We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In INDIA after PROG Act (Promotion and Regulation of Online Gaming Act) had passed . INDIA has stopped the deposits and withdrawals in the betting and Casino apps then. How can one withdraw the a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I will start with recent one. 25515 INR has been confiscated from my account and balance showing zero. When I am asking reasons, they all mentioning Rule 10.3 and some incorrect balance settlem... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bluechip is good site with lots of bonus no deposit bonus for vip is super just need to opt in twice a month no deposit bonus of 3000rs 15fb in aviator just wager it and withdraw in few hours. All kin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just a scam. Literally. I had 2.7k USD. They sent an email today: We regret to inform you that your account with BlueChip Casino has been blocked due to suspected fraudulent activity. This action... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

BlueChip is more than just a gaming website. It’s a space filled with vibes of fun, thrill, and reliability at the same time. We focus not only on the diverse game selection but all those things below and above — MORE perks for your convenience: handy tools, fresh tech solutions, and new casino features — MORE fun with bonuses and special offers, discounts, events, and challenges — MORE safety with high-quality data protection on dedicated servers We’re here to break down old stereotypes about online casinos and build a new healthy community of open-minded, active, and responsible gamers that take more from their pastime.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

211 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice casino blue chip

Nice casino blue chip
I am join 5 years
Nice support staff
Thenk u blue chip

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Rohan Prajapati,

Thank you so much for your kind review and for being with us for 5 years! We truly appreciate your loyalty and support. Our team is very happy to hear that you enjoy our service. We look forward to giving you the best gaming experience for many more years.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best website better gaming and fastest…

Best website better gaming and fastest withdrawal.customer service too good . Quick response quick solution of any problem occurred
Gaming providers really appreciated

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear sayyad raju,

Thank you so much for your amazing feedback!

We’re thrilled to hear that you’re enjoying the gaming experience, fast withdrawals, and our customer service support. Your appreciation for our quick responses and problem-solving means a lot to us.

We’re also glad you’re enjoying our gaming providers — we always aim to bring the best entertainment to our players. Thank you for your trust and support.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In INDIA after PROG Act (Promotion and…

In INDIA after PROG Act (Promotion and Regulation of Online Gaming Act) had passed . INDIA has stopped the deposits and withdrawals in the betting and Casino apps then. How can one withdraw the amount from this Bluechip casino app

Bluechip Casino is an unofficial app in INDIA.
My friend has 1.5Lakh amount how can he withdraw now. He is from TELANGANA STATE.
IN TELANGANA STATE very strict rules are there for casino and Gambling apps

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bluechip is good site with lots of…

Bluechip is good site with lots of bonus no deposit bonus for vip is super just need to opt in twice a month no deposit bonus of 3000rs 15fb in aviator just wager it and withdraw in few hours. All kinds of games 😉

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Detchum Basumatary,

Thank you for your great feedback! We're glad to hear you're enjoying Bluechip. We’ll keep working to bring you even more games and rewards. Happy gaming! 😉

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My account was blocked since 5months

My name is sujal khatri, bluechip casino is fake gaming platform
I won 1000inr and i withdraw it and suddenly my account was blocked
They not inform me
Please unblock my account i really veey poor guyy
My account was blocked since 5months

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Sujal Khatri,

We understand how upsetting this situation may feel, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

After a thorough review, your account was restricted due to violations of our Terms & Conditions, specifically rules 3.3 and 10.1, related to account duplication and activities that conflict with our policies. These rules are in place to ensure a safe and fair environment for all players.

Please note that account restrictions are never applied lightly, and every case is carefully reviewed by the relevant team before a final decision is made.

We sincerely regret any frustration this situation has caused and appreciate your understanding.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Deposit not received

I did a deposit of 20000 inr on upi fast link they provided i am still waiting for deposit there is no update from their side bad experience i am vip member

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear rebin renny,

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

We’ve checked your transaction, and we can confirm that your deposit of INR 20,000 has already been successfully credited to your account.

As a valued VIP member, your experience is very important to us. We apologize for previous inconvenience.

Wishing you the best of luck and happy gaming!

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Biggest fraud here ,they blocked your…

Biggest fraud here ,they blocked your account when start winning

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear ravi karki,

We’re sorry to hear about your experience and understand why this situation may feel concerning.

Please note that account restrictions are never applied due to winning activity. In your case, the limitation was related to our Terms and Conditions (section 3.3), which allows only one account per person, household, and related credentials. When multiple or duplicate accounts are detected, certain restrictions may be applied in line with these rules.

Our goal is always to ensure a fair and secure environment for all players, and such measures are applied consistently, not arbitrarily.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

they steal money by naming confiscate

they steal money by naming confiscate

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Hi Vishnu,

Thank you for sharing your feedback.

We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we’d really like the opportunity to look into this further for you. In order to assist, we kindly ask you some details related to your account.

We’ve reached out previously to request this information, but haven’t received a response yet. We completely understand things can get busy, and we’re still here whenever you're ready to continue.

Best regards,
BlueChip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I played with them and started winning…

I played with them and started winning good amount which they don't want.They put hurdles to stop you winning and make rules which they don't follow for e.g their sports betting rules says you have to wager your 100% deposit amount by placing on odds greater than 1.5 but I deposit 10000 and made 30000 they asked me to wagers 32000 to able to withdraw which is not acceptable but still I did that and won again. Then they saw they can't stop me from winning they limit by bets to mere600-700 only.I was forced to withdraw only 40rs left.But then they tried to confiscate 3200 rupees which I didn't have I my account.I asked them the reason they said I break rules 10.3 I asked when they replied they cannot tell you due to privacy reason.They won't tell me which rule i broke but limit my account

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear ankit rathi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We understand your concerns and would like to clarify the situation.

Regarding the balance adjustment you mentioned, this was carried out in accordance with our Terms and Conditions (section 10.3). Unfortunately, due to a technical glitch in the bet insurance system, a higher cashback amount than intended was credited to your account. As a result, the amount exceeding the correct insurance value was removed. We sincerely apologize for the inconvenience this may have caused.

Please note that such adjustments are not made arbitrarily but are based on identified inconsistencies related to system errors.

We understand that this experience may have been frustrating, and we want to assure you that our goal is to maintain a fair and transparent environment for all players.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I won 15k but they made my balance zero…

I won 15k but they made my balance zero when I ask they says that confisticated and 10.3 any rules don't play in this they looting money

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Hi Sai Prakash,

Thank you for sharing your feedback.

We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we’d really like the opportunity to look into this further for you. In order to assist, we kindly ask you some details related to your account.

We’ve reached out previously to request this information, but haven’t received a response yet. We completely understand things can get busy, and we’re still here whenever you're ready to continue.

Best regards,
BlueChip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the no 1 fraud company don't…

This is the no 1 fraud company don't use this nonsense reducles app very very disgusting company when I was withdrawal my money my account is blocked . When I lose my money that time never blocked but when I I'm win blocked... So this is called very very thief company 👎👎👎

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Hi Arun singh rajput,

Thank you for sharing your feedback.

We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we’d really like the opportunity to look into this further for you. In order to assist, we kindly ask you some details related to your account.

We’ve reached out previously to request this information, but haven’t received a response yet. We completely understand things can get busy, and we’re still here whenever you're ready to continue.

Best regards,
BlueChip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Account verification and confiscated

I will start with recent one.
25515 INR has been confiscated from my account and balance showing zero.
When I am asking reasons, they all mentioning Rule 10.3 and some incorrect balance settlement due to technical error from Casino. Not sharing any details or breakdown.

Another instance last to last week.
When I won around 84k, they put my account on verification and I could not withdraw it.
Later it was due to my impatience that I lost all that money. But this is pure scam website.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Devendra Chaudhary,

Thank you for sharing your feedback. We understand how concerning this situation must have been, and we’d like to clarify both points you’ve raised.

Regarding the balance adjustment, this action was taken in accordance with our Terms and Conditions (section 10.3). Due to a technical issue in the bet insurance system, a higher cashback amount was mistakenly credited to your account. As a result, the amount exceeding the correct value had to be removed. We sincerely apologize for any inconvenience caused and understand that this may have been frustrating.

As for the verification process, this is a standard and essential procedure aimed at ensuring the safety of both your account and our platform. We understand that it can sometimes feel inconvenient; however, we’re glad to see that your verification was successfully completed. Our team is always ready to assist and guide players through each step if needed.

We want to assure you that our goal is to provide a fair and secure gaming environment, and no actions are taken without reason or in bad faith.


Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not deposit.

Do not deposit.
They stole my deposit and closed my account.
Then they came up with a bs explination about me not verifying in time when their verification software was not working at all.
Pure scam!

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Hoshing Baker Saleh,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation may feel.

Please note that account verification is a mandatory requirement designed to protect both our players and our platform. According to our Terms and Conditions (section 4.4), we may request documents to verify identity or source of funds, and these need to be provided within the specified timeframe. If verification is not completed within this period, account access and transactions may be restricted.

We’d like to clarify that your account was not closed without reason, and no actions are taken arbitrarily.

That said, we’re more than willing to assist you in resolving this. Your account can be reviewed and unblocked once the verification process is successfully completed. Our support team is ready to guide you step by step to make this as smooth as possible.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bulechip is a safe and user-friendly…

Bulechip is a safe and user-friendly platform for gaming. It offers a wide variety of games to keep players engaged, with daily offers that provide cost savings. Winnings are trustworthy, with payments made according to the terms and conditions. Additionally, they provide reliable customer support. All the best, guys.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Rajkumar Krishnamoorthy,

Thank you so much for your wonderful feedback! 🙌
We’re truly glad to hear that you find us safe, user-friendly, and engaging. Our team works hard to provide a wide variety of games, valuable daily offers, and reliable payouts in line with our terms and conditions.

We especially appreciate your kind words about our customer support - it means a lot to us.
Wishing you even more great experiences and success on the platform!

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I deposited money but did not receive…

I deposited money but did not receive it,
The blue chip guys ruined me
This is all fraud
This is very wrong. We save money with such hard work, and these Blue Chip people are committing fraud against us."

29 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Hi Sahid Babu,

Thank you for sharing your feedback.

We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we’d really like the opportunity to look into this further for you. In order to assist, we kindly ask you some details related to your account.

We’ve reached out previously to request this information, but haven’t received a response yet. We completely understand things can get busy, and we’re still here whenever you're ready to continue.

Best regards,
BlueChip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Legit scammers

Legit scammers. In starting you might get some small wins, after that if you win big from your money, account is blocked, if you loose money you are welcomed to loose more and more. They will spam your registered mail with bonus offers but as soon as you win from those bonuses your winnings will be cancelled and you will be told that you abused bonus. So there is no winning. If you want to loose your money then only go to these scammers. They will find some excuse to block your account and take your deposit with winnings. For example they will ask your for verification just for small amount like 2-4 thousands rupees and then reject the verification and block the account. If you have such issues, file a complain with cyber police, report all your deposit transaction and you might be help in recovering some money. They will never tell you exact reason why your account is being blocked or winnings not provided, they will just give you some point from their terms and conditions and say, this is the reason we are blocking you, that's it. I wish there was rating below 1 or even in minus. Worst mistake I made is not reading reviews on trustpilot.

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Charles,

We are sorry to hear your feedback.

We previously reached out to you to request your account details in order to clarify the situation; however, we were unable to locate any account with the information provided. Please share the correct details so we can review and resolve this matter.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blue chip is a good plateform for…

Blue chip is a good plateform for playing casino, slots, live games you also try it

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear Amit kumar,

Thank you for your 5-star review! ⭐
We’re glad you enjoy playing casino games, slots, and live games on our platform. Your support means a lot to us. Have fun and good luck!

Best regards,
BlueChip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMER SITE ALERT

SCAMMER SITE ALERT
It's totally fraud casino site. I was playing bluechip for 5years.it was used to be good platform but since last year I was facing problems with withdrawal every single time and they forced me lose the deposit amounts by cancelling withdrawal every single time.i played yesterday and got 1000x win after long months they suddenly blocked my account and told me I didn't verify my identity which is I already done 2times from the past years.and I raised a complaint from bluechip customer service about it and they told me my account is restricted by rule 4.4 that I have submit documents and information to verify my identity.i asked them to resolve it and I can give all the proofs they want

After long hours they sent me a mail
Under rule 10.1 we cannot unblock your account

I have followed all the terms and conditions of the casino and I was using one account only.whenever I made deposit lose money there is not a single issue but when I won a big amount and trying to withdraw the funds they blocked my account

Bluechip was really a good casino before 2years.but now it's running by scammer people's that they will never let you withdraw ur own deposit money and they will block u if u win a big amount

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Dear JK,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning this situation may feel.

Please note that account verification and security checks are a standard part of our procedures, especially when reviewing account activity or processing withdrawals. In some cases, additional verification may be required to ensure compliance with our Terms and Conditions and to protect both the player and the platform.

Regarding your account, it was reviewed in line with our internal policies, including sections 4.4, 5.1.8, and 10.1 of our Terms and Conditions. Based on the outcome of these checks, a decision was made in accordance with our security and anti-fraud procedures.

We understand that this may be frustrating, and we want to assure you that such measures are applied consistently to maintain a fair and secure environment for all players.

Best regards,
Bluechip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

have blocked my account with ₹5,000 and…

have blocked my account with ₹5,000 and more money inside and are citing Rule 4.4 without proof.

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo bluechip.io

Antwoord van bluechip.io

Hi Sumit Naik,

Thank you for sharing your feedback.

We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we’d really like the opportunity to look into this further for you. In order to assist, we kindly ask you some details related to your account.

We’ve reached out previously to request this information, but haven’t received a response yet. We completely understand things can get busy, and we’re still here whenever you're ready to continue.

Best regards,
BlueChip Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer