get a discount. Is this a bad thing? On the contrary, it is an additional care about the customer. We are sorry that the order upset you. However, we point out that you are misleading other people with your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am happy to report that the shisha I…

I am happy to report that the shisha I bought met all the expectations set by the website's description and photos. After testing it with a large group, I can confidently say that it was a great experience. Overall, I am very satisfied with my purchase.

15 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Thank you very much! We are very glad that you enjoyed ordering from us. We hope for further mutually beneficial cooperation. We really appreciate your high rating. Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have made two purchases from this…

I have made two purchases from this company. The first was for tobacco, and the most recent was for a limited edition Maklaud model. Those who enjoy hookahs are aware that this brand has recently released limited edition models that are challenging to acquire. I am unsure of how they managed it, but I received my hookah promptly and without any issues during delivery.

24 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Thank you very much! We are very glad that you enjoyed ordering from us. We hope for further mutually beneficial cooperation. We really appreciate your high rating. Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Anything you want can be bought here

Anything you want can be bought here. I am always sure of the quality and price. Managers are always very polite and competent, even with nerds like me

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Thank you very much! We are very glad that you enjoyed ordering from us. We hope for further mutually beneficial cooperation. We really appreciate your high rating. Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered for the first time and…

I ordered for the first time and worried that payment should be made in advance, but everything went perfectly. Manager texted very fast and clarified the procedure of payment and shipping. Also he advised me to try a new HLGN tobacco flavor. I took it and didn't regret. Thank you so much! Order was shipped quickly with a tracking number. I’m absolutely satisfied.

30 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo blackSHISHA

Antwoord van blackSHISHA

Thank you very much! We are very glad that you enjoyed ordering from us. We hope for further mutually beneficial cooperation. We really appreciate your high rating. Have a nice day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer