Blackstar Warranties Reviews 

187
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Took a bit longer than I expected but we got there in the end, After the garage assessed and found the issue, then the warranty wanted details of the cause and a picture of the evidence, they paid in... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blackstar warranties were very helpful and Chris your representative kept me informed and you settled the invoice swiftly. Many thanks.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE BLACKSTARE UNDER ANY CONDITIONS AS THEY DO NOT PAY OUT FOR ITEMS COVERED. If I could leave a negative review I would. Had a fault with my car was advised by Blackstar to take car t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Our car has had problems right from buying it, still has now garage says it’s sorted and it not…. Air con been filled so many times and still doesn’t work burning smell fro the engine, and still maki... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

187 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 47% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(187)

39 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Faultless service from start to finish

Faultless service from start to finish. Really easy process to follow and ensured a speedy resolution and repairs. Good company to deal with

28 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Leon for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brill company

Brill company. One call and they sorted out my car repair. Very professional and easy to deal with. Would recommend and will renew my warranty with them.

27 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Sara for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Claim approved

Had a problem with my car, made a claim, they authorised the claim and paid the garage. No hassle at all. Good company to deal with

27 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Mike for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company and would recommend

Great company and would recommend. Had an issue with my car and called the claims line, they arranged for my car to go the same day to Kwik Fit and I then got a call saying car was repaired. Returned and picked up car. Great service from Blackstar Warranties and thank you Kwik Fit for fixing my car

27 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Simon for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star Blackstar Warranties

Would highly recommend. Great service and lovely company to deal with. Car broke down and when I found out what the issue was I phoned Blackstar Warranties they told me to send in my diagnostic which I did and they immediately approved the claim. The repairer was paid out immediately and there was no quibbles or issues. Lovely company to deal with and gives you the peace on mind that the warranty is there and will pay out.

23 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Leon for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top warranty

Excellent service, did as they promised and repaired my car. Would recommend and would buy again

22 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Jason for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Blackstar Warranties

Car broke down due to issue with gearbox. Just had the repair approved and paid by Blackstar Warranties. Fabulous service and they didn’t try and argue the cost of the repair. They accepted the quote from my garage and paid it. Breath of fresh air to deal with. Thank you so much. Would recommend.

22 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Jo for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

15 minute approval!

Got an existing warranty that was supplied with the car. Had an issue with the car starting from cold so took it to my local garage who diagnosed it as a starter motor fault. As I got the warranty free with my car I did not expect it to cover anything. I called the claims line and said I had an issue and they asked me to send over the diagnostic which I did and they approved the claim within 15 minutes and authorised the repair. They paid the repairer straight away and before the car was collected by me.
Thank you Blackstar warranties great service and great product would definitely recommend.

22 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Steve for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Say away from this company!!

This company is just a scam and you don't want to go anywhere near them. I got a 6 month warranty from them after purchasing a ford fiesta. Within a month my water pump went. They said they would not cover due to wear and tear. The car have 30k miles on it. After another month I had a mis-firing piston, which once again they never covered under the warranty. Basically they don't cover anything or will blame wear and tear. You also can't have any work done while waiting for them to get back to you if they would cover it. Each time I had to chase them after waiting a week. Really disgusting company and don't buy any car from a dealer that gives out this warranty. It's not covered for nothing.

21 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Jamie
I am sorry that you were unhappy with the service received and that we were unable to provide coverage at this time. All of the items that are covered under your policy are listed within your warranty booklet and we must adhere to the terms and conditions.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super warranty

Had a 12 month gold warranty and after 11 months we could hear a creaking/banging from the front of the vehicle whilst we were driving. Called Blackstar Warranties. The help desk was brilliant and very assistful. They said I could either take my car to any vat registered garage or I could use one of their approved repair centres. I opted to use my own mechanic who I have trusted for many years. The vehicle required a replacement steering rack. An estimate was sent through to Blackstar and the claim was approved within under 2 hours. The garage repaired my car and Blackstar paid the garage direct before I had even collected the vehicle. Great company and will be renewing my warranty with them when it runs out next month

21 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Joanne for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would ngoldever ever go with them again…

I would never ever go with them again and only did so because it came with the car when I bought it.
When I tried to claim for my air suspension on my Mercedes because the air bag was punctured..they said read the small print.
Suspension leg was covers but not the air bag..
And it was supposed to be gold cover..disgracefull
I would not recommend or ever go with them again.
One angry motorist.l

15 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Mr Hague
I am sorry that you were unhappy with the service received and that we were unable to provide coverage at this time. All of the items that are covered under your policy are listed within your warranty booklet and we must adhere to the terms and conditions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warranty not registered

I purchased a car from manor Oak Car Sales and told it had a 90 day guarantee through Blackstar Warranties 0203 146 8732. I was issued with brochures and order receipts etc. On getting the car home there was a gearbox issue and we were told to get the car fixed and send the invoice to them which the garage did The problem was the warranty is invalid and never registered. The garage was never paid and I had to pick up the cost.

I made Blackstar aware of the scam and apart from supposedly making a call they have done nothing to question this practice of fictitious scam warranties. In short they are facilitating the scam by not removing the dealer form their dealer list. They appear happy from the numerous calls I made to warn them.

This is another example of greed over possible loss of life through dangerous cars with no cover or comeback.

Any dealer offering a Blackstar warranty DO NOT TAKE THE CAR UNTILL YOU HAVE EVIDENCE OF ITS REGISTRATION.

This is a scandal of cars being sold fraudulently. Be forewarned, Oakland Car Sales and Blackstar Warranties do not care about the client or their safety. A professional business would investigate this and dis associate themselves from rogue car dealers.

15 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Mr Reed
Thank you for your review. We are sorry that the supplying dealership had not registered a warranty with us but in such a situation we are unable to provide any warranty services as you were not registered as a customer.
Blackstar Warranties

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Blackstar company is a big fraudsters

Blackstar company is a big fraudsters. I bought a car from a dealership called S Cars in Oldham, after two weeks, bcos I have not bn driving out due to the lockdown. I went out with the car within 20 miles within 2 weeks of purchase, the car starts a knocking noise, I called the dealership, they told me to call blackstar for repairs, at first I was told my car was not listed among there warranty list, reporting back to dealers, they now maneuvering my car into the system. I got a welcome email. I should take the car to any Vat registered car mechanic. I took it three different workshops on my cost for the diagnostic. They refused to accept the repairs, saying they needed the 'caused of the fault" how can I know the cause? Took it to Land Rover direct, paid again for another expensive diagnostic test again, they said I should provide the cause of the fault which cost hundreds of pounds. I was bn advice to return the car to the dealership, bcos they spoke with Blackstar warranties, they said they can only pay £500 for any repairs. I asked myself why are they doing this?
I now tried to put the case through court claims for selling me unsatisfactory car. On that process the S Car (Dealership) now agreed to repair the car, they finally change the gear box, which cost around thousand pounds plus. They kept me without car weeks without no courtesy car. I was taking the children and going to work with taxi daily.
Now am demanding what was the "Cause of the Fault) and payment for my expensive. They have refused to reply to my complaints and no reason given for the caused of the fault after repairs.
They're doggie and liar's.
I am pursuing a law suit against them.
I spent money for three diagnostic, loss of jobs, stressed and expensive on taxi during all this process. I regretted buying car from S Car Oldham and the imposed Blackstar warranties company.

2 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Prince Dlaw
We are sorry to read that you were unhappy with the service received. Your warranty terms and conditions stipulate that in order to provide coverage we need to ascertain the cause of the fault. As this was not forthcoming the vehicle was returned to the supplying dealership for you to deal with them.
Apologies we were unable to assist on this occasion

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Had a warranty provided to me from this company. We needed to make a claim. Phoned the help desk and was asked to provide a diagnostics from any garage I chose for the issue with the car. I emailed everything through to them and they authorised them repair within 24 hours and paid for the repair before I collected car. Really happy with the service and would recommend

17 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Stu for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute joke

Absolute joke, have had a claim in now for well over a month 6 + weeks been calling almost daily with the same response someone will call you back, the claims team are looking at it, nobody ever phones back, have just tried calling again now not sure if line is disconnected or down 3 beeps call ends!!! Have had to pay out of our own pocket for the work doing to have the car working as key workers we need a car. Only got the car in back end of November. Terrible service, going to start billing them for our wasted time having too call and chase this up. No one every phones you back no emails nothing. Very disappointed.

15 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Bethany
We are sorry that you were unhappy with the experience received from Blackstar Warranties. We are unable to identify who you are from your email so please feel free to emails claims@blackstarwarranties.co.uk and we will look in to your complaint.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a load of **** when u get a new…

What a load of **** when u get a new car check the warranty is not blackstar as it is a big con rude staff when u phone get you to jump through hoops and then say no we don’t cover that . Had three different issues and they did not pay out on any so be aware BE WARNED BE WARNED BE WARNED DO NOT TOUCH IS SO CALLED COMPANY

19 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Sirs
We are sorry that you were unhappy with the experience received from Blackstar Warranties. We are unable to identify who you are from your email so please feel free to emails claims@blackstarwarranties.co.uk and we will look in to your complaint.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a load of rubbish

This company is a load of rubbish. Staff are rude and incompetent, they will find any reason not to pay out. Do not waste your time with these scammers, If I could leave minus stars I would.

28 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Sirs
We are sorry that you were unhappy with the experience received from Blackstar Warranties. We are unable to identify who you are from your email so please feel free to emails claims@blackstarwarranties.co.uk and we will look in to your complaint.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

worthless warranty couldn't find me a…

worthless warranty couldn't find me a garage in my area told me to find one then questioned every aspect of the quote my garage refused to deal with them i got NOTHING and the car salesmen couldn't give a monkeys

1 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Sirs
We are sorry that you were unhappy with the experience received from Blackstar Warranties. We are unable to identify who you are from your email so please feel free to email claims@blackstarwarranties.co.uk and we will look in to your complaint.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used this company with my wife's car…

Used this company with my wife's car fortunately didn't have to claim so was still sceptical whether it would pay out. 8 months down the line I got a 12 month GOLD with my 2013 BMW 318d. Quite shockingly had a problem with it within the first 2 months of ownership with the injectors. I booked the car in with a local garage I trust and by the end of the week Blackstar had confirm coverage and paid out so I could be back in the car for the weekend!! Result!! I'm always slightly cautious when it comes to warranty companies as I'd had problems with a very famous motoring presenters company!

31 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Thank you Roger for taking the time to leave a review, we are pleased you had a positive experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam had the best warranty…

Absolute scam had the best warranty they offer and wouldn’t fix a thing just filled me with a load of rubbish conning people out of money

3 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Blackstar Warranties

Antwoord van Blackstar Warranties

Dear Sirs
We are sorry that you were unhappy with the experience received from Blackstar Warranties. We are unable to identify who you are from your email so please feel free to email claims@blackstarwarranties.co.uk and we will look in to your complaint.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer